Iphone aan/uit knop kapot
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Iphone aan/uit knop kapot
Hallo,
Sinds gister reageert mijn aan/uit knop van mijn iphone 4s heel slecht. Moet echt moeite doen om de knop in te drukken.
Nou vraag ik mij af hoe dat zit met de garantie en eventuele reperatie, gister hoorde ik ergens dat je in de Apple store in Amsterdam wel een nieuwe telefoon kunt krijgen, maar ik weet niet of ik dit nou moet geloven. Deze telefoon heb ik nog geen jaar dus garantie heb ik nog wel.
Hebben jullie ervaring met de apple store?
Alvast bedankt voor de reacties!
Sinds gister reageert mijn aan/uit knop van mijn iphone 4s heel slecht. Moet echt moeite doen om de knop in te drukken.
Nou vraag ik mij af hoe dat zit met de garantie en eventuele reperatie, gister hoorde ik ergens dat je in de Apple store in Amsterdam wel een nieuwe telefoon kunt krijgen, maar ik weet niet of ik dit nou moet geloven. Deze telefoon heb ik nog geen jaar dus garantie heb ik nog wel.
Hebben jullie ervaring met de apple store?
Alvast bedankt voor de reacties!
dr_oupy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 397
Punten : 465
Registratiedatum : 20-11-10
Re: Iphone aan/uit knop kapot
Waar heb je hem gekocht?
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Op internet bij studentmobiel.
dr_oupy- Fluisteraar
Ik heb hier zelf geen ervaring mee, maar mijn zusje wel. Bij haar deed na een jaar die home-knop het niet meer. Ze is naar de Apple store geweest in Amsterdam en kreeg meteen een nieuwe telefoon mee. Ze deden helemaal niet moeilijk. Ze had haar telefoon ook niet daar gekocht, maar ook ergens op internet besteld.
Pancake- Fluisteraar
- Aantal berichten : 362
Punten : 376
Registratiedatum : 19-11-10
Ja apple doet dat wel netjes. Met mijn 3g ook meerdere keren problemen gehad. Stuurden ze wel eerst de telefoon op maar na 2 weken kreeg ik een nieuwe. Nu met de 4 nog geen problemen gehad maar neem aan dat het beleid niet verandert is.
Marcellah89- Fluisteraar
- Aantal berichten : 297
Punten : 377
Registratiedatum : 27-11-10
Het schijnt een van de foutjes van de iPhonen 4 te zijn, dat de aan-uit knop snel kapot kan gaan. Ik zou terug gaan, hij wordt dan opgestuurd en gratis gemaakt. Als dat niet lukt, krijg je een nieuwe. Je bent je telefoon wel een week tot twee weken kwijt, helaas.
Bij mij ging de home-button vrij snel kapot. Opgestuurd, gemaakt en weer teruggekregen. Wederom niet goed en weer opgestuurd, toen heb ik een nieuwe gekregen. Daar heb ik nog geen problemen mee gehad, behalve toen ik er een glas thee over heen had laten vallen.
Als je hem trouwens niet zolang kwijt wilt zijn, dan kun je hem ook naar zo'n Turks telecom winkeltje brengen. Zijn maken ze ook en dan heb je hem binnen een aantal uren weer terug. Nadeel is dat je dan zelf voor de kosten opdraait, ik gok tussen de 30 en 50 euro.
Bij mij ging de home-button vrij snel kapot. Opgestuurd, gemaakt en weer teruggekregen. Wederom niet goed en weer opgestuurd, toen heb ik een nieuwe gekregen. Daar heb ik nog geen problemen mee gehad, behalve toen ik er een glas thee over heen had laten vallen.
Als je hem trouwens niet zolang kwijt wilt zijn, dan kun je hem ook naar zo'n Turks telecom winkeltje brengen. Zijn maken ze ook en dan heb je hem binnen een aantal uren weer terug. Nadeel is dat je dan zelf voor de kosten opdraait, ik gok tussen de 30 en 50 euro.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Denk dat ik binnenkort maar eens langs de Apple store ga in Amsterdam. Hoop namelijk niet dat ik 'm moet laten opsturen.
Zal het trouwens niet uitmaken dat het knopje nog wel gedeeltelijk werkt? Als ik heel lang en goed op het knopje drukt gaat het scherm uiteindelijk wel uit, niet meer zo snel als voorheen.
Zal het trouwens niet uitmaken dat het knopje nog wel gedeeltelijk werkt? Als ik heel lang en goed op het knopje drukt gaat het scherm uiteindelijk wel uit, niet meer zo snel als voorheen.
dr_oupy- Fluisteraar
Daar heb ik sinds een week ook last van. Nu zet ik m'n telefoon nooit uit, maar van standby naar 'aan' reageert hij heel slecht.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» BB - kapot trackpad.
» Met 1 druk op de knop
» Knop van de verwarming afgebroken
» Oorbellen nu al kapot.
» Matras kapot
» Met 1 druk op de knop
» Knop van de verwarming afgebroken
» Oorbellen nu al kapot.
» Matras kapot
Pagina 1 van 1