Even wat vertellen...
+55
Zwerver
TGR
Davinia
Ugly Betty
Linnie1985
FireButterfly
Atelier Madame
Koffieleut
Alex
Polly
Parisienne
Suus
Sjaantje
bolus26
Mermaid
Marin
Spring
Caresses
MADDIE
Sterre
Kerel
Jenny010
juffie001
Joli86
Eris
Shy
Leine
PluDan
sanne-84
Kabouter
Makamba
Kat1980
Bay
Rovine
Niekske
Chocoholic
Raindrop
Sugarfall
Sweety
Lenthe
Zininzon
Flinder
Ella
Monte
Jeanette
Sjirafje
Lavendel
Laced
Paper Crown
Susan
Rumble
Oasis
Snoes
Rush
Kaboutertje
59 plaatsers
Pagina 6 van 6
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Even wat vertellen...
Oh ik lees het nu pas; dus toch!! Jeetje meis, heel veel sterkte en probeer vooral veel afleiding te zoeken de komende tijd.
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Sugarfall schreef:Wat verdrietig voor je dat je gevoel toch gelijk had!
Ik snap wel dat het nu voor je voelt als een jaar dat je verspild hebt, maar over een tijdje zie je dat anders, je hebt er sowieso dingen van geleerd, en je had de leuke tijden met hem toch ook niet willen missen? Je bent nu nog te verdrietig om daarover na te denken, en je moet de komende dagen vooral lekker doen wat jij zelf wil, waar jij je goed bij voelt en waar je weer een beetje vrolijk van wordt! Heel veel sterkte, ik hoop dat je vandaag de dag een beetje doorkomt.
Weet je wat het is. Ik dacht gewoon dat hij het was. Misschien een beetje naïef, ik weet niet. En ik heb zeker ook een leuke tijd gehad. Maar alles is nu weg. En als ik weer een nieuwe relatie krijg (voorlopig niet) dan moet ik alles weer van vooraf aan. Daar zie ik een beetje tegenop. Ik moet daar nu nog niet aan denken, maar toch.
Ik wil gewoon dat hij me mist en dat het weer wordt zoals het was Maar dat moet ik eigenlijk gewoon loslaten...
Ik ben vandaag gewoon naar stage geweest dus ben de dag wel doorgekomen. Ik kon eerst niet in slaap komen en toen ik vanmorgen dus wakker werd wilde ik eigenlijk blijven liggen. Maar toch maar niet gedaan.. Ik zag er ook echt niet uit. Súper dikke huilogen
Bedankt voor alle reacties, toch fijn
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Ik vind dat hij het heel netjes heeft gedaan. Hij heeft het er zelf vast ook niet gemakkelijk mee. Voor jou komt het hard aan, omdat je er niet op voorbereid was en je een toekomst met hem zag. Hij heeft er waarschijnlijk al langere tijd mee geworsteld en is al aan het idee gewend geraakt. Dit gebeurt zo vaak.. Heel vervelend voor de partij die niets vermoedde, jij dus, maar het is vast beter zo... Beter een relatie met passie, dan een relatie met onzekerheid van één van de partijen en een stilzwijgend 'verdriet'.
Sterkte!
Sterkte!
Gast- Gast
Ik vind dat niet naïef hoor Kaboutertje, dat je dacht dat hij het was. Dat gevoel had ik ook vanaf het eerste moment dat ik mijn vriend zag. Het is gewoon een gevoel dat jij had. Snap ook wel dat je het hier ontzettend moeilijk mee hebt, jullie zijn bijna een jaar samen geweest en dat is toch een hele tijd. Veel sterkte meisje
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Wat vervelend voor je, kabouter! Helaas weet ik precies hoe je je vorlr. Sterkte komende tijd...
Vlegel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 117
Punten : 159
Registratiedatum : 04-09-11
Pfff.. Hele dag heb ik redelijk kunnen functioneren. Heb genoeg afleiding gehad en vanavond ook. Natuurlijk had ik wel van die momenten dat ik vaak aan hem dacht, maar het ging. En nu, nu lig ik alleen in bed en moet ik weer huilen
Ik wil het niet accepteren lijkt het wel.
Ik wil het niet accepteren lijkt het wel.
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Je moet wel onthouden dat het allemaal nog heel vers is he. Logisch dat je hier nog veel om moet huilen, deze klap heb je gisteren pas gekregen. Laat het gewoon gebeuren, laat de tranen gewoon lopen. Logisch dat je het nu nog niet wil/kan accepteren, dat komt met de tijd wel.
Heb je verder wel genoeg afleiding deze week?
Heb je verder wel genoeg afleiding deze week?
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Lieve Kabouter, dit heeft gewoon echt even tijd nodig voor je dit verwerkt hebt, het is ook niet niks!
Neem de tijd om verdrietig te zijn en zoek steun en troost bij je vriendinnen en/of hier.
Dikke knuffel en sterkte!
Neem de tijd om verdrietig te zijn en zoek steun en troost bij je vriendinnen en/of hier.
Dikke knuffel en sterkte!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Het heeft gewoon tijd nodig, het is logisch dat je als je alleen bent in tranen uitbarst.
Je hebt er nu niks aan, maar ik geloof echt dat alles met een reden gebeurde.
Om een lang verhaal kort te maken, bij mijn ex voelde ik me hetzelfde en wilde hem terug. Tot ik er eens goed over na ging denken en er achter kwam dat onze relatie helemaal niet zo geweldig was. Een half jaar later kwam ik mijn huidige vriend tegen en nu 5 jaar later hebben we samen 2 prachtige kinderen en zijn nog steeds heel gelukkig.
Sterkte meid!
Je hebt er nu niks aan, maar ik geloof echt dat alles met een reden gebeurde.
Om een lang verhaal kort te maken, bij mijn ex voelde ik me hetzelfde en wilde hem terug. Tot ik er eens goed over na ging denken en er achter kwam dat onze relatie helemaal niet zo geweldig was. Een half jaar later kwam ik mijn huidige vriend tegen en nu 5 jaar later hebben we samen 2 prachtige kinderen en zijn nog steeds heel gelukkig.
Sterkte meid!
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Meis, wat naar dat het toch zo is gebeurd! Heel veel sterkte!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Bah meid wat ontzettend shit!
Je zag t al wel aankomen maar dan hoop je toch dat het iets anders is..
Gun jezelf de tijd om het te verwerken, je hoeft niet meteen helemaal happy te doen.
Huil lekker uit, blijf de hele dag in bed liggen als je dat wilt en vertoetel jezelf, dat verdien je nu.
Jij hebt waarschijnlijk nog 100 vragen, gevoelens die je wilt delen, herinneringen, etc. Je bent er niet zo maar klaar mee, maar doe lekker waar jij je goed bij voelt en probeer wat afleiding te vinden.
Sterkte!
Je zag t al wel aankomen maar dan hoop je toch dat het iets anders is..
Gun jezelf de tijd om het te verwerken, je hoeft niet meteen helemaal happy te doen.
Huil lekker uit, blijf de hele dag in bed liggen als je dat wilt en vertoetel jezelf, dat verdien je nu.
Jij hebt waarschijnlijk nog 100 vragen, gevoelens die je wilt delen, herinneringen, etc. Je bent er niet zo maar klaar mee, maar doe lekker waar jij je goed bij voelt en probeer wat afleiding te vinden.
Sterkte!
Gast- Gast
Hoe is het nu met je? Heb je hem nog gesproken?
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Youandi schreef:Ik ben ook benieuwd hoe het nu met je gaat
+1
Red Velvet- Fluisteraar
- Aantal berichten : 275
Punten : 390
Registratiedatum : 25-05-11
Suus468 schreef:Youandi schreef:Ik ben ook benieuwd hoe het nu met je gaat
+1
+2
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
+1PluDan schreef:Suus468 schreef:Youandi schreef:Ik ben ook benieuwd hoe het nu met je gaat
+1
+2
**_pearl_**- Fluisteraar
- Aantal berichten : 219
Punten : 271
Registratiedatum : 27-12-10
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Wanneer vertellen dat je zwanger bent en geslacht vertellen?
» Vertellen?
» Wie kan mij vertellen...
» Mag ik ook wat vertellen?
» nav zou jij dit vertellen
» Vertellen?
» Wie kan mij vertellen...
» Mag ik ook wat vertellen?
» nav zou jij dit vertellen
Pagina 6 van 6
Permissies van dit forum: