DagCafé
+21
Rush
VeryCherry
GreenGrass
Kaboutertje
Qiara
Antibes
May
Zininzon
Burn
Pompoen
Tiana
luenca
Toet
Alex
Lavendel
Lotus
Suus
Jade
Erin
Chocolate Cookie
ExpressoB
25 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: DagCafé
Smikkell schreef:Doe jij aub even een test!!!! Ik weet het gewoon zeker. Jij bent sinds een week of twee zwanger!!ProudMama schreef:EB: De ultieme test:
Je hebt een hond. Je krijg een kind. Kind is allergisch voor de hond.
Wie doe je weg?
a - De hond
b - Het kind
*weg*
Laatst aangepast door ExpressoB op di 8 nov 2011 - 8:07; in totaal 1 keer bewerkt
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Over aandacht gesproken. Moet het hele forum zeker weer 20 weken meeleven.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Sick & Bonino!Smikkell schreef:Ik kom hier te vaak.Reva schreef:ExpressoB schreef:PrinsesBo schreef:Waarom is ineens alles dikgedrukt?
Moet je even op F5 drukken, dan is het weg, zag het ook.
Ja of op het kruisje rechts bovenin.
Smikkell: 'Of naar Nick & Simon'
Gast- Gast
ExpressoB schreef:Smikkell schreef:Doe jij aub even een test!!!! Ik weet het gewoon zeker. Jij bent sinds een week of twee zwanger!!ProudMama schreef:EB: De ultieme test:
Wie doe je weg?
a - De hond
b - Het kind
Ben al 20dagen ongesteld dus zwangerschap is uitgesloten. (en bedankt)
Huh jij niet? PM! Smikkel weet immers niet hoe jou humor is tijdens een zwangerschap. Denk ik
Laatst aangepast door Lavendel op di 8 nov 2011 - 8:07; in totaal 1 keer bewerkt
Lavendel- Ratel
ExpressoB schreef:Smikkell schreef:Wat is er nou weer mis met grote dieren? Waarom red je alleen kleine diertjes?ExpressoB schreef:Als ik een dier in nood zie en ik kan dat dier(tje) redden, dan zal ik dat doen ja. Neem aan dat jullie dat ook zouden doen!
Gast- Gast
Ze had het tegen mij...ExpressoB schreef:Smikkell schreef:Doe jij aub even een test!!!! Ik weet het gewoon zeker. Jij bent sinds een week of twee zwanger!!ProudMama schreef:EB: De ultieme test:
Wie doe je weg?
a - De hond
b - Het kind
Gast- Gast
ExpressoB schreef:Smikkell schreef:Doe jij aub even een test!!!! Ik weet het gewoon zeker. Jij bent sinds een week of twee zwanger!!ProudMama schreef:EB: De ultieme test:
Wie doe je weg?
a - De hond
b - Het kind
Gast- Gast
Die ook al??Lavendel schreef:ExpressoB schreef:Smikkell schreef:Doe jij aub even een test!!!! Ik weet het gewoon zeker. Jij bent sinds een week of twee zwanger!!ProudMama schreef:EB: De ultieme test:
Wie doe je weg?
a - De hond
b - Het kind
Huh jij niet? PB! Smikkel weet immers niet hoe jou humor is tijdens een zwangerschap. Denk ik
Gast- Gast
Je zegt dat je me gaat negeren en ondertussen ga je reageren op opmerkingen die niet eens voor jou zijn. Wie ziet er iets dubbels in dit gedrag?ProudMama schreef:Ze had het tegen mij...ExpressoB schreef:Smikkell schreef:Doe jij aub even een test!!!! Ik weet het gewoon zeker. Jij bent sinds een week of twee zwanger!!ProudMama schreef:EB: De ultieme test:
Wie doe je weg?
a - De hond
b - Het kind
Gast- Gast
PM bedoel ik PM!
Lavendel- Ratel
Lukas is alive!
Lavendel- Ratel
Smikkell schreef:ExpressoB schreef:Smikkell schreef:Wat is er nou weer mis met grote dieren? Waarom red je alleen kleine diertjes?ExpressoB schreef:Als ik een dier in nood zie en ik kan dat dier(tje) redden, dan zal ik dat doen ja. Neem aan dat jullie dat ook zouden doen!
Kun je weer lekker slapen vanavond.
Kijk DAT is pas gemeen...ExpressoB schreef:Smikkell schreef:ExpressoB schreef:Smikkell schreef:Wat is er nou weer mis met grote dieren? Waarom red je alleen kleine diertjes?ExpressoB schreef:Als ik een dier in nood zie en ik kan dat dier(tje) redden, dan zal ik dat doen ja. Neem aan dat jullie dat ook zouden doen!
Kun je weer lekker slapen vanavond.
Gast- Gast
Ik zag het. Meteen minder blij met mijn wortelsoep. Wortels groeien onder de grondReva schreef:WE HEBBEN EEN KOOLHYDRAATARM/VRIJ TOPIC
Gast- Gast
PrinsesBo schreef:Smikkell schreef:Wie is Lukas?Lavendel schreef:Lukas is alive!
Gtst
Ik haal de aandacht even van EB, dus ik dacht begin even over tv.
Lavendel- Ratel
Smikkell schreef:Ik zag het. Meteen minder blij met mijn wortelsoep. Wortels groeien onder de grondReva schreef:WE HEBBEN EEN KOOLHYDRAATARM/VRIJ TOPIC
Valt best mee, 7 per 100 gram.
Gast- Gast
PrinsesBo schreef:Smikkell schreef:Wie is Lukas?Lavendel schreef:Lukas is alive!
Gtst
Smikkell kijkt geen t.v.
Lavendel schreef:PrinsesBo schreef:Smikkell schreef:Wie is Lukas?Lavendel schreef:Lukas is alive!
Gtst
Ik haal de aandacht even van EB, dus ik dacht begin even over tv.
Niet nodig, kijk zelf ook.
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Pagina 8 van 40
Permissies van dit forum: