DagCafé
+21
Rush
VeryCherry
GreenGrass
Kaboutertje
Qiara
Antibes
May
Zininzon
Burn
Pompoen
Tiana
luenca
Toet
Alex
Lavendel
Lotus
Suus
Jade
Erin
Chocolate Cookie
ExpressoB
25 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: DagCafé
Je moet toch iets als je geen leven hebtReva schreef:Vergeet-me-nietje schreef:*1 uur en een kwartier later*: present!Reva schreef:Zit Bruce toevallig ergens aan een tafeltje of aan de bar?
Vieze teruglezer!
Gast- Gast
PM wel, want die zit bij de club.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Dus je hebt WEL seks?????ProudMama schreef:Schoppen voel je pas na een maand of 4, dus dat lijkt me sterk.oOErinOo. schreef:ProudMama schreef:Mijn ingewanden zijn ook van slag. Mijn darmen voelen aan alsof er af en toe een baby schopt...
Zouden ze er 1 hebben laten zitten???
Nou misschien zit er een 'nieuwe' baby in.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Want?Reva schreef:ProudMama schreef:Mijn tieten doen hun werk niet meer zo goedReva schreef:Smikkell schreef:Ik ken een goed dieet: slapen tijdens de openingstijden van de supermarkt.
Dit werkt ook als een tiet
Je mag niet (meer) klagen hier.
Nieuwe regels. Je moest ondertussen bijna een prozac innemen voordat je het topic opende
Gast- Gast
Nee, Bruce kent de regel dan je 5 kwartier moet wachten met reageren als je leest dat je het over je hebbenReva schreef:Vergeet-me-nietje schreef:*1 uur en een kwartier later*: present!Reva schreef:Zit Bruce toevallig ergens aan een tafeltje of aan de bar?
Vieze teruglezer!
Gast- Gast
Waar baseer je dat op? 4 maanden geleden zaten mijn 2 kids nog binnen.Smikkell schreef:Dus je hebt WEL seks?????ProudMama schreef:Schoppen voel je pas na een maand of 4, dus dat lijkt me sterk.oOErinOo. schreef:ProudMama schreef:Mijn ingewanden zijn ook van slag. Mijn darmen voelen aan alsof er af en toe een baby schopt...
Gast- Gast
Smikkell schreef:Nee, Bruce kent de regel dan je 5 kwartier moet wachten met reageren als je leest dat je het over je hebbenReva schreef:Vergeet-me-nietje schreef:*1 uur en een kwartier later*: present!Reva schreef:Zit Bruce toevallig ergens aan een tafeltje of aan de bar?
Vieze teruglezer!
Minestronesoep op je laptop ziet er niet uit.
Gast- Gast
Nou, anders zou je wel zeggen dat je met geen mogenlijkheid zwanger zou kunnen zijn. Nu zeg je alleen dat je geen vier maanden zwanger kunt zijnProudMama schreef:Waar baseer je dat op? 4 maanden geleden zaten mijn 2 kids nog binnen.Smikkell schreef:Dus je hebt WEL seks?????ProudMama schreef:Schoppen voel je pas na een maand of 4, dus dat lijkt me sterk.oOErinOo. schreef:ProudMama schreef:Mijn ingewanden zijn ook van slag. Mijn darmen voelen aan alsof er af en toe een baby schopt...
Gast- Gast
Smikkell schreef:Nou, anders zou je wel zeggen dat je met geen mogenlijkheid zwanger zou kunnen zijn. Nu zeg je alleen dat je geen vier maanden zwanger kunt zijnProudMama schreef:Waar baseer je dat op? 4 maanden geleden zaten mijn 2 kids nog binnen.Smikkell schreef:Dus je hebt WEL seks?????ProudMama schreef:Schoppen voel je pas na een maand of 4, dus dat lijkt me sterk.oOErinOo. schreef:ProudMama schreef:Mijn ingewanden zijn ook van slag. Mijn darmen voelen aan alsof er af en toe een baby schopt...
Je kan best hier en daar wat schuiven met tijd
Gast- Gast
Ja, dat schijnt meer te gebeuren hierReva schreef:
Je kan best hier en daar wat schuiven met tijd
Gast- Gast
Nou ik had anders ook wel minimaal 5 kwartier nodig om bij te komen van het feit dat iedereen nu weet van mijn drugsgebruikSmikkell schreef:Nee, Bruce kent de regel dan je 5 kwartier moet wachten met reageren als je leest dat je het over je hebbenReva schreef:Vergeet-me-nietje schreef:*1 uur en een kwartier later*: present!Reva schreef:Zit Bruce toevallig ergens aan een tafeltje of aan de bar?
Vieze teruglezer!
Gast- Gast
Ik ben nu met geen mogenlijkheid zwanger. 4 maanden geleden was ik dat absoluut wel. Nu tevreden?
Laatst aangepast door ProudMama op di 8 nov 2011 - 7:26; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Geen idee of je nu tevreden bent. Ik zou niet tevreden zijn met een leven zonder seks.ProudMama schreef:Ik ben nu met geen mogenlijkheid zwanger. 4 maanden geleden was ik dat absoluut wel. Nu tevreden?
Gast- Gast
Wat voor liedjes zong je eigenlijk? En is het moeilijk te combineren dat zingen met de opvoeding?ProudMama schreef:Ik ben nu met geen mogenlijkheid zanger. 4 maanden geleden was ik dat absoluut wel. Nu tevreden?
Gast- Gast
Hoi
Ik de baan, dus nu heb ik een fles rode wijn en die gaat op. En ik weet nog niet of het is om het te vieren of om mijn angstaanvallen weg te drinken.
Ik de baan, dus nu heb ik een fles rode wijn en die gaat op. En ik weet nog niet of het is om het te vieren of om mijn angstaanvallen weg te drinken.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Ik slaap liever zolang het kan. En ben heel blij als er even niemand aan mij zit te friemelen!Smikkell schreef:Geen idee of je nu tevreden bent. Ik zou niet tevreden zijn met een leven zonder seks.ProudMama schreef:Ik ben nu met geen mogenlijkheid zwanger. 4 maanden geleden was ik dat absoluut wel. Nu tevreden?
Gast- Gast
Op de borstvoeding na dan..ProudMama schreef:Ik slaap liever zolang het kan. En ben heel blij als er even niemand aan mij zit te friemelen!Smikkell schreef:Geen idee of je nu tevreden bent. Ik zou niet tevreden zijn met een leven zonder seks.ProudMama schreef:Ik ben nu met geen mogenlijkheid zwanger. 4 maanden geleden was ik dat absoluut wel. Nu tevreden?
Gast- Gast
Lavendel schreef:Hoi
Gefeliciteerd...! Geen nood: smaakt hetzelfde.
Gast- Gast
Ik zing geen 2 liedjes voor 1 cent.Smikkell schreef:Wat voor liedjes zong je eigenlijk? En is het moeilijk te combineren dat zingen met de opvoeding?ProudMama schreef:Ik ben nu met geen mogenlijkheid zanger. 4 maanden geleden was ik dat absoluut wel. Nu tevreden?
Gast- Gast
enLavendel schreef:Hoi
Gast- Gast
Mijn kolf kan niet friemelen!Smikkell schreef:Op de borstvoeding na dan..ProudMama schreef:Ik slaap liever zolang het kan. En ben heel blij als er even niemand aan mij zit te friemelen!Smikkell schreef:Geen idee of je nu tevreden bent. Ik zou niet tevreden zijn met een leven zonder seks.ProudMama schreef:Ik ben nu met geen mogenlijkheid zwanger. 4 maanden geleden was ik dat absoluut wel. Nu tevreden?
Gast- Gast
Dankjewel.. en om het nog erger te maken.. ik krijg nog een leaseauto ook. En ik durf niet eens te rijden in steden (en ik moet naar de randstad).
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Pagina 4 van 40
Permissies van dit forum: