Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Totaal iets anders

+4
Melis_je
*Noosa
PluDan
Caresses
8 plaatsers

Ga naar beneden

Totaal iets anders Empty Totaal iets anders

Bericht  Gast wo 26 okt 2011 - 20:19

Zijn hier mensen die totaal iets anders zijn gaan doen qua werk? En hoe is dat bevallen?

Ik heb eigenlijk heel mijn werkende leven achter een computer doorgebracht en vanaf volgende week begin ik aan een uitvoerende baan. Ik vind het best spannend!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Totaal iets anders Empty Re: Totaal iets anders

Bericht  Caresses wo 26 okt 2011 - 20:28

Spannend! Wat ga je doen?

Ik heb er zelf geen ervaring mee (maar doe een opleiding die uitvoerend is, en ik ga zodra ik klaar ben juist proberen een kantoorbaan te krijgen smile.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Totaal iets anders Empty Re: Totaal iets anders

Bericht  Gast wo 26 okt 2011 - 20:32

Hoezo dat Caresses? Vind je het uitvoerende niet leuk? Ik zeg liever niet wat ik ga doen al zullen een aantal mensen het wel al weten. Dat geeft niet maar als ik neerzet wat ik ga doen weet iedereen gelijk voor welk bedrijf ik werk. Dat vind ik wat veel van het goede haha laughcry.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Totaal iets anders Empty Re: Totaal iets anders

Bericht  Caresses wo 26 okt 2011 - 20:50

Oke, dat snap ik wel.

Nee, de opleiding die ik doe past echt niet bij me. (Theoretisch vind ik het interessant maar het werken zelf echt niet). Maar aangezien ik alleen nog dit jaar hoef af te maken, maak ik hem natuurlijk wel al.
Dan kan ik in ieder geval laten zien aan een toekomstige werkgever dat ik wel hbo niveau heb.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Totaal iets anders Empty Re: Totaal iets anders