Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor de mama's: hadden jullie een voorkeur voor geslacht?

+32
truestar
RYW
Flip Fluitketel
Floor
_Lana_
Aggi
holaagirl
Susan
Rebecca
Steep
*Lookie*
*Troela*
ProudMom
Tania
Printje
Flower_L
Happydobby
Bruintje Beer
Annie24
Pussycat
pitbullgup
Makamba
LMCurious
joyce0606
Supertalentje
PapillonRose
Pandora
Liadan
Rush
Ugly Betty
Jelin
Mysterious
36 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

voor de mama's: hadden jullie een voorkeur voor geslacht? - Pagina 4 Empty Re: voor de mama's: hadden jullie een voorkeur voor geslacht?

Bericht  SarahKey do 3 nov 2011 - 0:59

Razz_ schreef:
SarahKey schreef:Ik heb wel een voorkeur. Tuurlijk ben ik als eerste echt super blij dat ik zwanger mocht raken.
Vanaf het begin heb ik, samen met mijn man, een voorkeur voor een jongen.
Hij, omdat hem het prachtig lijkt een mini hem te krijgen die hem helpt met klussen en ook gek word op auto's etc.
Ik, omdat ik werkelijkwaar niets heb met roze, frutsels, rokjes, glitters, staartjes etc.
(Maar vind stekeltjes maken bij een jongen wel leuk Laughing )
Maar een meisje zou net welkom zijn. Al zouden we dan allebei even moeten wennen.
En misschien hebben we dat wel moeten doen, want het geslacht is hier nog geheim.
I love you
En wat het ook word, we houden nu al zielsveel van hem/haar.

Geheim dat je het zelf nog niet weet of geheim dat je het zelf wel weet maar niet verteld? smile

Dat laatste Laughing Alleen mijn man weet het (ja en de mevrouw van de echo's, verkoopsters etc etc) en hopenlijk kan ik mijn mond nog houden de komende maanden.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

voor de mama's: hadden jullie een voorkeur voor geslacht? - Pagina 4 Empty Re: voor de mama's: hadden jullie een voorkeur voor geslacht?

Bericht  Monnie do 3 nov 2011 - 3:01

Ik zou het wel erg leuk vinden als dit een meisje wordt, lijkt me zo leuk, lekker roze shoppen en al die leuke meisjeskleding.... Maar goed, als het een jongen blijkt te zijn, is dat voor N. natuurlijk ook hartstikke leuk. We zien wel dus.

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416

Bericht  juffie001 do 3 nov 2011 - 3:13

ik had geen voorkeur. Leek me allebei hartstikke leuk
juffie001
juffie001
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 543

Bericht  Gast do 3 nov 2011 - 3:32

Mijn voorkeur ging uit naar een jongetje, en bij mijn vriend naar een meisje! smile

Mochten we ooit nog een 2e krijgen zou ik nog een jongetje wel superleuk vinden! Mijn vriend ook!

Maar een meisje heeft natuurlijk ook weer leuke kanten.

Dus mocht ik zelf kiezen...zou ik voor een jongetje gaan! Wink

Gast
Gast

Bericht  woezel do 3 nov 2011 - 7:39

Ik had hier ook geen voorkeur. Mijn man riep altijd dat 2 jongens en 1 meisje.
Nu we ook een meisje hebben, ben ik wel erg benieuwd of ik ook verschillen ga merken.

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Flower_L do 3 nov 2011 - 8:17

verschillen ben ik ook wel benieuwd naar. Met L. kunnen we steeds meer gek en wild doen, wel benieuwd of we ook zo met een meisje om waren gegaan. Denk dat je onbewust wel handelt naar het geslacht van een kindje. Dus dat je met een meisje wat rustiger doet ofzo.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Makamba do 3 nov 2011 - 8:33

Flower_L schreef:verschillen ben ik ook wel benieuwd naar. Met L. kunnen we steeds meer gek en wild doen, wel benieuwd of we ook zo met een meisje om waren gegaan. Denk dat je onbewust wel handelt naar het geslacht van een kindje. Dus dat je met een meisje wat rustiger doet ofzo.

Geloof me, dat kan met een meisje ook! Very Happy Hoe wilder en gekker ik of papa met mijn dochter doe(n), hoe leuker zij het vindt. En maar schateren en roepen 'nog een keer, nog een keer'. Very Happy
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: