Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sommige dingen komen ineens heel dichtbij ...

+35
Alex
Snoes
Caresses
Teddyaapje
M@niek
Bloem86
joyce0606
Muppetje
schuddebuikje
Bruintje Beer
Koffieleut
Dolphinne
Kat1980
*Troela*
Happydobby
Roodkapje
Rush
Printje
L!ND@
Susan
Flower_L
Rupsie
Laced
Darius
_Jet
Smaragdje
Flip Fluitketel
meisjesmama
Coco
Vancity_girl
Makamba
PapillonRose
Mizzie
Tania
Parisienne
39 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Sommige dingen komen ineens heel dichtbij ... Empty Sommige dingen komen ineens heel dichtbij ...

Bericht  Parisienne vr 28 okt 2011 - 8:38

Mijn zusje belde vanmiddag dat zij onderweg was naar een vriendinnetje van haar. Die vriendin heeft zo'n 3 maanden geleden een zoontje gekregen. Vannacht is hij overleden, in zijn bedje. Overleden aan wiegendood vermoed ik zelf, maar met welke oorzaak en hoe en wat precies, dat weet ik nog niet. Mijn zusje is nu bij haar en haar familie, ze zou vanavond nog bellen.

Het is zo vreselijk. Ik voel me momenteel erg verdrietig, je gaat gelijk denken: wat als ons dit overkomt? Je kijkt naar je eigen kleine meisje en voelt je gelukkig en angstig tegelijk.

Pfff.. wat komen sommige dingen ineens heel dichtbij! Sad
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sommige dingen komen ineens heel dichtbij ... Empty Re: Sommige dingen komen ineens heel dichtbij ...

Bericht  Gast vr 28 okt 2011 - 8:41

Vreselijk als zoiets gebeurt! Daar moet je toch niet aan denken.. Cry

Gast
Gast

Sommige dingen komen ineens heel dichtbij ... Empty Re: Sommige dingen komen ineens heel dichtbij ...

Bericht  Gast vr 28 okt 2011 - 8:43

jeetje, wat een naar verhaal, ik krijg er kippenvel van. Soms grijpen die gedachtes me ook wel eens naar de keel en kan ik daar met vlagen heel angstig van worden. Ik was ook heel blij doet onze dochter een half jaar was geweest en het stadium voorbij was dat wiegendood het meest voor komt.

Gast
Gast

Bericht  Tania vr 28 okt 2011 - 8:43

Wat verschrikkelijk. Dat lijkt me echt zo erg Sad

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Mizzie vr 28 okt 2011 - 8:45

Ik krijg er over mijn hele lichaam kippenvel van. Ben meteen naar de slaapkamer gegaan om te kijken bij ons meisje! Wat vreselijk....sterkte

Laatst aangepast door Mizzie op vr 28 okt 2011 - 8:46; in totaal 1 keer bewerkt
Mizzie
Mizzie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 416
Punten : 571
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  PapillonRose vr 28 okt 2011 - 8:46

Jeetje, wat heftig! Dat soort dingen raken je altijd, en dan ben je aan de ene kant blij en aan de andere kant angstid inderdaad. De kans dat zoiets gebeurt is heel klein, maar je zal maar net die ene op de zoveel zijn pale In mijn achterhoofd ben ik dan ook voor tig dingen bang, er zal maar iets met je kind gebeuren.. Lief van je zusje dat ze naar haar vriendin toe is, ze zal alle steun kunnen gebruiken.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Makamba vr 28 okt 2011 - 8:47

Ohh wat een nachtmerrie en dat is nog zacht uitgedrukt! Heb daar toen mijn dochter nog zo klein was heel veel over nagedacht en was ook heel erg bang daarvoor. Heeft heel lang geduurd voordat ik dat los kon laten. Zoiets wens je gewoon echt niemand toe. Sad
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334

Bericht  Vancity_girl vr 28 okt 2011 - 8:48

Bah wat een naar nieuws, Sad
Ben ( ook al ) gelijk even boven gaan kijken naar ons meisje, die gewoon lekker ligt te slapen.
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171

Bericht  Coco vr 28 okt 2011 - 8:50

Hè bah, wat naar. Krijg er kippenvel van. Het zou je maar gebeuren. Zo'n lief, klein onschuldig hummeltje. Sad
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Parisienne vr 28 okt 2011 - 9:01

Het is gewoon echt niet te bevatten! Heb net mijn zusje aan de telefoon gehad. Haar vriendin had de baby vanochtend 6 uur nog een voeding gegeven, daarna weer gewoon in bed gelegd waarna zij zelf ook weer is gaan slapen. Om half 12 werd ze wakker en ging gelijk bij hem kijken (bedje stond bij haar op de kamer), hij was toen al koud en ademde niet meer. Ze gingen vandaag gelijk beginnen met de autopsie.

Ik ben ook gelijk gaan kijken bij N. en heb haar een dikke kus gegeven! Emoties gieren momenteel door mijn lichaam.. angst, verdriet en ook geluk. Vervelend is ook dat mijn vriend aan het werk is en vannacht pas thuiskomt.. bah! Sad
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  meisjesmama vr 28 okt 2011 - 9:06

Pfff wat heftig zeg!! Echt ook zo mijn angst, net als een hoop andere mama's.
Ik heb de oudste toen ze (8 maanden was) tegen coma aan in bed gevonden en dat was al heftig! Laat staan dat je je kindje dood in bed vind!!
En wat goed zeg van je zusje dat ze naar haar vriendin toe is gegaan!!
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861

Bericht  Flip Fluitketel vr 28 okt 2011 - 9:06

Kippenvel......Het zou je maar gebeuren. Zou niet weten wat ik zou doen als mij/ons dat zou gebeuren! Maar als je dit dan hoort en met name als je het dan van 'dichtbij' meemaakt ga je hier wel over nadenken.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  Smaragdje vr 28 okt 2011 - 9:07

Ow, wat verschrikkelijk! Ik heb er gewoon geen woorden voor.. Sad

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  _Jet vr 28 okt 2011 - 9:08

Wat een vreselijk nieuws! Ik wilde ook gelijk bij S gaan kijken, maar op het moment dat ik op wilde staan hoorde ik haar door de babyfoon. Ik ga sowieso altijd even bij haar kijken voordat ik zelf ga slapen. Wanneer ik 's nachts naar de wc moet, dan loop ik ook altijd nog even haar kamer in.
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Darius vr 28 okt 2011 - 9:09

O wat erg zeg! Niet te bevatten.....
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast vr 28 okt 2011 - 9:10

Afschuwelijk! Cry

Gast
Gast

Bericht  Laced vr 28 okt 2011 - 9:11

Wat verschrikkelijk!! Ik krijg hiervan tranen in mijn ogen...

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Rupsie vr 28 okt 2011 - 9:14

Pff wat verschrikkelijk zeg. Krijg er helemaal kippenvel van.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318

Bericht  Gast vr 28 okt 2011 - 9:15

Echt vreselijk.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 28 okt 2011 - 9:35

Wat heftig zeg! Sad

Als ik dit soort verhalen lees/hoor besef ik me altijd hoe gelukkig ik moet zijn met wat ik heb, al zit het af en toe enorm tegen! Het lijkt me het ergste wat je kan overkomen!

Gast
Gast

Bericht  Flower_L vr 28 okt 2011 - 9:37

Wat naar en vreselijk heftig.... Dit is helaas laatst ook bij een kindje op kdv van l gebeurd. Verschrikkelijk.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Susan vr 28 okt 2011 - 9:39

Afschuwelijk inderdaad, wat een nachtmerrie.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  L!ND@ vr 28 okt 2011 - 10:17

Vreselijk, ik heb er de rillingen van.
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535

Bericht  Printje vr 28 okt 2011 - 10:24

Mizzie schreef:Ik krijg er over mijn hele lichaam kippenvel van. Ben meteen naar de slaapkamer gegaan om te kijken bij ons meisje! Wat vreselijk....sterkte

+1 dit is serieus een van mijn angsten als mijn ventje langer slaapt dan normaal...ik ga dan altijd meteen kijken.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Rush vr 28 okt 2011 - 10:42

Ik heb zelf als baby de dag na mn geboorte en 3 maanden erna blauw en naar adem snakkend in mn wiegje gelegen. Mn moeder kan daar niet over praten. Ik ben daardoor heel bang geworden voor zulke dingen.

Afschuwelijk.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: