Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ineens kwam het best wel dichtbij...

5 plaatsers

Ga naar beneden

Ineens kwam het best wel dichtbij... Empty Ineens kwam het best wel dichtbij...

Bericht  Gast ma 12 nov 2012 - 11:09

**

Laatst aangepast door Watermeloen op di 13 nov 2012 - 8:58; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Ineens kwam het best wel dichtbij... Empty Re: Ineens kwam het best wel dichtbij...

Bericht  liesje ma 12 nov 2012 - 11:21

jeetje ja heb wel op ad.nl iets gelezen maar idd dan komt het ineens eng voorbij
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10

Ineens kwam het best wel dichtbij... Empty Re: Ineens kwam het best wel dichtbij...

Bericht  Parisienne ma 12 nov 2012 - 11:21

Dat is inderdaad schrikken!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast ma 12 nov 2012 - 11:30

Voor mij kwam het gevoelsmatig best wel dichtbij vandaag toen ik hoorde dat de jongen die op het ROC liep te schieten (waar mijn buurmeisje destijds in de klas zat) nu weer bij zoiets betrokken is. Vreselijk.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 12 nov 2012 - 11:31

Inderdaad! En zijn broer dus ook.

Gast
Gast

Bericht  ExpressoB ma 12 nov 2012 - 11:44

vreselijk .. erg.. dit soort berichten waarom gebeurd het toch elke keer
je kunt je het niet voorstellen als je zoiets nog nooit van dichtbij hebt meegemaakt, jouw geliefde of bekende die overhoop word geschoten voor niets!!!!!!!!!!!!!!
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Ibbeltje ma 12 nov 2012 - 20:15

Ik zag op omroep Brabant net dat ze zoekacties hebben gehouden oa in de straten> Scheifelaar en van Rietbecstraat of zoiets? (de laatste heb ik niet precies onthouden)
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  TukTuk ma 12 nov 2012 - 20:24

Ik woon ook in V.eghel (Zuid, helemaal aan de rand, tegen de s.cheifelaar aan) en boven onze wijk vloog dus ook de hele tijd 1 of meerdere helikopters.. Zeker nog 30/45 minuten nadat er al via de pers was gemeld dat de daders gepakt waren.
Vond het ook best beangstigend.

Zeker toen mijn vriend vertelde, zodra de naam van 1 van de vermoedelijke daders via internet bekend gemaakt werkt, dat hij 2 straten bij ons vandaan woont, en daar gister dus ook de hele dag politie stond, en bij onze oude woning waar we tot paar maanden geleden woonde, stond gister in de straat er naast ook de hele tijd politie (O.ranjewijk).

Mijn vriend "kent" ook zowel de slachtoffers als de daders (Niet persoonlijk gelukkig, maar vrienden/kennissen van hem wel) en ben echt benieuwd of dit allemaal nog een staartje gaat krijgen, omdat er best wel veel achter lijkt te zitten.

TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  TukTuk ma 12 nov 2012 - 20:28

Ibbeltje schreef:Ik zag op omroep Brabant net dat ze zoekacties hebben gehouden oa in de straten> Scheifelaar en van Rietbecstraat of zoiets? (de laatste heb ik niet precies onthouden)

Klopt, 1 van die straten is 2 straten bij mij vandaan en ook nog zoekactie in de O.ranjewijk ( B.eatrixsingel). Wel apart, want die woningen staan volgens mij al lange tijd leeg, wij woonden in de straat daar aangrensend en alles zou gesloopt worden.. Van onze woning was al niet veel meer over paar maanden geleden, en dacht dat die straat ook al leeg stond.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Gast ma 12 nov 2012 - 22:23

*

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: