Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nieuw Fotografie Topic

+47
Snoopy
Bazinga
Muppetje
Fearie
_Nina
love
Sanne
sarah
Printje
Ibbeltje
Aziraphale
Monte
Susan
Shadowfax
Linnie1985
PapillonRose
Muisz
Stuiterbal
Kamperseboekenwurm
_Muppit
Middleme
Flippin' Bitch
Huppekee
TNMN
GeKKiE
Lejow
Wasmachine
Parisienne
TukTuk
Kabouter
Sarah1985
mina88
smurfie
holaagirl
Curious
Mizzie
_Lacey_
Chocolate Cookie
TGR
Caro
Tinkie
SleepingBeauty
Ooh La La!
Dennenappel
Pompoen
Marin
Zora
51 plaatsers

Pagina 22 van 42 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 32 ... 42  Volgende

Ga naar beneden

Nieuw Fotografie Topic  - Pagina 22 Empty Re: Nieuw Fotografie Topic

Bericht  Gast di 26 jun 2012 - 21:12

Ik kreeg 10 piggy points, dus nu heb ik zwart wit film besteld laughcry whaha piggy points...

Marin - voor welke lens ging je nou ook alweer?

Oreo - ik blijf bij mijn eerdere statement betreft Sigma, maar ik vind mezelf hier ook geen objectieve kijk op hebben.

huhhuhhuh objectief bekijken laughcry

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Marin di 26 jun 2012 - 21:17

Haha die is wel leuk smile

Wat heb jij nou uiteindelijk gekocht? Heb je een foto er van?

Ik ga voor de Canon 17-55 f/2.8 en dus de 7D. Mooi setje, dacht ik zo. Morgen! :cheering: Vanaf 15.00 straks kan ik 'm reserveren bij KE (Reservering is 24u geldig). Ik ben net een stuiterballetje, ook al ben ik ziek.

Oreo: Zijn de foto's uiteindelijk wel oke geworden met die lens? Ben wel benieuwd eigenlijk hoe dat ging. Ik ga uiteindelijk toch zelf ook niet voor de Sigma, die 17-55 heb ik over getwijfeld, maar uiteindelijk ga ik zelf toch ook voor de Canon. Waarom? Omdat ik dat toch meer vertrouw. Ik heb alleen maar Canon lenzen behalve de Tamron groothoek en hoewel die er wel echt bekend om staat kut te zijn, is dat inderdaad de enige lens waar ik wel eens problemen mee heb. Dat risico wil ik met mijn 'hoofd lens' niet nemen. Dan kies ik toch voor kwaliteit.

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast di 26 jun 2012 - 21:31

Ahuh ahuh this is what he looks like:

Nieuw Fotografie Topic  - Pagina 22 Spinner360_diagonal

And this is what he does:

Nieuw Fotografie Topic  - Pagina 22 Footer

Spannend, tomorrow Yes yes yes yes!

Gast
Gast

Bericht  Marin di 26 jun 2012 - 21:35

Wat cool! Dat ziet er echt super vet uit. Kan je lange slingers door je huis maken smile

Oh ja en ik ga volgende week dan eens naar Artis, om m'n camera te testen, dus dan zal ik wel wat foto's laten zien.. Het is meer kletsen dan foto's hier tegenwoordig, maar ook wel heel erg leuk!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 26 jun 2012 - 21:48

Hahah ja, maar ik heb/had ook weinig vrij werk online staan dus ik kon alleen maar kletsen er over laughcry

Sinds mn eigen site kan ik wel dingen plaatsen, maar ik heb niets nieuws eigenlijk confused

Ik ga geen 360 panorama maken van mijn huis, want het is een huishouden van Jan Steen daar xD maar ik wil wel naar duinen er mee en - als ik nog ga - Lowlands er op zetten.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 26 jun 2012 - 21:51

In Artis zit trouwens niet die steengooiende ijsbeer toch?
Dat is wel jammer, die beer is epic Cool

Gast
Gast

Bericht  Marin di 26 jun 2012 - 21:54

Nee ik bedoel dat je je huis dan kan versieren met slingers van negatieven smile Haha sorry, crea woonstylist in me, die ziet altijd iets geks smile

En nee, die ijsbeer ken ik niet. Maar ben ook nog nooit in Artis geweest. Niet de meest bijzondere locatie, maar wel handig en lekker dichtbij!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 26 jun 2012 - 21:59

Hahah op die fiets, ik wil degene die erg goed lukken op behang drukken en dan een strookje door mijn slaapkamer maken. Ik heb nog een hele rol behang liggen waar ik op kan printen

En als het echt goed gaat, wellicht als dienst aanbieden.

Die beer heette Vics of zo. Naar die snoepjes. En hij had een steen tegen een ruit gesmeten en dat kostte de dierentuin 50.000.

Gast
Gast

Bericht  Marin di 26 jun 2012 - 22:03

Haha oh jee.. Als ie maar niet tegen m'n camera aanslaat dan. Dan ben ik boos.

Dit dan:

http://markjrebilas.com/blog/?p=10225
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 26 jun 2012 - 22:20

Och, het was maar een Nikon gelukkig Twisted Evil mwhuahahahah

edit: mijn spellingscheck vernaggeld elke keer mijn smileys, verdomme!

Gast
Gast

Bericht  Marin wo 27 jun 2012 - 2:01

Hartelijk dank voor uw reservering. Kamera Express heeft de Canon EOS 7D + EF-S 17-55mm F/2.8 24 uur geheel vrijblijvend voor u gereserveerd.

Nieuw Fotografie Topic  - Pagina 22 12169681_1 Nieuw Fotografie Topic  - Pagina 22 Images?q=tbn:ANd9GcTXeHiyXbGZDZDOB-4Fh1pD9gTOo4oGjmFEfZx1Erm3W7p_9Fmb

Artikelen
Canon EOS 7D + EF-S 17-55mm F/2.8 Prijs: € 2046,00

:cheering: :cheering: :cheering:

Nog 24 uur nu.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 3:06

Moeten jullie Kamera Express ook altijd met een duits accent uitspreken of is dat gewoon weer een error in het Zero systeem?

Spannend Marin :cheering: Morgen heb je je baby <3

Mijn nieuwe telg moet uit Oostenrijk komen. Maar hij is al op de post gezet, dus ik hoop dat de ooievaar op schiet.

Ik kreeg net een belletje en ik sta waarschijnlijk begin volgend jaar op een weddingfair cheers cheers :chefs: lijkt me zo leuk! Als het even kan, staan we er dit jaar ook nog op, maar dat is een kwestie van uitloting...

Gast
Gast

Bericht  Marin wo 27 jun 2012 - 3:16

Oh dat is gaaf, Zero! Wat ga je daar dan doen?
En nee, ik zeg het gewoon lekker op z'n Hollands. Maar die van jou komt uit Oostenrijk, da's juist Duits Wink

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 3:21

Nou niet trouwen helaas Cry maar met mn fotografie staan. Er mogen maar een paar fotografen staan, dus het is lastig een plekje te bemachtigen die niet zo duur is dat we er van moeten huilen.

KE is van origine een Duits bedrijf dacht ik, vandaar dat accent. Welke debielen schrijven anders camera met een K? Rolling Eyes
Dat moeten de Duitsers zijn.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 4:53

Marin, tsja, de resultaten zijn OK genoeg, maar wel geschoten op iso 2000 en hoger. Dus dan is alles vol ruis. Zou m eigenlijk ook een keer 'gewoon' moeten testen maar hij is van schoonzusje en die heeft m weer nodig. Enige nadeel van die lens vond ik dat je iedere keer heel duidelijk voelde (en hoorde) dat de autofocus 'uit' ging... Maar weet niet of dat op de 24-70 ook zo is.

Nou ja, dan maar doorsparen voor de idioot dure 24-70 van canon. Heb dit weekend een shoot en volgend weekend ook. Dus we komen steeds meer in de buurt. Ik zit bijna op de helft, hahaha! (maar ik moet sparen, want we willen een huis kopen).

Wel fijn, Marin, dat je morgen _eindelijk_ je nieuwe camera hebt!!! Have fun already! :cheering:

En Zero, watbeen TE COOLE gadget is dat! Gaaf, volgens mij kan je daar vet coole dingen mee maken!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 9:16

@zero: Oeh gave gatget!!! Ik weet zeker dat je lekker gaat hobbieën, hihi.

@ Marin: Gaaf! Ik heb vorige week donderdag mijn nieuwe DSLR opgehaald. Het is toch de pentax geworden. De volgende dag kon ik meteen een bruidsreportage ermee schieten. Heb meteen een goede pentax lens erbij gekocht, hij geeft super mooie kleuren en is haar scherp. I'm happy!

@ Zero: Jij ook al zo lekker druk. Ik had eerste een bruidsreportage, daarna een studioshoot en daarna nog twee opdrachten voor mijn werk. Nu volop foto's aan het bewerken! Doe jij ook wel eens studioreportages thuis? Overmorgen had ik weer een studioshoot, maar die is verzet naar een paar weken laten (me happy, want het was me iets te druk, ben ook nog bezig met een nieuwe website en natuurlijk met de KVK). Volgende week vrijdag weer een bruidsreportage. Dus voor die tijd moet wel alles netjes af zijn.

Afgelopen vrijdag dus weer een bruidsreportage gehad. De bruid was super zenuwachtig en het weer zat tegen. Konden niet naar de hei/zandverstuiving toe. Ze hadden geen binnenlocatie. Dus dat was not so nice. Daarna trouwde ze ook nog in een donker hol (heel donker oud kapel, met maar 1 raam (glas in lood) en sfeervol, maar zwak verlicht. Een ware nachtmerrie. Dus veel moeten flitsen in het kapel. Ik hou van grote ramen met veel licht inval ;-)

En wat betreft de discussie eerder met de sigma lensen, ben ik het helemaal mee eens. Ik ben ook in het bezit van een sigma lens, en die ga ik de deur uit doen. Mijn pentax lenzen geven veel mooie kleuren, en laten we het maar niet over de scherpte hebben. Alleen pentax is loei duur! Zucht... je hebt een hobby, of je hebt een hobby Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 9:28

Lekker druk, zomersproetjes! Ik heb geen thuisstudio, maar indien nodig kan ik wel mijn woonkamer verbouwen ja. Gelukkig zijn er wat alternatieven in de buurt als ik een studio nodig zou hebben.

Balen zeg, die huwelijksreportage. had je van te voren niet gevraagd naar een binnenlocatie?
Heb je trouwens ooit nog reactie/geld gehad voor dat ontwerp dat je had gemaakt?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 9:29

Bedoel je studio's in mijn eigen huis of bij mensen thuis?

Ik ben vanuit huis begonnen als student, maar ik huur nu gewoon een pand dus ik doe niks meer thuis. Al mijn spullen staan gewoon op mijn werk - heerlijk, geen vreemden meer over de vloer, enige nadeel is dat ik zo nu en dan nog wel eens wil tabletoppen en dan heb ik geen licht...

Ik ga wel eens naar mensen toe, maar dat is een soort tupperware party service. Ik kom niet voor 1 gezin langs (mits bijzondere omstandigheden, minder validen bijv) ik vind het niet waard om al mijn spullen mee te slepen voor die paar tientjes. Ik heb wel een keer een zolderkamer gebruikt van iemand, en die had ook bevriende stelletjes laten komen, zodat ik die dag minstens 4 klanten had. Maar voor 1 klant doe ik het niet, of ze moeten me zo dik betalen dat het zin heeft. Mijn spullen staan gewoon veilig in mijn studio, dus daar zijn ze van harte welkom.

Onze bruiloften zijn al weer bijna voorbij. We hadden dit jaar veel in het voorjaar en na een cancel nu nog een in september. Daarom willen we ook rond die tijd nog op een beurs staan, en in februari 2013 ook.
We hangen nu ook een beetje tussen twee soorten in ; low budget zijn we niet meer, maar we horen ook niet tot de top van Nederland. We zullen binnenkort toch een kant moeten gaan kiezen ; of veel huwelijken die weinig opleveren, of een paar dikke knallers. Dit jaar varen we een beetje in het 'low budget' water en het bevalt me eigenlijk niet zo...

Maar ja ach. Ik zit een beetje in de knoop ook met mezelf, dus ik loop de laatste tijd overal over te tubben.

edit: ik denk dat je laatste @ voor oreo was bedoeld laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 9:31

Jullie hebben me trouwens overtuigd: ik ga toch maar niet voor die sigma! Ik spaar wel door smile

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 9:55

@ Oreo: Jawel, ik heb het goed verteld en goed gezegd. Maar hun moto was 'als het weer niet goed is hebben we vette pech!'. Dus tja... Ze wilden eigenlijk ook helemaal niet reizen op de dag zelf.

Ik heb de studio op zolder, maar zit behoorlijk in dilemma. Zie het op de foto's echt terug als ik het boven doe. Te weinig ruimte door een wand. Ik kan de wand eruit breken (heb al meerdere malen op het punt gestaan), maar eigenlijk vind het zonde om deze wand eruit te breken. We hebben namelijk een pracht van een zolder (waar we veel geld in gestoken hebben, maarja... zo kan het ook niet door gaan. Ik heb nu al een paar keer alles naar beneden gesjouwd... maar dat is bijna geen doen. Dan dien ik de halve woonkamer te verbouwen. Ik vrees toch dat binnenkort het wandje eruit moet. Zucht...

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie websites. Oreo die van jou ken ik wel, maar van Zero en Marin (nog) niet.

Gast
Gast

Bericht  Marin wo 27 jun 2012 - 10:04

Met m'n website mag ik niet adverteren geloof ik, maar als je 'm gewoon vanuit fotografisch oogpunt bekijkt, mag het vast wel Wink

So Fine Photography

Wat is de jouwe, Zomersproetjes?

Van studiofotografie weet ik niks, maar het lijkt me erg onhandig zoals je het omschrijft met die muur. Misschien toch er uit slopen, je wilt ook niet elke keer weer moeten verplaatsen enzo.

Laatst aangepast door Marin op do 28 jun 2012 - 21:43; in totaal 1 keer bewerkt
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 10:10

Studio Pixxi is mijn bedrijfs website (wat ik dus dagelijks doe)
Mijn eigen website is *weg inmiddels, neem aan dat jullie heb gezien hadden* Yes

niet quoten dus por favor.

Laatst aangepast door Zero op wo 27 jun 2012 - 21:30; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Marin wo 27 jun 2012 - 10:15

Zero, je wilde toch graag dat ik een keer kritisch naar je website keek qua foto's enzo? Mag ik dan ook je Engels redigeren? Ik zie wat foutjes Embarassed
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 10:21

Ja, mn engelse spelling is niet alles, dat weet ik al. Heb het in HTML geschreven want ik werd gek van mn spellingscheck, die vloog alle kanten op.

Mijn site hangt sowieso nog niet lekker in elkaar, als ik op mijn laptop kijk is mijn mainFrame echt klein. Irritant.
Maar ik heb geen motivatie om er wat aan te doen...

Maar als je wilt kijken, altijd graag. Kan ik het noteren voor wanneer ik het ga aanpassen smile

Gast
Gast

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 7:42

Pfft, de melding voor belastingaangifte zat in mijn mailbox... *yaiks*

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud