Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids uit 2007

+4
Sjonno
Roodkapje
Rupsie
Lindsya
8 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 - Pagina 3 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Lindsya vr 11 nov 2011 - 20:45

BeeGee schreef:Morguh,

even snel nog voor ik naar Jace ga..
vanaf gister heeft onze kleine man al zijn flesjes zelf leeg gedronken... I love you

HELEMAAL TROTS NU Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation

reageer straks weer verder....



Wat goed cheers Ik snap dat je trots ben.

Wij gaan naar de intocht van Sint dus ik ga ook snel nu. Vanmiddag reageer ik wel even.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 - Pagina 3 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Rupsie za 12 nov 2011 - 2:17

Ook hier weer een teken van leven. Wat een weekje weer zeg.

Dinsdag op gesprek geweest. Het stond me op zich wel aan maar toch twijfel ik enorm of ik het evt. wel zou moeten doen. Er waren ruim 70 reacties geweest en ze hadden 5 pers. Uitgenodigd waaronder ik dus. Maar aangezien ik nu nog steeds twijfel denk ik dat het ik het niet moet doen.

Gisteren zouden we op stap gaan, maar ik had er zo geen zin in. De kids bleven bij m’n zus logeren. Uiteindelijk ben ik thuis gebleven en is m’n man alleen gegaan. Ik ben om half 9 op bed gaan liggen en vanmorgen kwam ik er op 9 uur weer uit. Vanmorgen hebben we de intocht zitten kijken en vanavond gaan we naar m’n schoonzus toe.

**
Nu zijn de kids heerlijk buiten aan het spelen en m’n man aan het ‘helpen’. Die is aan het werk aan de garage. Ik heb dus even rust. Heerlijk, zoek ook niks in het huishouden te doen, dus dan maar even achter de computer. Haha.

Beegee: Wow alweer 4 weken zeg. Het einde is ook in zicht dan denk ik dat hij in het zkhs moet blijven of niet? Als hij nu zo goed drinkt. Spannend hoor. Heerlijk zeg even een avondje weg. Geniet ervan meis!

Lindsya: Lastig zeg die mama fase. De ‘echte’ intocht was bij jullie of niet? Zie je dan ook iets of valt het tegen met die drukte?

Sjonno: hier heb ik de cadeaus klaar. S. krijgt playmobil en F. en R. samen krijgen de duplotrein. Verder nog wat kleinigheidjes (pyjama, pantoffels etc).
Fijn he dat R. het zo naar zijn zin heeft op school. En jij lekker rust in de tijd dat hij naar school is.
Hoe is het met jou nu? Helpen je gesprekken of heb je er niet meer?


Laatst aangepast door Rupsie op za 12 nov 2011 - 7:38; in totaal 1 keer bewerkt
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 - Pagina 3 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Lindsya za 12 nov 2011 - 3:39

Hallo allemaal,

We zijn weer thuis, wat zijn we moe zeg. We zijn wel een aantal keren goed in beeld geweest op tv, vooral mijn kleine man. Het was druk niet normaal zeg maar dat was te verwachten omdat de "echte" van tv ging komen. Ik ben blij dat ik nu thuis ben zeg.

Rupsie, oh dat is erg dat ze niet weten of de zwangerschap goed gaat of niet. Dat is echt slopend en dan de eerste zwangerschap. Zo jij heb lekker kunnen uit rusten gisteren, heerlijk. Leuk dat de kinderen mee aan het helpen zijn met de garage.
Ja de intocht was inderdaad bij ons. We waren een beetje vroeg vertrokken dus we hadden wel goede plaatsen bij het poduim. We waren niet naar de haven gegaan. Mijn kleine man is een aantal keren in beeld geweest.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 - Pagina 3 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Gast zo 13 nov 2011 - 7:15

Avond!!!

onze kleine man mag dinsdag mee naar huis!! cheers cheers cheers
Ohh ik tel echt de uren af zeg!! Heel misschien mag hij morgenavond mee, maar hij heeft onderzoeken morgen staan en dan is er misschien geen overdracht mogelijk met de kinderarts dus gaan we uit van dinsdagochtend tussen 10-11... :-)

De meiden lagen hier al vroeg op bed.. jemig!! Indy sliep gewoon om 18.15 al, en maar niet toegeven aan haar vermoeidheid...
In huis is het lekker opgeruimd, boven alles schoon en beneden net met ros samen gedaan.. nog even wat kleine puntjes op de i gezet op de kinderkamer, bedje even verschoond haha..

Morgen Indy weer lekker naar school en ik moet nog wat dingen regelen voor de kleine :-) kraamzorg etc....

@ rupsie, tsja als je zoveel blijft twijfelen moet je het denk ik ook niet doen... je moet er een goed gevoel bij hebben..
Wel lekker even kunnen bijtanken gister dan! Ook heerlijk :-)

@ lindsya, ahh jij en je man worden nog bekent dus haha!!


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 - Pagina 3 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  woezel zo 13 nov 2011 - 7:19

beegee, wat fijn dat de kleine man dinsdag naar huis mag.

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 - Pagina 3 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Darius zo 13 nov 2011 - 7:37

O Beegee, fijn zeg!!! Gefeliciteerd!!
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 - Pagina 3 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Gast zo 13 nov 2011 - 22:06

morguh!!

zooo alles geregeld voor de thuiskomst van Jace.. als we geluk hebben mag hij vanavond al mee... AHHH vet spannend haha...
ga om half 12 de voeding doen en daarna even de stad in, taart halen voor de verpleging.
Verder heb ik de hele ochtend mijn strijkplank al klaar staan haha, dadelijk maar even doen!!

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 - Pagina 3 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Gast ma 14 nov 2011 - 22:53

en hij is al thuis :-)
prima nacht gehad!! erg wennen weer hoor zo'n klein hummelke in huis haha.. grappig om te merken dat ik in het ziekenhuis ''alles'' wist en nu toch weer snel twijfel... ach ja hoort erbij he!!
vannacht om 00.30 een fles gehad en om 4.15 daarna pas om 8.30 weer... ga zo kolven en daarna mag jace weer wakker worden. Hij krijgt ijzer extra nu dus dat moet 30 min voor de voeding gegeven worden.

liefs

ps, indy is vrij vandaag maar die wil perse naar school.... UHHHH haha....dus om half 2 gaat ze naar school

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 - Pagina 3 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Lindsya ma 14 nov 2011 - 23:16

Goedemorgen,

Mijn kleine man is naar school. Ik heb alles schoon gemaakt en ik heb de boodschappen gedaan dus nu even rusten want ik moet mijn kleine man dadelijk weer halen. Vanmiddag ga die ook weer naar school want hij heeft engelse les dus ik zou wel weer wat engelse woorden rijker zijn als die thuis komt Very Happy

Beegee, yeh hij is thuis cheers Lekker genieten met je gezinnetje nu. Drink hij zelf nog niet ana de borsten of gaat de fles gewoon beter? Indy vind het wel heel erg leuk op school als ze op haar vrije dag wil gaan Very Happy

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 - Pagina 3 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Gast di 15 nov 2011 - 20:08

morguh,

@ lindsya, engelse les?? haha wat goed!!! kun je je daarvoor opgeven of krijgen alle kindjes dat?

Hier weer een prima nachtje! Om 1 en om 5 kwam meneer.. we zijn de tijden van het ziekenhuis wat aan het aanpassen daar was zijn voeding om 00.00 en die daarvoor om 21.00...we willen eigenlijk naar 22.00 toe en dan kijken wat hij in de nacht doet....verder drinkt ie erg netjes! ook gaan we morgen toch proberen om hem aan te leggen, gewoon omdat het voeden in de nacht dan makkelijker word en ik dan waarschijnlijk toch niet hoef te kolven.
vannacht had ik om 00.45 gekolfd omdat ik Jace al hoorde daarna hem de fles gegeven (vers van de pers :-) ) en ben weer in slaap gevallen. Hoorde hem om 4.30 wat mopperen maar ik heb het makkelijk tot 5 kunnen rekken... dadelijk gaat ie lekker in de tummy en gaan we hem wegen!! de kraamhulp is trouwens een heel leuk mens! gewoon gow with the flow....
Jace ligt nu heerlijk te slapen dus mijn ochtende zijn nog hetzelfde als anders hihi

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 - Pagina 3 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Lindsya di 15 nov 2011 - 21:45

Goedemorgen, Ik heb lekker alles al gedaan in huis. Alleen de strijk nog, bah. Mijn kleine man moet maar één ochtendje naar school. Maandag ga ik mee helpen op school want ze gaan iets in het thema doen van Sinterklaas en spelletjes dus dat is heel erg leuk. Dadelijk wil ik even naar de winkels want ik heb de kadootjes gevonden wat ik wilde kopen dus ben ik eindelijk klaar, hoef ik me daar niet meer druk om te maken.

Beegee, dat gaat goed met je kleine man. Lekker dat die goed slaap en zijn fles goed drink. Leuk dat je een gezellige kraamhulp heb. Hoe vinden de meiden het nu die echt thuis is?
Nee ze krijgen standaard computerles en Engelse les in de kleuterklas bij ons. Dus dat is heel erg leuk. Hij kan al aardig wat woorden vooral van dieren.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 - Pagina 3 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 3:20

middag!!

zooo wat een rust hierzo.. :-)

@ sjonno vind je grote man school nog steeds leuk??

@ lindsya, wat leuk zeg dat dat aangeboden wordt!! altijd handig... :-) nu leren ze nog zo makkelijk

@ rupsie, hoe is het bij jullie??

Hier een lekkere dag, al ben ik wel moe.. dacht lekker te zijn bijgeslapen maar toch niet dus. Naja kan gebeuren... gewoon rustig aan doen dan!! Vanmorgen Jace aangelegd bij mij om te kijken of hij dit ook kon en hij dronk echt super goed!! altijd handig voor de nacht.. heb niet van te voren gekolfd maar pas daarna en dit ging goed!! verder staat zijn flesje klaar en ga k hem zo weer halen!! Merle heeft ook lekker geslapen, waarschijnlijk gaat die morgen naar men schoonmoeder toe en Indy blijft over op school..... dusssss rust in huize BeeGee.... (hoop ik) kan ik mooi in de middag even plat..

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 - Pagina 3 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Lindsya wo 16 nov 2011 - 3:39

Hallo allemaal,

Wij zijn net binnen. Mijn kleine man wilde buiten spelen en de moeders hebben er gezellig bij gezeten in het zonnetje met een kopje thee. Was heerlijk zitten alleen toen het zonnetje weg ging was het niet meer zo lekker dus nu zijn we binnen. Ik moet alleen nog even verzinnen wat we gaan eten en de strijk wil ik dadelijk echt even doen.

Beegee, goed dat je kleine man gelijk goed dronk bij je. Is zeker handig voor de nacht en als je ergens ben. Wel goed van hem dat die nu allebei pakt. Heerlijk morgen een beetje rust, lekker uitrusten meis.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 - Pagina 3 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 4:48

@ lindsya, toen ik je stukje las dacht ik AHHHHHHH koud buiten haha.... Ik ben echt nog zo'n koukleum...

wil even zeuren... gister hebben we visite buiten gehouden omdat we graag even alleen als gezin wilde zijn.. Nu had ik verwacht dat er wel mensen zouden bellen of ze vandaag langs mochten komen. Je raad het al niet dus... Cry alleen mijn vader heeft gebeld of hij langs mag komen dadelijk.... Lijkt wel of ik iedereen moet bellen en vragen of ze a.u.b. langs willen komen.... pffffff
Vanaf dat Jace geboren is, is het hele visite gebeuren al zo rete gecompliceerd. had gehoopt dat het nu wel zou komen. (oke, moet het ook even wat dagen de kans geven denk ik...)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 - Pagina 3 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Lindsya wo 16 nov 2011 - 5:00

Beegee, had je niet op het geboortekaartje gezet dat hij thuis was of heb je een geboortekaartje gestuurd toen die geboren was?
Ik zou niet mensen gaan bellen, ze hebben het vast wel gehoord dat die thuis is. Misschien willen ze jullie nog even de tijd geven met alles.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 - Pagina 3 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 21:25

Lindsya schreef:Beegee, had je niet op het geboortekaartje gezet dat hij thuis was of heb je een geboortekaartje gestuurd toen die geboren was?
Ik zou niet mensen gaan bellen, ze hebben het vast wel gehoord dat die thuis is. Misschien willen ze jullie nog even de tijd geven met alles.

Het geboortekaartje is meteen gestuurd met daarop de tekst dat hij nog in het ziekenhuis ligt en of ze even willen bellen. Ik heb het nu eigenlijk over mijn schoonouders, die hebben jace maar 1 keer gezien in het ziekenhuis en had echt verwacht dat ze gister zou komen... of in ieder geval bellen...

vannacht een prima nacht gehad!! om 3 en om 7 :-) dit mag hij bij houden van mij haha!! vandaag misschien even lekker naar buiten.. wel koud maar wel lekker.

liefs


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 - Pagina 3 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Sjonno wo 16 nov 2011 - 22:47

Goedemorgen!

Hier weer weekend! Rick is vandaag voor de 2e dag thuis van school. Hij is aan de diaree, verder niet ziek, ziet wel erg pips maar eet en drinkt goed. Zal wel een virusje zijn, maar kan hem zo niet naar school sturen natuurlijk. Hij vind het verder helemaal leuk op school, doet het ook goed zeggen de juffen dus dat is fijn! Vanmiddag komt zijn vriendje waar hij mee op de psz heeft gezeten spelen, en beide heren staan al te stuiteren haha.

Aan Lisa hebben we op het moment onze handen vol, pfff wat een pittig ding zeg. Haar favo hobby op het moment is Rick klieren dus zodra het manneke uit school komt heeft hij geen momemt rust, sneu voor Rick.

Met mij gaat het deze week wat minder maar dat komt wel weer goed. Wel een klein lichtpuntje, kan in een maat kleiner spijkerbroek jahooeeee!

@ Beegee...hebben je schoonouders J.ace pas 1 keer gezien? Idd, beetje raar dat ze dan niet komen kijken als het manneke thuis komt uit het ziekenhuis. Verder loopt het goed bij jullie zeg! Gaat het met jou ook allemaal prima?

@ Lindsya...jij dus al lekker klaar voor de sint! Chris en ik gaan morgenavond samen stadten, op cadeautjes jacht!

Rick krijgt van ons het ridderkasteel van Playmobil en Lisa een dokterskoffer, winkeltje en een afstandsbestuurbare auto van little pet shop ( ze is echt helemaal verzot op afstandsbestuurbare auto's haha ). Rick krijgt maar 1 cadeau van osn, we gooien ze toch op een andere stapel met de opa's en oma's dus hij merkt dat toch niet. HIj wil zo graag dat kasteel en helaas groeit het geld hier nog steeds niet aan een boom of op onze rug dus vandaar dat hij maar 1cadeau krijgt.
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 - Pagina 3 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 1:32

@ sjonno, ahh wat sneu aan de diarre... zal inderdaad wel een virusjes zijn.. (merle heeft er ook last van) Gezellig dat er een kindje komt spelen!! hier komt ook vaak een vriendinnetje van indy en dan is het zo rustig in huis haha!!
een echte drama queen die van jullie!! L.isa was ook al een die met pit geboren was toch???

Normaal zijn mijn schoonouders ook niet zo, dus ben beetje bang dat ik ergens wat fout heb gezegd ofzo... :S pfff maar goed, het zal wel los lopen. Al denk ik al de hele dag om ff te bellen om te vragen hoe het er mee gaat enzo... (maar iets houd me tegen.. :S )

Jace ligt alweer lekker in bedje zo ook Merle... jemig wat een rust haha!! als het goed is komt dadelijk een nicht van me langs en om half 4 mag Jace mooi mee in de wagen als ik Indy ga halen, tenzij dat ie slaapt dat kan ik meteen de babyfoon uit testen...

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 - Pagina 3 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Lindsya do 17 nov 2011 - 2:10

Hallo meiden,

Vanmorgen even naar de Makro geweest. Mijn kleine man was toch op school. Ik ben nu gelukkig helemaal klaar met de kadootjes. Ik moet ze nog wel even inpakken. Ik moet alleen nog een kadootje kopen voor mijn man maar die heeft niet zo goedkope smaak :P Hij wil een autoradio of een lekker geurtje dus even kijken volgende week. Morgenavond heb ik een sieradenparty bij de buurvrouw, gezellig.
Gisteren kwam ook de andere buurvrouw zij heeft een sinterklaas ingehuurd dus we gaan bij haar ook sinterklaas vieren, gezellig. Mijn kleine man vind het nu wel spannend allemaal dit jaar, hij heeft er mee besef van.

Sjonno, Playmobil is aardig aan de prijs. Ik heb net nog staan te kijken erbij dus ik snap dat die een kadootje krijgt. Haha Lisa afstandbestuurbare auto, ach als ze er mee zoet mee is toch. Dat is sneu voor Rick als die uit school komt en zijn zus kom hem dan even plagen. Dus het is soms oorlog bij jouw thuis. Jammer dat het minder gaat met jou, dikke knuffel meis.

Beegee, dat is inderdaad vreemd dat je schoonouders je kleine man maar één keer hebben gezien. Misschien anders even R. laten bellen om te vragen aan zijn ouders wat er is. Zo ik hoop dat het zo blijft met slapen en eten bij je kleine man dit is echt een lekker ritme.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 - Pagina 3 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Gast za 19 nov 2011 - 20:13

Goedemorgen!!

@ lindsya, leuk als er een echte Sint komt! Bij ons komt hij op 4 dec om half5.. ben zo benieuwd wat Merle er van gaat vinden...
playmobiel is echt duur he!!

@ petteflat, hoe is het met je gezinnetje?? en met jezelf?

@ sjonno, is r.ick weer beter??

Hier gaan de dagen uhhh heeeel snel voorbij haha!! Jace doet het super, de nachten zijn nog wat zwaar maar goed ook dat komt goed. Eergister had meneer ook bedacht om maar 1 borst snachts te drinken... dus moest ik en voeding geven, daarna kolven en jace nog een fles na geven.. OKe dat was echt teveel van het goede.... haha
Gister is de sint al langs geweest :-) fam uit belgie hadden van alles mee genomen...


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 - Pagina 3 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Sjonno za 19 nov 2011 - 21:10

Goedemorgen!

Het blijft rustig hè mama's? Ben er zelf ook schuldig aan.....

Hier gaat het z'n gangetje. Rick is nog steeds aan de diaree, 6e dag alweer, morgen maar de huisarts bellen, kan hem zo niet naar school sturen....

Verder hier allemaal drukke weekenden voor de boeg, blugh, zou is fijn zijn als we is een keer niets hadden. Gister hadden we sinterklaas op Chris z'n werk, kids weer verwend. Dadelijk bij collega van Chris op de koffie en vanmiddag naar mijn ouders, sinterklaas komt aan in hun dorp.

@ Beegee...fijn zeg dat het zo goed gaat met Jace! Hoe zijn jullie trouwens op die naam gekomen? Vind het een supernaam, had hem nog nooit gehoord!

@ Lindsya...daarom bestellen wij playmobil altijd via internet, hebben een site gevonden waar het wat goedkoper is. Kasteel van Rick scheelde iets van 7 euro vergeleken bij intertoys. JIj dus ook al klaar voor je kleine man. Wat krijgt hij van jullie?
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 - Pagina 3 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Gast za 19 nov 2011 - 22:02

sjonno, herkenbaar al die drukke weekenden!! wij nu ook en daarbij nog kraamvisite.. al ben ik wel blij met de kraamvisite..kan ik eindelijk de kleine showen.. :-)
oei das een lang virus van Rick zo....

De naam komt uit het programma 16 and pregnant... :-) we hebben getwijfeld tussen jace en nilles ros heeft uit eindelijk de keuze gemaakt... ben ook super blij met de naam, je hoort hem inderdaad niet vaak. (2e naam is trouwens sjonnie lol! lol! )

Meiden zijn beide lekker in bad geweest, jace weer omgekleed en ligt in bed... (hij had zich door mijn toe doen in zijn gezicht geplast..) ik was zijn billen aan het poetsen dus het zaakje was omhoog gericht... oeps, moet er nog steeds aan wennen hoor haha

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 - Pagina 3 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Lindsya zo 20 nov 2011 - 0:33

Hallo meiden,

Zo even tijd om te reageren. Druk weekend gehad. Vrijdag hadden we de sieradenparty, waren leuke sieraden tussen en ik heb niet veel dingen gekocht omdat ik zulke sieraden niet zoveel draagt. Mijn kleine man had bij mijn schoonouders geslapen met ons kleine nichtje en ze hebben allebei wat in hun schoen gekregen dus ze waren helemaal gelukkig.
Gisteren naar de stad geweest met mijn kleine man, ik had een zwart overhemd met een stropdas gekocht want we hadden s'avonds een bruiloft.Het stond hem echt heel leuk. Alleen viel de bruiloft een beetje tegen en bepaalde mensen Very Happy
Vandaag houden we een beetje rust dadelijk komt er iemand kijken naar onze zolder want die moet opgeknapt worden dus ik ben benieuwd hoeveel het gaat kosten. En ik moet vandaag de strijk en de was doen maar dat is geen nieuws Very Happy

Beegee, gelukkig dat de dagen voorbij vliegen en dat alles goed loopt. Is de kraamzorg al weg of dat nog niet? Leuk dat de Belgische sinterklaas al is geweest Wink Nu je het over die naam zeg, gelukkig ben jij niet zo'n moeder als de moeder van Jace in het programma zeg. Ik kijk altijd naar dat programma. Ach je kleine man zichzelf onder geplast Very Happy

Sjonno, ook al druk weekend achter de rug. Leuk dat jullie ook al sinterklaas hebben gevierd. Ja die kinderen worden helemaal gek gemaakt rond deze tijd met sinterklaas enzo. Ömer krijg van ons Cars laptop, Cars dokterbibber, Cars broodtrommel, Perry het vogelbekdier bedovertrek, een step, een spel met boomstammen en een bever (ik weet even niet hoe het heet) en Cars 2 dvd. Wij, mijn moeder en mijn oma hebben geld bij elkaar gelegd en daar alles van gekocht.
Dat scheelt inderdaad met in de winkel. Ik vind het wel leuk dat playmobil maar mijn kleine man (nog) niet.
Beterschap met je mannetje, al 6 dagen diarree dat is inderdaad niet goed.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 - Pagina 3 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Gast zo 20 nov 2011 - 7:41

@ lindsya, dat mens van de programma spoort echt niet he!! maar goed Oma is ook echt geen heilige Evil or Very Mad Ik vind dat altijd erg leuk om te kijken die programma's alleen wat een drama's altijd zeg!!
Soms heb ik ook echt medelijden dan proberen ze zo hun best te doen maar werkt het gewoon niet...

ik heb de foto's op je hyves gezien van de kleren!! wat een stoere vent is het he!! cheers

Hier weer een lekkere dag gehad, lag gister wel al om 20.30 op bed maar goed dan red ik het wel allemaal... vannacht kwam jace om 1.30 en om 4.30 dus prima... al mag ie wel weer terug naar 3 en 7 net als van de week :P maar goed we mogen niet klagen, hij is onwijs te vrede!! echt een heerlijk mannetje om erbij te hebben... zussen zijn ook helemaal dol dus wat dat betreft!!

liefs


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 - Pagina 3 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Lindsya zo 20 nov 2011 - 7:48

Beegee, ja wat een drama soms in die serie. Zeker die oma is ook geen heilige maar die dochter kies telkens voor der vriend en dan blijken die vrienden weer niks te zijn. Ik vind het eerlijk gezegd wel zielig voor het kind. Maar nu weet ik gelijk hoe je zijn naam uitspreek, ik vind het wel een hele leuke naam.
Leuk dat de meiden ook dol op hem zijn. Heb je nog na controle omdat hij te vroeg geboren is of hebben ze de oorzaak gevonden of niet?
Dank je wel voor het compliment op mijn kleine man.

Vandaag de was weg gewerkt en de strijk. Er zitten nog wat dingen in de droger en er hangen nog wat dingen dus strijk ik morgen ofzo wel weer
Morgen ga ik mee helpen op school met de zwarte pieten, gezellig. De prijs van de zolder opknappen viel mee dus binnenkort hem ik mooie opgeruimend zolder. We hebben het ook nog besproken om een vaste trap te laten plaatsen, hij ging even kijken wat daar de prijs van was. We willen het in de toekomst laten doen dus eerst even kijken hoeveel dat dat allemaal kost.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 - Pagina 3 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum