Sommige dingen komen ineens heel dichtbij ...
+35
Alex
Snoes
Caresses
Teddyaapje
M@niek
Bloem86
joyce0606
Muppetje
schuddebuikje
Bruintje Beer
Koffieleut
Dolphinne
Kat1980
*Troela*
Happydobby
Roodkapje
Rush
Printje
L!ND@
Susan
Flower_L
Rupsie
Laced
Darius
_Jet
Smaragdje
Flip Fluitketel
meisjesmama
Coco
Vancity_girl
Makamba
PapillonRose
Mizzie
Tania
Parisienne
39 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Sommige dingen komen ineens heel dichtbij ...
Rush he gadsie wat een eng verhaal, kan me heel goed voorstellen dat jouw moeder daar niet over kan praten.
Wiegendood kan toch tot een jaar of 2 nog?
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Oud klasgenoot van mij heeft dit paar jaar terug ook meegemaakt. Kindje was net 1 jaar oud. Zoontje 's avonds in bed gelegd en nooit meer wakker geworden. Overleden door epilepsie in zijn slaap, hij had daarvoor nooit tekenen vertoond ervan...
Het heeft mij heel erg geraakt toen ook al had ik geen contact meer met haar toen, maar wel net ook een kindje. Ze heeft ook een vlindersite en heel af en toe kijk ik daar nog op. Ze is alleenstaand (weet niet of ze dat toen ook al was)en heeft ze geen kinderen wat me nog erger lijkt, echt zo'n leeg gat.
Het heeft mij heel erg geraakt toen ook al had ik geen contact meer met haar toen, maar wel net ook een kindje. Ze heeft ook een vlindersite en heel af en toe kijk ik daar nog op. Ze is alleenstaand (weet niet of ze dat toen ook al was)en heeft ze geen kinderen wat me nog erger lijkt, echt zo'n leeg gat.
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Roodkapje schreef:Oud klasgenoot van mij heeft dit paar jaar terug ook meegemaakt. Kindje was net 1 jaar oud. Zoontje 's avonds in bed gelegd en nooit meer wakker geworden. Overleden door epilepsie in zijn slaap, hij had daarvoor nooit tekenen vertoond ervan...
he nog zo'n eng verhaal. Pff en dan ook nog alleen ook, ik vraag me eerlijk gezegd af of ik dan nog wel zou willen leven als ik mijn zoontje zou verliezen..
Printje- Lady Post-a-lot
Ik heb geen idee, maar het eerste wat ik koop als ik ooit een kindje krijg is een babyfoon. Die waren behoorlijk luxe toen ik baby was en mijn ouders hadden niet zo'n ding. Daarna wel, natuurlijk.Printje schreef:Rush he gadsie wat een eng verhaal, kan me heel goed voorstellen dat jouw moeder daar niet over kan praten.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Ik heb geen idee, maar het eerste wat ik koop als ik ooit een kindje krijg is een babyfoon. Die waren behoorlijk luxe toen ik baby was en mijn ouders hadden niet zo'n ding. Daarna wel, natuurlijk.Printje schreef:Rush he gadsie wat een eng verhaal, kan me heel goed voorstellen dat jouw moeder daar niet over kan praten.
Ik denk helaas niet dat een babyfoon wiegendood kan verhelpen. In jouw geval hadden ze je wel gehoord denk ik idd maar ik denk dat het helaas niet altijd zo is.
Printje- Lady Post-a-lot
Ohnee sowieso niet, maar dat is een gevoelskwestie nav mn moeders ervaring idd.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ow wat erg, heb net m naar bed gebracht. Heb de tranen in mijn ogen.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Rush schreef:Ohnee sowieso niet, maar dat is een gevoelskwestie nav mn moeders ervaring idd.
Dat snap ik heel goed, ik heb de babyfoon ook altijd aan gehad. Nu eigenlijk niet meer omdat ik hem goed hoor zo maar ik blijf het altijd eng vinden als ik hem even niet hoor ofzo.
Printje- Lady Post-a-lot
Vreselijk!
Ik heb helaas augustus 2 jaar geleden mijn achterneefje moeten begraven toen ik zelf 29 weken zwanger was van Mas.
Dit verlies wens je niemand toe.
Ik heb helaas augustus 2 jaar geleden mijn achterneefje moeten begraven toen ik zelf 29 weken zwanger was van Mas.
Dit verlies wens je niemand toe.
Gast- Gast
Wat vreselijk zeg! Dit is mijn grootste angst ook.. Ik ga ook altijd elke avond voor ik zelf naar bed ga even bij mijn zoontje kijken, en ook wel tussendoor als ik naar het toilet moet ofzo. Heel veel sterkte gewenst voor jou, je zusje en haar vriendin en iedereen die het nodig heeft!
Gast- Gast
Printje schreef:Rush he gadsie wat een eng verhaal, kan me heel goed voorstellen dat jouw moeder daar niet over kan praten.
Daarna kan het ook nog alleen noemen ze het geen wiegendood. Wiegendood is een algemene benaming voor kindjes die zonder directe aanwijsbare reden dood gaan (in bed). Als ze 4 zijn en die gebeurd is het een natuurlijke dood zonder aanwijsbare reden, bij kleintjes dus wiegendood genoemd.
Roodkapje- Prater
Ik geef ook elke avond als ze nog wakker zijn hun bewust een kus en ze mogen nooit met ruzie of verdriet naar bed.
Roodkapje- Prater
Roodkapje schreef:Ik geef ook elke avond als ze nog wakker zijn hun bewust een kus en ze mogen nooit met ruzie of verdriet naar bed.
+1 ook wil ik nooit dat mijn man boos of wat dan ook weggaat naar zijn werk.
Mijn oma had daar een gedichtje over.
Ga nooit heen zonder te groeten
Ga nooit heen zonder een zoenwant wie had noodlot zal ontmoeten. Kan het morgen niet meer doen.
Printje- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Ohnee sowieso niet, maar dat is een gevoelskwestie nav mn moeders ervaring idd.
Heel herkenbaar! Zusje en ik zijn beide op de 10e dag bijna wiegendood geweest. ( ik zelf gereanimeerd, en zusje lag te stikken in slijm) Dus ik zat die 10e dag ook flink in angst!
@TO Wat een vreselijk bericht..
*Troela*- Prater
- Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11
Printje schreef:Roodkapje schreef:Ik geef ook elke avond als ze nog wakker zijn hun bewust een kus en ze mogen nooit met ruzie of verdriet naar bed.
+1 ook wil ik nooit dat mijn man boos of wat dan ook weggaat naar zijn werk.
Mijn oma had daar een gedichtje over.
Ga nooit heen zonder te groeten
Ga nooit heen zonder een zoenwant wie had noodlot zal ontmoeten. Kan het morgen niet meer doen.
Mijn moeder heeft dit gedichtje in een kast op haar slaapkamer staan. Ze heeft het op een geschreven papiertje van haar opa gekregen.
Roodkapje- Prater
Jeeej wat erg. Dat moet echt een hel zijn. Mijn grootste angst geweest en nu nog. Mara verliezen door haar epilepsie in haar slaap, mijn grootste angst. Helemaal omdat deze angst voor ons realistisch kan zijn. Heeeeel veel sterkte voor je zus, het zal voor haar ook erg moeilijk zijn.
Gast- Gast
Verschrikkelijk zeg!
Ik ga iedere avond voordat ik zelf ga slapen ook nog even bij mijn jongens kijken. Ik stop ze eventueel weer goed onder en geef ze nog een keer een kus.
Ik ga iedere avond voordat ik zelf ga slapen ook nog even bij mijn jongens kijken. Ik stop ze eventueel weer goed onder en geef ze nog een keer een kus.
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Wat een verschrikkelijk nieuws! Heel veel sterkte voor de vriendin van je zusje!
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Wat een verschrikkelijk nieuws! Heel veel sterkte voor jullie allemaal!
Gast- Gast
Vreselijk ik krijg kippenvel over mijn hele lijf !
Heel veel sterkte voor die familie !
Heel veel sterkte voor die familie !
Gast- Gast
Wat vreselijk!
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Wat vresselijk nieuws....De ergste nachtmerrie van elke ouders!!
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
hier moet ik van huilen.... moet er niet aan denken.
heel veel sterkte, ook voor je zus
heel veel sterkte, ook voor je zus
schuddebuikje- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10
Wat een nachtmerrie . Ik heb zoiets, hoorde van de week dat een kennis van ons bevallen is van een overleden kindje. 2 dagen ervoor was alles nog goed. Ze was al over de uitgerekende datum..
Gast- Gast
Wat vreselijk, de tranen staan in mn ogen
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Ineens kwam het best wel dichtbij...
» ineens overdag heel weinig slapen?
» mijn zoontje eet ineens een heel stuk minder
» Mijn dochter is een heel ander kind ineens :(
» Ineens heel hard huilen tijdens slapen..
» ineens overdag heel weinig slapen?
» mijn zoontje eet ineens een heel stuk minder
» Mijn dochter is een heel ander kind ineens :(
» Ineens heel hard huilen tijdens slapen..
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: