Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

wanneer begonnen jullie weeën? s'nachts of overdag?

+24
Happydobby
Annie24
Smaragdje
Flip Fluitketel
duckie
Laced
Thunder
PapillonRose
Funk
meisjesmama
Ayla
Flower_L
woezel
Jazzlyn
Flemy
Liadan
Makamba
Pandora
PiP
-Ieniemienie-
Tania
_Jet
Susan
Rouge
28 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

wanneer begonnen jullie weeën? s'nachts of overdag? Empty wanneer begonnen jullie weeën? s'nachts of overdag?

Bericht  Gast zo 6 nov 2011 - 1:06

Mijn vriend en ik hebben ons er onbewust toch op ingesteld dat de weeën s'nachts beginnen, waardoor de schrik bij ons denk ik nog groter is als het ineens overdag begint!

Nu even een klein vergelijkingsonderzoek ;
- Wanneer begonnen jullie weeën?
- Hoe lang voordat het echt begon, zeg maar?
- Binnen hoeveel tijdsbestek zijn jullie ongeveer bevallen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer begonnen jullie weeën? s'nachts of overdag? Empty Re: wanneer begonnen jullie weeën? s'nachts of overdag?

Bericht  Rouge zo 6 nov 2011 - 1:08

- weeën begonnen 's morgens vroeg (lichte krampen), denk halverwege de ochtend 9/10 uur duidelijkere weeën
- Heb eerder daarvoor geen weeën gehad,
- Ben uiteindelijk 's middags om half 5 bevallen
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer begonnen jullie weeën? s'nachts of overdag? Empty Re: wanneer begonnen jullie weeën? s'nachts of overdag?

Bericht  Susan zo 6 nov 2011 - 1:11

Bij Ezra: ik had 's nachts rond vijf uur heel lichte weeën, maar die hielden weer op toen de ochtend kwam. Rond negen uur braken de vliezen en tegen de avond begonnen ook de weeën. Het werd toen al vrij snel hevig, maar omdat de weeën zo onregelmatig kwamen, kwam de ontsluiting niet zo vlot op gang. De volgende ochtend naar het ziekenhuis gegaan voor weeënopwekkers en toen is hij 's avonds om 19.28 geboren.

Bij Yrsa: de weeën begonnen rond een uur of tien 's morgens. Halverwege de dag stopte het weer even, toen ben ik heen en weer gaan lopen door de kamer en toen kwamen ze al vrij snel goed op gang. De eerste uren was het nog goed te doen, om een uur of acht 's avonds begonnen ze erg pijnlijk te worden. Om 22.35 is Yrsa geboren.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer begonnen jullie weeën? s'nachts of overdag? Empty Re: wanneer begonnen jullie weeën? s'nachts of overdag?

Bericht  _Jet zo 6 nov 2011 - 1:13

Ik heb me in laten leiden, dus de weeën zijn hier niet 'spontaan' begonnen.
Om 9 uur hebben ze mijn vliezen gebroken (ik bleek al 3 cm ontsluiting te hebben) en om 15:05 is S geboren.


Laatst aangepast door _Jet op zo 6 nov 2011 - 1:18; in totaal 1 keer bewerkt
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer begonnen jullie weeën? s'nachts of overdag? Empty Re: wanneer begonnen jullie weeën? s'nachts of overdag?

Bericht  Gast zo 6 nov 2011 - 1:13

-bij allebei 's nachts, bij de eerste om half één en bij de tweede om kw over drie (maar bij de tweede begon het met gebroken vliezen en daarna pas weeën)
-toen de weeën eenmaal begonnen, was het bij allebei meteen heel snel, bij de eerste kwamen ze meteen om de vijf minuten en bij de tweede om de paar minuten, maar hielden maar een halve minuut aan
-de eerste 7 uur na de eerste wee en de tweede iets minder dan een half uur na de eerste wee

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer begonnen jullie weeën? s'nachts of overdag? Empty Re: wanneer begonnen jullie weeën? s'nachts of overdag?

Bericht  Gast zo 6 nov 2011 - 1:14



bij mij begonnen de echte weëen rond middernacht. Het was toen al wel vanaf 20.30 uur aan het rommelen, maar waren meer voorweëen, dit had ik al een week of 3 elke avond. Mijn vliezen braken een uur later om 01.15u, om 4.00u had ik volledige ontsluiting, om 5.16u was onze dochter er, rond 5.35u was de placenta geboren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer begonnen jullie weeën? s'nachts of overdag? Empty Re: wanneer begonnen jullie weeën? s'nachts of overdag?

Bericht  Tania zo 6 nov 2011 - 1:16

- Wanneer begonnen jullie weeën? Ik werd om 6.00 wakker met weeen.
- Hoe lang voordat het echt begon, zeg maar? Ik moest meteen naar het ziekenhuis en ik heb echt geen idee meer gehad van tijd
- Binnen hoeveel tijdsbestek zijn jullie ongeveer bevallen? Ik ben om 22.18 die avond bevallen.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer begonnen jullie weeën? s'nachts of overdag? Empty Re: wanneer begonnen jullie weeën? s'nachts of overdag?

Bericht  -Ieniemienie- zo 6 nov 2011 - 1:23

- Wanneer begonnen jullie weeën?
M: Mn vliezen braken om 22.30u savonds. Een half uur later begonnen de weeen.
T: Weeen begonnen om 03.00u snachts.
- Hoe lang voordat het echt begon, zeg maar?
M: Een half uur na de eerste wee begonnen ze erg heftig te worden, hielden lang aan, en waren regelmatig.
T: Na 2u lichte weeen, werden ze heftig en wist ik dat het door ging zetten.
- Binnen hoeveel tijdsbestek zijn jullie ongeveer bevallen?
M: Eerste wee om 23.00u, bevallen om 04.31u. Dus in 5 en half uur.
T: Eerste wee om 03.00u, bevallen om 08.22u. Dus in 5 en half uur.

Bij M begonnen de weeen veel heftiger, en duurde dus langer.
Bij T had ik pas heel laat het idee dat het echt begonnen was, en dus leek de bevalling veel korter.


Laatst aangepast door -Ieniemienie- op di 17 jan 2012 - 1:43; in totaal 2 keer bewerkt
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer begonnen jullie weeën? s'nachts of overdag? Empty Re: wanneer begonnen jullie weeën? s'nachts of overdag?

Bericht  Gast zo 6 nov 2011 - 1:23

- Wanneer begonnen jullie weeën?
"s morgens een uur nadat mijn vliezen waren gebroken. (11:30 uur)

- Hoe lang voordat het echt begon, zeg maar?
Het kwam meteen op gang. Om de 5 minuten sterke weeen waarmee ik wel nog kon lachen. Maar het waren schijnbaar meteen de goede weeen aangezien ik binnen 2 uur 6 cm ontsluiting had

- Binnen hoeveel tijdsbestek zijn jullie ongeveer bevallen?
vanaf wee 1 tot de geboorte heb ik er 8,5 uur over gedaan. Waarvan ik 2 uur heb geperst !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer begonnen jullie weeën? s'nachts of overdag? Empty Re: wanneer begonnen jullie weeën? s'nachts of overdag?

Bericht  PiP zo 6 nov 2011 - 1:24

Ik ben om 11 uur gestript (had al 2 cm) en had meteen voorweeën om de 10 minuten, dit werd om 21:00 iets heftiger en om 23 uur werden het naar mijn idee echte weeën, `s morgens om 8 uur ben ik bevallen.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer begonnen jullie weeën? s'nachts of overdag? Empty Re: wanneer begonnen jullie weeën? s'nachts of overdag?

Bericht  Pandora zo 6 nov 2011 - 1:25

Mijn weeen begonnen nadat ik ongeveer een uur aan het infuus lag met de weeenopwekkers en mijn vliezen waren gebroken. Na precies 11 uur werd onze dochter geboren.
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer begonnen jullie weeën? s'nachts of overdag? Empty Re: wanneer begonnen jullie weeën? s'nachts of overdag?

Bericht  Makamba zo 6 nov 2011 - 1:25

- Wanneer begonnen jullie weeën? Nadat de vk 's morgens mijn vliezen had gebroken.
- Hoe lang voordat het echt begon, zeg maar? een uur ongeveer
- Binnen hoeveel tijdsbestek zijn jullie ongeveer bevallen? +/- 4 uur


Laatst aangepast door Makamba op zo 6 nov 2011 - 6:27; in totaal 1 keer bewerkt
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer begonnen jullie weeën? s'nachts of overdag? Empty Re: wanneer begonnen jullie weeën? s'nachts of overdag?

Bericht  Liadan zo 6 nov 2011 - 1:26

- Wanneer begonnen jullie weeën? Bij de eerste braken eerst mijn vliezen 's avonds rond 22 uur en begonnen de weeen rond 1 uur.
- Hoe lang voordat het echt begon, zeg maar? Meteen om 1 uur heel heftig.
- Binnen hoeveel tijdsbestek zijn jullie ongeveer bevallen? Iets minder dan 4 uur.


- Wanneer begonnen jullie weeën? Bij de 2e kreeg ik in de ochtend rond 9 uur wat voorweeen maar dat had ik al 2 keer eerder gehad dus ik wist niet of dat het begin was.
- Hoe lang voordat het echt begon, zeg maar? Om 3 uur kreeg ik echte weeen om de 5 minuten, maar ik heb de 2e bevalling niet veel hele pijnlijke weeen gehad, het was heel goed te doen. Alleen de laatste 3 voordat ik kon gaan persen waren echt pijnlijk.
- Binnen hoeveel tijdsbestek zijn jullie ongeveer bevallen? 3 uur en een kwartier

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer begonnen jullie weeën? s'nachts of overdag? Empty Re: wanneer begonnen jullie weeën? s'nachts of overdag?

Bericht  Flemy zo 6 nov 2011 - 1:39

- Wanneer begonnen jullie weeën?
De eerste keer 's middags om 15:00, de tweede keer om 18:00 een beetje krampjes maar de echte weeën begonnen om 20:00.

- Hoe lang voordat het echt begon, zeg maar?
Beide keren braken om 05:00 mijn vliezen en de rest van de dag bleef het stil tot bovenstaande tijden. Bij de eerste ben ik om 18:55 bevallen en bij de tweede om 22:00. Korte bevallingen dus!

- Binnen hoeveel tijdsbestek zijn jullie ongeveer bevallen?
Nou vanaf de eerste wee de eerste keer dus een kleine 4 uur en de tweede keer vanaf de echte weeën in 2 uur.
Flemy
Flemy
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer begonnen jullie weeën? s'nachts of overdag? Empty Re: wanneer begonnen jullie weeën? s'nachts of overdag?

Bericht  Jazzlyn zo 6 nov 2011 - 1:58

Om half 8/ 8 uur braken mijn vliezen. Toen ben ik gaan douche even kort, haar doen laughcry Man kwam thuis en sleurde mij mee haha (ik was beetje van, ach komt wel goed). Toen hij dat deed kreeg ik de eerste wee. Binnen een uur was L er. Dat was nog haasten want moest in het ziekenhuis laughcry

Edit..in de ochtend dan he..
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer begonnen jullie weeën? s'nachts of overdag? Empty Re: wanneer begonnen jullie weeën? s'nachts of overdag?

Bericht  woezel zo 6 nov 2011 - 2:03

Hier 3x nadat het infuus met weeenopwekkers was aangesloten.

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer begonnen jullie weeën? s'nachts of overdag? Empty Re: wanneer begonnen jullie weeën? s'nachts of overdag?

Bericht  Flower_L zo 6 nov 2011 - 2:14

- Wanneer begonnen jullie weeën? overdag begon het al te rommelen. 's avonds iets regelmatiger. om 23.00 5cm, om 03.40 10cm. om 04.33 geboren
- Hoe lang voordat het echt begon, zeg maar? zie hierboven
- Binnen hoeveel tijdsbestek zijn jullie ongeveer bevallen? ong. 3 kwartier persweeën na breken vliezen

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer begonnen jullie weeën? s'nachts of overdag? Empty Re: wanneer begonnen jullie weeën? s'nachts of overdag?

Bericht  Ayla zo 6 nov 2011 - 2:26

Hier begonnen om kwart over 3 's nachts de weeën, hele dag lichte weeën gehad en pas 's avonds om 11 uur kwam het goed op gang, de volgende dag om 10:22 is ze geboren, heb dus 2 nachten overgeslagen, heb de nacht dat ik wakker werd van de weeën ook nauwelijks geslapen. Vanaf de eerste wee gerekend 32 uur bezig geweest, vanaf het moment dat het zwaar werd 11 uur.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer begonnen jullie weeën? s'nachts of overdag? Empty Re: wanneer begonnen jullie weeën? s'nachts of overdag?

Bericht  meisjesmama zo 6 nov 2011 - 2:31

- Wanneer begonnen jullie weeën? Om 14:00 uur
- Hoe lang voordat het echt begon, zeg maar? vrijwel direct
- Binnen hoeveel tijdsbestek zijn jullie ongeveer bevallen? 5 uurtjes

- Wanneer begonnen jullie weeën? van het strippen had ik lichte weeen maar geen last van
- Hoe lang voordat het echt begon, zeg maar? ik ben ingeleid (ivm met 42 weken zwangerschap en de lichte weeen activiteiten)
- Binnen hoeveel tijdsbestek zijn jullie ongeveer bevallen? 50 minuten
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer begonnen jullie weeën? s'nachts of overdag? Empty Re: wanneer begonnen jullie weeën? s'nachts of overdag?

Bericht  Gast zo 6 nov 2011 - 2:54

De weeen begonnen overdag en ik ben overdag bevallen, alleen niet dezelfde dag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer begonnen jullie weeën? s'nachts of overdag? Empty Re: wanneer begonnen jullie weeën? s'nachts of overdag?

Bericht  Funk zo 6 nov 2011 - 3:08

- Wanneer begonnen jullie weeën? 's nachts om 3 uur
- Hoe lang voordat het echt begon, zeg maar? half 8 ging ik eruit, toen werd het pittiger, daarvoor wel telkens in slaap gevallen
- Binnen hoeveel tijdsbestek zijn jullie ongeveer bevallen? kwart over 5 's middags, dus in totaal 15 uur..
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer begonnen jullie weeën? s'nachts of overdag? Empty Re: wanneer begonnen jullie weeën? s'nachts of overdag?

Bericht  PapillonRose zo 6 nov 2011 - 3:15

Tegen een uur of 11 's avonds begon het te rommelen. Rond een uur of 2 's nachts werd het heftig en mocht ik naar het ziekenhuis. Uiteindelijk ben ik de volgende dag even voor half 4 's middags bevallen. Al met al best lang als je zo kijkt, maar tussendoor zwakten mijn weeën af en moest ik een infuus met opwekkers krijgen (wat niet goed aangesloten zat en waar ze na uren pas achter kwamen laughcry ). Toen het infuus goed stond heeft het daarna nog een uurtje of 6 geduurd.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer begonnen jullie weeën? s'nachts of overdag? Empty Re: wanneer begonnen jullie weeën? s'nachts of overdag?

Bericht  Gast zo 6 nov 2011 - 3:18

- Wanneer begonnen jullie weeën?
Rond 2.30 uur snachts.

- Hoe lang voordat het echt begon, zeg maar?
Nadat mijn vliezen braken rond 8 uur sochtends werden ze heftiger en om kwart over 12 die middag is hij al geboren.

- Binnen hoeveel tijdsbestek zijn jullie ongeveer bevallen?
Binnen 10 uur. ( 25 min geperst)


Laatst aangepast door Snoepy87 op zo 6 nov 2011 - 3:21; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer begonnen jullie weeën? s'nachts of overdag? Empty Re: wanneer begonnen jullie weeën? s'nachts of overdag?

Bericht  Thunder zo 6 nov 2011 - 3:18

- Wanneer begonnen jullie weeën? Bij de oudste op zondagavond, bij de jongste op zaterdagavond.
- Hoe lang voordat het echt begon, zeg maar? Bij beide begon het toen ook gelijk.
- Binnen hoeveel tijdsbestek zijn jullie ongeveer bevallen?. Bij de oudste dezelfde avond nog, met 4,5 uur, bij de jongste de volgende avond, met ruim 27 uur. Ze zijn beide op zondagavond geboren.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer begonnen jullie weeën? s'nachts of overdag? Empty Re: wanneer begonnen jullie weeën? s'nachts of overdag?

Bericht  Laced zo 6 nov 2011 - 3:57

- Wanneer begonnen jullie weeën? om 4 uur snachts braken mijn vliezen, rond 5 uur de eerste wee.
- Hoe lang voordat het echt begon, zeg maar? Om 6 uur werden de weeën steeds heftiger.
- Binnen hoeveel tijdsbestek zijn jullie ongeveer bevallen? Om 14.02 ben ik bevallen, in totaal heeft de bevalling zo'n 10 uur geduurd.

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer begonnen jullie weeën? s'nachts of overdag? Empty Re: wanneer begonnen jullie weeën? s'nachts of overdag?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum