DagCafé
+20
Jade
Suus
Jordana
Erin
Pompoen
Lavendel
Tullow
Alex
GreenGrass
Lotus
Toet
VeryCherry
Rush
May
ExpressoB
Caramba
silly-one
Raindrop
Tiana
Burn
24 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: DagCafé
Reva schreef:тыквашка schreef:Smikkell schreef:Leaf, als ik even naar mijn eigen praatgroep kijk, dan is zo'n gebaar heel lief. Zeker als je zelf ook erg de behoefte hebt om ze te bedanken en ik denk dat zij het ook erg kunnen waarderen. Bij ons werd het alleen niet zo gewaardeerd door de begeleiding (ook wel iets andere groep natuurlijk, maar beide verwerking) omdat dat troostende, luisteren en steunende juist de bedoeling is van zo'n groep. Het is niet 'bijzonder' of extra lief maar het is waar de groep voor is bedoeld.
Snapt iemand dit?
Ja ik snap het. Ergens snap ik de begeleiding ook wel want je krijgt dan ook misschien wel dat mensen zich 'verplicht' gaan voelen om elkaar dingetjes te geven als bedankjes ofzo terwijl het inderdaad 'normaal' zou moeten zijn omdat dat is waar de groep voor is.
Dat denk ik idd ook. Maar opzich, als je gewoon met iemand een speciale(re) band krijgt, snap ik ook wel weer dat je iemand wil bedanken of gewoon iets wil geven.
Ja ik ook. Ik zou er dan wel over na moeten denken of ik dat dan juist in de groep doe, of juist erbuiten zeg maar. Dat ik iemand na afloop of van te voren nog even een kaartje geef. Maar goed ik denk wel dat het ook heel erg van de groep en het doel van de groep af hangt! En ik zou eigenlijk sowieso mijn hart volgen hoor!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Dat noemen ze zuunigheid.ProudMama schreef:Grote, MiepReva schreef:.oOErinOo. schreef:Reva schreef:Mijn inmiddels overleden tante die plakte altijd op de kerstkaarten en verjaardagskaarten een post-it in de kaart met 'Groet, Miep'. En weten jullie waarom? Zitten jullie? Tena Lady etc?
Omdat ze bang was dat als ze het op de kaart zelf zou zetten, ze misschien een schrijffout zou maken en dan kon het niet meer weg
Muwhahahaha!
'
Ik kan het aan de ene kant wel snappen want ja, daar gaat je kaart! Maar ja een post it
En wat kan je er fout aan schrijven
Gast- Gast
[/quote]Smikkell schreef:
Kom maar een keer langs om gezellig bij het vuur te komen zitten hoor! Heb ik weer een goeie reden om het aan te steken :-D.
Echt ik meen het hoor!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Zijn we aan het opbieden ofzo?
Mijn buurman, die geen familie of wat dan ook is, ook niet van mijn toekomstige kinderen, die stak eerst zijn bank in de fik en daarna ging hij zitten vissen met een hengel uit de brievenbus. Gewoon als hij daar op dat moment even zin in had.
Mijn buurman, die geen familie of wat dan ook is, ook niet van mijn toekomstige kinderen, die stak eerst zijn bank in de fik en daarna ging hij zitten vissen met een hengel uit de brievenbus. Gewoon als hij daar op dat moment even zin in had.
Gast- Gast
Ik ook!тыквашка schreef:Smikkell schreef:тыквашка schreef:
Kom maar een keer langs om gezellig bij het vuur te komen zitten hoor! Heb ik weer een goeie reden om het aan te steken :-D.
Echt ik meen het hoor!
Gast- Gast
Hij woont zeg maar naast jou?Reva schreef:Zijn we aan het opbieden ofzo?
Dan zou het heel gemeen zijn als ik zou zeggen: Soort zoekt soort...
Gast- Gast
Ik krijg nooit kerstkaartenReva schreef:Zijn we aan het opbieden ofzo?
Gast- Gast
ProudMama schreef:Hij woont zeg maar naast jou?Reva schreef:Zijn we aan het opbieden ofzo?
Dan zou het heel gemeen zijn als ik zou zeggen: Soort zoekt soort...
Nee, hij woonde aan de overkant (niet waar ik nu woon). Dus dan zagen we gewoon de bank in een vuurzee veranderen en de buurman maar vissen
Gast- Gast
Ik ben altijd de eerste die zich met kerst aanmeld om te werken. Dit jaar heb ik helaas vakantie.Smikkell schreef:Ik krijg nooit kerstkaartenReva schreef:Zijn we aan het opbieden ofzo?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik krijg nooit kerstkaartenReva schreef:Zijn we aan het opbieden ofzo?
Ik wil je er best een sturen hoor!!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Deal..oOErinOo. schreef:Smikkell schreef:Ik krijg nooit kerstkaartenReva schreef:Zijn we aan het opbieden ofzo?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik ook!тыквашка schreef:Smikkell schreef:тыквашка schreef:
Echt ik meen het hoor!
Mooi zo!!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Smikkell schreef:Deal..oOErinOo. schreef:Smikkell schreef:Ik krijg nooit kerstkaartenReva schreef:Zijn we aan het opbieden ofzo?
Ok nou Pm je adres ! Kaartjes voor Smikkel it is!
Erin- Ratel
Zal hem ruim voor kerst PM'n. Krijg ik dan ook een kaart voor mijn verjaardag? Ook met kerst? Ik heb het niet zo op kerstkaarten waar ook verjaardagfelicitatie op staan.oOErinOo. schreef:Smikkell schreef:Deal..oOErinOo. schreef:Smikkell schreef:Ik krijg nooit kerstkaartenReva schreef:Zijn we aan het opbieden ofzo?
Ok nou Pm je adres ! Kaartjes voor Smikkel it is!
Gast- Gast
En wanneer ben je jarig? Dan krijg en en, ok?
Erin- Ratel
Smikkell schreef: Ik heb het niet zo op kerstkaarten waar ook verjaardagfelicitatie op staan
Dat doet dus nooit iemand bij mij!
Gast- Gast
Het wordt langzaam ook wel weer het weer voor een goed vuurtje. En bijkletsen met thee lijkt me ook een goed plan. Leuk!тыквашка schreef:Smikkell schreef:Ik ook!тыквашка schreef:Smikkell schreef:тыквашка schreef:
Echt ik meen het hoor!
Mooi zo!!
Ik zit hier in een hempje. Ik ging gewoon al even voelen aan de verwarming of deze misschien per ongeluk aan stond, maar hij staat echt uit. Ik ben niet goed denk.
Gast- Gast
Met kerst denk ik?.oOErinOo. schreef:En wanneer ben je jarig? Dan krijg en en, ok?
Ik ga kerstkaarten met foto laten maken denk ik.
Gast- Gast
Met kerst.oOErinOo. schreef:En wanneer ben je jarig? Dan krijg en en, ok?
Gast- Gast
Laat me raden, jij bent in Juni jarig?June schreef:Smikkell schreef: Ik heb het niet zo op kerstkaarten waar ook verjaardagfelicitatie op staan
Gast- Gast
ProudMama schreef:Laat me raden, jij bent in Juni jarig?June schreef:Smikkell schreef: Ik heb het niet zo op kerstkaarten waar ook verjaardagfelicitatie op staan
Gast- Gast
Ah, dat PM in jou ook mijn adresProudMama schreef:Met kerst denk ik?.oOErinOo. schreef:En wanneer ben je jarig? Dan krijg en en, ok?
Ik ga kerstkaarten met foto laten maken denk ik.
Ik ga niet meer mee doen met kaartenstuur topics, want krijg steeds niets terug. Zo flauw.
Gast- Gast
Wel. IK!! Maar dat kaartje kwam nooit aan Ben er nog steeds verdrietig over..June schreef:Smikkell schreef: Ik heb het niet zo op kerstkaarten waar ook verjaardagfelicitatie op staan
Gast- Gast
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Pagina 13 van 40
Permissies van dit forum: