Nieuw Fotografie Topic
+47
Snoopy
Bazinga
Muppetje
Fearie
_Nina
love
Sanne
sarah
Printje
Ibbeltje
Aziraphale
Monte
Susan
Shadowfax
Linnie1985
PapillonRose
Muisz
Stuiterbal
Kamperseboekenwurm
_Muppit
Middleme
Flippin' Bitch
Huppekee
TNMN
GeKKiE
Lejow
Wasmachine
Parisienne
TukTuk
Kabouter
Sarah1985
mina88
smurfie
holaagirl
Curious
Mizzie
_Lacey_
Chocolate Cookie
TGR
Caro
Tinkie
SleepingBeauty
Ooh La La!
Dennenappel
Pompoen
Marin
Zora
51 plaatsers
Pagina 20 van 42
Pagina 20 van 42 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 31 ... 42
Re: Nieuw Fotografie Topic
Sjezus, nu al de rits kapot? Dat vind ik wel errug snel! Balen zeg, Zero!
Marin, ik denk dat ik toch voor een L-lens ga. Zag net op mijn rekening dat ik al heel dichtbij het bedrag ben. Dus ik ga morgen even bellen voor het inplannen van een andere shoot en hopelijk levert me dat genoeg op Zou gaaf zijn, al ben ik dan wel in 1x blut, hahahaha.
Marin, ik denk dat ik toch voor een L-lens ga. Zag net op mijn rekening dat ik al heel dichtbij het bedrag ben. Dus ik ga morgen even bellen voor het inplannen van een andere shoot en hopelijk levert me dat genoeg op Zou gaaf zijn, al ben ik dan wel in 1x blut, hahahaha.
Gast- Gast
He daar fotohenkies
Ik heb mn rolletje terug gehad van mn mamiya maar er zat weinig succesvols bij ergens is hij op 1 plek blijven steken en kreeg ik dus dit
Gast- Gast
Marin en Zero, ik ben op zoek naar een nieuwe geheugenkaart voor mijn canon D1100.
Hebben jullie tips? Waar moet ik op letten etc?
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Ooh La La! schreef:Marin en Zero, ik ben op zoek naar een nieuwe geheugenkaart voor mijn canon D1100.
Even terug bladeren naar pagina 23!
Gast- Gast
Ooh La La! schreef:Marin en Zero, ik ben op zoek naar een nieuwe geheugenkaart voor mijn canon D1100.
Deze is prima voor je 1100D. Ik zou het bij Sandisk houden qua merk, mocht je dat niet tegen komen kijk dan naar de wegschrijf snelheid (mb per seconde) Ga niet onder de 20 mb zitten.
Gast- Gast
Bedankt voor de tip!
Ik wist trouwens niet dat het al eerder gevraagd werd
Ik wist trouwens niet dat het al eerder gevraagd werd
Ooh La La!- Prater
Ja dat is het nadeel als een topic zo vol word, dan is het ook niet meer te vinden
(wellicht ook de rede dat er 100 x per maand een topic word geopend met ' ik zoek een camera, help me alsjeblief ' )
(wellicht ook de rede dat er 100 x per maand een topic word geopend met ' ik zoek een camera, help me alsjeblief ' )
Gast- Gast
Een zoekfunctie binnen een topic zou ideaal zijn!
Ooh La La!- Prater
Zero schreef:
foto
Haha, ik vind die foto wel iets magisch / mystieks hebben!
Over 2 weken ga ik hoogstwaarschijnlijk richten forten, eens kijken of ik daar leuke foto's kan maken! Waarschijnlijk "gewoon" met mijn Samsungetje, tenzij ik mn vriend zo ver krijg dat ik iets van hem mag lenen
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Oh wat zonde, zero! Dat is zo balen, heb t ook wel eens gehad, waarschijnlijk allemaal foto's over elkaar, of niet?
Ik heb net weer kennis gemaakt met zo'n leuk bruidspaar! Ze gaan trouwen op een prachtige locatie. Als ik dit soort dingen mee maak ben ik echt zo blij dat ik de stap naar bruidsfotografie heb gezet, het is zo'n fantastisch beroep waar je zo blij van wordt!
Ik heb net weer kennis gemaakt met zo'n leuk bruidspaar! Ze gaan trouwen op een prachtige locatie. Als ik dit soort dingen mee maak ben ik echt zo blij dat ik de stap naar bruidsfotografie heb gezet, het is zo'n fantastisch beroep waar je zo blij van wordt!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ja, rolletje draaide niet goed door... dit weekend nog maar eens proberen. Ik moet dat ding ooit onder de knie krijgen, anders word ik niet aangenomen op de bruiloft van een vriend die wil alleen maar analoge foto's als ie ooit gaat trouwen.
Ik vind trouwfoto's nabewerken ook altijd heel leuk. Ik heb nog liggen van afgelopen vrijdag, M heeft deze zaterdag een bruiloft dus we kunnen lekker aan de slag!
Nog leuker vind ik een album maken - maar dat wil niet iedereen natuurlijk.
Trouwens, mijn moeder en zusje waren laatst in de suikerfabriek waar we langs waren geweest. Niet in die silo's, maar in het gebouw. Kun je tegenwoordig in om te fotograferen (alleen is dat volgens mij voor fotoshoots toegankelijk, niet als architectuur)
Gast- Gast
Oh, klinkt gaaf, die suikerfabriek, Zero!
Marin, wat leuk dat bruidspaar!
Marin, wat leuk dat bruidspaar!
Gast- Gast
Die suikerfabriek is juist het deel waar ik zo graag in wil, dus gaaf!
Marin- Lady Post-a-lot
Ik ben verliefd
Op een nieuwe camera dan. Een analoogje. Iemand even 80 euro voor mij?
Gast- Gast
Leuk! Wat voor?
Ik moet nog twee weken wachten....
Ook wel foto gerelateerd... Als het goed is, gaat het lukken om een aantal foto's in huis op te hangen! Die kunnen moeilijk direct aan de muur worden bevestigd, omdat de muur niet stevig genoeg is, maar toen baalde ik nogal, dus waarschijnlijk kan er een hang-systeem worden bevestigd waardoor we toch 5 a 6 foto's kunnen hangen aan een muur. Nu nog uitzoeken welke!
Ik moet nog twee weken wachten....
Ook wel foto gerelateerd... Als het goed is, gaat het lukken om een aantal foto's in huis op te hangen! Die kunnen moeilijk direct aan de muur worden bevestigd, omdat de muur niet stevig genoeg is, maar toen baalde ik nogal, dus waarschijnlijk kan er een hang-systeem worden bevestigd waardoor we toch 5 a 6 foto's kunnen hangen aan een muur. Nu nog uitzoeken welke!
Marin- Lady Post-a-lot
Gaaf, Marin!
Het Fortenavontuur gaat door, van ma tm do zitten we in Frankrijk!
Wat zouden jullie doen, een 'gewone' digitale camera (Samsung WB650) of de Nikon 1?
Het Fortenavontuur gaat door, van ma tm do zitten we in Frankrijk!
Wat zouden jullie doen, een 'gewone' digitale camera (Samsung WB650) of de Nikon 1?
Middleme- Kletskop
Altijd de beste camera mee nemen Middleme. In dit geval dus je Nikon 1. Je bent toch gewoon goed verzekerd?
@ Marin: ik twijfel nu, want ik zit me helemaal lekker te maken aan een website met een heleboel lomootjes, maar het gaat voor nu alsnog om deze (maar dan misschien in het roze, of lime groen... of deze kleur... kan ook)
Gast- Gast
Die turquoise of limegroen is leuk!
Ik heb m'n oma trouwens een roze Ixus aangesmeerd. Roze, omdat dat lekker contrasteerde met de zwarte knopjes, dus dan kan ze de knopjes beter zien.
Ik heb m'n oma trouwens een roze Ixus aangesmeerd. Roze, omdat dat lekker contrasteerde met de zwarte knopjes, dus dan kan ze de knopjes beter zien.
Marin- Lady Post-a-lot
Mijn ixus is ook roze, maar zn knopjes ook.. maar ja dat is een ouwe 105 die zit standaard in mijn handtasje, gewoon omdat... tja.. geen idee eigenlijk. Voor als ik uit ga of zo.
Als ik dat ooit ga doen. Ooit.
Maar ja ik moet niet zo veel willen. Ik ben nog bezig met de mamiya, dus ik moet gewoon even stil zijn.
Gast- Gast
Zero schreef:
Altijd de beste camera mee nemen Middleme. In dit geval dus je Nikon 1. Je bent toch gewoon goed verzekerd?
@ Marin: ik twijfel nu, want ik zit me helemaal lekker te maken aan een website met een heleboel lomootjes, maar het gaat voor nu alsnog om deze (maar dan misschien in het roze, of lime groen... of deze kleur... kan ook)
Nouja, die 1 is niet van mij, zelfs niet van mn vriend.. Dus of ik dan goed verzekerd ben? Plus dat ik het met de 1 nog lastig vind om een goed steady sho temaken. Nog maar even goed oefenen.
Die Sprocket Rockets zijn leeuuuk! Is dat nou ook een lomo camera ofniet?
Middleme- Kletskop
Jup, een panorama lomo
Hm als het niet jouw camera is, is het misschien een ander verhaal... ik denk op zich als je er even een uurtje aan zit, je de camera wel zo kunt besturen dat je er mee over weg kan op vakantie (zo moeilijk kan dat ding niet zijn, hij is speciaal gemaakt op gebruiksgemak) maar ik weet niet of het dan in je reisverzekering valt.
Aan de ene kant zou ik zeggen ; het is maar Frankrijk, what could happen?
Maar ja aan de andere kant... je kan hem overal laten vallen
Gast- Gast
Volgens mij ben je wel verzekerd op reis, dmv je reisverzekering, ook voor andermans spullen. Maar hoe dat precies zit weet ik niet. Ik zou zelf niet snel op vakantie gaan met een camera die ik nog niet goed ken, aan de andere kant, leer je een camera pas kennen door gebruik, en anders kan je 'm nooit gebruiken. Dus als het veilig is qua verzekering, zou ik 't gewoon doen.
Marin- Lady Post-a-lot
Haha ik heb echt een vette USB stick gekregen van mijn zusje, zo'n camera waarvan de lens een stick is van de V&D
Het is wel een Sony Alpha, maar ach... dat neem ik voor lief. In feite zal de kwaliteit hetzelfde zijn als de Sony Alpha
Gast- Gast
Haha wel erg leuk! Foto accessoires zijn gewoon grappig. Ik zat laatst bij Deal Extreme echt zo te twijfelen of ik deze notepad wilde:
In het winkelmandje, uit het winkelmandje, in het winkelmandje, uit het winkelmandje.
Ik weet nou eigenlijk niet meer of ik 'm nou wel of niet heb besteld, dus ik laat me verrassen
Oh en ik heb weer een afspraak volgende week met een nieuwe potentiele klant
In het winkelmandje, uit het winkelmandje, in het winkelmandje, uit het winkelmandje.
Ik weet nou eigenlijk niet meer of ik 'm nou wel of niet heb besteld, dus ik laat me verrassen
Oh en ik heb weer een afspraak volgende week met een nieuwe potentiele klant
Marin- Lady Post-a-lot
Ik zit er trouwens aan te denken om een cursus flitstechnieken te gaan volgen. Deze duurt 1 dag. Diegene (getipt via Oreo) geeft ook een cursus bruidsfotografie, maar ik denk dat ik aan specifiek flitstechnieken meer heb. Zou dat wat zijn? Hoewel die cursus bruidsfotografie me ook heel erg leuk lijkt, zeker omdat ze ook eigen werk bespreekt.
Marin- Lady Post-a-lot
Pagina 20 van 42 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 31 ... 42
Soortgelijke onderwerpen
» Fotografie topic #1
» Fotografie Topic 2013
» Wanneer kon jou kindje zelfstandig zitten??
» * Nieuw Foto- topic *
» Nieuw Foto Topic!
» Fotografie Topic 2013
» Wanneer kon jou kindje zelfstandig zitten??
» * Nieuw Foto- topic *
» Nieuw Foto Topic!
Pagina 20 van 42
Permissies van dit forum: