Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

wanneer begonnen jullie weeën? s'nachts of overdag?

+24
Happydobby
Annie24
Smaragdje
Flip Fluitketel
duckie
Laced
Thunder
PapillonRose
Funk
meisjesmama
Ayla
Flower_L
woezel
Jazzlyn
Flemy
Liadan
Makamba
Pandora
PiP
-Ieniemienie-
Tania
_Jet
Susan
Rouge
28 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

wanneer begonnen jullie weeën? s'nachts of overdag? - Pagina 2 Empty Re: wanneer begonnen jullie weeën? s'nachts of overdag?

Bericht  duckie zo 6 nov 2011 - 4:09

Parels schreef:
- Wanneer begonnen jullie weeën? achteraf denk ik savonds wat gerommel
- Hoe lang voordat het echt begon, zeg maar? denk tegen 00.00 uur ongeveer
- Binnen hoeveel tijdsbestek zijn jullie ongeveer bevallen? ben sochtends om 07.01 bevallen dus
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer begonnen jullie weeën? s'nachts of overdag? - Pagina 2 Empty Re: wanneer begonnen jullie weeën? s'nachts of overdag?

Bericht  Flip Fluitketel zo 6 nov 2011 - 4:11

Donderdag gestript, kreeg s'avonds nadat ik slijmprop verloor (voor)weeen om 10/15min. S'nachts weinig geslapen hierdoor vrijdag nog steeds onregelmatige weeen om de 10min. Weer weinig geslapen. Na zaterdags nogmaals 2x gestript te zijn werd het allemaal heftiger en nadat in het ziekenhuis mijn vliezen om 22.30 gebroken zijn ging het redelijk snel en werd onze dochter rond 5.00 zondagochtend geboren.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer begonnen jullie weeën? s'nachts of overdag? - Pagina 2 Empty Re: wanneer begonnen jullie weeën? s'nachts of overdag?

Bericht  Smaragdje zo 6 nov 2011 - 4:30

- Wanneer begonnen jullie weeën? 's ochtends werd ik rond kwart over 5 wakker met kramp. Een uur later kwam het om de 5-7 minuten.
- Hoe lang voordat het echt begon, zeg maar? Rond een uur of 9 kreeg ik er al iets meer last van en rond een uur of 10 begon het voor mijn gevoel echter te worden.
- Binnen hoeveel tijdsbestek zijn jullie ongeveer bevallen? Na 7,5 uur sinds de eerste kramp die ik voelde, mocht ik persen en een kwartier later was hij er.[/quote]

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer begonnen jullie weeën? s'nachts of overdag? - Pagina 2 Empty Re: wanneer begonnen jullie weeën? s'nachts of overdag?

Bericht  Gast zo 6 nov 2011 - 4:36

Dit topic bewijst wel weer eens dat er écht geen peil op te trekken is, en iedere vrouw en iedere bevalling anders is, houdt het wel spannend! Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer begonnen jullie weeën? s'nachts of overdag? - Pagina 2 Empty Re: wanneer begonnen jullie weeën? s'nachts of overdag?

Bericht  Gast zo 6 nov 2011 - 4:37

- Wanneer begonnen jullie weeën? Bij de 1e om 23.00 en bij de 2e om 2.00
- Hoe lang voordat het echt begon, zeg maar? Het waren meteen flinke weeen, die zich netjes opbouwden. Heb er in ieder geval niet meer van kunnen slapen.
- Binnen hoeveel tijdsbestek zijn jullie ongeveer bevallen? 24 uur bij de 1e, en 16 uur bij de 2e.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer begonnen jullie weeën? s'nachts of overdag? - Pagina 2 Empty Re: wanneer begonnen jullie weeën? s'nachts of overdag?

Bericht  Annie24 zo 6 nov 2011 - 4:45

Parels schreef:Mijn vriend en ik hebben ons er onbewust toch op ingesteld dat de weeën s'nachts beginnen, waardoor de schrik bij ons denk ik nog groter is als het ineens overdag begint!

Nu even een klein vergelijkingsonderzoek ;
- Wanneer begonnen jullie weeën?
- Hoe lang voordat het echt begon, zeg maar?
- Binnen hoeveel tijdsbestek zijn jullie ongeveer bevallen?

- Mijn weeen begonnen om 11.55 uur stipt.
- toen begon het meteen ook écht, want ik kwam direct in een weeenstorm terecht.
- De weeenstorm begon om 11.55 uur en om 18.29 uur is Y. geboren. Al die tijd heb ik een weeenstorm gehad en waren de weeen niet weg te zuchten omdat er geen tijd tussenzat.

Ik had trouwens hetzelfde als wat jij hebt hoor! Dacht ook altijd dat ik 's nachts wakker zou worden met wat krampen. Bleek dus even wat anders te gaan hier, zeker omdat ik om 11.50 uur nog een mail zat te sturen naar mijn collega die op 1 januari was bevallen waarin ik schreef dat ik het idee had wel 2 weken over tijd te gaan Twisted Evil
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer begonnen jullie weeën? s'nachts of overdag? - Pagina 2 Empty Re: wanneer begonnen jullie weeën? s'nachts of overdag?

Bericht  Gast zo 6 nov 2011 - 5:29

Hier om 2 uur snachts begonnen en om half 1 in de middag is hij geboren!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer begonnen jullie weeën? s'nachts of overdag? - Pagina 2 Empty Re: wanneer begonnen jullie weeën? s'nachts of overdag?

Bericht  Happydobby zo 6 nov 2011 - 5:31

Mijn vriend en ik hebben ons er onbewust toch op ingesteld dat de weeën s'nachts beginnen, waardoor de schrik bij ons denk ik nog groter is als het ineens overdag begint!

Nu even een klein vergelijkingsonderzoek ;
- Wanneer begonnen jullie weeën? 3.00 uur in de nacht
- Hoe lang voordat het echt begon, zeg maar? ik werd er wakker mee
- Binnen hoeveel tijdsbestek zijn jullie ongeveer bevallen?29 uur daarna

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer begonnen jullie weeën? s'nachts of overdag? - Pagina 2 Empty Re: wanneer begonnen jullie weeën? s'nachts of overdag?

Bericht  Kat1980 zo 6 nov 2011 - 5:39

Parels schreef:Mijn vriend en ik hebben ons er onbewust toch op ingesteld dat de weeën s'nachts beginnen, waardoor de schrik bij ons denk ik nog groter is als het ineens overdag begint!

Nu even een klein vergelijkingsonderzoek ;
- Wanneer begonnen jullie weeën?
Bij J begon het 's avonds lichtjes, werd hij 's nachts heel heftig en nam het 's morgens weer even af om vervolgens 's middags weer door te zetten (zat wel aan de weeenremmers). Bij T had ik 's avonds lichte voorweeen (had ik al een paar weken af en toe) en kreeg ik echte weeen nadat 's nachts mijn vliezen braken.

- Hoe lang voordat het echt begon, zeg maar?
Bij J zette het pas door nadat ik van de weeenremmers ben gehaald, omdat hij geboren moest worden vanwege infectiegevaar. Bij T begon het meteen na het breken van de vliezen.

- Binnen hoeveel tijdsbestek zijn jullie ongeveer bevallen?
Bij J ongeveer 24 uur nadat de weeen lichtjes waren begonnen, maar zat wel aan de weeenremmers anders was het misschien wel sneller gegaan. Bij T vanaf het breken van mijn vliezen tot hij er was, ongeveer 2.5 uur.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer begonnen jullie weeën? s'nachts of overdag? - Pagina 2 Empty Re: wanneer begonnen jullie weeën? s'nachts of overdag?

Bericht  Pussycat zo 6 nov 2011 - 6:01

- Wanneer begonnen jullie weeën?
Om 2 uur s'nachts.

- Hoe lang voordat het echt begon, zeg maar?
Om 2 uur dus hele lichte weeen, maar om half 8 kwam de VK kijken en toen had ik 4 cm. Rond 4 uur s'nachts werden ze steeds heftiger.

- Binnen hoeveel tijdsbestek zijn jullie ongeveer bevallen?
Om iets over half 11 ben ik bevallen... Dus zo'n 8,5 uur vanaf de allereerste wee.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer begonnen jullie weeën? s'nachts of overdag? - Pagina 2 Empty Re: wanneer begonnen jullie weeën? s'nachts of overdag?

Bericht  keverke26 zo 6 nov 2011 - 7:35

Mijn weeen begonnen op kerstavond rond 17:00. Toen kwamen ze meteen al om de 5 minuten. Ik ben uiteindelijk op tweede kerstdag om 10 voor 2 bevallen dus na een 50 uur weeen gehad te hebben.
Hoop dat als ik ooit nog eens zwanger wordt het wat sneller gaat want dit was echt hel.

GR S

keverke26
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 74
Punten : 90
Registratiedatum : 23-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer begonnen jullie weeën? s'nachts of overdag? - Pagina 2 Empty Re: wanneer begonnen jullie weeën? s'nachts of overdag?

Bericht  snoezel zo 6 nov 2011 - 8:10

Mijn vliezen braken om 13:00uur s middags toen ik mijn uiterste best deed mijn teennagels te lakken Laughing
Om 18:00uur begonnen de eerste lichte weeën
Om 20:45 begonnen ze regelmatig en heb ik een uur later de verloskundige gebeld
Om 2:00 mocht ik begonnen met persen
Om 2:27 was ons meisje geboren smile
snoezel
snoezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer begonnen jullie weeën? s'nachts of overdag? - Pagina 2 Empty Re: wanneer begonnen jullie weeën? s'nachts of overdag?

Bericht  Gast zo 6 nov 2011 - 8:12

- Wanneer begonnen jullie weeën? Een uur nadat m'n vliezen waren gebroken
- Hoe lang voordat het echt begon, zeg maar? s'Ochtens om half 5 braken mijn vliezen en om half 9 waren de weeën regelmatig
- Binnen hoeveel tijdsbestek zijn jullie ongeveer bevallen? Vanaf dat m'n water brak tot aan de keizersnede zo'n 23 uur

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer begonnen jullie weeën? s'nachts of overdag? - Pagina 2 Empty Re: wanneer begonnen jullie weeën? s'nachts of overdag?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum