Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

mijn zoontje eet ineens een heel stuk minder

5 plaatsers

Ga naar beneden

mijn zoontje eet ineens een heel stuk minder Empty mijn zoontje eet ineens een heel stuk minder

Bericht  loesje wo 22 jun 2011 - 1:26

mijn zoontje kon altijd heel goed eten maar nu de laatste week is hij ineens van 2/3 boterhammen naar 1 boterham gegaan en ook het avond eten eet hij maar langzaam op en dan niet eens alles meer op terwijl hij dat altijd netjes deed. gaan kindjes soms minder eten namate ze ouder worden of zie ik dat verkeerd?
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

mijn zoontje eet ineens een heel stuk minder Empty Re: mijn zoontje eet ineens een heel stuk minder

Bericht  Darius wo 22 jun 2011 - 1:28

Kindjes gaan minder eten naarmate ze ouder worden. En het wordt nog veel erger als ze de tweede verjaardag bereikt hebben.... smile

Maar waarschijnlijk is het een tijdelijk dipje bij jouw zoontje, misschien tandjes of een virusje onder de leden.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

mijn zoontje eet ineens een heel stuk minder Empty Re: mijn zoontje eet ineens een heel stuk minder

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 1:54

Darius schreef:Kindjes gaan minder eten naarmate ze ouder worden. En het wordt nog veel erger als ze de tweede verjaardag bereikt hebben.... smile

Maar waarschijnlijk is het een tijdelijk dipje bij jouw zoontje, misschien tandjes of een virusje onder de leden.

Ik wilde iets gaan typen, maar deze post zegt alles wat ik wilde zeggen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

mijn zoontje eet ineens een heel stuk minder Empty Re: mijn zoontje eet ineens een heel stuk minder

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 2:04

Mijn zoontje heeft vaak genoeg periodes dat hij een stuk minder eet dus dat is niet zo gek, misschien krijgt hij een tandje of voelt hij zich niet lekker of groeit niet zo hard waardoor hij minder nodig heeft enzv.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

mijn zoontje eet ineens een heel stuk minder Empty Re: mijn zoontje eet ineens een heel stuk minder

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 2:11

Hier is het ook al 2 weken drama smile voornamelijk met het avondeten, eet de helft op van wat ie normaal eet smile Hij zal wel niet meer nodig hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

mijn zoontje eet ineens een heel stuk minder Empty Re: mijn zoontje eet ineens een heel stuk minder

Bericht  LindaK wo 22 jun 2011 - 3:50

Darius schreef:Kindjes gaan minder eten naarmate ze ouder worden. En het wordt nog veel erger als ze de tweede verjaardag bereikt hebben.... smile

Maar waarschijnlijk is het een tijdelijk dipje bij jouw zoontje, misschien tandjes of een virusje onder de leden.

Veel erger? Heeel veeel erger smile
LindaK
LindaK
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 937
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

mijn zoontje eet ineens een heel stuk minder Empty Re: mijn zoontje eet ineens een heel stuk minder

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 3:50

Ik gok op een fase.
Is hier ook regelmatig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

mijn zoontje eet ineens een heel stuk minder Empty Re: mijn zoontje eet ineens een heel stuk minder

Bericht  Liadan wo 22 jun 2011 - 5:18

LindaK schreef:
Darius schreef:Kindjes gaan minder eten naarmate ze ouder worden. En het wordt nog veel erger als ze de tweede verjaardag bereikt hebben.... smile

Maar waarschijnlijk is het een tijdelijk dipje bij jouw zoontje, misschien tandjes of een virusje onder de leden.

Veel erger? Heeel veeel erger smile
Inderdaad, heel veel erger, haha.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

mijn zoontje eet ineens een heel stuk minder Empty Re: mijn zoontje eet ineens een heel stuk minder

Bericht  loesje wo 22 jun 2011 - 5:51

dus dan eet mijn zoontje niks meer als het nu al zo goed gaat..... hahaha
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

mijn zoontje eet ineens een heel stuk minder Empty Re: mijn zoontje eet ineens een heel stuk minder

Bericht  miss22 wo 22 jun 2011 - 6:00

bij ons zoontje is het sinds 3dagen ook raak

De avond fles wil hij niet hebben, dit los ik op door pap te geven met een lepeltje(2de tandje)

Gevolg hij slaapt ineens door hahaha
miss22
miss22
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 219
Punten : 299
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

mijn zoontje eet ineens een heel stuk minder Empty Re: mijn zoontje eet ineens een heel stuk minder

Bericht  Darius wo 22 jun 2011 - 7:19

Let op:

Alles wat langwerpig is, zijn patatjes. (dus sperziebonen, wortels)
Alles wat rond is, is pizza. (dus pannenkoek, dat lust L niet, maar ook aardappelschijfjes)
Alles wat sliertig is, is spaghetti. (dus ook bami en snijbonen)

Zo krijgen we nog heel wat naar binnen. Vorige week was meneer nog in de tuin aan het spelen. Wij roepen dat we gaan eten, maar hij zei natuurlijk: 'Nee!' Vervolgens zijn wij met z'n tweeen aan tafel gaan zitten en begonnen met opscheppen en daar kwam meneer aanrennen: 'Lautje ook eten, Lautje ook eten!' En vervolgens heeft hij heerlijk gesmikkeld van de broccoli. (geschranst eigenlijk)
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

mijn zoontje eet ineens een heel stuk minder Empty Re: mijn zoontje eet ineens een heel stuk minder

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum