Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids uit 2007

+4
Sjonno
Roodkapje
Rupsie
Lindsya
8 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 - Pagina 5 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Lindsya zo 4 dec 2011 - 11:27

Hallo,

Waar is iedereen? Is iedereen sinterklaas aan het vieren?

Vanmiddag hebben we sinterklaas gevierd bij de buren. Morgenochtend op school en dan is het gelukkig over. Hij moet morgen alleen een ochtendje naar school en daarna is die vrij. S'middags weer zwemmen dus dan kan die lekker uitrusten s'middags.

Vandaag zijn we wezen winkelen en lekker met zijn drieën uiteten geweest, was gezellig. Mijn kleine man was wel moe dus hij sliep gelijk.

Hoe was de sinterklaasviering bij jullie?

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 - Pagina 5 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Gast zo 4 dec 2011 - 20:44

morguh!

hier druk weekend gehad met sinterklaas :-) meiden zijn goed verwend, gelukkig niet teveel speelgoed gehad.. wij zijn dus erg te vrede haha!! gelukkig gaat de sint vandaag weg :p dan kan de rust weer wederkeren... poeh!!
Ik moet vandaag met jace naar de kinderarts en radioloog, daarna foto's uitzoeken dus ik ben benieuwd!

@ lindsya, heeft je kleine man ook ''last'' van de sint? Hier slaapt indy juist niet of pas heel laat helaas.. :-(

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 - Pagina 5 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Lindsya zo 4 dec 2011 - 23:11

Goedemorgen,

Vanmorgen even mee naar school geweest want de sinterklaas kwam. Vanmiddag is die vrij. Ik ben zo blij dat die weg gaat. Bij mijn kleine man is het al aardig aan het weg zakken gelukkig. Vanmiddag even naar mijn schoonouders en dan zwemmen dus hij zal vanavond wel moe zijn. Ik ben wel benieuwd hoe die sinterklaas op school vond.
Mijn buurvrouw is al de kerstboom aan het zetten, ik heb even mee geholpen. Maar ik heb nog helemaal geen zin in om kerstspullen neer te zetten, ik denk volgende week ofzo.

Beegee, succes vandaag met je kleine man bij de kinderarts. Heb je een fotosessie laten doen omdat je foto's uit moet zoeken?
Hij is nu wel een stuk rustiger naar dat we het gevierd hebben dus er is weer rust in huis gelukkig.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 - Pagina 5 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 3:08

middag,

@ lindsya, we hadden idd een fotosessie gedaan met het hele gezin.. echt super leuk!
de foto's zijn ook erg gaaf geworden, altijd weer moeilijk hoor om uit te zoeken!

De kleine was weer goed gekeurd bij de kinderarts, nieuwe medicatie gekregen voor zijn spruw.. wil toch niet helemaal weg gaan. Verder gaat hij richting de 3 kg haha!!
vandaag gerommeld in huis, pfff vanavond samen met ros al het speelgoed uitzoeken!! kunnen onze lol op denk ik...

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 - Pagina 5 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Lindsya di 6 dec 2011 - 9:37

Goedeavond,

Gisteren vond de sinterklaas leuk op school. Hij heeft ook een leuk kadootje gekregen, een doos vol met klei en vormpjes. Vandaag op school is die al met kerstdingen begonnen te maken, echt snel op elkaar allemaal maar ja niks ana te doen. Vandaag gezellig bij een nicht op visite geweest, we hebben daar ook gegeten, gezellig en de kids hebben samen gespeeld.
Ik heb ook weer net een weekendje Amsterdam geboekt voor volgende maand, gezellig. Heb er weer zin in.

Morgen een halfje dagje school. Ik ga even rommelen in huis en verder lekker niks.

Beegee, leuk dat jullie een fotosessie hebben laten doen ben wel benieuwd. Gelukkig dat je kleine man is goed gekeurd bij de kinderarts. Zo hij is goed aangekomen.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 - Pagina 5 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Lindsya do 8 dec 2011 - 7:22

Hallo meiden,

Jammer dat er niemand meer reageer. Maar de andere kant ook logisch want het is een drukke periode de december maand. Ik hoop dat er in het nieuwe jaar mee gereageerd wordt.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 - Pagina 5 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Rupsie do 8 dec 2011 - 9:04

Hoi hoi, ik zal ook weer eens reageren. Ik probeer het echt steeds bij te houden, maar het schiet er gewoon bij in. Het is bij ons zo druk de laatste tijd. Echt alles zit volgepland. Race van het een naar het ander. Ik hoop dat het idd vanaf januari weer wat rustiger wordt.

Hier ook iemand die blij is dat de sint weer terug is naar Spanje. Al hoor ik nog steeds de sinterklaasliedjes en wordt nog elke avond gevraagd of ze het sinterklaasjournaal mogen kijken.

Verder heb ik dinsdagavond gelijk de kerstboom gezet. Heb de laatste 3 jaar geen kerstversiering in huis gehad. Nu hadden we er weer plek voor, dus had er helemaal zin in. Staat gelijk gezellig, aangezien ons huis nog steeds super kaal is, zonder lampen en aankleding. Nu heerlijke kerstsfeer in huis.

Kids zijn goed verwend met de sint periode. Maar gelukkig ook niet overdreven. Afgelopen zondag was er een sint en 2 pieten bij opa geweest. De kids hadden het prima gedaan. Ze hadden alle drie bij hem op schoot gezeten, en S. had zelfs een liedje voor hem gezongen.

Roan draait zich inmiddels om van rug naar buik. Wel lastig want hij draait zich nu steeds om, maar dan weer terug lukt hem nog niet. Dus dan begint ie natuurlijk te mopperen. Ach zo blijven we bezig zullen we maar zeggen.

Verder weinig nieuwtjes vanuit hier.

Beegee: fijn dat J.ace goedgekeurd is weer. Wat leuk dat jullie weer foto’s hebben laten maken, ik wil ook haha. Heb je toch kunnen kiezen?

Lindsya: Lekker zeg een weekendje Amsterdam. Heerlijk. En heb je de kerstboom nog niet staan? Heb je al nagedacht om over te gaan op FB?
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 - Pagina 5 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Gast do 8 dec 2011 - 21:17

Goedemorgen!!!

Hier vliegen mijn dagen voorbij zeg!! ik reageer wel maar dan vaak in het andere topic omdat het hier zo rustig is.. :-)
Mis sjonno, meeko, meisjesmama, mamarosa ook bij het schrijven :-) verder petteflat ook al lang niet meer gespot ook niet in andere topics....

hier een mooie nacht gehad 22.15-4.15 :-) hij komt er wel onze kleine vent! Hij is nu 49 cm en weegt 2935 gram dus op naar de 3 kg en 50 cm haha!!

@ rupsie, haha ze vonden de sint dan wel heel leuk!! Indy heeft al gevraagd wanneer de kerstboom komt voor de cadeautjes... :S
Hier nog niets voor de kerst gedaan, nog geen zin in gehad eigenlijk.. Al denk ik dat we er dit jaar aan moeten geloven de kerstboom....

@ lindsya, hier ook al volop in de kerst... jemig die kids stuiteren van het een naar het ander toe zo.... pffff
Ga je samen met je man naar amsterdam of gaat o mee?


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 - Pagina 5 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Lindsya do 8 dec 2011 - 21:45

Goedemorgen,

Mijn kleine man is al drie dagen thuis. Hij hoest heel erg en heeft hoge koorts. Het slapen gaat echt moeilijk dus we hebben echt al nachten slecht geslapen omdat die telkens door die hoest wakker wordt. Hij is zelf ook helemaal uitgeput. Vannacht was die of uit bed gevallen of zelf gaan lopen dus lag die in een hoekje in zijn kamer te slapen. Hij had ook hoge koorts dus ik denk dat die zelf uit bed is gegaan want ik heb niks gehoord van dat die uit bed is gevallen. Hopelijk knapt die nu een beetje op na vandaag.
Ik heb wel de kerstspullen neer gezet want dat wilde die graag want dat vind die gezellig.

Rupsie, ik geloof dat alle ouders wel blij zijn dat de sint weg is. Nu nog de kerst en dan zijn de dagen gelukkig over. Leuk dat de kids alledrie bij sint op schoot zijn geweest. Gezellig ook al de kerstboom. Ga jij je hyves ook verwijderen? Heb je ook facebook? Ik heb eerlijk helemaal niet meer aan gedacht. Ik zie de facebook van mijn man weleens en ik vind er eerlijk gezegd niks aan Embarassed

Beegee, er zijn maar weinig mama's die reageren helaas hier in de topic. Is niet meer gezellig sinds dat de nieuwe forum is geopend. Je kleine man groeit goed. Het slapen gaat ook goed. Geef je nog steeds bv?
Ja we gaan weer samen naar Amsterdam. Mijn kleine man blijft bij opa en oma.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 - Pagina 5 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Gast do 8 dec 2011 - 21:55

@ lindsya, ojee dan heeft ie het flink te pakken zeg jemig!! wel sneu voor hem maar ook voor jou nachtrust natuurlijk.... Hoop dat ie snel opknapt.

fb gewoon aanmaken joh!! leuk of niet :P lol!

Ik ben voor jace mijn diepvries aan het leegmaken, dus hij krijgt nog bv en dan 1 of 2 flessen fv per dag.. die van 22 is sowieso fv en meestal nog ergens overdag omdat mijn bv te laat heb uitgehaald haha...(en dus nog bevroren is)

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 - Pagina 5 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Rupsie do 8 dec 2011 - 22:16

Hier een goede nacht gehad. Kids werden vanmorgen om 7 u wakker.
Nu is S. naar school. en ben ik met de mannen thuis. Vanmorgen al langs het werk van m'n man geweest. Hij was z'n brood vergeten dus ik was zo lief om het even te brengen.

Vanavond moet m'n man darten dus ben ik heerlijk alleen thuis met de kids natuurlijk maar die liggen dan natuurlijk te slapen.
Vandaag staat het poetsen op de planning. Moet ook nog steeds foto's bijbestellen maar ik zoek er zo niet aan te beginnen. Loop nog giga achter. Toch maar eens beginnen, want het wordt alleen maar erger natuurlijk.

Lindsya: Leuk dat jullie samen naar A"dam gaan. Wel lekker keertje met z'n 2en ertussenuit. Ik heb ook FB idd. Heb nog steeds m'n hyves, ga het niet verwijderen hoor, maar ik zit er nog maar weinig op moet ik zeggen.
Wat balen zeg dat jullie zo slecht geslapen hebben de laatste dagen. Hopelijk is hij snel weer opgeknapt.

Beegee: je kleine man doet het echt goed he. Hij groeit super volgens mij. Ja die cadeautjes onder de kerstboom daar ging het hier ook al over. Of dat ze met de sint niks gehad hebben smile . Ik vind het ook wel jammer moet ik zeggen dat er nog maar weinig reageren. Het was eerst zo'n gezellig clubje. Nu is het zo rustig. HOpelijk komen ze toch weer terug allemaal.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 - Pagina 5 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Gast vr 9 dec 2011 - 5:10

Avond!

Hier lekker op verjaardag geweest, alleen zijn de kids nu baldadig POEH!! naja de kleinste ligt heeeeerlijk in dromenland haha!! heb vanmorgen een tegoed bon gehad van simply colors! helemaal happy :-) wilde graag een dekentje bestellen met jace zijn naam dus misschien nu maar doen...

@ rupsie, poetsen op de planning, ieeeeehhh :P
gek he dat ze al over cadeautjes beginnen.. Volgens mij is dat een nadeel van de basisschool haha...

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 - Pagina 5 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Lindsya vr 9 dec 2011 - 5:29

Hallo allemaal,

Vandaag even de boven verdieping helemaal schoon gemaakt en de bedden verschoond. Misschien gaan de ziektekiemen dan ook weg Wink
Vanmiddag even met mijn kleine man naar buiten geweest. Hij heeft de hele dag geen koorts gehad, alleen nog een beetje gehoest dus we gaan hopelijk naar de betere kant. Vandaag heeft mijn kleine man van school een kerstuitnodiging gehad. Ze vieren het s'avonds, gezellig. Ik dacht dat ze het overdag zouden vieren.
Dadelijk ga ik samen met mijn vriendin naar een kerstbingo. Zijn leuke prijzen te winnen, is weer eens iets anders dan geld prijzen Very Happy

Ruspie, nog aan de schoonmaak toe gekomen? Foto's hou ik nu ook goed bij anders loop ik ook achter. Vanavond het rijk voor je alleen heerlijk. Ik kijk er ook naar uit even met zijn tweetjes weg, heerlijk.

Beegee, goed dat je nog bv geef. Leuk dat je een bon heb gehad. Heb je nu al weer veel kraambezoek gehad of val het nog tegen? Gezellig ene verjaardag. Ik zou van de week eens even kijken voor FB.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 - Pagina 5 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Gast za 10 dec 2011 - 0:02

morguh!

@ lindsya, en leuke prijzen gewonnen?? :-)
gelukkig is je kleine man weer aan de beterende hand!! Hier word kerst ook in de avond gevierd.... ik baal er stiekem ook wel van aangezien ze dan weer om 12.00 vrij zijn.. meer omdat de laatste 2 weken zoveel wisselingen zijn met schooltijden dat het me niet leuk lijkt voor de kids...(en mama haha)

@ rupsie, genoten van je poetsavondje??

Hier een prima nacht 3 en 6.15.. daarna heeft hij pas om 10.30 fles gehad en hij ligt er weer in. Merle gaat ook zo in bed, die is niet te genieten poeh!! vanavond gaan de meiden naar men ouders, mee de kersboom optuigen en daarna slapen. Dus rustig avondje hier voor de boeg :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 - Pagina 5 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Lindsya za 10 dec 2011 - 4:09

Hallo allemaal,

Mijn kleine man is gelukkig weer de oude, alleen op het hoesten na en hij ziet nog erg wit maar maandag ga die weer naar school. Morgen moet mijn man werken en dan gaan we met hem mee. Mijn kleine man wil naar de bioscoop. Je ziet nu dat die opgeknapt is dat die zich verveel dus morgen even een beetej afwisseling voor die weer naar school gaat.
Vandaag heb ik heel de benedenverdieping gedaan inclusief de ramen/wc en keuken dus ik kan er verlopig weer tegen aan.

Ik heb gisteren bij de bingo een grill plaat gewonnen was bij de laatste ronden, was een hoofdprijs ronden. Er waren heel veel leuke prijzen, jammer dat ze het maar één keer per jaar organiseren.

Beegee, hebben jullie nog steeds slangen of hebben jullie alles al weg gedaan? Omdat ik de foto ziet Very Happy Daarom zou ik blij zijn als het nieuwe jaar weer begonnen is dan zijn de schooltijden ook weer normaal. Leuk dat jullie de kerstboom op gaan tuigen bij je ouders. Lekker dat ze daar blijven slapen , kan je lekker uitrusten.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 - Pagina 5 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum