Ineens heel hard huilen tijdens slapen..
+4
Sophiee
Happydobby
Slakje
PiP
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ineens heel hard huilen tijdens slapen..
S heeft sinds gisteren nu 3x gehad dat hij ineens heel hard huilt vanuit zijn slaap.
Gistermorgen was de eerste keer en gisteravond ook 2 keer achter elkaar en slaapt dan ook zo weer verder.
Iemand een idee wat dit kan zijn? Dacht zelf aan een nachtmerrie, maar kan dat al zo jong?
Gistermorgen was de eerste keer en gisteravond ook 2 keer achter elkaar en slaapt dan ook zo weer verder.
Iemand een idee wat dit kan zijn? Dacht zelf aan een nachtmerrie, maar kan dat al zo jong?
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Re: Ineens heel hard huilen tijdens slapen..
Louise heeft het soms ook, dan moet ik haar echt bij mij nemen en haar troosten, dus ik vermoed wel nachtmerries.
Of misschien is hij geschrokken van licht/geluid? Slaapt hij nadien gemakkelijk weer in?
Of misschien is hij geschrokken van licht/geluid? Slaapt hij nadien gemakkelijk weer in?
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
M. had dat ook wel eens toen hij klein was, als ik hem dan oppakte sliep hij gewoon weer verder.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
L. heeft dat nu ook weer een tijdje. Oppakken, troosten en weer terug leggen werkt hier het beste.
Sophiee- Prater
- Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11
Gistermorgen bleef hij wel wakker, maar toen was het al kwart voor 7.
Gisteravond pakte ik hem de 1e keer meteen op en was hij bijna meteen weer rustig .
2e keer heb ik hem niet opgepakt en geaaid en tegen hem gepraat, was met 20 sec ook weer over en sliep weer. Schrikken ons steeds rot ,zo hard heeft hij nog nooit gehuild!
Zat ook nog aan pijn te denken, maar kan dat ook niet echt verklaren. Hij is wel iets verkouden.
Vind het zo sneu!
Gisteravond pakte ik hem de 1e keer meteen op en was hij bijna meteen weer rustig .
2e keer heb ik hem niet opgepakt en geaaid en tegen hem gepraat, was met 20 sec ook weer over en sliep weer. Schrikken ons steeds rot ,zo hard heeft hij nog nooit gehuild!
Zat ook nog aan pijn te denken, maar kan dat ook niet echt verklaren. Hij is wel iets verkouden.
Vind het zo sneu!
PiP- Ratel
Anderen nog een idee?
PiP- Ratel
Mijn zoontje had het ook vroeger. De eerste keer schrok ik me echt rot, dacht dat er iets ergs aan de hand was met hem. Hij kreeg het zo rond 3 maanden voor het eerst. Hier is het vanzelf weer overgegaan.
Gast- Gast
Mijn zoontje heeft dat ook een paar keer gehad. Hij lag gewoon te dromen leek het. Eerste keer bij mij gepakt en getroost, 2e keer maar even laten gaan en toen was het snel weer over.
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
m. Doet het ook. Ik vlieg dan m'n bed uit van schrik. Sta ik naast hem s er niks aan de hand en ligt hij rustig te slapen. Geen idee wat het is, ik dacht soort van dromen misschien...
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
moepie schreef:m. Doet het ook. Ik vlieg dan m'n bed uit van schrik. Sta ik naast hem s er niks aan de hand en ligt hij rustig te slapen. Geen idee wat het is, ik dacht soort van dromen misschien...
Hier ook zo. De eerste keren dacht ik dat er echt wat aan de hand was. Maar S sliep ook door en wou dan alleen zijn speen. Hij heeft het nu nog regelmatig. Is hier ook wel een teken van dat hij nog lang niet uitgeslapen is. Het is nog maar 1 keer gebeurd dat ik hem er echt uit moest halen en zelfs zo kregen we hem beide niet stil. Hij heeft ook nog een lange tijd nagesnikt, heel zielig.
Zoon slaapt naast me en ik hang dan echt een het plafond van schrik. Na een drukke dag (bv op kdv) heeft ie het vooral dat ie een aantal keer wakker wordt. En als hij hoest in zn slaap gaat ie daarna ook heel hard huilen. Soms denk ik aan een nachtmerrie en soms denk ik dat ie doorheeft dat ie alleen is (omdat ik nog niet in bed lig) en even geborgenheid wil.
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Het is vrij normaal dus!
Hij is deze week wel voor het eerstnaar het kdv geweest, misschien dat dat er iets mee te maken heeft.
Hij is deze week wel voor het eerstnaar het kdv geweest, misschien dat dat er iets mee te maken heeft.
PiP- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» ineens overdag heel weinig slapen?
» Aten jullie ineens heel gezond toen je zwanger was?
» Sommige dingen komen ineens heel dichtbij ...
» mijn zoontje eet ineens een heel stuk minder
» Mijn dochter is een heel ander kind ineens :(
» Aten jullie ineens heel gezond toen je zwanger was?
» Sommige dingen komen ineens heel dichtbij ...
» mijn zoontje eet ineens een heel stuk minder
» Mijn dochter is een heel ander kind ineens :(
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: