Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

snachts veel huilen overdag goed slapen puckababy oid?

+5
PapillonRose
Mida4you
Flemy
nillis
duckie
9 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

snachts veel huilen overdag goed slapen puckababy oid? Empty snachts veel huilen overdag goed slapen puckababy oid?

Bericht  duckie wo 19 jan 2011 - 6:41

we hebben nu al een aantal nachten dat onze dochter snachts aan het spoken is... vanaf het begin van de laatste voeding totdat ze eindelijk slaapt zijn we meestal toch minimaal 2 uur verder.... en dan komt ze snachts nog 1 keer en dan ben ik meestal wel ruim een uur bezig (soms ook langer) voor ze slaapt. nu hadden ze op het CB erover dat ik nog een paar dingen kon proberen als doekje bij me dragen en dat in haar bedje leggen enzo en anders moest ik langskomen voor misschien inbakeren. nu heb ik dat doekje geprobeerd maar heb niet het idee dat dat werkt. ze slaapt overdag wel goed in bed, kinderwagenbak of hangmat maar snachts in bed dus niet. nu heb ik de kinderwagenbak in haar bedje staan en dat gaat iets beter... overdag is ze soms wel na een uurtje ofzo weer wakker, soms slaapt ze dan op de arm of bij mij op de borst wel weer. ze is soms erg druk met armpjes en benen (ook tijdens de borstvoeding soms) ze huilt dan veel en echt tot helemaal overstuur tot ze rood aanloopt en weer adem moet halen. nu ga ik vanavond proberen met zwitsal slaap zacht in bad en de bodylotion. maar nu hrdeoo ik over de puckababy maar wie heeft dat ook gebruikt en hebben jullie dit eerst nog met het CB overlegd of gewoon zelf gedaan? aangezien je inbakeren volgens mij toch niet zomaar mag doen? of dat het krampjes zijn ik weet het soms even niet meer, en word er zo onzeker van of ik het wel goed doe.
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

snachts veel huilen overdag goed slapen puckababy oid? Empty Re: snachts veel huilen overdag goed slapen puckababy oid?

Bericht  nillis do 20 jan 2011 - 1:33

Hoi
Wij hebben ook een onrustig meisje met armen en benen. 's Nachts ging het juist heel goed, maar overdag was een drama. Wij hebben op advies van het cb een pacco inbakerdoek gekocht wel via mp en nu slaapt ze heerlijk. Als ik haar al in de doek leg kan ze al genieten. Niet altijd maar ze valt dan wel snel in slaap.
Ik zou het proberen, het scheelt je heel veel energie en slaaptekort.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

snachts veel huilen overdag goed slapen puckababy oid? Empty Re: snachts veel huilen overdag goed slapen puckababy oid?

Bericht  Flemy do 20 jan 2011 - 1:41

nillis schreef:Hoi
Wij hebben ook een onrustig meisje met armen en benen. 's Nachts ging het juist heel goed, maar overdag was een drama. Wij hebben op advies van het cb een pacco inbakerdoek gekocht wel via mp en nu slaapt ze heerlijk. Als ik haar al in de doek leg kan ze al genieten. Niet altijd maar ze valt dan wel snel in slaap.
Ik zou het proberen, het scheelt je heel veel energie en slaaptekort.

Jullie dochter heeft toch ook last van Reflux? Of haal ik je nu door de war met iemand anders..
Flemy
Flemy
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

snachts veel huilen overdag goed slapen puckababy oid? Empty Re: snachts veel huilen overdag goed slapen puckababy oid?

Bericht  Mida4you do 20 jan 2011 - 1:46

Hoihoi,

Dit verhaal ken ik heel erg. Dit hebben we bijna hetzelfde meegemaakt met onze kleine. In het begin ging alles goed maar na een maand was het onzettend huilen geblazen en ze hield zichzelf de hele nacht wakker door haar gezwaai van haar armpjes en benen. Toen kreeg ik een goede tip van mijn tante ( die werkt in het ziekenhuis met pasgeboren baby's ) om eventueel een Puckababy aan te schaffen. Ik diezelfde middag nog naar de winkel voor een Puckababy en ik wist gewoon niet wat me overkwam. Ze was rustig 's nachts ( nog wel vaak wakker maar omdat ze honger had ) ze sloeg zichzelf niet meer wakker. Nu is ze bijna 6 maanden en ik gebruik hem nog want ze is 's nachts heel erg druk.
Maar ik kan je zo'n doek ECHT ECHT aanraden. Ik gebruik hem ook overdag.

En inbakeren mag je altijd doen hoor. Ik weet niet waar je dat hebt gehoord dat je dat niet zomaar mag doen??
Ik hoop dat je hier wat aan hebt en dat je overtuigd bent smile
Als je nog vraaagies hebt vraag gerust
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

snachts veel huilen overdag goed slapen puckababy oid? Empty Re: snachts veel huilen overdag goed slapen puckababy oid?

Bericht  Flemy do 20 jan 2011 - 1:55

Inbakeren mag je niet zomaar doen. Eerst moet een arts (van bijvoorbeeld het CB) je kind onderzocht hebben op afwijkingen. Als je een baby met bijvoorbeeld heupafwijkingen inbakerd, kan dit nare gevolgen hebben.
Of zoals in ons geval; onze dochter heeft erge last van Reflux en mag dus niet ingebakerd worden, omdat dat veel te benauwend (gek woord?) is. Nu ligt ze, juist vanwege de Reflux, op haar buik te slapen. Maar anders hadden we haar ook ingebakerd vanwege de onrust.

Edit; daarom kun je ook speciaal voor inbakeren terecht bij het CB. Dan kunnen zij je de juiste manier leren, na controle van je kind.
Flemy
Flemy
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

snachts veel huilen overdag goed slapen puckababy oid? Empty Re: snachts veel huilen overdag goed slapen puckababy oid?

Bericht  duckie do 20 jan 2011 - 3:13

hier ging het ook een kleine maand (aardig) goed en nu begint ze dus te spoken. op het CB zeiden ze ook dat je snachts haar met voeden en verschonen met ongeveer n half uur 3 kwartier weer op bed moet hebben nou dat red is dus echt niet, ja ze ligt wel maar niet slapen alleen gillen. Nu gisteravond hebben we het badritme eens omgegooid van de ochtend naar de avond en dan in bad met zwitsal slaapzacht lavendel en daarna nog de bodylotion er achter aan en zowaar na de voeding op bed en het was stil... na 10 minuten heeft ze misschien 5 minuten gehuild en daarna heerlijk geslapen tot half 2 en toen had ik haar binnen 40 min weer slapend op bed... zo konden wij ook even bijtanken Very Happy nu vanmiddag was ze weer in slaap en elke keer wakker en huilen dus nu heb ik haar even om te proberen in een wikkeldoek gelegd met de armpjes er in zeg maar en mw was zo stil.... ik weet niet waar het nu aan ligt maar ja je probeert van alles zeg maar. Morgen gaan we toch nog naar de gardo dus ik denk dat ik daar maar even ga kijken voor zon puckababy. Dat is volgens mij niet zo strak als echt inbakeren maar meer een tussenoplossing toch?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

snachts veel huilen overdag goed slapen puckababy oid? Empty Re: snachts veel huilen overdag goed slapen puckababy oid?

Bericht  duckie do 20 jan 2011 - 3:59

Mirjam4you schreef:Hoihoi,

Dit verhaal ken ik heel erg. Dit hebben we bijna hetzelfde meegemaakt met onze kleine. In het begin ging alles goed maar na een maand was het onzettend huilen geblazen en ze hield zichzelf de hele nacht wakker door haar gezwaai van haar armpjes en benen. Toen kreeg ik een goede tip van mijn tante ( die werkt in het ziekenhuis met pasgeboren baby's ) om eventueel een Puckababy aan te schaffen. Ik diezelfde middag nog naar de winkel voor een Puckababy en ik wist gewoon niet wat me overkwam. Ze was rustig 's nachts ( nog wel vaak wakker maar omdat ze honger had ) ze sloeg zichzelf niet meer wakker. Nu is ze bijna 6 maanden en ik gebruik hem nog want ze is 's nachts heel erg druk.
Maar ik kan je zo'n doek ECHT ECHT aanraden. Ik gebruik hem ook overdag.

En inbakeren mag je altijd doen hoor. Ik weet niet waar je dat hebt gehoord dat je dat niet zomaar mag doen??
Ik hoop dat je hier wat aan hebt en dat je overtuigd bent smile
Als je nog vraaagies hebt vraag gerust

heb jij die puckababy zelf op eigen initiatief gekocht of heb je dit ook nog overlegd met het CB? want ik heb net even de icare lijn gebeld en daar werd ik weer door een verpleegkundige teruggebeld en die zou weer iemand anders nu binnen 2 dagen laten terugbellen... dus nu weet ik verder nog niet zo veel...
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

snachts veel huilen overdag goed slapen puckababy oid? Empty Re: snachts veel huilen overdag goed slapen puckababy oid?

Bericht  PapillonRose do 20 jan 2011 - 4:03

Ik ben toen mijn meisje 3 weken was ook de puckababy gaan gebruiken, en hier doet 'ie goed zijn werk! Ze kan niet meer zo maaien en slaapt er 's nachts prima in. Ik heb de puckababy trouwens wel pas na overleg en controle op het cb aangeschaft, om al eerder genoemde redenen (niet alle kindjes mogen ingebakerd worden).
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

snachts veel huilen overdag goed slapen puckababy oid? Empty Re: snachts veel huilen overdag goed slapen puckababy oid?

Bericht  Mida4you do 20 jan 2011 - 4:14

duckie schreef:
Mirjam4you schreef:Hoihoi,

Dit verhaal ken ik heel erg. Dit hebben we bijna hetzelfde meegemaakt met onze kleine. In het begin ging alles goed maar na een maand was het onzettend huilen geblazen en ze hield zichzelf de hele nacht wakker door haar gezwaai van haar armpjes en benen. Toen kreeg ik een goede tip van mijn tante ( die werkt in het ziekenhuis met pasgeboren baby's ) om eventueel een Puckababy aan te schaffen. Ik diezelfde middag nog naar de winkel voor een Puckababy en ik wist gewoon niet wat me overkwam. Ze was rustig 's nachts ( nog wel vaak wakker maar omdat ze honger had ) ze sloeg zichzelf niet meer wakker. Nu is ze bijna 6 maanden en ik gebruik hem nog want ze is 's nachts heel erg druk.
Maar ik kan je zo'n doek ECHT ECHT aanraden. Ik gebruik hem ook overdag.

En inbakeren mag je altijd doen hoor. Ik weet niet waar je dat hebt gehoord dat je dat niet zomaar mag doen??
Ik hoop dat je hier wat aan hebt en dat je overtuigd bent smile
Als je nog vraaagies hebt vraag gerust

heb jij die puckababy zelf op eigen initiatief gekocht of heb je dit ook nog overlegd met het CB? want ik heb net even de icare lijn gebeld en daar werd ik weer door een verpleegkundige teruggebeld en die zou weer iemand anders nu binnen 2 dagen laten terugbellen... dus nu weet ik verder nog niet zo veel...

Het CB had wel tegen me gezegd dat ik misschien een Puckababy kon proberen, maar ik heb het van mijn tante, want die werkt met baby's. En omdat baby's in een Puckababy toch nog wel een beetje vrijheid hebben om te bewegen kan het absoluut geen kwaad. Kijk als je een Pacco koopt, daar moet je je baby helemaal strak inwikkelen en daar was ik niet zo van. De Puckababy biedt nog genoeg ruimte. Het zal wel de moeite waard zijn om het te proberen!
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

snachts veel huilen overdag goed slapen puckababy oid? Empty Re: snachts veel huilen overdag goed slapen puckababy oid?

Bericht  Mida4you do 20 jan 2011 - 4:17

Flemy schreef:Inbakeren mag je niet zomaar doen. Eerst moet een arts (van bijvoorbeeld het CB) je kind onderzocht hebben op afwijkingen. Als je een baby met bijvoorbeeld heupafwijkingen inbakerd, kan dit nare gevolgen hebben.
Of zoals in ons geval; onze dochter heeft erge last van Reflux en mag dus niet ingebakerd worden, omdat dat veel te benauwend (gek woord?) is. Nu ligt ze, juist vanwege de Reflux, op haar buik te slapen. Maar anders hadden we haar ook ingebakerd vanwege de onrust.

Edit; daarom kun je ook speciaal voor inbakeren terecht bij het CB. Dan kunnen zij je de juiste manier leren, na controle van je kind.

Zo kun je toch zien dat elk CB weer andere verhalen heeft. Onze kleine heeft ook last gehad van Reflux. Ben daarvoor zelfs naar de Kinderarts geweest en ze gaven me Zantac voor die kleine. Dat hielp echt. Maar ik mocht haar gewoon inbakeren ( in de Puckababy ) dus tja net zoals ik zeg, iedereen heeft weer andere verhalen....
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

snachts veel huilen overdag goed slapen puckababy oid? Empty Re: snachts veel huilen overdag goed slapen puckababy oid?

Bericht  duckie do 20 jan 2011 - 4:17

werd net al weer terug gebeld door CB en mag het gewoon gaan proberen,dus morgen gaan we maar zon puckababy kopen en dan proberen we het uit. mocht het niet goed gaan dan kunnen we altijd nog echt inbakeren. maar omdat ik begreep uit de informatie op internet dat dit lang niet zo strak is als echt inbakeren wou ik dit eerst uitproberen. heb wel gebeld naar icare omdat ik niet helemaal zeker wist of ik dit op eigen initatief mocht doen en hun vonden wel goed dat ik toch even gebeld had... maar goed morgen maar even kijken. Nu zag ik dat ze 2 soorten van de puckababy hadden
de piep -> van 0-3 maand , 44-62 cm, 2.5 tot 5.5 kg
de mini -> 3 -6 maand, 62-74 cm, 5.5 tot 7.5 kg

nu is mijn dochter 1 maand en 51,5cm maar ze woog afgelopen vrijdag al 4.5kg
dus zou ik de piep kopen. maar als ze nu erg door groeit in gewicht zit ze daar strax gauw boven maar niet boven het aantal cm en maanden
hoe hebben jullie dit gedaan?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

snachts veel huilen overdag goed slapen puckababy oid? Empty Re: snachts veel huilen overdag goed slapen puckababy oid?

Bericht  Fiwen do 20 jan 2011 - 4:22

Wij hadden eerst de puckababy maar die was nog te los voor ons meisje, daarna overgestapt (op advies van het CB) op de Pacco en dat is ons super goed bevallen. Ze sliep ineens ontzettend goed en slaapt nu sinds 1,5 week ook goed zonder.
Pacco mag inderdaad pas na controle van de heupjes, puckababy mag volgens mij (bijna) altijd. Die controle van de heupjes stelt overigens niks voor hoor, als er geen heupafwijkingen in de familie zitten en de kleine niet in stuit lag is het meestal geen probleem.

Ik weet of je bij mij in de buurt woont maar ik heb zowel de puckababy (piep) als de pacco doek hier liggen, de pacco wil ik niet verkopen maar je mag het best een paar dagen testen als je dat zou willen. De puckababy is amper gebruikt en zou ik op zich best tegen een schappelijke prijs aan je willen doorverkopen.

*Edit, wij hebben de Piep en daar past ze nu in principe nog in en ze is 4,5 maand en 6.5 kg


Laatst aangepast door Fiwen op do 20 jan 2011 - 4:23; in totaal 1 keer bewerkt
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

snachts veel huilen overdag goed slapen puckababy oid? Empty Re: snachts veel huilen overdag goed slapen puckababy oid?

Bericht  PapillonRose do 20 jan 2011 - 4:22

Het kan zijn dat ze er gauw uitgroeit, maar toch moet je een puckababy of andere bakerzak niet op de groei kopen. Dat is mij tenminste verteld en lees je ook overal terug. Als je een te grote versie koopt dan kan hij Ă©n minder goed zijn werk doen, en wellicht is hij ook nog eens minder veilig. Ik zou dus voor de piep gaan, heb ik overigens zelf ook gedaan.

Verder dacht ik dat met name de lengte / kledingmaat van de baby meer bepalend is voor het wel of niet eruit groeien dan het gewicht (maar weet dat niet helemaal zeker).
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

snachts veel huilen overdag goed slapen puckababy oid? Empty Re: snachts veel huilen overdag goed slapen puckababy oid?

Bericht  duckie do 20 jan 2011 - 4:31

ja ik had ook gelezel dat je ze niet op de groei moest kopen, ik vond het ook raar dat het ook op gewicht gaat eerlijk gezegt... dus morgen maar even kijken voor de piep.

hadden jullie er ook nog een dekentje overheen? ze slaapt nu in een pyama en dan gewoon in bed met dekentje (dubbel) en lakentje, maar word het dan niet teveel?

duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

snachts veel huilen overdag goed slapen puckababy oid? Empty Re: snachts veel huilen overdag goed slapen puckababy oid?

Bericht  PapillonRose do 20 jan 2011 - 4:34

Ik heb haar in pyama, dan de puckababy aan en daaroverheen gewoon nog een lakentje + dekentje. De puckababy is erg dun, zonder dekentje lijkt het me erg koud!
Ik denk een kwestie van uitproberen wat je haar het beste onder de puckababy kunt aantrekken, bijvoorbeeld alleen een rompertje wanneer ze het gauw warm heeft.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

snachts veel huilen overdag goed slapen puckababy oid? Empty Re: snachts veel huilen overdag goed slapen puckababy oid?

Bericht  duckie do 20 jan 2011 - 4:34

Fiwen schreef:Wij hadden eerst de puckababy maar die was nog te los voor ons meisje, daarna overgestapt (op advies van het CB) op de Pacco en dat is ons super goed bevallen. Ze sliep ineens ontzettend goed en slaapt nu sinds 1,5 week ook goed zonder.
Pacco mag inderdaad pas na controle van de heupjes, puckababy mag volgens mij (bijna) altijd. Die controle van de heupjes stelt overigens niks voor hoor, als er geen heupafwijkingen in de familie zitten en de kleine niet in stuit lag is het meestal geen probleem.

Ik weet of je bij mij in de buurt woont maar ik heb zowel de puckababy (piep) als de pacco doek hier liggen, de pacco wil ik niet verkopen maar je mag het best een paar dagen testen als je dat zou willen. De puckababy is amper gebruikt en zou ik op zich best tegen een schappelijke prijs aan je willen doorverkopen.

*Edit, wij hebben de Piep en daar past ze nu in principe nog in en ze is 4,5 maand en 6.5 kg

ik heb je pm gestuurd
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

snachts veel huilen overdag goed slapen puckababy oid? Empty Re: snachts veel huilen overdag goed slapen puckababy oid?

Bericht  Annemie do 20 jan 2011 - 4:35

Wij hebben ook de puckababy gebruikt en het hielp hier echt goed, ik stond er echt versteld van. Wij hadden hem van marktplaats, scheelt een hoop geld en als je hem maar ff gebruikt is het zonde dat je er veel geld aan uit geeft, wij hebben hem ook maar een maandje gebruikt en toen was onze kleine er alweer te groot voor en ik had hem binnen een week al weer verkocht op marktplaats.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

snachts veel huilen overdag goed slapen puckababy oid? Empty Re: snachts veel huilen overdag goed slapen puckababy oid?

Bericht  Flemy do 20 jan 2011 - 4:39

Ik wil wel nog even zeggen dat wij bij de eerste de Puckababy hebben gebruikt en daar heel blij mee waren hoor!
Het was echt een wondermiddel voor onze oudste. Ik vind het jammer dat we 'm voor de tweede niet konden gebruiken, want die heeft periode's echt heel onrustig geslapen in het begin.

Ik denk dat je qua warmte in bed het kunt vergelijken met een slaapzakje, want de Pucka is heel dun. Onze jongste slaapt nu in een dun slaapzakje met een dekentje over haar heen.

(ik wist trouwens niet dat de puckababy gewoon in de winkel verkrijgbaar was?)

Edit; Ik heb nog een paarse op MP staan Wink
Flemy
Flemy
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

snachts veel huilen overdag goed slapen puckababy oid? Empty Re: snachts veel huilen overdag goed slapen puckababy oid?

Bericht  Mida4you do 20 jan 2011 - 5:31

Je kunt beter inderdaad die van 0-3 maand kopen. Die hadden wij ook voor onze kleine en ze paste er nog in toen ze 4 maand was. Ik doe haar alleen een rompertje, en een truitje aan. Broekje en sokjes lekker uitlaten, aangezien ze onder een lakentje en dekentje slaapt. Baby's hebben het erg snel warm uit mijn ervaringen.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

snachts veel huilen overdag goed slapen puckababy oid? Empty Re: snachts veel huilen overdag goed slapen puckababy oid?

Bericht  Fiwen do 20 jan 2011 - 5:47

Mirjam4you schreef:Je kunt beter inderdaad die van 0-3 maand kopen. Die hadden wij ook voor onze kleine en ze paste er nog in toen ze 4 maand was. Ik doe haar alleen een rompertje, en een truitje aan. Broekje en sokjes lekker uitlaten, aangezien ze onder een lakentje en dekentje slaapt. Baby's hebben het erg snel warm uit mijn ervaringen.

Hier juist het advies gekregen om rompertje, broekje en sokjes aan te geven en geen truitje omdat vooral blote voetjes zorgen dat ze het snel te koud zouden hebben.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

snachts veel huilen overdag goed slapen puckababy oid? Empty Re: snachts veel huilen overdag goed slapen puckababy oid?

Bericht  Mida4you do 20 jan 2011 - 6:21

Misschien kun je dat idd beter zelf beoordelen om zelf te testen wat je je baby aandoet in de Puckababy. Het is natuurlijk per baby weer verschillend.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

snachts veel huilen overdag goed slapen puckababy oid? Empty Re: snachts veel huilen overdag goed slapen puckababy oid?

Bericht  nillis vr 21 jan 2011 - 1:21

Flemy schreef:
nillis schreef:Hoi
Wij hebben ook een onrustig meisje met armen en benen. 's Nachts ging het juist heel goed, maar overdag was een drama. Wij hebben op advies van het cb een pacco inbakerdoek gekocht wel via mp en nu slaapt ze heerlijk. Als ik haar al in de doek leg kan ze al genieten. Niet altijd maar ze valt dan wel snel in slaap.
Ik zou het proberen, het scheelt je heel veel energie en slaaptekort.

Jullie dochter heeft toch ook last van Reflux? Of haal ik je nu door de war met iemand anders..

Ja dat klopt, gaat nu goed met medicatie en nutriton in de fles.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

snachts veel huilen overdag goed slapen puckababy oid? Empty Re: snachts veel huilen overdag goed slapen puckababy oid?

Bericht  Flemy vr 21 jan 2011 - 1:27

nillis schreef:
Flemy schreef:
nillis schreef:Hoi
Wij hebben ook een onrustig meisje met armen en benen. 's Nachts ging het juist heel goed, maar overdag was een drama. Wij hebben op advies van het cb een pacco inbakerdoek gekocht wel via mp en nu slaapt ze heerlijk. Als ik haar al in de doek leg kan ze al genieten. Niet altijd maar ze valt dan wel snel in slaap.
Ik zou het proberen, het scheelt je heel veel energie en slaaptekort.

Jullie dochter heeft toch ook last van Reflux? Of haal ik je nu door de war met iemand anders..

Ja dat klopt, gaat nu goed met medicatie en nutriton in de fles.

Fijn!
Ja ik vroeg dat dus, vanwege wat ik al eerder noemde in dit topic. Dat ik er op gewezen ben dat het zo benauwd kan worden dan. Maar ik begrijp dat jouw kindje daar gelukkig geen last van heeft met inbakeren? Kan zij wel goed op haar rug slapen dan? Mijn dochter kan dat gewoon helemaal niet, spelen in de box kan ook alleen na minstens een kwartier rechtop. Onze dochter slaapt al sinds dat ze 3 weken is altijd op haar buik. We hebben het nog weleens geprobeerd daarna op haar rug, maar dat kan ze gewoon niet aan door het terugstromen van de melk dan.
Flemy
Flemy
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

snachts veel huilen overdag goed slapen puckababy oid? Empty Re: snachts veel huilen overdag goed slapen puckababy oid?

Bericht  nillis vr 21 jan 2011 - 1:31

Ik had een pucka baby, maar vond ik niet prettig, omdat ze nog teveel bewegingsvrijheid hebben en het cb raadde ook de pacco aan en deze vind ik echt super en via marktplaats kun je hem goedkoop kopen.
T heeft bij ons dus ook reflux en van de kinderarts mochten wij ook gewoon inbakeren.
Om te testen of jullie kleintje het fijn vind om ingebakerd te worden kun je dit ook in een onslagdoek of hydrofiel luier proberen, dit hebben wij eerst gedaan en zagen echt resultaat na een paar dagen en daarna dus de pacco aangeschaft. Verder ligt T bij ons met alle kleertjes aan in de pacco en hebben we haar kamer wat frisser en ze slaapt er prima om, dus bekijk wat jullie kleintje aangeeft.

@ Flemy, wij hebben haar na een voeding altijd nog een half uur rechtop en dan gaat ze weer naar bed als ze moe is. Ze ligt altijd op haar rug met haar hoofd naar rechts of links, ze geeft af en toe nog een mondje terug, maar het is al zoveel veerbeterd. Hopelijk morgen we over twee weken de nexium gaan afbouwen, want officieel mogen kindjes onder de 1 dat helemaal nog niet krijgen.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

snachts veel huilen overdag goed slapen puckababy oid? Empty Re: snachts veel huilen overdag goed slapen puckababy oid?

Bericht  Sjirafje zo 6 nov 2011 - 22:07

Begin nu zelf te twijfelen of onze zoon (10 weken) ook geen baat zou hebben bij een Puckababy.

- het duurt langer dan een uur voordat hij slaapt. (huilen, huilen, huilen)
- als hij bij ons ligt slaapt hij binnen no-time...alleen op zijn kamer dus niet!
- heeft hazenslaapjes.....slaapt 1 uurtje en wordt dan schreeuwend wakker.
- heel onrustig met zijn armen en benen.

Moet ik nu eerst overleggen met het CB of kan ik er gewoon een aanschaffen?
Sjirafje
Sjirafje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 233
Punten : 251
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

snachts veel huilen overdag goed slapen puckababy oid? Empty Re: snachts veel huilen overdag goed slapen puckababy oid?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum