Even wat vertellen...
+55
Zwerver
TGR
Davinia
Ugly Betty
Linnie1985
FireButterfly
Atelier Madame
Koffieleut
Alex
Polly
Parisienne
Suus
Sjaantje
bolus26
Mermaid
Marin
Spring
Caresses
MADDIE
Sterre
Kerel
Jenny010
juffie001
Joli86
Eris
Shy
Leine
PluDan
sanne-84
Kabouter
Makamba
Kat1980
Bay
Rovine
Niekske
Chocoholic
Raindrop
Sugarfall
Sweety
Lenthe
Zininzon
Flinder
Ella
Monte
Jeanette
Sjirafje
Lavendel
Laced
Paper Crown
Susan
Rumble
Oasis
Snoes
Rush
Kaboutertje
59 plaatsers
Pagina 2 van 6
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Even wat vertellen...
Yvette schreef:Vervelend zeg dat je zo in spanning moet zitten. Hopelijk is het gewoon iets anders. Hoe lang zijn jullie samen? (ben ik gewoon benieuwd naar hoor)
Ruim 10maanden
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Wat kut zeg...
Heel lullig, maar ik denk dat je moet uitgaan van het ergste
Heel lullig, maar ik denk dat je moet uitgaan van het ergste
Gast- Gast
Ik vind dat hij heel raar met je om is gegaan de laatste dagen. Ik zou echt boos/teleurgesteld zijn als hij niet reageert als ik aangeef dat ik me rot voel en me negeren als ik vraag waarover hij wil praten. Sterkte vanavond!
Flinder- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10
Rot zeg!
Ik persoonlijk zou het heft in eigen handen hebben genomen en hem (desnoods) whatsappen en aangeven dat je al enig idee hebt waar het over gaat, dat je het verschrikkelijk vindt hoe hij de laatste dagen met je om is gegaan en dat je momenteel zover bent dat je je eigen conclusies hebt getrokken. Dat je echt ontzettend bent gaan twijfelen en dit zo niet trekt. Daarin zal ik dan ook de vraag verwerken of hij wellicht ook nu al naar (je) huis kan komen om erover te praten.
Misschien ben ik wat te robuust, wat te direct, maar dit is hoe ik er persoonlijk mee om zou gaan. Ook weet ik dat als mijn vriend niet zou reageren in dit geval, en niet de moeite neemt om mij op mijn gemak te stellen/voorop te stellen op dat moment, ik zo zal afknappen op hem en hoe moeilijk het ook zal zijn, voor mezelf zal kiezen. Dan interesseer ik hem namelijk geen moer, en denkt hij alleen maar aan zichzelf.
Wat je ook doet, hoe je er ook mee omgaat, waar het ook over gaat, heel veel succes en een dikke virtuele !
Ik persoonlijk zou het heft in eigen handen hebben genomen en hem (desnoods) whatsappen en aangeven dat je al enig idee hebt waar het over gaat, dat je het verschrikkelijk vindt hoe hij de laatste dagen met je om is gegaan en dat je momenteel zover bent dat je je eigen conclusies hebt getrokken. Dat je echt ontzettend bent gaan twijfelen en dit zo niet trekt. Daarin zal ik dan ook de vraag verwerken of hij wellicht ook nu al naar (je) huis kan komen om erover te praten.
Misschien ben ik wat te robuust, wat te direct, maar dit is hoe ik er persoonlijk mee om zou gaan. Ook weet ik dat als mijn vriend niet zou reageren in dit geval, en niet de moeite neemt om mij op mijn gemak te stellen/voorop te stellen op dat moment, ik zo zal afknappen op hem en hoe moeilijk het ook zal zijn, voor mezelf zal kiezen. Dan interesseer ik hem namelijk geen moer, en denkt hij alleen maar aan zichzelf.
Wat je ook doet, hoe je er ook mee omgaat, waar het ook over gaat, heel veel succes en een dikke virtuele !
Gast- Gast
Parels schreef:Rot zeg!
Eens. Ook al gaat hij het daadwerkelijk uitmaken, dan nog vind ik dat hij het niet kan maken om je zo te laten bungelen. Vertel het dan liever meteen, of ga niet van tevoren hints geven en afstandelijk doen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Parels schreef:Rot zeg!
Ja ik snap je wel, maar ook al maakt hij het uit, ik wil hem graag nog zien/spreken. Ik wil uitleg, ik wil zeggen hoeveel pijn hij me hiermee heeft gedaan.. Ik hoop gewoon nog steeds dat het niet is wat ik denk, al is dat misschien niet realistisch.
Kaboutertje- Kletskop
Jeetje, wat onaardig zo!!
Succes om de dag door te komen en sterkte vanavond
Succes om de dag door te komen en sterkte vanavond
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Hoewel ik een veel kortere relatie had, herken ik heel veel in je verhaal! Het niet reageren op sms'jes, geen afspraken willen vastleggen en anders reageren. Ik heb een hele tijd lopen piekeren en hoop proberen te houden dat ik het mis had en dat het allemaal wel mee zou vallen.
Ook bij mij wilde hij langskomen en kon dat alleen maar laat op de avond. Ik heb dus ook de hele dag eraan gedacht en me er heel naar om gevoeld en ik had gelijk. Toen hij met de mededeling kwam om het uit te maken, was mijn reactie dan ook direct: "dat had ik wel verwacht"
Ik zeg niet dat ik zeker weet dat je vriend het wil uitmaken, maar het klinkt niet zo hoopgevend. Ik hoop voor je dat wij ongelijk hebben en dat het meevalt
Voor degene die het heel stom vinden hoe haar vriend reageert, dat snap ik wel, maar aan de andere kant; misschien wil hij haar niet voorliegen en heeft hij het zelf ook heel moeilijk. Ik vind het wel snel veroordelend door te zeggen dat hij alleen maar aan zichzelf denkt.
Ook bij mij wilde hij langskomen en kon dat alleen maar laat op de avond. Ik heb dus ook de hele dag eraan gedacht en me er heel naar om gevoeld en ik had gelijk. Toen hij met de mededeling kwam om het uit te maken, was mijn reactie dan ook direct: "dat had ik wel verwacht"
Ik zeg niet dat ik zeker weet dat je vriend het wil uitmaken, maar het klinkt niet zo hoopgevend. Ik hoop voor je dat wij ongelijk hebben en dat het meevalt
Voor degene die het heel stom vinden hoe haar vriend reageert, dat snap ik wel, maar aan de andere kant; misschien wil hij haar niet voorliegen en heeft hij het zelf ook heel moeilijk. Ik vind het wel snel veroordelend door te zeggen dat hij alleen maar aan zichzelf denkt.
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Heel veel sterkte vanavond meis.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Bah, wat naar dat je nu zo in onzekerheid zit! Ik denk eerlijk gezegd ook dat het geen positief nieuws zal zijn, maar ik hoop heel erg voor je dat het toch iets anders is. Ik vind het wel echt egoistisch zoals hij ermee omgaat, echt niet netjes om het zover van tevoren te zeggen en daarna niet meer op telefoontjes/smsjes te reageren en jouw in spanning/onzekerheid te laten zitten. Dat zou ik hem sowieso nog wel even duidelijk maken! Veel sterkte vanavond.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Sugarfall schreef:Bah, wat naar dat je nu zo in onzekerheid zit! Ik denk eerlijk gezegd ook dat het geen positief nieuws zal zijn, maar ik hoop heel erg voor je dat het toch iets anders is. Ik vind het wel echt egoistisch zoals hij ermee omgaat, echt niet netjes om het zover van tevoren te zeggen en daarna niet meer op telefoontjes/smsjes te reageren en jouw in spanning/onzekerheid te laten zitten. Dat zou ik hem sowieso nog wel even duidelijk maken! Veel sterkte vanavond.
Hier sluit ik me volledig bij aan! Veel sterkte vanavond
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Aw, niet leuk dit. Sterkte iig, wat de uitkomst ook mag zijn.
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Wat vervelend hoe hij je nu aan het lijntje houdt! Ik ken het gevoel en het is echt niet leuk! Probeer toch maar rekening te houden met het ergste, je kan maar beter voorbereid zijn... heel veel sterkte vanavond!
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Ik denk dat hij nu krampachtig probeert het nieuws niet via de telefoon te brengen, maar face to face. Ik vermoed dat hij je daarom nu niet wil spreken.
Sterkte vanavond.
Sterkte vanavond.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Nobucta schreef:Ik denk dat hij nu krampachtig probeert het nieuws niet via de telefoon te brengen, maar face to face. Ik vermoed dat hij je daarom nu niet wil spreken.
Sterkte vanavond.
+1 en daarom vind ik het ook niet egoistisch (mocht het inderdaad dat nieuws zijn)
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Lenthe schreef:
Eens. Hij heeft gezegd dat hij met je wil praten en je gaat meteen al van het ergste uit.
Hij wil dit face to face doen dat is sowieso al positief want veel mannen kiezen voor de makkelijkste weg!
Verplaats je even in zijn situatie en hij zou jou steeds contacten dat is toch irritant?
Wacht rustig af en ik wil je heel veel sterkte wensen voor vanavond!!!
Bay- Prater
- Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11
Wat een onzin. Ik heb niet het idee dat kabouter hem de hele tijd bericht. Ze heeft hem 1x gebeld? Het is toch doodnormaal dat zij nu helemaal de zenuwen heeft en het vervelend vindt hoe hij het aanpakt?
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Wat een onzin. Ik heb niet het idee dat kabouter hem de hele tijd bericht. Ze heeft hem 1x gebeld? Het is toch doodnormaal dat zij nu helemaal de zenuwen heeft en het vervelend vindt hoe hij het aanpakt?
Eens.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ja, het is "aardig" van hem om je face to face te willen spreken, maar gewoon door de manier waarop hij het brengt moet je de hele dag in de stress zitten en dat verdien je toch ook niet. Ik hoop echt voor je dat we het allemaal bij het verkeerde eind hebben, maar helaas herken ik het wel zoals hij doet (zo deed mijn ex namelijk ook).
Sterkte met wachten!
Sterkte met wachten!
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Zilver* schreef:Lenthe schreef:
Eens. Hij heeft gezegd dat hij met je wil praten en je gaat meteen al van het ergste uit.
Hij wil dit face to face doen dat is sowieso al positief want veel mannen kiezen voor de makkelijkste weg!
Verplaats je even in zijn situatie en hij zou jou steeds contacten dat is toch irritant?
Wacht rustig af en ik wil je heel veel sterkte wensen voor vanavond!!!
Ik vind het ook fijn dat hij me face to face wil spreken. Maar dat neemt niet weg dat hij dit beter iets anders aan kan pakken.
Kaboutertje- Kletskop
Meiden, hij heeft laten weten dat hij er vanavond rond 9u is. Dus dan zijn jullie op de hoogte. Ik weet natuurlijk niet hoe dit uitpakt, maar misschien update ik jullie vanavond nog. Ligt eraan hoe ik me voel.
Bedankt iedereen voor alles, heel fijn
Kaboutertje- Kletskop
Hopen dat het goed gaat
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Sterkte, met wat hij ook zal vertellen
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Kaboutertje schreef:Meiden, hij heeft laten weten dat hij er vanavond rond 9u is. Dus dan zijn jullie op de hoogte. Ik weet natuurlijk niet hoe dit uitpakt, maar misschien update ik jullie vanavond nog. Ligt eraan hoe ik me voel.
Succes en sterkte de laatste uren, wat moeten die zenuwslopend zijn zeg.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Vertellen.. of niet?
» Vertellen?
» Wie kan mij vertellen...
» Mag ik ook wat vertellen?
» nav zou jij dit vertellen
» Vertellen?