Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids uit 2007

+4
Sjonno
Roodkapje
Rupsie
Lindsya
8 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 - Pagina 4 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Gast zo 20 nov 2011 - 20:00

Goedemorgen!!!

@ lindsya, het vruchtwater verlies is de oorzaak van Jace zijn vroeggeboorte. Na de bevalling is ook de placenta opgestuurd om na te laten kijken en als er iets gevonden is dan hoor ik daar volgende week de uitslag van. Al komt daar zelden iets uit. Het breken van mijn vliezen is overigens gewoon hele dikke pech geweest. Gister was de verlos langs geweest die bij mij controleerde met 23 weken en het hele verhaal had haar niet lekker gezeten ze vond het zo gek dat ze geen vruchtwater kon opvangen....

Zo er staat nog genoeg op de planning dus! hebben jullie geen vaste trap naar de zolder? Willen jullie daar een kamer extra maken, of gewoon om spullen op te bergen...

Dadelijk weer beginnen met de dagelijkse dingen he! gelukkig gister al de strijk weg gewerkt.. vandaag kan ik het rustig aan doen 1 wasje wassen en vouwen en verder misschien boven even stofzuigen.

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 - Pagina 4 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Sjonno zo 20 nov 2011 - 22:02

Hallo!

Rick is vandaag nog thuis, morgen gaat hij weer naar school. Gister bij collega van Chris werd hij echt ziekjes ineens, spuugde alles uit ( gelukkig in de wc ) en hij wilde 's middags niets eens mee naar sinterklaas dus ik ben alleen met Lisa gegaan. Vanochtend wilde hij naar school maar hij heeft gister misschien een half broodje op dus ik had zoiets van ik wacht even af hoe het gaat vandaag, iig geen diaree meer sinds gistermiddag!

Hier krijgt Rick van ons het playmobil valkenridderkasteel en het spel poepie knor. Lisa krijgt van ons een winkeltje, pop van la la loopsy en een dokterskoffer. En dan natuurlijk nog een hele zooi bij de opa's en oma's....huis wordt echt te klein haha.

@ Beegee....hahaha, geweldig dat J.ace z'n tweede naam sjonnie is! Hihi, J.ace zich in z'n eigen gezicht geplast. Ik moet echt afkloppen,hier nog nooit gebeurd en ik verwacht ook niet mee dat dat gebeurd haha.

@ Lindsya...leuke cadeaus voor O.mer. Rick heeft dr bibber cars voor zijn verjaardag gehad maar Lisa vind het leuker. Laatst had ze alles eruit gehaald zonder te laten 'bibberen ' en ik dacht echt wtf hoe krijg ze het voor elkaar, deed ze het met haar vingertjes haha.
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 - Pagina 4 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Gast zo 20 nov 2011 - 22:20

@ sjonno, r.ick wilde alweer naar school!! volgens mij vinden de meeste kindjes het wel heel leuk op school he! :-)
Hier krijgen ze van ons voor de sint allemaal maar 1 cadeau qua speelgoed omdat ik weet dat er nog heel veel bij komt van de opa's en oma's. Verder voor merle een beker en broodtrommel met haar naam voor de psz... en wat kleding voor de meiden. Qua speelgoed zou ik ok echt niet weten wat er zou moeten komen hoor, ze hebben al zoooooo veel....

ik kan nog echt niet wennen aan het piemeltje.. haha denk dat steeds ahh effe snel en dan zodra zijn kont gelicht wordt gaat ie plassen.. ja dan richt je omhoog....

Net even wezen wandelen naar de winkel, tis toch best lekker buiten als je wandelt. Merle is nu lekker boven aan het verkleden op de kamer van indy. heb net even om het hoekje staan gluren echt schattig!!

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 - Pagina 4 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Sjonno zo 20 nov 2011 - 22:35

@ Beegee...het oogt erg koud buiten maar dat is het dus niet? Ik wilde eigenlijk ook maar 1 cadeau voor Rick en Lisa, maar Rick z'n kasteel was wat duurder, dus dan zaten we met het bedrag voor Lisa. Eigenlijk is poepie knor ook nog voor Lisa maar Rick heeft dan maar 1 cadeau om uit te pakken dus die geven we gewoon aan Rick, spelletjes spelen ze toch samen haha.

Net kwamen ze het kasteel voor Rick voor Sinterklaas brengen staat er een grote playmobilpop op die doos!! Roept Rick keihard he dat is van playmobil Embarassed , heb maar gezegd dat het voor iemand van papa's werk is en dat papa het morgen mee moet nemen naar zijn werk, wat moest ik anders haha
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 - Pagina 4 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Susan zo 20 nov 2011 - 22:38

Sjonno schreef:

Net kwamen ze het kasteel voor Rick voor Sinterklaas brengen staat er een grote playmobilpop op die doos!! Roept Rick keihard he dat is van playmobil Embarassed , heb maar gezegd dat het voor iemand van papa's werk is en dat papa het morgen mee moet nemen naar zijn werk, wat moest ik anders haha

Waar heb je het besteld dan? Ik heb voor Ezra een basisschool van Playmobil besteld bij Bart Smit en daar zat nog een neutrale doos omheen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 - Pagina 4 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Sjonno zo 20 nov 2011 - 23:28

Susan schreef:
Sjonno schreef:

Net kwamen ze het kasteel voor Rick voor Sinterklaas brengen staat er een grote playmobilpop op die doos!! Roept Rick keihard he dat is van playmobil Embarassed , heb maar gezegd dat het voor iemand van papa's werk is en dat papa het morgen mee moet nemen naar zijn werk, wat moest ik anders haha

Waar heb je het besteld dan? Ik heb voor Ezra een basisschool van Playmobil besteld bij Bart Smit en daar zat nog een neutrale doos omheen.

Ik heb het besteld bij joppa.nl. Om de doos van het kasteel zit idd nog een doos maar daar staat dus in het groot playmobil op en dan het hoofd van een playmobil pop.

De basisschool is ook leuk, vragen we voor Rick bij m'n schoonouders. Rick vind Playmobil helemaal leuk..
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 - Pagina 4 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Gast ma 21 nov 2011 - 2:19

@ sjonno, haha en maar smoesjes verzinnen he!! Ik vind het hier ook soms erg moeilijk om er over te praten vanwege indy.... gaat regelmatig in geheim taal haha...

het is stil hierzo!! indy op school en de andere 2 op bed...vreemd hoor 3 kindjes en toch hoor ik niets... haha effe genieten he!
Ik heb voor merle net nog 2 boekjes van hopla besteld, haar boekje voor naar bed is intussen helemaal versleten en opgegeten...

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 - Pagina 4 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Lindsya ma 21 nov 2011 - 7:47

Hallo meiden,

Wat een druk dagje. S'morgens even beneden alles schoon gemaakt en boodschappen gedaan. Toen mijn kleine man gehaald en samen thuis gegeten en toen weer naar school, waar ik mee heb geholpen met de sinterklaas spelletjes middag. Was heel leuk en we hebben pepernoten gepakken, geknutseld en samen met de zwarte pieten pakjes bezorgt in de schoorsteen.
Gelijk uit school eten gemaakt en hup weer naar het zwembad. Ik ben helemaal op. Mijn kleine man ligt ook lekker op bed nu.
Morgen even wat rustiger aan doen Very Happy

Sjonno, haha gelijk een smoesje bedenken. Ze zien alles die kinderen wat ze niet moeten zien Very Happy Gelukkig dat het iets beter gaat met je kleine man. Heeft wel lang aangehouden zeg.

Beegee, dat is balen dat het gewoon pech was. Geniet er nog maar van als ze zo lekker liggen te slapen overdag. Ik wou dat die dat van mij nog deed.
Nee wij hebben geen vaste trap naar zolder helaas. Ik heb nog wat dingen staan op zolder en dat wil ik graag in die kasten kwijt dat het netjes is. En we hebben best veel familie die uit het buitenland komen voor feesten ofzo en dan bij je blijven slapen dus dan is de zolder heel erg handig voor. En ik wil graag mijn wasmachine en droger naar de zolder hebben want onze badkamer is niet zo heel erg groot en ze nemen gewoon te veel ruimte in beslag.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 - Pagina 4 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Gast di 22 nov 2011 - 1:25

middag,

zooo hier weer een zalfje rijker... spruw ontdekt bij jace. dus nu beide aan de zalf.. pfff even niet aanleggen en gewoon weer kolven. We blijven bezig dus!
Verder heerlijk gewandeld vandaag! Merle is bij oma en indy op school en ik heb geen zak uitgevreten... heerlijk!! Laughing angel

@ lindsya, genoeg rede om de zolder aan te pakken en de trap dus!! :-) wij hebben een kruipzolder (in de nok 1 meter 50) dus ja daar kunnen we weinig mee helaas.

jemig wat een dag had je gister zeg!!
Hoe gaat het met behandelingen? (als je hier niet op in wilt gaan snap ik dat hoor)

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 - Pagina 4 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Rupsie di 22 nov 2011 - 2:04

Hoi hoi, ik meld me ook weer. Tjemig wat een drukte toch de laatste tijd hier. Hier gaat het redelijk allemaal. De kids zijn gisteren op het kdv geweest. Echt leuk iedereen is vol enthousiasme over R. Het is zo’n vrolijk tevreden ventje. Helemaal leuk om te horen dus. Hij is ook al druk met proberen om te rollen. Dan komt ie tot op z’n zij. Verder nog niet maar hij is druk aan het oefenen. Alweer 4 maanden het mannetje. Tijd vliegt.

S. is nu weer naar school. En de mannetjes liggen allebei heerlijk te slapen. Dus eindelijk even tijd om te reageren. Vanmorgen ben ik al bij de huisarts geweest en nu mag ik van mezelf even niks doen.

F. heeft ook de tijd van z’n leven. Hij heeft van sinterklaas een loader en een vrachtwagen gekregen. Je snapt dat het hele huis hier al vol met speelgoed ligt. Want overal kiept ie z’n vrachtwagen om natuurlijk. Hij geniet er helemaal van. F. is ook echt een boefje wat dat betreft. Hij is alles erg aan het uitproberen op het moment. Je hebt er je handen vol aan.

Afgelopen weekend hebben we alvast sinterklaas gevierd bij m’n ouders. Kids flink verwend en er komt nog veel meer aan natuurlijk. Pfff gelukkig hebben we een speelkamer, maar zelfs die staat al vol. Echt het gaat nergens over. Weet gewoon niet waar ik het moet laten allemaal.

S. heeft as vrijdag haar eerste kinderfeestje. Ze vindt het zo leuk. En ik zelf natuurlijk ook. Maak me nogal druk om haar eigenlijk. Ze doet het helemaal super op school. Ze gaat er graag heen. Maar ik vind het zo raar dat ze tegenwoordig niet meer afspreekt met andere kindjes na school. In het begin van haar ‘schoolcarrière’ sprak ze iedere week wel 1 of 2x af. En de laatste weken/maanden totaal niet. Had het bij de juf ook al aangekaart, en gelukkig speelt ze op school wel met andere kindjes maar waarom ze niet meer af wil spreken ?? Echt geen idee. Gelukkig wordt ze nu wel uitgenodigd door een meisje, dus ze zal toch wel goed in de groep vallen. Ben er zo bang voor dat ze straks geen vriendinnetjes heeft ofzo. Pff kan me zo druk maken om alles. Daar zijn die kids voglens mij ook nog helemaal niet mee bezig maar toch.
Verder is de juf erg enthousiast over S. Ze pakt alles erg snel op. Leergierige dame. Helemaal leuk om te horen.

Even in het kort op het laatste reageren hoor. Anders moet ik paar blz terug volgens mij. Gezellig dat er weer meer gekletst wordt. Ik ga het proberen nu bij te houden hoor.

Beegee; ach spruw erbij dus. R. heeft dat in het begin ook een paar keer gehad. Zo blijf je wel bezig met kolven en alles. Heerlijk even rust bij jou dus. Lekker genieten van je mannetje zo. Las dat Ja.ce een mooie 2e naam heeft. Grappig zeg. Wat vreemd trouwens dat je schoonouders nog niet zijn geweest sinds hij thuis is.
Jongetjes zijn soms idd wat lastiger qua plassen. Bij F. heb ik daar niet zo last van gehad. Maar R. heeft zichzelf en ons ook regelmatig nat geplast.

Lindsya: jeej je hebt gisteren niet stil gezeten. Wat een drukke dag. Vandaag lekker een rustig aan dagje inplannen hoor.
Altijd fijn een verbouwing in het huis. Gelukkig viel de prijs enigszins mee. Maar nu moet je nog meer prijzen binnenkrijgen dan?

Sjonno: Oeps dat is ook niet slim van die winkel omdat zo te doen. Je moet wat liegen soms he tegen die kids zo met sinterklaas. Wij kregen van de week ook een pakketje thuis, S. had het al bijna open. Maar dat was ook een cadeautje. Ik kon d’r nog net tegenhouden. Had er maar van gemaakt dat het niet voor ons was maar de buurman. Verkeerd bezorgd, haha. Soms wel lastig hoor. Hier is playmobil ook helemaal in trek.
Wij hebben de camper en het zwembad. Nu met sint krijgt ze de speeltuin.
Hoe gaat het met Rick? Alweer opgeknapt?
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 - Pagina 4 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Lindsya di 22 nov 2011 - 8:12

Goedeavond,

Vanmorgen nog wat enkele dingen gedaan en s'middags lekker rust gehouden. Vanavond bij mijn schoonouders gegeten dus ik hoefde lekker niet te koken. Morgen doe ik ook niet veel, alleen naar de tandarts s'morgens en s'middags lekker met mijn kleine man samen want mijn man moet werken.
Morgen komt het grofvuil dus ik heb veel spullen om weg te gooien, ruimt lekker op.

Beege, oh dat is balen spruw, beterschap. Je bedoel die behandeling van het laseren of niet? Want ik krijg binnenkort de derde. Dat is balen van jullie zolder anders konden jullie die gebruiken.

Rupsie, ik maak me daar ook weleens druk over of mijn kleine man vriendjes heeft op school maar als ik de juf mag geloven speel die met heel veel kindjes en ook veel met dezelfde vriendjes. Sinds kort wil die vriendjes mee naar huis nemen en dat mag van mij, in het begin wilde die dat echt niet en speelde hij met vriendjes hier in de buurt, die ook bij hem in de klas of school zitten dus dat scheelt wel. Ik zit er ook over na te denken om sinterklaas eerder te vieren. Gelukkig dat jullie een extra speelkamer hebben maar als het zo door gaar moeten jullie nog een speelkamer maken Wink Hoe is de sollicitatie gegaan?
Nee wij hebben een klusjesman die eigenlijk alles bij ons in huis doet dus ik heb niemand gevraagd verder. Als hij te duur was geweest had ik wel iemand anders gevraagd maar nu ga ik verder niemand vragen.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 - Pagina 4 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Gast wo 23 nov 2011 - 1:21

middag!!

indy is hier aan het spelen met een vriendinnetje... echt te grappig om te luisteren. Jace ligt lekker in bed en merle ook. Die lag er trouwens al om 12 in, was zo moe... ze ging uit zich zelf haha!!
Ik heb mega last van stuwing omdat jace nu niet bij mij drinkt en ik wel maar 4 keer kolf.... wil eigenlijk ook niet meer kolven, ben dat helemaal beu aan het worden...

@ rupsie, wat goed van r zeg! en fijn dat ze op het kdv zo te vrede zijn!! time flies he!
een extra speelkamer zou hier ook goed zijn haha!! hier is ook ruimte gebrek
wat leuk een kinderfeestje!!! spannend zeg (ook voor mama zeker haha)

@ lindsya, en lekker opgeruimd :-)
was het gelukt bij de tandarts?

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 - Pagina 4 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Rupsie wo 23 nov 2011 - 4:04

hoi hoi. hier zijn we weer.

Hier een rustig dagje vandaag. S. is vanochtend naar school geweest. En ik heb vandaag wat was weggewerkt. Verder heb ik niet veel uitgevoerd.

Poetsen heeft weinig zin hier lijkt wel. De schilder is binnen bezig en dat schuren helpt natuurlijk niet. Dus ik poets maar gewoon niet Very Happy straks een keer met de stofzuiger rond en ik vind het wel prima. M'n vlees heb ik net al gebakken, scheelt straks weer.

Vanavond de kids naar m'n moeder brengen. Ik moet muziek maken vanavond en m'n man werken. Kunnen ze mooi bij m'n ouders slapen. Morgen moet ik ook werken dus dat scheelt een hoop gestress morgenvroeg.

Lindsya: Dat is wel makkelijk zo'n klusjesman natuurlijk. Hier is m'n man dat natuurlijk zelf Very Happy
Jou mannetje begint nu dus ook met afspreken. Het zal ook allemaal wel goedkomen. S. speelt ook op school ook met diverse kindjes uit haar klas. Maar ik kan me overal druk om maken.
Sollicitatie was eigenlijk prima gegaan, maar ik twijfelde zo erg dat ik uiteindelijk heb gebeld en dat ik het niet wilde doen.

Beegee: Gezellig dat jullie een meisje te spelen hebben. Wat goed van Mer.le dat ze uit zichzelf naar bed ging. Ai dat is minder zeg die stuwing. Gaat het al wat beter met de spruw bij Jace?
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 - Pagina 4 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Lindsya wo 23 nov 2011 - 4:38

Hallo allemaal,

Ik ben weer wat rotzooi kwijt, ruimt lekker op heerlijk. Ik moest naar de tandarts vanmorgen, ik kreeg een wortelkanaalbehandeling die moest nog afgemaakt worden en ze hebben gelijk een vulling erop gedaan. Nu krijg ik er wel een beetje last van, van die zeurderig pijn, bah. Volgende maand samen met mijn kleine man op controle bij de tandarts en dan hoop ik de tandarts een tijdje niet te zien Very Happy
Vanmiddag heb ik op de buurkindjes gepast, vier kinderen is erg veel zeg, ben helemaal op. Nu zijn ze lekker even aan het buiten spelen, even rust.
Maandag moeten we op school komen met 10-minuten gesprek om te kijken hoe onze kleine man het doet dus ik ben benieuwd.

Rupsie, ik maak me er ook heel druk om, eigenlijk moet ik het ook meer los laten maar soms is het inderdaad moeilijk. Ik denk dat het ook scheelt dat een aantal kinderen op het hof bij ons wonen maar dat is wel verschillende leeftijd. Als je twijfel moet je het inderdaad niet doen. Ga je wel verder kijken of niet? Lekker dat de kids bij oma slapen. Zijn jullie alweer aan het oefenen voor de carnaval zeker?
Ik heb helaas geen handige man, baal ik wel eens van maar ja het is niet anders. Gelukkig hebben we een goede bevriende klusjesman Very Happy voor de grote klussen en kleine dingen help altijd een van de buren.

Beegee, minder dat je last heb van stuwingen. Zo dat is beter dat Merle zelf ging slapen. Leuk dat er een vriendinnetje kwam spelen bij Indy.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 - Pagina 4 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Gast wo 23 nov 2011 - 22:51

goedemorgen!!

@ lindsya, hoe is het met je tand?? nog last van?
wij moeten ook maandag op gesprek op school, wat toevallig! ik ben heeeel benieuwd, al hoor ik tot nu toe alleen maar positieve dingen

@ rupsie, haha poetsen voor jan PeeP schiet natuurlijk niet op.. en is zonde van je tijd :-)
en lekker muziek gemaakt? ik heb gister weer een keer thuis gespeeld, jemig na 3 maten was ik al helemaal op..wil wel weer gaan repeteren maar op dit moment heb ik daar geen energie voor, dus nog even wachten...

ik heb het idee dat de spruw nu heviger is dan eergister... :S maar even nog aankijken, bij mij wordt de pijn wel veel minder gelukkig.

Zoo heb alles in een pannetje staan, nu maar wat vaker uitkoken alles... verder is het rustig hierzo, merle lekker aan het spelen en ik hoef in het huis niet echt meer wat te doen... de droger draait nog dus dat komt straks wel.

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 - Pagina 4 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Lindsya vr 25 nov 2011 - 0:57

Goedemiddag,

Vanmorgen even naar de stad en markt geweest. Ik moest even nieuwe spijkbroek kopen voor mijn kleine man en ik heb een leuk vest voor hem gekocht. Voor mezelf had ik natuurlijk niks. Ik kon niks vinden. Ik heb gelijk mijn nieuwe horloge kleiner laten maken want hij viel van mijn pols. Ik heb een heel mooi horloge gekregen van mijn man voor sinterklaas alvast. Hij is vroeg :P
Mijn man heeft gisteren een klein ongelukje gehad met de auto. We hebben niet veel schade en de tegenpartij ook niet. Maar nu gaat onze verzekering het voorschieten en dan kan je het terug betalen aan de verzekering, dan gebeurt er niks met je aantal schadevrije jaren. De tegenpartij wilde het perse aan de verzekering op geven dus prima.

Mijn kleine man heeft al een kadootje in zijn schoen gehad op school. Ik vind het een beetje vroeg maar ja hij vond het leuk.

Beegee, toevallig dat jij ook naar school moet voor gesprek. Ik verwacht ook niks eigenlijk want ik hoor ook telkens postieve verhalen. Pas geleden zijn een aantal kindjes apart geroepen voor logopedie en nog wat andere therapie en hij had het niet nodig dus ik benieuwd wat ze gaat zeggen.
Hoe gaat het met het spruw vandaag?
Mijn tand is nog wel gevoelig, bah.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 - Pagina 4 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Gast zo 27 nov 2011 - 21:42

morgen!!


ohh we stonden op de 3e pagina... Embarassed
Hier een prima weekend gehad, de tijd gaat echt snel zeg jemig!!! Spruw is bijna weg cheers gelukkig maar!! het weekend is weer druk geweest zeg, volgend weekend is het sinterklaas, ben heeeel benieuwd :-)
vanavond mag Indy haar schoen thuis zetten voor het eerst... ze is er niet echt mee bezig eigenlijk..

@ lindsya, leuk zeg dat de sint ook voor jou al is geweest :P
oeh minder een ongelukje gehad... :s gelukkig dat de schade mee valt!

@ sjonnie, hoe is het met je kindjes?? l.isa intussen ook opgeknapt?

@ rupsie, hoe gaat het bij jullie?

l;iefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 - Pagina 4 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Rupsie ma 28 nov 2011 - 8:37

Hoi hoi. Hier gaat alles z’n gangetje. Druk, maar wel gezellig weekend achter de rug. Vandaag heb ik weer gewerkt. De mannen zijn naar het kdv geweest en S. is naar school geweest. Ze hebben het allemaal weer prima gehad.

R. heeft zich vandaag voor het eerst omgerold. Hij was er al even mee bezig, maar het lukte steeds net niet. En vandaag dus wel, helaas op het kdv de primeur. Maar gelukkig heeft hij het net thuis ook al gedaan. Hij zit niet zo in z’n hummetje de laatste dagen. Is geregeld een half uur aan het krijsen, geen idee waar hij last van heeft. Zo sneu, hij is dan bijna niet te troosten.

S. heeft afgelopen vrijdag haar eerste kinderfeestje gehad. En ze vond het echt geweldig. Ze weet nu al wie er straks bij haar op feestje moeten komen en ook wat ze dan wil gaan doen. Helaas voor haar is ze pas in augustus jarig. Maar wel super dat ze het zo naar de zin heeft gehad. Straks zei ze zelfs dat ze morgen met een kindje ging afspreken. Dus wie weet had ze dit zetje wel even nodig.

Nu liggen ze alledrie te slapen en m’n man is darten dus ik heb het rijk alleen.

Lindsya: Jeetje dat was een minder leuk bezoek aan je tandarts. Als ik het lees krijg ik al de kriebels, maar ik ben dan ook doodsbang ervoor. Ik mag in januari weer Sad
Balen dat de auto schade heeft. Hier helaas ook doordat iemand er tegen aan gereden was.
Hoe was het 10 min. Gesprek geweest op school?

Beegee: groot gelijk dat je nog even wacht met repeteren. Eerst maar eens even bijkomen jij. Hier denken ze er ook niet aan om de schoen te zetten. Verder is vooral S. er wel druk mee bezig qua sinterklaasjournaal etc. maar schoen zetten niet. Jeej Ja.ce alweer 6 weken las ik.
Fijn dat de spruw al minder aan het worden is.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 - Pagina 4 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Lindsya ma 28 nov 2011 - 21:12

Goedemorgen,

Gisteren ging het 10 minuten gesprek super. Onze kleine man is een goed luisterde, leergierige en serieuze jongen. Hij kan heel goed stil blijven zitten en wacht netjes op zijn beurt met praten. We hebben hem goed opgevoed vond de juf, helemaal trots zijn we. Alleen dat goed luisteren weet ik niet of dat ook onder thuis val :P Alleen heeft die een beetje moeite met cirkels en vierkantjes maar ik ga samen met hem oefenen.

Vrijdag gaan we Sinterklaas vieren alvast. Mijn man is het hele weekend vrij dus dat is lekker.

Beegee, gelukkig dat de spruw bijna over is. Hoe ging het tien minuten gesprek bij jou?

Rupsie, leuk dat je meisje het zo naar haar zin heb gehad op de verjaardag. Mijn kleine man weet ook precies hoe hij zijn verjaardag gaat vieren alleen is die opeens weer veranderd maar hij moet wel snel beslissen want hij is in januari Very Happy Lekker dat je het rijk alleen had, kan je lekker uitrusten. Goed dat je kleine man op zijn buik kan rollen wat gaat het alweer snel zeg. Had je moeder er nog problemen mee dat je kleine man ook naar het kdv ging of niet? Minder he die ongelukjes aan je auto, echt balen maar ja niks aan te doen.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 - Pagina 4 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Gast ma 28 nov 2011 - 21:29

goedemorgen!!

Gister afsluitend gesprek gehad bij de gyn. Het enige wat uit het placenta onderzoek is gekomen dat er een beginnende ontsteking was waardoor de weeen zijn begonnen. Natuurlijk niet gek vanwege de gebroken vliezen dus al met al maakt het geen zak uit. De gyn vroeg ook of we nog 1 kindje wilde haha... als dat was moest ik wel onder controle bij de gyn gewoon uit voorzorg. (wat ik overigens wel heel jammer vind aangezien mijn hele situatie een pech geval is) misschien mocht het ooit zover zijn dat ik na de 30 weken ofzo alsnog over mag naar de verlos... maar goed dat is verre toekomst he!
Hier vanmorgen spit gehad jemig... de sint was geweest dus jaaaaa drukte en er moest overal mee gespeeld worden en jace dacht om 7.45 ook te komen... maar goed we waren op tijd... :-)
dadelijk komt er familie uit belgie, die brengen dan weer heerlijke filet american mee.. ohhhh smullen.. :-)

Gister het gesprek op school ging super... Indy was een heel sociaal kindje wat al heel veel kon en deed. Ze waren er trots op haar dat ze haar naam schrijft en zich helemaal aan en uit kan kleden. (van dat aan en uitkleden heb ik me werkelijk zitten verbazen, indy kan dat gewoon al vanaf dat ze 2,5 is... toen draaide ze wel eens kledingstukken om, maar goed ze deed het wel zelf) Volgens de juf zijn er nog heel veel kindjes die dat niet doen...

@ lindsya, jaaa nog een trotse mama!! haha fijn he als ze zo te vrede zijn!!
Oehh bijna sinterklaas dus, weer je kleine man het ook?
Wij vieren het zondag, komt ie ook echt langs....

@ rupsie, wat goed van S dat het feestje geslaagd was!!
genoten van je rijk ''alleen'' haha!!
Wat goed trouwens dat r zich omrolt!!


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 - Pagina 4 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Lindsya do 1 dec 2011 - 8:08

Hallo meiden,

Beetje druk gehad deze week. Morgenavond vieren we sinterklaas bij ons thuis. Morgen moet mijn kleine man nog een ochtend naar school en dan begin het weekend weer, heerlijk. Kan ik een beetje uitrusten want ik ben echt moe de laatst tijd, bah.

Beegee, jij ook helemaal trots op je meisje. Jammer dat je hyves heb gewist want ik kan geen foto's enzo van je zien.

Sjonnie, heb jij ook je hyves gewist?

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 - Pagina 4 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Gast do 1 dec 2011 - 21:16

Morguh,

hier mag de beste man van mij vertrekken...... Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Indy is om 6 wakker en slaapt niet voor 19.30 het resultaat mogen jullie zelf invullen...

Jace een prima nacht gehad! Om 00.00 effe speen gegeven en meneer heeft geslapen tot 1.30 en daarna pas 6.15 :-) was verbaasd haha! vandaag kolf terug brengen en om 14.00 komt de fysio aan huis voor jace. ben benieuwd!

@ lindsya, facebook aanmaken!! :-) (sjonno zit daar ook op)
vermoeiend zijn deze dagen he...ik zal blij zijn als het volgend weekend is dan is alles achter de rug.. Embarassed

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 - Pagina 4 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Lindsya do 1 dec 2011 - 22:37

Goedemorgen,

Ik heb beneden alles al opgeruimd en schoon gemaakt. Gisteren heb ik al de bedden gedaan en dan wil ik vandaag even boven schoonmaken en ik wil zo even strijken, bah.
Net even de buurvrouw geholpen met de kadootjes inpakken.

Beegee, ik had facebook maar die heeft mijn man overgenomen, ik vind het niet zo leuk daar. Ik ga er even over nadenken Wink Ik ben er ook helemaal klaar mee met sinterklaas. Gelukkig vieren wij het vanavond en dan is het gelukkig klaar. Dan alleen nog de kerst. Ik vind de hele december maand maar niks soms.
Waarom kom de fyso voor je kleine man? Wanneer moet je weer gaan werken?

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 - Pagina 4 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Gast do 1 dec 2011 - 23:17

Lindsya schreef:Goedemorgen,

Ik heb beneden alles al opgeruimd en schoon gemaakt. Gisteren heb ik al de bedden gedaan en dan wil ik vandaag even boven schoonmaken en ik wil zo even strijken, bah. ik heb gister gelukkig alles weg gewerkt kom echt NOOOOOOIT geen eind aan he!! je bent gister ook al zo lekker productief geweest, heerlijk!
Net even de buurvrouw geholpen met de kadootjes inpakken.

Beegee, ik had facebook maar die heeft mijn man overgenomen, ik vind het niet zo leuk daar. je moet er echt aan wennen :P ik vond er ook niets aan, maar goed iedereen gaat over dus dacht ik ook maar!! en nu word het anders wel teveel van het goede!! dus gewoon effe over nadenken hoor! :P Ik ga er even over nadenken Wink Ik ben er ook helemaal klaar mee met sinterklaas. Gelukkig vieren wij het vanavond en dan is het gelukkig klaar. Dan alleen nog de kerst. Ik vind de hele december maand maar niks soms. ik ben ook stiekem wat dat betreft blij dat Jace eerder is geboren, ik zou eigenlijk nu 39 weken zijn haha nog 1 verjaardag meer is echt teveel van het goede
Waarom kom de fyso voor je kleine man? Wanneer moet je weer gaan werken? de fysio komt omdat hij een prematuur is en dan houden ze dat meer in de gaten, in het ziekenhuis heeft hij ook fysio gehad.. (lees ze komen kijken hoe zijn relfexen zijn en naar zijn voorkeurshouding. deze is er overigens helemaal af!!) Ik moet 6 feb weer beginnen met werken Cry Cry

Groetjes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 - Pagina 4 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Lindsya vr 2 dec 2011 - 0:41

Beegee, ja ik heb al veel gedaan gisteren. Ik wilde alles gedaan hebben omdat vanavond Sinterklaas vieren dus ik wil nog wat lekkere dingen voor vanavond klaar maken.
Ik ga er even over denken over Facebook Very Happy
Goed dat ze hem in de gaten houden maar als alles goed is dan heeft het niet veel nut.
Februari dat duurt nog even, geniet er nog maar van.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 - Pagina 4 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum