Sommige dingen komen ineens heel dichtbij ...
+35
Alex
Snoes
Caresses
Teddyaapje
M@niek
Bloem86
joyce0606
Muppetje
schuddebuikje
Bruintje Beer
Koffieleut
Dolphinne
Kat1980
*Troela*
Happydobby
Roodkapje
Rush
Printje
L!ND@
Susan
Flower_L
Rupsie
Laced
Darius
_Jet
Smaragdje
Flip Fluitketel
meisjesmama
Coco
Vancity_girl
Makamba
PapillonRose
Mizzie
Tania
Parisienne
39 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Sommige dingen komen ineens heel dichtbij ...
vreselijk zeg...dat dit soort dingen moeten gebeuren..bah!
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10
.
Laatst aangepast door Flower_L op za 29 okt 2011 - 8:29; in totaal 1 keer bewerkt
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Wat naar om dit te lezen zeg! Krijg er kippenvel van!
Bloem86- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 907
Wat een hel en wat een nachtmerrie! Vanmorgen was mijn dochtertje veel later wakker dan normaal dan zit ik ook echt in angst, heb ze dus toen gauw uit bed gehaald pff.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Oh bah, dit zal je maar gebeuren zeg!
Is er eigenlijk iets wat je hier tegen kunt doen, of zou een kindje als het op dat moment wakker zou zijn of je zou er optijd bij zijn ook overlijden? Zal trouwens ook wel per kindje verschillend zijn?
Is er eigenlijk iets wat je hier tegen kunt doen, of zou een kindje als het op dat moment wakker zou zijn of je zou er optijd bij zijn ook overlijden? Zal trouwens ook wel per kindje verschillend zijn?
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Dat vraag ik me dus ook af. Voor de zekerheid heb ik zo'n sensormatje in de wieg en het ledikant gehad, voor het geval ze niet meer zou ademhalen. Met de gedacht erachter dat het hopelijk wel uitmaakt als je er direct bij bent. Omdat ze op een gegeven moment ging bewegen door het bed en buiten het meetgebied kwam te liggen heb ik hem verkocht (want steeds vals alarm daardoor). Maar voelde me er toch niet zo fijn bij en heb uiteindelijk nu een andere, met twee meetdelen zodat ze nooit buiten bereik van het matje ligt. En ik ga binnenkort kinder EHBO volgen. Dan hoop ik maximaal voorbereid te zijn op enge dingen, voor zover je dat kunt zijn natuurlijk.Teddyaapje schreef:Oh bah, dit zal je maar gebeuren zeg!
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
O bah, wat vreselijk
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Oh jeetje, wat vreselijk dit
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Echt vreselijk dit! Ik kijk nu echt elk uur bij ons dochtertje hoe het gaat, vooral nu ze heel erg verkouden ook is!
Gast- Gast
Oh bah wat vreselijk zeg ! Ik dacht ook dat de kans van wiegendood tot een half jaar was
Gast- Gast
Wat verschrikkelijk, zeg. Ik heb die angst ook altijd gehad, de dood van een kind is volgens mij het ergste wat je kan overkomen.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Afschuwelijk! Ik ben spontaan misselijk geworden van dit verhaal, hoe vreselijk
moet het zijn om dit te moeten meemaken. Pfoeh.....
moet het zijn om dit te moeten meemaken. Pfoeh.....
Sjirafje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 233
Punten : 251
Registratiedatum : 27-10-11
Echt zo vreselijk!!
Ik heb er gewoon geen woorden voor.
Ik heb er gewoon geen woorden voor.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Echt vreselijk, heel veel sterkte voor jullie.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Dank voor de lieve reacties! Ben gisteren heel de dag bij mijn zusje geweest. Ze wilde graag met N. knuffelen en wilde wat afleiding. Hebben een gezellige dag gehad. Het is nu afwachten wat er uit de autopsie komt over de oorzaak van het overlijden van het kindje. Ik hoop wel dat er iets uitkomt. Het blijft natuurlijk net zo vreselijk en het verdriet wordt er niet minder door, maar als het een aan te wijzen oorzaak heeft dan denk ik dat het ook iets beter te verwerken is.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Als er iets uitkomt waar ze zelf geen enkele grip op hadden kunnen hebben of iets aan hadden kunnen doen om het te voorkomen is het denk ik beter om te weten, maar als het iets is wat je misschien had kunnen voorkomen door weet ik veel wat denk ik dat je het beter niet kunt weten. Dat krijg je nooit verwerkt.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Hoi,
Moet nog best vaak aan dit topic denken. Gaat het weer wat beter met je zus?En natuurlijk haar vriendin. Ben benieuwd ( niet echt een gepast word, maar kan het niet anders omschrijven) of er nog iets uit de autopsie is gekomen?
Groetjes Mizzie
Moet nog best vaak aan dit topic denken. Gaat het weer wat beter met je zus?En natuurlijk haar vriendin. Ben benieuwd ( niet echt een gepast word, maar kan het niet anders omschrijven) of er nog iets uit de autopsie is gekomen?
Groetjes Mizzie
Mizzie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 416
Punten : 571
Lief dat je er nog aan denkt!
Het gaat inmiddels met mijn zusje wel redelijk. De begrafenis was erg heftig, maar wel mooi. Met de moeder zelf gaat het naar omstandigheden goed, mijn zusje is alleen bang dat het nu 'te goed' gaat waardoor dat meisje later nog een zware klap te verduren krijgt. Ze houden haar dus goed in de gaten, dat ze geen gekke dingen gaat doen (denk aan alcohol, drugs, etc.).
Uit de autopsie is niks gekomen, het blijkt dus 'gewoon' wiegendood te zijn.
Het gaat inmiddels met mijn zusje wel redelijk. De begrafenis was erg heftig, maar wel mooi. Met de moeder zelf gaat het naar omstandigheden goed, mijn zusje is alleen bang dat het nu 'te goed' gaat waardoor dat meisje later nog een zware klap te verduren krijgt. Ze houden haar dus goed in de gaten, dat ze geen gekke dingen gaat doen (denk aan alcohol, drugs, etc.).
Uit de autopsie is niks gekomen, het blijkt dus 'gewoon' wiegendood te zijn.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
ook mij is dit topic erg bijgebleven, ben er best van geschrokken dat ik bijna 'hoopte' dat ik het niet geopend had.. ik moet zeggen dat ik er bijna dagelijks aan denk als ik mijn zoontje naar bed breng.. het zal voor iedere moeder een vreselijke gedachte zijn om je kindje zo te vinden, laat staan als je het echt mee maakt!! helaas komt het voor en het is ontzettend heftig voor je zus en haar vriendin! 'fijn' dat het naar omstandigheden goed gaat, maar het blijft iets wat ze nooit zal vergeten en misschien dat die klap inderdaad nog wel komt..
ook nu nog heel veel sterkte gewenst van deze kant voor je zus, haar vriendin, maar ook voor jou!
ook nu nog heel veel sterkte gewenst van deze kant voor je zus, haar vriendin, maar ook voor jou!
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Ineens kwam het best wel dichtbij...
» ineens overdag heel weinig slapen?
» mijn zoontje eet ineens een heel stuk minder
» Mijn dochter is een heel ander kind ineens :(
» Ineens heel hard huilen tijdens slapen..
» ineens overdag heel weinig slapen?
» mijn zoontje eet ineens een heel stuk minder
» Mijn dochter is een heel ander kind ineens :(
» Ineens heel hard huilen tijdens slapen..
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: