DagCafé
+21
Rush
VeryCherry
GreenGrass
Kaboutertje
Qiara
Antibes
May
Zininzon
Burn
Pompoen
Tiana
luenca
Toet
Alex
Lavendel
Lotus
Suus
Jade
Erin
Chocolate Cookie
ExpressoB
25 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: DagCafé
Ik heb mijn eten net op.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Mijn pizza is klaar
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn ingewanden zijn ook van slag. Mijn darmen voelen aan alsof er af en toe een baby schopt...
Zouden ze er 1 hebben laten zitten???
Gast- Gast
Moet straks ook nog koken, maar heb geen idee wat... Heb zuurkool (bleh), erwtensoep (bleh)...
Gast- Gast
Het is een kant en klare pizza van de supermarkt, er zit onder andere spinazie, kip, mais op.Smikkell schreef:Wat heb je er allemaal op gedaan?Suus schreef:Mijn pizza is klaar
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ow, ja, dat kan natuurlijk ookSuus schreef:Het is een kant en klare pizza van de supermarkt, er zit onder andere spinazie, kip, mais op.Smikkell schreef:Wat heb je er allemaal op gedaan?Suus schreef:Mijn pizza is klaar
Gast- Gast
ProudMama schreef:Mijn ingewanden zijn ook van slag. Mijn darmen voelen aan alsof er af en toe een baby schopt...
Nou misschien zit er een 'nieuwe' baby in.
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
ProudMama schreef:Mijn ingewanden zijn ook van slag. Mijn darmen voelen aan alsof er af en toe een baby schopt...
Daar heb ik wat over gelezen in een topic.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Reva schreef:Ik weet nog niet wat ik eet. Even kijken
Iets wat je morgen niet eet
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Smikkell schreef:Ik ken een goed dieet: slapen tijdens de openingstijden van de supermarkt.
Dit werkt ook als een tiet
Gast- Gast
Bij jou zie je ook zonder tieten dat je een vrouw bentReva schreef:Smikkell schreef:Ik ken een goed dieet: slapen tijdens de openingstijden van de supermarkt.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Bij jou zie je ook zonder tieten dat je een vrouw bentReva schreef:Smikkell schreef:Ik ken een goed dieet: slapen tijdens de openingstijden van de supermarkt.
Gast- Gast
Schoppen voel je pas na een maand of 4, dus dat lijkt me sterk.oOErinOo. schreef:ProudMama schreef:Mijn ingewanden zijn ook van slag. Mijn darmen voelen aan alsof er af en toe een baby schopt...
Nou misschien zit er een 'nieuwe' baby in.
Gast- Gast
*1 uur en een kwartier later*: present!Reva schreef:Zit Bruce toevallig ergens aan een tafeltje of aan de bar?
Gast- Gast
Mijn tieten doen hun werk niet meer zo goedReva schreef:Smikkell schreef:Ik ken een goed dieet: slapen tijdens de openingstijden van de supermarkt.
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:*1 uur en een kwartier later*: present!Reva schreef:Zit Bruce toevallig ergens aan een tafeltje of aan de bar?
Vieze teruglezer!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Mijn tieten doen hun werk niet meer zo goedReva schreef:Smikkell schreef:Ik ken een goed dieet: slapen tijdens de openingstijden van de supermarkt.
Je mag niet (meer) klagen hier.
Gast- Gast
Want?Reva schreef:ProudMama schreef:Mijn tieten doen hun werk niet meer zo goedReva schreef:Smikkell schreef:Ik ken een goed dieet: slapen tijdens de openingstijden van de supermarkt.
Je mag niet (meer) klagen hier.
Gast- Gast
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Pagina 3 van 40
Permissies van dit forum: