Nieuw Fotografie Topic
+47
Snoopy
Bazinga
Muppetje
Fearie
_Nina
love
Sanne
sarah
Printje
Ibbeltje
Aziraphale
Monte
Susan
Shadowfax
Linnie1985
PapillonRose
Muisz
Stuiterbal
Kamperseboekenwurm
_Muppit
Middleme
Flippin' Bitch
Huppekee
TNMN
GeKKiE
Lejow
Wasmachine
Parisienne
TukTuk
Kabouter
Sarah1985
mina88
smurfie
holaagirl
Curious
Mizzie
_Lacey_
Chocolate Cookie
TGR
Caro
Tinkie
SleepingBeauty
Ooh La La!
Dennenappel
Pompoen
Marin
Zora
51 plaatsers
Pagina 32 van 42
Pagina 32 van 42 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 37 ... 42
Re: Nieuw Fotografie Topic
@Sanne, wat een gaaf cadeau. Ik vind het zelf wel heel handig om een boek te hebben, maar dan zou ik zoeken naar eentje die specifiek over die camera gaat. Ik heb de Nikon D5100 en daar heb ik een boek over. Het leest gewoon wat lekkerder dan de handleiding, meer voorbeelden.
Hier weinig tijd om te fotograferen, helaas. Heb geprobeerd om me aan te melden voor de Nikon Quick Start workshop, maar mijn mailbox zat vol en nu heb ik geen bevestigingsmailtje voor het registreren van mijn camera. Toch maar even mailen/bellen.
Hier weinig tijd om te fotograferen, helaas. Heb geprobeerd om me aan te melden voor de Nikon Quick Start workshop, maar mijn mailbox zat vol en nu heb ik geen bevestigingsmailtje voor het registreren van mijn camera. Toch maar even mailen/bellen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Zomersproetjes schreef:@Oreo: You've got mijn beloofde mail
Thx! En ja, antwoord op je vraag: dat ben ik :-)
Gast- Gast
Jeej, de achtergrond van onze site is veranderd in de jurk van M
Gast- Gast
Ooooh vandaag het 16-jarige buurmeisje van mijn tante op de foto gezet! Wat een prachtige meid! Als ik foto's heb, kom ik het melden :-)
Gast- Gast
@ zero: Ziet er leuk uit. Ik heb wel een schrijffoutje ontdekt. Je schrijft in het kopje fotoshoot van de nieuwe pup op kitten. Volgens mij moet dit of zijn ;-).
@ Oreo: Nice pics :-).
Hier weinig te melden. Deze week wat nieuwe dingetjes uit proberen. Gisteren mijn externe flitser eens goed onder handen genomen en weer eens flink geoefend. Denk dat ik een tweede externe flitser ga kopen voor mijn back-up camera. Ben nog op zoek naar een nieuwe lens. Ik wil een 2.8 zoom lens. Maar tjee die dingen zijn zo duur! Oja en een grip en nog 2 extra flitskoppen voor de studio (heeft iemand hier een geldboompje over, haha). Ik heb echt te veel wensen. Als ik op de site van KE zit te kijken, voel ik met zo'n klein meisje in een te grote snoepwinkel .
Iemand hier trouwens weleens nagedacht over project365?
@ Oreo: Nice pics :-).
Hier weinig te melden. Deze week wat nieuwe dingetjes uit proberen. Gisteren mijn externe flitser eens goed onder handen genomen en weer eens flink geoefend. Denk dat ik een tweede externe flitser ga kopen voor mijn back-up camera. Ben nog op zoek naar een nieuwe lens. Ik wil een 2.8 zoom lens. Maar tjee die dingen zijn zo duur! Oja en een grip en nog 2 extra flitskoppen voor de studio (heeft iemand hier een geldboompje over, haha). Ik heb echt te veel wensen. Als ik op de site van KE zit te kijken, voel ik met zo'n klein meisje in een te grote snoepwinkel .
Iemand hier trouwens weleens nagedacht over project365?
Laatst aangepast door Zomersproetjes op ma 6 aug 2012 - 2:08; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Nee nee, ze moeten boven op elkaar staan, als een pyramide
Ga het morgen even aanpassen, thx!
Ik moet nodig weer op dieet, over 2 maanden moet ik ook weer op de foto
Gast- Gast
De Griekse fotograaf was heel erg duur helaas, hij schijnt nu veel door bekende Grieken te worden gevraagd. Een goede vriendin van mijn zus is professioneel fotografe, zij heeft bij wijze van uitzondering de bruiloft van mijn zus gefotografeerd. Echt heel mooi geworden. Gelukkig wil ze voor ons ook een uitzondering maken en gaat ze volgend jaar mee naar Samos om onze bruiloft vast te leggen!
In ieder geval heel erg bedankt voor alle tips hier
In ieder geval heel erg bedankt voor alle tips hier
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Dat is wel fijn, dat het iemand is die jullie al een beetje kennen en ook voor haar, kan ze een beetje met je zus optrekken zonder zich echt ongemakkelijk te voelen de overige tijd.
Ik ben heeeel benieuwd hoe die foto's er uit gaan zien!
Gast- Gast
Leuk! Ik had het al in het bruiloft topic gelezen inderdaad. Echt fijn, ook dat de bruiloft toch door kan gaan!
Wij hebben gisteren het huis van de opa en oma van m'n vriend leeggehaald. Zijn opa was filmliefhebber, dus heel veel oude 8mm films gevonden die overgezet op dvd gaan worden. Maar ook heel wat camera apparatuur dus die ook geschikt zijn voor fotografie. We hebben een aantal Cokin filters meegenomen en een aantal past op de 50mm lens. Dus dat is wel gaaf om keer te proberen. (Met name Neutral Density filters, de echt vette filters passen helaas niet, met grappige effecten enzo)
Wij hebben gisteren het huis van de opa en oma van m'n vriend leeggehaald. Zijn opa was filmliefhebber, dus heel veel oude 8mm films gevonden die overgezet op dvd gaan worden. Maar ook heel wat camera apparatuur dus die ook geschikt zijn voor fotografie. We hebben een aantal Cokin filters meegenomen en een aantal past op de 50mm lens. Dus dat is wel gaaf om keer te proberen. (Met name Neutral Density filters, de echt vette filters passen helaas niet, met grappige effecten enzo)
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Zero schreef:Dat is wel fijn, dat het iemand is die jullie al een beetje kennen en ook voor haar, kan ze een beetje met je zus optrekken zonder zich echt ongemakkelijk te voelen de overige tijd.
Mijn zus is er niet bij, we gaan samen trouwen zonder familie/vrienden. Maar ik ken de fotografe zelf ook een beetje en ze zal zelf lekker vakantie gaan vieren die overige dagen. Of als ze het leuk vindt, een dagje met ons optrekken
Aziraphale- Ratel
Azi, fijn dat jullie iemand hebben gevonden!
Zomersproetjes, hahaha ja erg he? Ik heb die geldboom ook wel nodig, maar ja.. hier wil ie niet groeien hoor!
Marin, hoe gaaf is dat! Ben benieuwd naar wat voor filter het is!
Hier weinig zin om aan de slag te gaan. Zit echt in de vakantie-modus, dat is wel erg prettig. Ach ja, ik heb geen haast! Meisje was iig super blij met de foto's, da's altijd leuk!
Zomersproetjes, hahaha ja erg he? Ik heb die geldboom ook wel nodig, maar ja.. hier wil ie niet groeien hoor!
Marin, hoe gaaf is dat! Ben benieuwd naar wat voor filter het is!
Hier weinig zin om aan de slag te gaan. Zit echt in de vakantie-modus, dat is wel erg prettig. Ach ja, ik heb geen haast! Meisje was iig super blij met de foto's, da's altijd leuk!
Gast- Gast
Lijkt me gaaf als je opa/oma dat nog heeft allemaal!
Mijn oma vertelde me ooit dat ze ook bij een fotograaf heeft gewerkt en daar een toestel van kreeg, maar die moest ze van haar moeder terug geven want ze hadden geen geld om rolletjes te kopen/laten ontwikkelen.
Zuur
Oma is nu nog altijd trots op haar fototoestel (simpele canon die ik met haar ben wezen uitzoeken 3,5 jaar geleden) , maar toch jammer dat er geen hasseltje verstopt ligt op de zolder ergens...
Gast- Gast
Marin, wat gaaf zeg!
Ik heb ook de oude fotografeer spullen van mijn (overleden) vader. Heb er eerlijk gezegd nog nooit iets mee gedaan. Er zit ook een Zenit camera bij, nog uit de USSR
Ik heb ook de oude fotografeer spullen van mijn (overleden) vader. Heb er eerlijk gezegd nog nooit iets mee gedaan. Er zit ook een Zenit camera bij, nog uit de USSR
Aziraphale- Ratel
@ Aziraphale: Fijn! En nu lekker genieten van al jullie voorbereidingen!
Gast- Gast
Zero schreef:
Ja... toch stuk beter dan te horen krijgen dat je opa is overleden en de familie binnen no time de Hasselblad verkocht heeft.
Marin- Lady Post-a-lot
Zomersproetjes schreef:@ Aziraphale: Fijn! En nu lekker genieten van al jullie voorbereidingen!
Tnx! Gaat lukken...heb net mijn trouwjurk besteld! Spannend
Aziraphale- Ratel
Oei Marin, is dat jou overkomen?
Hier is het simpel, ze hadden geen camera's want foto's interesseerde ze niet. Sterker nog, toen de neefjes geboren werden, werden mijn foto's naar de achterste rij gebonjourd..
Hier is het simpel, ze hadden geen camera's want foto's interesseerde ze niet. Sterker nog, toen de neefjes geboren werden, werden mijn foto's naar de achterste rij gebonjourd..
Gast- Gast
Marin schreef:Zero schreef:
Ja... toch stuk beter dan te horen krijgen dat je opa is overleden en de familie binnen no time de Hasselblad verkocht heeft.
geen woorden voor.
Gast- Gast
OK, even een andere vraag:
Ik moet/wil nieuwe bureauspullen hebben. En dan heb ik het over een bureau dat in hoogte verstelbaar is en een goede bureaustoel. Hebben jullie ideeen of tips waar ik moet/kan kijken? Ik heb wel een adresje in Leiderdorp, maar die zijn alleen ma-vrij van 08.30 tot 17.00 open.. tsja, dan werk ik... Nu ben ik deze week in het noorden des lands, maar ik heb nog niet echt iets via google kunnen vinden wat hier zit. Jullie tips?
Een Ikea-tafel en stoel voldoen gewoonweg niet, ik wil namelijk een bureau dat rond loopt aan de randen...anders vernaggel ik de zenuwen in mijn armen alleen maar
Ik moet/wil nieuwe bureauspullen hebben. En dan heb ik het over een bureau dat in hoogte verstelbaar is en een goede bureaustoel. Hebben jullie ideeen of tips waar ik moet/kan kijken? Ik heb wel een adresje in Leiderdorp, maar die zijn alleen ma-vrij van 08.30 tot 17.00 open.. tsja, dan werk ik... Nu ben ik deze week in het noorden des lands, maar ik heb nog niet echt iets via google kunnen vinden wat hier zit. Jullie tips?
Een Ikea-tafel en stoel voldoen gewoonweg niet, ik wil namelijk een bureau dat rond loopt aan de randen...anders vernaggel ik de zenuwen in mijn armen alleen maar
Gast- Gast
Oreo schreef:Oei Marin, is dat jou overkomen?
Yep... Maar goed, dat was ook wel nog voordat ik echt met fotografie bezig was. Vind het heel erg jammer dat m'n opa dat nooit echt geweten heeft. Als hij een nieuwe camera had, dan was ik altijd wel geinteresseerd, maar ik was geloof ik begin 20 toen ie overleed, dus nog niet heel erg met fotografie bezig, had misschien m'n ixus nog niet eens of pas net.
Maar hij had vroeger echt een doka aan huis en talloze camera's... Maar alles is verkocht.
Oreo, lijkt me ook klote voor jou dat zij amper foto's van je hebben. Je ouders wel?
Marin- Lady Post-a-lot
Bureau vraag: Nee sorry geen idee.. Ik had je andere topic al gezien maar ik heb er geen antwoord op. Ik werk tegenwoordig in de studeerkamer ook aan een verstelbaar bureau maar da's al jarenlang in 't bezit van m'n vriend via zijn vader's kantoor, dus zal niet goedkoop geweest zijn. Ik denk niet dat ik je kan helpen dus.
Marin- Lady Post-a-lot
nee, ben niet echt goed in bureau's. Heb gister toevallig wel zitten kijken er naar (maar in de Ikea dus) en er waren best een paar interessante (de bureau's op mijn werk zijn eigenlijk te lang) maar ja...
Gast- Gast
hadden Die opa en oma zijn al enige tijd overleden!
Ik kan er niet veel meer mee zitten. Oma was een verschrikkelijk kortzichtig mens..
Vwb de bureau's.. thx. Ga ik verder googlen. Als ik wat gevonden heb, geef ik wel een gil
Ik kan er niet veel meer mee zitten. Oma was een verschrikkelijk kortzichtig mens..
Vwb de bureau's.. thx. Ga ik verder googlen. Als ik wat gevonden heb, geef ik wel een gil
Gast- Gast
Loop je zo vaak tegen je bureau aan dan of zo dat je je zenuwen vernaggeld?
Gast- Gast
Pagina 32 van 42 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 37 ... 42
Soortgelijke onderwerpen
» Fotografie topic #1
» Fotografie Topic 2013
» Wanneer kon jou kindje zelfstandig zitten??
» * Nieuw Foto- topic *
» Nieuw Foto Topic!
» Fotografie Topic 2013
» Wanneer kon jou kindje zelfstandig zitten??
» * Nieuw Foto- topic *
» Nieuw Foto Topic!
Pagina 32 van 42
Permissies van dit forum: