DagCafé
+20
Jade
Suus
Jordana
Erin
Pompoen
Lavendel
Tullow
Alex
GreenGrass
Lotus
Toet
VeryCherry
Rush
May
ExpressoB
Caramba
silly-one
Raindrop
Tiana
Burn
24 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: DagCafé
.oOErinOo. schreef:Creatief therapeut zijn lijkt me juist echt heel leuk!
Het creatieve gedeelte lijkt mij ook erg leuk...het therapeutgedeelte minder... Haha, maar goed, wat ik al zei, ik heb echt een heel erg slechte ervaring met een creatieve therapeut gehad en dacht toen echt: "als dít creatieve therapie is, laat dán maar zitten."
Maar goed ik heb kunstacademie gedaan dus het creatieve gedeelte doe ik al zeg maar...nu nog werk in vinden in de toekomst.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Maple schreef:Haai!
Ik ben a.mbassadeurrrrrr!!!!
Ehh??? Gaat het wel goed Maple?
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Maple schreef:Haai!
Tekst en uitleg please!!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
тыквашка schreef:Reva schreef:тыквашка schreef:Als ik dit allemaal zo lees ben ik toch wel érg blij dat ik nu niet meer hoef. Heb 8 jaar gestudeerd, ik heb 3 propedeuses en 1 diploma, ik vind het wel mooi geweest! (en toch he, stiekem, zit ik soms toch nog verder te kijken.)
Dit had een post van mij kunnen zijn
Zeven jaar studeren, twee propedeuses, WO-diploma, MBO-diploma (moest even tussendoor toen ik aan het afstuderen was aan de UvA), drie jaar HBO, die ik ook ooit af wil/ga maken (hoop hoop..) en ondertussen wel ergens heel blij zijn, maar het ook weer missen
Haha waarom deed jij een MBO-opleiding tegelijk met een Universitaire studie?
Ik ben wel trots op mijn 3 propedeuses en mijn HBO-diploma hoor, 't was moeilijk genoeg om 't af te maken met alle operaties en gedoe tussendoor. Ik ben wel blij dat ik nu geen tentamens meer hoef te maken, geen scripties meer heb etc. maar tegelijk is er nog zo veel leuks om te studeren. Ik zag laatst echt een geweldige hbo-opleiding, decorbouw/ontwerp, scenografie. Lijkt me echt onwijs gaaf. Maar ik ga er echt niet meer aan beginnen nu. Misschien doe ik ooit nog eens een praktische mbo-opleiding zodat ik bijvoorbeeld met beestjes of kindjes kan werken naast mijn sprankelende carrière als illustratrice (not wahaha).
Ik vind idd ook nog heleboel dingen leuk, maar als ik dan denk aan de tentamens en weet ik het, dan vind ik het opeens minder aantrekkelijk
De MBO-opleiding moest ik voor mijn werk doen wat ik toen deed. Examens tussen allerlei mensen die bloedzenuwachtig waren terwijl ik alleen maar dacht ik wil naar huis, mijn scriptie wacht Uitreiking was een hele feestavond, gewoon mensen die 4 (of 3, weet ik niet) jaar over de opleiding hadden gedaan en dus superblij waren, foto's overal, familie mee, zat ik daar...
En vervolgens een maand later je eigen diploma bij de UvA ophalen bij de balie van de administratie in je eentje, bwhaha Dus
Gast- Gast
.oOErinOo. schreef:Maple schreef:Haai!
Tekst en uitleg please!!
Heb daar een cursus voor gedaan op m'n werk, vandaga laatste dag en ben meteen officieel tot a.mbassadeur benoemd. Betekent dat ik mee ga werken aan het beeld dat mijn werk uitdraagt, klantgericht werken etc etc, mee mag denken daarin en ook mee mag denken in promo-acties etc etc op nieuwe klanten binnen te halen.
En ik moest vandaga ene presentatie doen als opdracht, maar dat was ik vergeten Gelukkig had ik alles al wel op papier staan en ik ben gewoon een meter langer geworden van alle complimenten. Kwam heel zeker over, duidelijk verhaal, keek iedereen goed aan en het fijnste vond ik dat gezegd werd dat ik een hele fijne stem heb om naar te luisteren. Naar het schijnt.
Gast- Gast
Wat fijn, Maple. Goed voor je zelfvertrouwen !
Reva: Ik heb ook heel veel interesse in ontzettend veel dingen, maar die ellendige tentamens verpesten dat altijd weer .
Reva: Ik heb ook heel veel interesse in ontzettend veel dingen, maar die ellendige tentamens verpesten dat altijd weer .
Gast- Gast
Maple schreef:.oOErinOo. schreef:Maple schreef:Haai!
Tekst en uitleg please!!
Heb daar een cursus voor gedaan op m'n werk, vandaga laatste dag en ben meteen officieel tot a.mbassadeur benoemd. Betekent dat ik mee ga werken aan het beeld dat mijn werk uitdraagt, klantgericht werken etc etc, mee mag denken daarin en ook mee mag denken in promo-acties etc etc op nieuwe klanten binnen te halen.
En ik moest vandaga ene presentatie doen als opdracht, maar dat was ik vergeten Gelukkig had ik alles al wel op papier staan en ik ben gewoon een meter langer geworden van alle complimenten. Kwam heel zeker over, duidelijk verhaal, keek iedereen goed aan en het fijnste vond ik dat gezegd werd dat ik een hele fijne stem heb om naar te luisteren. Naar het schijnt.
Zo wat leuk om te horen!!! Gefeliciteerd !!!!
Erin- Ratel
ProudMama schreef:Avond!
Hoi!!
Erin- Ratel
Hey June!June schreef:Hoi PM . Ik vind het leuk dat je er weer vaker bent!
Dacht gister even dat ik beter maar niet kon komen s avond na alle commentaar. Dat trek ik me natuuuuurlijk weer persoonlijk aan...
Kids slapen vaak lekker rond deze tijd, en man was gister en vandaag tot een uur of half 9 aan het werk, dus kom ik ff hier hangen. Geen zin om nog iets nuttigs doen.
Gast- Gast
Wat leuk om te lezen Maple! Je hebt inderdaad een prettige, lieve stem om naar te luisteren, ben ik het helemaal mee eens
Gast- Gast
PM. Waarom zou je het je persoonlijk aantrekken?
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Er was toch geen commentaar op jou, PM? Dan zijn ze van mij
Ik vind het ook juist leuk om jou (en June) hier weer vaker te zien!
Ik vind het ook juist leuk om jou (en June) hier weer vaker te zien!
Gast- Gast
Zo ben ik gewoon. Ben beetje gek, weten jullie inmiddels toch wel?
Heb het verhaal in de wachtkamer van de dokter helemaal zitten lezen haha, was gister in slaap gevallen halverwege.
Heb het verhaal in de wachtkamer van de dokter helemaal zitten lezen haha, was gister in slaap gevallen halverwege.
Gast- Gast
Maple: Gefeliciteerd!!!
PM: Jammer dat ik de kids niet heb gezien. Hoorde dat ze flink gegroeid waren.
Goede avond allemaal..
PM: Jammer dat ik de kids niet heb gezien. Hoorde dat ze flink gegroeid waren.
Goede avond allemaal..
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Wil iemand trouwens de rol beschuit links van mij en het bakje tonijnsalade rechts van mij even verwijderen?
Ik eet echt maar door en door en door, en moet nog warm eten straks.
En straks verpest ik de vrede met mijn lijf weer
Ik eet echt maar door en door en door, en moet nog warm eten straks.
En straks verpest ik de vrede met mijn lijf weer
Gast- Gast
Nou PM! Ik vind het juist wel weer leuk dat je er weer bent!
Maple, gefeliciteerd!
Hoi Jordana!
Maple, gefeliciteerd!
Hoi Jordana!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Thnx Burn. Ik vind het ook wel lekker, af en toe even iets anders als kids en huishouden
Gast- Gast
ProudMama schreef:Hey June!June schreef:Hoi PM . Ik vind het leuk dat je er weer vaker bent!
Dacht gister even dat ik beter maar niet kon komen s avond na alle commentaar. Dat trek ik me natuuuuurlijk weer persoonlijk aan...
Kids slapen vaak lekker rond deze tijd, en man was gister en vandaag tot een uur of half 9 aan het werk, dus kom ik ff hier hangen. Geen zin om nog iets nuttigs doen.
Ik was tijdens het drama gelukkig aan het werk (en zal vooral de discussie niet opnieuw starten nu), maar volgens mij had echt niemand het tegen jou! Ik vind het leuk
@ Reva: ik vind het de laatste tijd weer wat gezelliger, dus daarom ben ik er ook maar weer wat vaker :-).
Gast- Gast
ProudMama schreef:Erin!.oOErinOo. schreef:ProudMama schreef:Avond!
Hoi!!
Ik ben het met June en Reva eens
Erin- Ratel
ProudMama schreef:Tja Jor, dan moeten we het nog maar een keer herhalen?
Ja zeker moeten we dat een keer doen.. Wil ze wel weer zien.....
Burn!!!
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Pagina 6 van 40
Permissies van dit forum: