DagCafé
+21
Rush
VeryCherry
GreenGrass
Kaboutertje
Qiara
Antibes
May
Zininzon
Burn
Pompoen
Tiana
luenca
Toet
Alex
Lavendel
Lotus
Suus
Jade
Erin
Chocolate Cookie
ExpressoB
25 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: DagCafé
Reva schreef:Smikkell schreef:Waarom? Jij wijst mensen op hun fouten, dus ik denk: die er eens eentje terug!ExpressoB schreef:Smikkell schreef:WIE MOET ER LEREN SCHRIJVEN????ExpressoB schreef:wat word het?
Jij bent echt TE erg... heb er geen woorden voor.
Ik vond het zo mooi toen ze geirriteerd was over een mail en die had gecorrigeerd, maar de post van EB zelf vol zat met fouten
Gast- Gast
Ze kent mij niet. Sorry!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Smikkell schreef:Reva schreef:Smikkell schreef:Waarom? Jij wijst mensen op hun fouten, dus ik denk: die er eens eentje terug!ExpressoB schreef:Smikkell schreef:WIE MOET ER LEREN SCHRIJVEN????ExpressoB schreef:wat word het?
Jij bent echt TE erg... heb er geen woorden voor.
Ik vond het zo mooi toen ze geirriteerd was over een mail en die had gecorrigeerd, maar de post van EB zelf vol zat met fouten
Met rood
Gast- Gast
Jouw spelling klopt ook niet, weet niet of je het door hebt?Reva schreef:FAAAAKEEEER, FAAAKEEEERRRRRRRRRRRRRRRR.
Gast- Gast
Halloooooooo!
Gezellig hier? Heb net lekker gezongen bij mijn zangles, nu even snel eten en dan weer zingen, met mijn koor
Gezellig hier? Heb net lekker gezongen bij mijn zangles, nu even snel eten en dan weer zingen, met mijn koor
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
ProudMama schreef:Jou speling klopt ook nie, weet nie of je t door heb?Reva schreef:FAAAAKEEEER, FAAAKEEEERRRRRRRRRRRRRRRR.
Gast- Gast
Nou, dan gaan we dat veranderen..oOErinOo. schreef:Ze kent mij niet. Sorry!
Wie ben je, waar kom je vandaan, wat is je pincode en beschikbare saldo?
Gast- Gast
Da's apartSuus schreef:Halloooooooo!
Gast- Gast
ProudMama schreef:tv kijkenSmikkell schreef:Waar is EB nou heen?
Klopt en eten.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Smikkell schreef:ProudMama schreef:Jou speling klopt ook nie, weet nie of je t door heb?Reva schreef:FAAAAKEEEER, FAAAKEEEERRRRRRRRRRRRRRRR.
Smikkell was toch lekker snellerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
Iemand corrigeren terwijl je zelf een fout maakt, voelt vast hetzelfde als je whatsapp naar de verkeerde sturen
Gast- Gast
Haha, een beetje voor de hand liggend misschienProudMama schreef:Da's apartSuus schreef:Halloooooooo!
Suus- Lady Post-a-lot
ZEKER!!ProudMama schreef:Da's apartSuus schreef:Halloooooooo!
Gezellig hier? Heb net lekker gezogen bij mijn zangles, nu even snel eten en dan weer zingen, met mijn koor
Gast- Gast
Zoek even mijn originele quote terug, een of ander monstuhr heeft het aangepast...Reva schreef:Smikkell schreef:ProudMama schreef:Jou speling klopt ook nie, weet nie of je t door heb?Reva schreef:FAAAAKEEEER, FAAAKEEEERRRRRRRRRRRRRRRR.
Smikkell was toch lekker snellerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
Iemand corrigeren terwijl je zelf een fout maakt, voelt vast hetzelfde als je whatsapp naar de verkeerde sturen
Gast- Gast
ProudMama schreef:Nou, dan gaan we dat veranderen..oOErinOo. schreef:Ze kent mij niet. Sorry!
Nou mijn saldo is om te janken dus daar heb je bar weinig aan!
Ik kom uit de randstad en ja ik geloof inmiddels wel dat ik hier bekend sta als Erin zullen we het daar maar op houden voorlopig?
Erin- Ratel
Suus schreef:Haha, een beetje voor de hand liggend misschienProudMama schreef:Da's apartSuus schreef:Halloooooooo!
Gast- Gast
Hey Smikkell, zit je mij nu een beetje belachelijk te maken? Dacht even dat ik het echt fout getypt hadSmikkell schreef:ZEKER!!ProudMama schreef:Da's apartSuus schreef:Halloooooooo!
Gezellig hier? Heb net lekker gezogen bij mijn zangles, nu even snel eten en dan weer zingen, met mijn koor
Suus- Lady Post-a-lot
Speeddaten:.oOErinOo. schreef:ProudMama schreef:Nou, dan gaan we dat veranderen..oOErinOo. schreef:Ze kent mij niet. Sorry!
Ik kom uit de randstad en ja ik geloof inmiddels wel dat ik hier bekend sta als Erin zullen we het daar maar op houden voorlopig?
Gast- Gast
Suus schreef:Hey Smikkell, zit je mij nu een beetje belachelijk te maken? Dacht even dat ik het echt fout getypt hadSmikkell schreef:ZEKER!!ProudMama schreef:Da's apartSuus schreef:Halloooooooo!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Speeddaten:.oOErinOo. schreef:ProudMama schreef:Nou, dan gaan we dat veranderen..oOErinOo. schreef:Ze kent mij niet. Sorry!
Ik kom uit de randstad en ja ik geloof inmiddels wel dat ik hier bekend sta als Erin zullen we het daar maar op houden voorlopig?Geschikt/ Ongeschikt
Als of jij moet daten met zoveel leuke mannen om je heen!
Erin- Ratel
Reva schreef:Mijn ingewanden maken allemaal geluid
Tijd om te eten!
Erin- Ratel
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40