Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids uit 2007

+4
Sjonno
Roodkapje
Rupsie
Lindsya
8 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 - Pagina 2 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Gast wo 2 nov 2011 - 22:44

Morguh,

zoo lag gister al om 21.00 van pampus!! Sleep Sleep Mijn god ik kan de hele dag door slapen... Ik heb de grote boodschappen al binnen, dus dat is fijn cheers !! Merle is lekker aan het rommelen en ik ga zo naar jace toe. Eerst nog even kolven ofcourse.
Indy is lekker naar school, dus lekker rustig.

@ lindsya, ik dacht met die jas dat het in de klas gebeurt zou zijn... maar ''gelukkig'' is dat niet het geval. Fijn dat je hem terug hebt kunnen brengen.

@ petteflat, hoe is het met je gezinnetje???

@ meisjesmama, hoe is het met je meiden?

Liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 - Pagina 2 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Lindsya do 3 nov 2011 - 1:51

Goedemiddag,

Mijn kleine man is weer naar school. Vanmorgen ben ik voor de tweede keer voor een laserbehandeling geweest voor mijn kin en bovenlip. Het was na de eerste behandeling al iets minder dus ik hoop dat het were minder wordt.
Nu ga ik even nog wat in huis doen voor mijn kleine boef weer thuis komt.

Beegee, zo jij lag er lekker vroeg in, heerlijk. Hoe vind Indy het op school? Gaat alles nog steeds goed? Gaat Merle nu al naar de psz?
Het was op school gebeurd maar hij was op de naad uitgescheurd en het lijkt me sterk dat ze heel wild hebben gespeeld dat die jas zomaar opeens kapot kan gaan. Maar we wachten de uitslag af volgende week, ben benieuwd wat het hoofdkantoor gaat zeggen over de jas.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 - Pagina 2 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Gast do 3 nov 2011 - 21:36

Goedemorgen,

Hier een lekkere nacht, al lag ik er echt te laat in... Sleep .... De stukadoor is nu bezig bij de voordeur om deze netjes af te werken. Merle ligt al in bed, was moe en hangerig. Heeft net een klein stukje van haar tand afgevallen... potver3.. ben er zo zuinig op die tandjes.. Ik zag het pas toen ze in bed zat dat er een klein stukje vanaf is. Nu maar hopen dat het hier bij blijft en de tand gewoon blijft zitten.....(volgens mij slaapt mevrouw niet helaas)

@ lindsya, doet dat niet zeer het laseren?? wel handig hoef je ook niet meer te epileren enzo he!!

Liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 - Pagina 2 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Lindsya do 3 nov 2011 - 21:49

Goedemorgen,

Mijn kleine man is naar school, vandaag een half dagje en vanmiddag moet die weer naar zwemles. Morgen gaat die bij opa en oma logeren samen met zijn nichtje dus ik heb een rustig weekend. Zondag gaan we ook uiteten en bowlen want mijn oma wordt 84 jaar, gezellig. Zondag is het ook slachtfeest dus het wordt een lange dag zondag.

Beegee, lekker dat je zo lekker geslapen heb vannacht. Oh dat is minder met der tandje, gelukkig is het nu een melktandje. Ik ben ook altijd zo zuinig op zijn tandjes.
Nee doet niet zeer, soms heb je weleens een plekje waar veel haartjes zitten dat het even gevoelig is maar dat is meer een schrik reactie. Het is zeker handig want ik deed me altijd daar laten harsen dus ik hoop er over een paar maanden vanaf te zijn, ik moet nog 6 behandelingen.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 - Pagina 2 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Rupsie vr 4 nov 2011 - 1:26

Hier weer een update. Het is echt een gezellige dag vandaag hier, not. Gisterenavond zagen we de eerste plekjes bij S. en vanmorgen waren er dat al een stuk meer. De waterpokken dus. In de herfstvakantie had F. ze en nu dus S. Ze was helemaal teleurgesteld dat ze niet naar school mocht. Eindelijk was voor haar de vakantie voorbij, en nu dit dus.
Ze waren ook al allebei om 6 u wakker vandaag, gaap. Veel te vroeg naar m’n zin.

Verder zijn F. en S. al de hele dag ruzie aan het maken. Echt ongelofelijk hoeveel ruzie die kunnen maken. Ik ben blij dat F. nu even op bed ligt dat het een beetje rust in huis is. Alleen had ik gewild dat S. ook even ging slapen, maar dat weigert ze.

R. is wel vrolijk vandaag. Dat manneke kan me toch lachen. Echt zo grappig om te zien. Ook begint hij steeds meer geluidjes te maken. Heerlijk manneke.

Auto had maar beetje schade trouwens, maar had ze gebeld en ze wilde het toch via de verzekering laten lopen en niet zo afhandelen. Dus inmiddels hebben we het schade formulier ingevuld.

Oja en de sollicitatie. Ze hebben me gisteren al een aantal keer geprobeerd te bellen, maar ik zat op m’n werk dus ik kon niet opnemen. Ik na m’n werk gelijk teruggebeld maar toen was ze niet meer aanwezig. Zij is ook pas weer maandag op het werk aanwezig, die dat regelt, maar dan ben ik dus ook weer op m’n werk. Ik denk dat ik ze zo maar even een mail stuur om dat door te geven. Komt anders ook maar dom over, dat ik de telefoon steeds niet opneem.
wel mondje dicht trouwens op m’n hyves of FB want mijn baas zit ook bij mij erop. Dus dat gaat niet werken haha.

Beegee: Heerlijk zeg dat je om 9 u al lag te slapen. Wat fijn dat J. het zo goed doet zeg. En al 2 kg inmiddels. Voor je het weet is hij straks lekker bij jullie thuis. Hoe is het inmiddels met Merle? Argh balen dat ze een stukje van haar tand kwijt is. ‘Gelukkig’ wel van haar melktandje, maar toch.

Lindsya: Gets wat balen dat z’n jas helemaal kapot is gegaan. Hopelijk krijg je een nieuwe of een vergoeding.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 - Pagina 2 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Gast vr 4 nov 2011 - 22:58

Morguh!

was vanmorgen lekker al om 8.30 bij Jace even lekker in de tummy gedaan en daarna zijn flesje gegeven. Hij weegt intussen alweer 2110 gram!! Het groeien gaat erg hard zo zeg 110 gram in 3 dagen.. Very Happy
Merle is flink aan het spoken geweest vannacht, ohhhhhhhh.... Evil or Very Mad Ze heeft een schimmelinfectie down under dus ja dat was niet grappig.... verder poept ze weer enorm veel.... dus ik gok dat de laatste kiesjes aan het wringen zijn Sleep zo kom ik niet aan mijn slaap toe ofcourse....Het tandje van Merle was niet los trouwens en de tandarts heeft er niets mee gedaan..de scherpe kantjes slijten zelf door het eten
Indy is bij oma wezen slapen, word zo onderhand standaard in het weekend....

@ rupsie, ohh dat ruzie maken das vermoeiend he!! Hier ook regelmatig.
Is ze ziek van de pokken? anders mogen ze toch gewoon naar school? (hier wel in ieder geval tenzij ze er ziek van zijn)
Ohh spannend zo rondom je sollicitatie... (zou inderdaad niet netjes zijn als je de telefoon op neemt op je werk haha)

@ lindsya, dat word morgen 1 grote feestdag!!!
wel leuk feestje van oma! :-)
Is het logeren goed gegaan??

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 - Pagina 2 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Lindsya za 5 nov 2011 - 0:47

Goedemiddag,

Het zwemmen ging gisteren super goed. Hij had er helemaal zin in dus ik ben benieuwd wanneer die zijn eerste kleurtje krijgt.
Vanmorgen moest mijn kleine man even naar de kapper en we zijn even naar de stad en de markt geweest. Gelijk een mooie bos bloemen voor oma gehaald voor morgen.
Dadelijk ga ik even mijn kleine man weg brengen want hij gaat logeren.

Rupsie, dat is balen dat je meisje nu de waterpokken heeft. Oh dat is erg vermoeiend als ze hele tijd ruzie maken, vervelend. Lief dat je kleine mannetje wel vrolijk was. Spannend met je sollicitatie, ik ben benieuwd. Ik denk dat ze je uit willen nodigen voor een gesprek.

Beegee, dat zijn waarschijnlijk haar kiesjes, hopelijk zijn ze snel door en slaap ze ook weer een beetje door. Je kleine man groeit ook goed. Hebben ze eigenlijk de oorzaak nog gevonden van het bloedverlies en dat Jace te vroeg geboren is? Lekker dat Indy bij oma is gaan logeren. Dadleijk ga die van mij dus ik heb vanaf vanmiddag rust Very Happy

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 - Pagina 2 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Gast za 5 nov 2011 - 20:12

Goedemorgen

@ lindsya, en lekker geslapen zonder je kleine man?? (lekker uitslapen in ieder geval haha)
Gefeliciteerd met je oma!! en nog een leuke dag gewenst vandaag!

@ sjonno, hoe heeft je grote man zijn eerste weekje school ervaren??

@ rupsie, hoe is het met de pokken in huis??? heeft S er veel last van?

Zooo wij zijn alweer wakker..... lag er vroeg in red het anders gewoon weg niet... Zou eigenlijk om 12 naar het ziekenhuis gaan maar had net gebeld en er was geen voeding meer voor Jace dus nog even brengen... (anders geven ze hem gewoon fv maar dat wil ik niet haha)
Moet straks ook nog strijken, pfff ligt een hele berg. Ros gaat lekker straks weg met beide meiden dus dan kan ik weer rommelen in huis.. :-)

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 - Pagina 2 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Sjonno zo 6 nov 2011 - 0:59

Goedenmiddag!

Zo, Rick zijn eerste 2,5 dag op school zit erop! De eerste keer was huilen, zo zielig maar ik hield mezelf dapper haha maar daarna ging het goed. Hij vind het helemaal leuk maar moet alleen wel wennen dat hij 2x per dag nu moet.

Lisa dacht Rick zit niet meer met me op de psz dus dan ga ik maar kindjes pesten. Ze had 2 kindjes gekrabt en toen de juf daar iets van zei had ze echt zoiets van nou en! Toen ik vroeg of ze kindjes had gekrabt zei ze heel brutaal, ja! 2 keer!! Embarassed

Verder is het natuurlijk even wennen dat op en naar naar school steeds!

Gister ben ik een dag naar de efteling geweest met het werk en 's avonds gingen we bij een tandarts eten, vanmiddag feest van een tante van Chris die jarig is, kids mogen niet mee dus ik heb m'n kleine apies niet veel gezien dadelijk dit weekend.

@ BEegee...zo he, wat doet jullie kleine man het goed zeg! Wat een stoer manneke! Die stomme tandjes ook, Lisa moet er hier nog 2, kiesjes onder en dan hoop ik dat we van het tandenleed af zijn voorlopig.

@ Lindsya...en lekker uitgeslapen vandaag?

@ Rupsie...aah, wat balen dat S. nu dat waterpokken heeft! Heeft ze er veel last van? Dat geruzie is erg he? Ben soms echt blij dat Rick nu op school zit, scheelt een hoop geruzie in huis haha.
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 - Pagina 2 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Lindsya zo 6 nov 2011 - 21:52

Goedemorgen,

Mijn kleine mannetje is weer naar school. Ik heb beneden alles al schoon gemaakt. De eerste was staat ook aan want ik heb weer ene berg liggen niet normaal. Nu ga ik eerst even naar de dokter in ziekenhuis voor mijn migraine en dan boodschappen doen.
Vanmiddag ga ik even met mijn kleine man naar de stad voor nieuwe schoenen en hij heeft gisteren geld op gehaald bij het slachtfeest dus hij wil daar een jojo van kopen. Hij heeft 60 euro opgehaald dus ik weet niet hoeveel jojo's hij wil gaan kopen maar goed Very Happy

Gisteren was het feestje van mijn oma ook gezellig en heel leuk, mijn kleine man heeft het super gedaan gisteren, zo lange dag voor hem.

Sjonno, oh wat een kleine boef is Lisa. Wel eerlijk dat ze het toegeeft Very Happy Ja dat is wel even wennen dat twee keer naar school en natuurlijk ook wat uurtjes langer naar school. Hij zal wel goed slapen s'nachts of niet? Leuk dat je bij een collega ben wezen eten, gezellig.

Beegee, is je strijk af? Rotwerk is dat altijd, bah. Goed van je dat je bv blijft geven. Hoe ging het gisteren bij Jace?

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 - Pagina 2 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Gast zo 6 nov 2011 - 23:51

morgen,

@ lindsya, haha hij houd vast nog wat centjes over... Laughing Laughing
heb je al leuke schoenen gezien??

Jep strijk is af, al blijft die was oneindig... moet ook lachen liggen nu 5 stapels ook Jace heeft al elke dag was haha

@ sjonno, gelukkig vind hij het nu heel leuk op school!! en het is inderdaad wennen he, 2 keer naar school!
OHh my wat een portret is L.isa haha!!! dat word vast een heerlijke queen.....

vandaag een beetje bluhh dagje.. vanmorgen bij Jace geweest en het ging gewoon niet met Merle erbij.. Tijdens het voeden wilde Merle laten zien dat ze gepoept had.. greep dus met haar hand achter in haar luier.. moest Jace weg leggen natuurlijk om haar te verschonen maar daarna dronk ie natuurlijk niet meer... ook 2 driftbuien van Merle gehad No No echt verschrikkelijk janken stond me nader dan het lachen. Merk ook dat het me echt op aan het breken is dat op en neer reizen.. en als ik alleen ben dan heb ik volle aandacht voor jace maar nu moest ik delen en dat gaat daar niet... tsja het is daar natuurlijk niet zo kidsproof allemaal he....
Maar goed vanavond ga ik pas weer om 18.00 omdat ik het anders niet geregeld krijg met oppas.. ook komt er vanmiddag een vriendin even op visite.. ook fijn om ff lekker te kletsen...

Zo ga Indy maar van school halen, kijken of ze wat vrolijker is.....

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 - Pagina 2 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Lindsya ma 7 nov 2011 - 0:38

Hallo,

Mijn kleine man ligt nu lekker even tv te kijken. Hij gaat zo weer naar school, hij moet ook gymen, vind die altijd leuk.
Boodschappen zijn ook weer binnen, was wel koud op de fiets. De rest haal ik van de week met de auto.

Beegee, dat is balen dat het vandaag niet liep met Jace en Merle te gelijk. Ik snap helemaal hoe je voel dat het je op gaat breken, het reizen naar het ziekenhuis, de tijd dat je daar door breng en dan nog je huishouden alles. Gelukkig werk je nog niet. Dikke hug Neem af en toe ook tijd voor jezelf en rust goed uit.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 - Pagina 2 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Gast ma 7 nov 2011 - 20:08

goedemorgen,

wat is het koud ineens he!! poeh.. ik kan niet aan de kou wennen sinds ik in het ziekenhuis heb gelegen... word nog wat aankomende winter....brrrr

Gister echt een klote dag gehad...was het even helemaal zat het op en neer rijden, afhankelijk moeten zijn van anderen i.v.m. oppas enzo... bah!! lag er om half 9 al in en dat heeft wel goed gedaan...
Al baal ik nog steeds vandaag geen oppas, dus kan alleen naar jace met Merle... op zich niet erg natuurlijk maar met de streken van gister echt niet leuk.....

@ lindsya, indy gaat op maandag ook altijd gymmen na school.. vind ze super leuk.
Hoe gaat het met de zwemlessen van o?
Hoe is het eigenlijk met de gezondheid van je moeder??

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 - Pagina 2 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Rupsie ma 7 nov 2011 - 22:51

Hoi meiden. Hier zijn de ergste klachten van de pokken weer over. Ze is er wel flink ziek van geweest, lag met koorts als een zielig dametje op de bank. S. was gisteren nog een dagje thuis van school, maar ze kletste weer volop en ook geen koorts meer, dus vandaag is ze weer naar school. Ze was er helemaal blij van dat ze weer mocht.

F. en R. zijn gisteren naar het kdv geweest. Beide hadden ze het prima gedaan. R. z’n eerste hele dag en ze waren helemaal enthousiast over hem. Hij lacht de hele dag, echt vrolijk manneke. Dus helemaal blij natuurlijk.

Verder ben ik gisteren weer door dat bedrijf gebeld. Ik mag vanmiddag al op gesprek. Gelukkig kan m’n moeder oppassen. Dus spannend. Pfff zit echt in dubio nog steeds. Ik ben het natuurlijk nog niet geworden dat weet ik wel, maar stel van wel, pff wat moet ik dan toch doen.

En verder gaat het mwa mwa met me. Zit de laatste tijd totaal niet lekker in m’n vel en daar word ik een beetje moedeloos van. Denk dat het de laatste tijd allemaal teveel op 1 hoop is geweest, zwanger, huis bouwen, verhuizen, weinig tijd voor elkaar. Maar heb echt nergens zin in en met m’n man samen gaat daardoor ook even totaal niet soepel. Op zich moet ik blij zijn, we hebben het allemaal goed voor elkaar. 3 gezonde kids, mooi huis, beide een baan maar toch ben ik niet gelukkig op het moment. Heel irritant. Kan er ook niet goed over praten dus dat maakt het ook niet makkelijker.

Beegee: Herkenbaar hoor dat gerace op een neer naar het ziekenhuis. Kan me voorstellen dat het opbreekt, en steeds die oppas regelen. Balen dat het niet goed ging toen je M.erle bij had. Ook aan jezelf denken he, knuffel meis voor je !!! Je kleine man doet het wel echt super zeg, wat groeit hij hard

Lindsya: Nog gefeliciteerd met je oma. Zo daar kan hij genoeg jojo’s voor kopen haha. En geslaagd voor nieuwe schoenen? Hoe was het in het ziekenhuis?

Sjonno: Oeps die Lisa. Dat is niet zo mooi dat ze R. z’n streken over gaat nemen op de psz. Fijn dat Rick het leuk vindt op school. Idd even wennen voor jezelf dat op en neer gedoe naar school.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 - Pagina 2 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Lindsya di 8 nov 2011 - 5:28

Hallo meiden,

Gisteren met mijn kleine man schoenen gekocht. We hebben Nike's voor hem gekocht, ze zijn zwart,grijs met een witte nike streep en er zit nog wat rood in. Hij is er helemaal blij mee. Vandaag ook aan gedaan naar school en aan iedereen laten zien natuurlijk Very Happy

Beegee, balen is dat he als je afhankelijk ben van anderen met oppas. Hoe ging het vandaag met Jace en Merle?
De zwemlessen gaan super goed. Hij kan al onder water zwemmen en onder water door een soort hoepel zwemmen dus ik wil binnekort even met hem gaan zwemmen kan die het allemaal voor doen want wij mogen niet bij de lessen kijken helaas. Wel binnenkort maar nu nog niet.
Met mijn moeder gaat het wel gelukkig. Alleen wordt ze binnenkort weer geopereerd aan haar knie, ze krijg nu aan de andere kant een nieuwe knie.

Rupsie, spannend. Hoe is het vandaag gegaan het gesprek? Hoe vond je het bedrijf? Gelukkig dat je meisje weer is opgeknapt en naar school gaat. Misschien is het allemaal teveel geweest de afgelopen tijd. Het is niet niks wat er allemaal in een korte tijd gebeurd is bij jullie. Misschien is het een idee om 1 keer per week gezellig iets samen met je man te doen. Hebben jullie tijd voor elkaar en jullie kunnen samen praten. Dikke hug meis.
In het ziekenhuis ging het goed. Ik moet volgend jaar weer terug komen.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 - Pagina 2 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Gast di 8 nov 2011 - 8:44

@ lindsya, WOW kan hij dat allemaal al.... Jemig wat kan hij dan al zwemmen zeg!! poeh
AHAAA nikes gekocht :-) die doen het altijd goed he!! mogen ze bij o in de klas ook altijd een rondje lopen met nieuwe kleding?? Indy vind dat altijd geweldig....

@ rupsie, SPANNEND met die baan zeg!!

Ojee minder dat je niet zo in je hum zit.. maar kan het me wel voorstellen met wat er het afgelopen jaar allemaal gebeurt is... *knuf voor je*

vandaag ging het goed met Merle erbij in het ziekenhuis.. gelukkig maar!! Jace groeit verder prima! Morgen gesprek met de kinderarts, ben benieuwd wat hij te zeggen heeft...

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 - Pagina 2 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Lindsya di 8 nov 2011 - 23:44

Goedemorgen,

Mijn kleine man kom zo uit school dus even snel reageren. Vanmiddag gaan we naar mijn schoonouders en blijven daar dan eten. Ik wil ook even naar de stad om te kijken voor nog een kadootje voor sinterklaas want ik heb al bijna alles gekocht en ik wil even voor mezelf voor kleren kijken.

Beegee, succes vandaag met het gesprek van de kinderarts. Gelukkig dat het goed ging gisteren met Merle bij Jace.
Ja nike's doen het altijd goed. Hij wil niet echt nette schoenen dus ik laat hem maar zo. We moesten wel weer 10 euro meer betalen want meneer heeft weer één maat groter Very Happy Ja hij kan heel goed zwemmen als ik het zo hoor, afgelopen week heeft die ook leren duiken dus ik ben benieuwd. Hij vind zwemmen ook super leuk dus ik denk dat die het wel allemaal snel leer.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 - Pagina 2 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Gast wo 9 nov 2011 - 4:31

@ lindsya, lekker bijna klaar voor de sint aankopen! Ik heb nog gewoon helemaal niets.. ook echt geen zin in gehad om te kopen... Embarassed
moet ook steeds nadenken voor Merle haar verjaardag want dat is 12-12 en dan wil iedereen ook weten wat Jace wil poeh!!! en indy, tsja die heeft eigenlijk ook alles al... :-)

gesprek met de kinderarts was prima!! het liep 1,5 uur uit altijd handig he!! Hij gaat over naar 7 voedingen en dan 4 uur tussen de voedingen op verzoek van mij.. ik heb het idee dat hij nu te snel zijn flessen moet drinken om de 3 uur.. kinderarts vond dit ook een prima idee van mij om het zo te gaan doen.. ben benieuwd wanneer ze dit in gaan voeren, want hij gaat dan ook omhoog qua voedingen naar 55 cc...
ben net met de meiden lekker in bad geweest haha (en dat midden op de dag) lekker bruistabletje erbij, meiden een maskertje opgedaan.. daarna natuurlijk ingesmeerd met bodybutter en de haartjes gefohnt... feest compleet dus.. :-)

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 - Pagina 2 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Lindsya wo 9 nov 2011 - 6:48

Hallo meiden,

We zijn weer thuis. Ik ben echt moe. Mijn kleine man heeft een periode van hele tijd mama roepen, echt om de seconde letterlijk soms. Hij laat me echt geen minuut met rust. De laatste tijd is dat echt erg. Mijn man is er s'avonds niet omdat die werk en overdag zie die hem wel maar hij zie mijn man niet zoveel als mij en waar die voor nodig heeft is soms verschillend, soms om iets te eten of te drinken of te helpen met iets of voor dingen als zijn broek open en dicht doen terwijl die al lang ken. Ik denk dat het een vorm van aandacht trekken is en ook als ik met andere mensen zit te praten wil die er maar doorheen praten om mijn aandacht te krijgen. Echt zeer vermoeiend.

Ik ben ook niet naar de stad geweest. Dat doe ik als die morgen op school zit. Ik moet nog even schoen kadootje kopen voor het weekend want dat heb ik niet. Hij mag alleen s'weekends zijn schoen zetten vind ik meer dan zat. Hoeveel keren mogen ze bij jullie der schoen zetten?

Beegee, gelukkig dat het goed gaat met Jace en dat de voeding veranderd mag worden. Met de meiden gezellig in bad geweest, heerlijk.
Ja ik vind het ook heel erg moeilijk met de kadootjes. Hij heeft ook veel. Ik zit nu ook te twijfelen over lego of duplo, hij zit net op de grens. Maar voor lego is die te klein en voor duplo weet ik het niet dus ik denk dat ik een doos daar voor koop erbij. Waar hou Indy van, heeft ze daar nog geen dingen van?

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 - Pagina 2 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Sjonno wo 9 nov 2011 - 20:58

Goedemorgen!

Zo, hier weer lekker weekend! Rick weer op school, hij heeft het reuze naar zijn zin! Staat iedere ochtend te stuiteren om te gaan en heeft maar amper tijd om een kus te geven en te zwaaien. Hopen dat het zo blijft haha.

Nu lekker thuis met Lisa, aan haar heb je geen kind als je die alleen hebt dus ik ga maar even mijn gang en wc uitgebreid soppen, kan het maar gehad hebben.

Hebben jullie al ideeen voor sinterklaas voor je kids? Ik vind het zo moeilijk. Voor Rick en Lisa thuis zijn we wel klaar maar nu vragen de opa en oma nog wat ze willen en ik heb voor Rick gewoon geen idee....hij wil het liefst alleen maar auto's maar daar komen we al in om!

@ Lindsya....pfff, lastig zeg dat O. zo erg de mamafase nu heeft. Hier doet Lisa het ook heel erg, maar zij is natuurlijk nog een stuk kleiner! Hier mogen ze de schoen 2x per week zetten. Op zaterdag en woensdag. Zo he, wat kan die O. al zwemmen zeg! Rick gaat in januari beginnen maar ik denk dat het met hem een lang traject wordt haha.

@ Beegee.....ik blijf in herhalingen vallen maar wat doet jullie kleine man het super! Lekker zeg, dat getut met je meiden! Lisa vind dat ook zo leuk

@ Rupsie.....zo herkenbaar hoe je je voelt! Ik hoop dat je snel uit je 'dal' komt! Hoe was het gesprek gegaan?
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 - Pagina 2 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Gast do 10 nov 2011 - 20:05

goedemorgen!!!

En de week zit er alweer bijna op!! Ik bedacht me gister ineens dat Jace alweer bijna 4 weken is.. gewoon al bijna 4 weken reizen op en neer en regelen.. Moet zeggen als ik zo terug kijk het wel snel gaat allemaal.
Gister had jace veel zelf gedronken en zelf om 21.00 bij ros alles op normaal is ie om 21 echt niet wakker te krijgen haha... In ieder geval vanaf 9 in de ochtend zijn al zijn flesjes ook aangeboden i.p.v. meteen de sonde er aan te hangen dus dat is wel fijn.. in totaal 2 flessen helemaal leeg en 3 meer dan de helft...
Ga zo naar jace en om 18.00 ros en ik samen en daarna lekker uit eten met vrienden. Ik heb er echt zooo'n zin in... Indy en Merle gaan naar mijn ouders toe..

@ sjonno, haha jou huis blinkt vast intussen!! (mocht je zin hebben heb hier ook nog wel wat lol! )

sinterklaas??? geen idee.. ja ik heb bedacht een paraplu voor indy aangezien die al gejat is op school....

@ lindsya, oei vervelende fase zo!! vooral vermoeiend natuurlijk... (hoop dat het snel voorbij is)

Indy heeft duplo en speelt er met tijden heel veel mee... ze krijgt van mijn schoonouders nu pinipon?? van de kleine poppetjes schijnt weer een hele rage te zijn...

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 - Pagina 2 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Lindsya do 10 nov 2011 - 21:36

Goedemorgen,

Mijn kleine man is naar school. Ik heb het huis al opgeruimd. Nu ben ik even op de buurjongen aan het passen want die is ziek en zijn moeder had ene afspraak. Ik wil als zij terug is even naar de stad voor schoenkadootjes.
Voor sinterklaas heb ik bijna al alles. Hij krijg een Cars laptop, Cars dokterbibber, een step, overtrek van perry het vogelbekdier, een broodtrommel van Cars,nog een spelletje en duplo of lego. Dit krijg die van ons en van de oma's.

Sjonno, Ömer is ook heel erg makkelijk. Hij kan alles wel zelf maar alleen dat mama geroep, de ene dag is het erg dan de andere dag. Ik moet wel zeggen dat die sinds die zoveel buiten speel en dat het nu kouder wordt en dat die niet zoveel naar buiten kan dat het toen is begonnen. Maar hopelijk is het wel snel over. Jouw huis is weer helemaal schoon, heerlijk. Leuk dat Rick ook begin met zwemmen in januari.

Beegee, zo Jace alweer 4 weken, gaat snel. Goed dat die zoveel gedronken heeft zelf. Gezellig uiteten, geniet ervan. Volgens mij ken ik die poppetjes wel maar ik heb er nog niks over gehoord hier in huis Very Happy Ik denk dat ik gewoon een doos duplo erbij koopt want met die Lego wordt het niks want het lukt hem niet om het in elkaar te zetten.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 - Pagina 2 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Gast vr 11 nov 2011 - 0:16

@ lindsya, wat lief dat je even oppast zeg!! dat is wel handig zo'n buurvrouw.. :-)
En wow genoeg van cars!!!!! waar heb je dat dekbed overtrek vandaan? Indy vind dat zo'n leuke tekenfilm... WAT DOE JE???? :-)

ik ken de poppetjes ook niet, toevallig gister voor het eerst op tv gezien haha!!

Ik ga volgende week echt op zoek naar cadeaus, naja de meiden en onze kleine man krijgen kleding omdat ze van de opa's/oma's al veel speelgoed krijgen.. dus van ons lekker degelijk.. ook komt Merle haar verjaardag eraan en poeh ook daar weet ik niets voor...Ze krijgt een gave loopfiets dus wat dat betreft :-) verder samen met ros besloten om het echt klein te houden, ik trek dat echt niet al die drukte en ik denk dat het voor Jace ook niet goed is... (zou ook lullig zijn als iedereen dan ook voor Jace met cadeau;s aan komt zetten zeg maar als kraamvisite)

Ga men dame zo uit school halen, de andere ligt in bed..... En ik ben echt zwaaaar aan het aftellen tot straks haha... heb echt zooooo'n zin in....
*word net gebeld door een collega of ik mee naar de mac ga samen met de kids want ze missen me...* ohh sniff daar komen de tranen weer....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 - Pagina 2 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Lindsya vr 11 nov 2011 - 0:59

Hallo allemaal,

Weer net terug van de stad. Ik heb voor twee keer schoenkadootjes, dus volgende week zie ik wel weer. Hij mag alleen in het weekend zetten vind ik meer dan zat. Gelijk even vers fruit gehaald op de markt heerlijk. Er lage ook watermeloenen maar ik denk dat die niet meer zo lekker zijn.
Mijn kleine man is aan het buiten spelen, dadelijk weer zwemmen en dan is de dag weer om. Morgen naar de optocht van Sinterklaas, bij ons komt de "echte" van de tv aan dus het wordt zeker heel erg druk.

Beegee, ja is echt moeilijk die kadootjes. Mijn kleine man is ook weer in Januari jarig dus ik probeer het ook zo goed mogelijk te verdelen. Met kerst krijg hij niet zo heel veel kadootjes. Mijn kleine man is echt een Cars fan, niet normaal Very Happy Ik heb het bedovertrek gekocht bij Bart Smit, daar hebben ze meer dingen van Pheanes en Ferb.
Je heb gelijk dat je het klein houdt. Even tot je zelf komen. Ach nog kraamtranen, mag hoor meis.
Bij ons op het hof is het heel makkelijk om je kind even te dumpen bij de buren. We hebben heel veel oudere buren maar ik en nog twee gezinnen zijn de jongste en gaan heel goed met elkaar om dus als de ene buurvrouw niet op kan passen loop je gewoon even naar de andere. Wij drieën werken alle drie niet dus er is altijd wel een buurvrouw thuis. Mijn oudere buurvrouw, die gelijk naast ons woon zij is 67 jaar. Zij pas weleens op mijn kleine man als die slaap, als s'avonds het alarm af gaat bij mijn moeder of ze ligt weer eens in het ziekenuis. Dus ik heb altijd snel een oppas in de buurt, handig he op een hof wonen Very Happy

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 - Pagina 2 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Gast vr 11 nov 2011 - 20:28

Morguh,

even snel nog voor ik naar Jace ga..
vanaf gister heeft onze kleine man al zijn flesjes zelf leeg gedronken... I love you

HELEMAAL TROTS NU Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation

reageer straks weer verder....



Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 - Pagina 2 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum