mijn zoontje eet ineens een heel stuk minder
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
mijn zoontje eet ineens een heel stuk minder
mijn zoontje kon altijd heel goed eten maar nu de laatste week is hij ineens van 2/3 boterhammen naar 1 boterham gegaan en ook het avond eten eet hij maar langzaam op en dan niet eens alles meer op terwijl hij dat altijd netjes deed. gaan kindjes soms minder eten namate ze ouder worden of zie ik dat verkeerd?
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Re: mijn zoontje eet ineens een heel stuk minder
Kindjes gaan minder eten naarmate ze ouder worden. En het wordt nog veel erger als ze de tweede verjaardag bereikt hebben....
Maar waarschijnlijk is het een tijdelijk dipje bij jouw zoontje, misschien tandjes of een virusje onder de leden.
Maar waarschijnlijk is het een tijdelijk dipje bij jouw zoontje, misschien tandjes of een virusje onder de leden.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Darius schreef:Kindjes gaan minder eten naarmate ze ouder worden. En het wordt nog veel erger als ze de tweede verjaardag bereikt hebben....
Ik wilde iets gaan typen, maar deze post zegt alles wat ik wilde zeggen!
Gast- Gast
Mijn zoontje heeft vaak genoeg periodes dat hij een stuk minder eet dus dat is niet zo gek, misschien krijgt hij een tandje of voelt hij zich niet lekker of groeit niet zo hard waardoor hij minder nodig heeft enzv.
Gast- Gast
Hier is het ook al 2 weken drama voornamelijk met het avondeten, eet de helft op van wat ie normaal eet Hij zal wel niet meer nodig hebben.
Gast- Gast
Darius schreef:Kindjes gaan minder eten naarmate ze ouder worden. En het wordt nog veel erger als ze de tweede verjaardag bereikt hebben....
Veel erger? Heeel veeel erger
LindaK- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 937
Inderdaad, heel veel erger, haha.LindaK schreef:Darius schreef:Kindjes gaan minder eten naarmate ze ouder worden. En het wordt nog veel erger als ze de tweede verjaardag bereikt hebben....
Veel erger? Heeel veeel erger
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
dus dan eet mijn zoontje niks meer als het nu al zo goed gaat..... hahaha
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
bij ons zoontje is het sinds 3dagen ook raak
De avond fles wil hij niet hebben, dit los ik op door pap te geven met een lepeltje(2de tandje)
Gevolg hij slaapt ineens door hahaha
De avond fles wil hij niet hebben, dit los ik op door pap te geven met een lepeltje(2de tandje)
Gevolg hij slaapt ineens door hahaha
miss22- Fluisteraar
- Aantal berichten : 219
Punten : 299
Registratiedatum : 03-12-10
Let op:
Alles wat langwerpig is, zijn patatjes. (dus sperziebonen, wortels)
Alles wat rond is, is pizza. (dus pannenkoek, dat lust L niet, maar ook aardappelschijfjes)
Alles wat sliertig is, is spaghetti. (dus ook bami en snijbonen)
Zo krijgen we nog heel wat naar binnen. Vorige week was meneer nog in de tuin aan het spelen. Wij roepen dat we gaan eten, maar hij zei natuurlijk: 'Nee!' Vervolgens zijn wij met z'n tweeen aan tafel gaan zitten en begonnen met opscheppen en daar kwam meneer aanrennen: 'Lautje ook eten, Lautje ook eten!' En vervolgens heeft hij heerlijk gesmikkeld van de broccoli. (geschranst eigenlijk)
Alles wat langwerpig is, zijn patatjes. (dus sperziebonen, wortels)
Alles wat rond is, is pizza. (dus pannenkoek, dat lust L niet, maar ook aardappelschijfjes)
Alles wat sliertig is, is spaghetti. (dus ook bami en snijbonen)
Zo krijgen we nog heel wat naar binnen. Vorige week was meneer nog in de tuin aan het spelen. Wij roepen dat we gaan eten, maar hij zei natuurlijk: 'Nee!' Vervolgens zijn wij met z'n tweeen aan tafel gaan zitten en begonnen met opscheppen en daar kwam meneer aanrennen: 'Lautje ook eten, Lautje ook eten!' En vervolgens heeft hij heerlijk gesmikkeld van de broccoli. (geschranst eigenlijk)
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Mijn zoontje wil ineens niet meer in bad...
» mijn zoontje heeft ineens allemaal rooie bultjes op zn buik
» Mijn dochter is een heel ander kind ineens :(
» Aten jullie ineens heel gezond toen je zwanger was?
» Ineens een huisdier minder :(
» mijn zoontje heeft ineens allemaal rooie bultjes op zn buik
» Mijn dochter is een heel ander kind ineens :(
» Aten jullie ineens heel gezond toen je zwanger was?
» Ineens een huisdier minder :(
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: