Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

knop om de tijd even stil te zetten

+13
Susan
Paper Crown
mauwmauw
PapillonRose
Bluestar
LDJ
Dille
Sterrin_
CCC
Liadan
L!ND@
Printje
Flower_L
17 plaatsers

Ga naar beneden

knop om de tijd even stil te zetten Empty knop om de tijd even stil te zetten

Bericht  Flower_L wo 9 jan 2013 - 1:03

als je die mogelijkheid had, op welke leeftijd van jouw kind(eren) zou je die knop indrukken?

Voor J nu, omdat hij met de dag minder baby lijkt te zijn knop om de tijd even stil te zetten 1270000679

Voor L half jaar geleden, toen zat hij beter in zijn vel en was de peuterpuberteit nog niet echt begonnen

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

knop om de tijd even stil te zetten Empty Re: knop om de tijd even stil te zetten

Bericht  Printje wo 9 jan 2013 - 1:05

Ook nu voor R, ik vind deze leeftijd geweldig.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

knop om de tijd even stil te zetten Empty Re: knop om de tijd even stil te zetten

Bericht  L!ND@ wo 9 jan 2013 - 1:10

Ik denk dat ik me aan kan sluiten bij jou flower_l, om precies dezelfde redenen. Voor zowel de jongste als de oudste.
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

knop om de tijd even stil te zetten Empty Re: knop om de tijd even stil te zetten

Bericht  Liadan wo 9 jan 2013 - 1:18

Voor beide kinderen toen ze ongeveer 1,5/2 jaar waren, dat vond/vind ik zo'n leuke leeftijd. Ze leren elke dag wat bij, beginnen steeds meer te praten, kunnen zo lekker ondeugend doen vlak voor je neus.
Maar eigenlijk als ik nu terugdenk aan de afgelopen 4 jaar dan zou ik op een heleboel leeftijden de tijd even stil willen zetten.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

knop om de tijd even stil te zetten Empty Re: knop om de tijd even stil te zetten

Bericht  CCC wo 9 jan 2013 - 1:30

Hier al vanaf week één.... vind de tijd veel te snel gaan al vind ik het steeds leuker worden maar als ik me bedenk dat al deze fases snel gaan en nooit meer terug komen kan ik daar best verdrietig van worden.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

knop om de tijd even stil te zetten Empty Re: knop om de tijd even stil te zetten

Bericht  Sterrin_ wo 9 jan 2013 - 1:33

De tijd net na de geboorte van de tweeling, ook de leeftijd van de oudste 2 dus. Die tijd was erg druk, maar ik mis het wel!

Sterrin_
Prater
Prater

Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

knop om de tijd even stil te zetten Empty Re: knop om de tijd even stil te zetten

Bericht  Dille wo 9 jan 2013 - 1:35

Bij mijn zoon roep ik dat elke week haha; 'dit is echt de leukste leeftijd!'. Bij mijn dochter ben ik lang op zoek geweest naar een knop om de tijd sneller te laten gaan, maar nu ze eindelijk goed in haar vel lijkt te zitten heb ik daar gelukkig geen behoefte meer aan smile
Dille
Dille
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 268
Punten : 295
Registratiedatum : 19-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

knop om de tijd even stil te zetten Empty Re: knop om de tijd even stil te zetten

Bericht  LDJ wo 9 jan 2013 - 1:42

chococupcake schreef:Hier al vanaf week één.... vind de tijd veel te snel gaan al vind ik het steeds leuker worden maar als ik me bedenk dat al deze fases snel gaan en nooit meer terug komen kan ik daar best verdrietig van worden.

Dit heb ik ook. De tijd vliegt Pff. Sommige dingen zou ik graag nog eens over willen doen, maar dit gaat helaas niet. Dit zal alleen nog maar meer worden.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

knop om de tijd even stil te zetten Empty Re: knop om de tijd even stil te zetten

Bericht  Bluestar wo 9 jan 2013 - 2:19

Ik had graag de tijd stil gezet rond 3 maanden. Toen was ik nog niet aan het werk en was mijn man ook tijdelijk thuis. Wat hebben we genoten...
Al vind ik het wel super leuk om elke week weer ontwikkeling te zien. Dus daarin moet het niet stil staan haha.
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

knop om de tijd even stil te zetten Empty Re: knop om de tijd even stil te zetten

Bericht  PapillonRose wo 9 jan 2013 - 2:20

LDJ schreef:
chococupcake schreef:Hier al vanaf week één.... vind de tijd veel te snel gaan al vind ik het steeds leuker worden maar als ik me bedenk dat al deze fases snel gaan en nooit meer terug komen kan ik daar best verdrietig van worden.

Dit heb ik ook. De tijd vliegt Pff. Sommige dingen zou ik graag nog eens over willen doen, maar dit gaat helaas niet. Dit zal alleen nog maar meer worden.
Hier hetzelfde, het gaat zo hard allemaal..
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

knop om de tijd even stil te zetten Empty Re: knop om de tijd even stil te zetten

Bericht  mauwmauw wo 9 jan 2013 - 2:34

Dat hij net geboren was,heb de eerste weken/maanden niet echt kunnen genieten van hem
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

knop om de tijd even stil te zetten Empty Re: knop om de tijd even stil te zetten

Bericht  Paper Crown wo 9 jan 2013 - 2:41

Ach kon dat maar! Zou t zo doen!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

knop om de tijd even stil te zetten Empty Re: knop om de tijd even stil te zetten

Bericht  Susan wo 9 jan 2013 - 2:43

De tijd, of laat ik het zo zeggen, de ontwikkeling stilzetten wil ik niet, maar ik vind het ook wel moeilijk dat de jaren zo snel gaan.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

knop om de tijd even stil te zetten Empty Re: knop om de tijd even stil te zetten

Bericht  Parisienne wo 9 jan 2013 - 2:45

Ik zou wel weer N. als baby in mijn armen willen hebben. Rustig, slapend terwijl ik op de bank/bed hang. Ik kan me daar nu echt weinig meer van herinneren, kan het me niet eens meer voorstellen dat ik een baby in mijn armen heb gehad. Ja, ik mis mijn baby. Die tijd is eigenlijk heel erg aan me voorbij gegaan, ben heel veel dingen vergeten. Jammer.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

knop om de tijd even stil te zetten Empty Re: knop om de tijd even stil te zetten

Bericht  Jezzie wo 9 jan 2013 - 2:52

PapillonRose schreef:
LDJ schreef:
chococupcake schreef:Hier al vanaf week één.... vind de tijd veel te snel gaan al vind ik het steeds leuker worden maar als ik me bedenk dat al deze fases snel gaan en nooit meer terug komen kan ik daar best verdrietig van worden.

Dit heb ik ook. De tijd vliegt Pff. Sommige dingen zou ik graag nog eens over willen doen, maar dit gaat helaas niet. Dit zal alleen nog maar meer worden.
Hier hetzelfde, het gaat zo hard allemaal..
Dat heb ik ook! Het gaat zo ontzettend snel en ze wordt al zo groot!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

knop om de tijd even stil te zetten Empty Re: knop om de tijd even stil te zetten

Bericht  duckie wo 9 jan 2013 - 2:58

Parisienne schreef:Ik zou wel weer N. als baby in mijn armen willen hebben. Rustig, slapend terwijl ik op de bank/bed hang. Ik kan me daar nu echt weinig meer van herinneren, kan het me niet eens meer voorstellen dat ik een baby in mijn armen heb gehad. Ja, ik mis mijn baby. Die tijd is eigenlijk heel erg aan me voorbij gegaan, ben heel veel dingen vergeten. Jammer.



+1
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

knop om de tijd even stil te zetten Empty Re: knop om de tijd even stil te zetten

Bericht  Gast wo 9 jan 2013 - 3:01

Toen ze net geboren waren, vond dat moment zo speciaal, de eerste ontmoeting, eerste slokjes aan de borst I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

knop om de tijd even stil te zetten Empty Re: knop om de tijd even stil te zetten

Bericht  piene1983 wo 9 jan 2013 - 3:04

Dat moment vlak na de geboorte. De eerste uren. En dan in slow motion... Die eerste uren zijn zo in een roes aan me voorbij gegaan en dat vind ik echt jammer. Intens gelukkig was ik, trots en blij. Nieuwsgierig en gerustgesteld dat het allemaal goed is gegaan. Voor het eerst mijn kleine mannetje op mijn buik, de eerste begroeting en de eerste oogopslag. Hem voorstellen aan mijn ouders ( en schoonouders). Ik zou het zo graag allemaal nog eens meemaken en dan bewuster.
piene1983
piene1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

knop om de tijd even stil te zetten Empty Re: knop om de tijd even stil te zetten

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum