Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Domme acties. Ik heb ze dagelijks ;) Jij?

+17
Zora
Rovine
Toet
Clapperdie
Jezzie
PluDan
ExpressoB
FireButterfly
Silver
Paper Crown
minoessepoes
bolus26
mickey
Susan
SuperGrover
ekiaam87
Silva
21 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Domme acties. Ik heb ze dagelijks ;) Jij? - Pagina 2 Empty Re: Domme acties. Ik heb ze dagelijks ;) Jij?

Bericht  Rovine di 25 okt 2011 - 8:18

Had op Marktplaats op iets geboden en kreeg 's avonds meteen een adres door. Ik navigatie ingesteld en erheen gereden. Navigatie kon het huisnummer niet vinden, maar we hadden afgesproken bij een garagebox, dus zo vreemd leek me dat niet. Na 20 rondjes en tig keer keren kon ik het nog steeds niet vinden, dus belde ik de verkoper.

Ik stond dus in de verkeerde stad, er zijn meer straten die zo heten. laughcry
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Domme acties. Ik heb ze dagelijks ;) Jij? - Pagina 2 Empty Re: Domme acties. Ik heb ze dagelijks ;) Jij?

Bericht  ExpressoB di 25 okt 2011 - 8:31

toetje_ schreef:Ik had pas boodschappen gedaan en met opruimen heb ik en pot haargel in de koelkast gezet en een pot appelmoes in de badkamer op het schap. laughcry

tandenpoetsen met appelmoes;)
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  ExpressoB di 25 okt 2011 - 8:32

Nobucta schreef:Had op Marktplaats op iets geboden en kreeg 's avonds meteen een adres door. Ik navigatie ingesteld en erheen gereden. Navigatie kon het huisnummer niet vinden, maar we hadden afgesproken bij een garagebox, dus zo vreemd leek me dat niet. Na 20 rondjes en tig keer keren kon ik het nog steeds niet vinden, dus belde ik de verkoper.

Ik stond dus in de verkeerde stad, er zijn meer straten die zo heten. laughcry

huh vaag

en toen? was je ver ervandaan?
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Toet di 25 okt 2011 - 8:39

ExpressoB schreef:
toetje_ schreef:Ik had pas boodschappen gedaan en met opruimen heb ik en pot haargel in de koelkast gezet en een pot appelmoes in de badkamer op het schap. laughcry

tandenpoetsen met appelmoes;)

Liever tandenpoetsen dan mijn haar ermee doen!
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  ExpressoB di 25 okt 2011 - 8:59

haha ja dat is waar :P
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Zora di 25 okt 2011 - 9:02

Silva schreef:
Tea-Leaf schreef:Ik heb dagelijks domme acties, variërend van mild tot "jaaa hoor wat achterlijk, dit kan echt niet"

Vandaag zover:

• Kat op staart getrapt ( zielig! )

• Kopje koffie ( net gezet ) in koelkast gezet en fles cassis eruit gehaald. Mijn moeder wilde koffie en ik dus cassis

• Radio harder gezet ipv zachter toen ik aan het bellen was

• "Hoooi!" geroepen tegen een onbekende waarvan ik dacht dat ik hem kende. Ik zwaaide er zelfs nog heel blij bij laughcry

Oh! Hoi roepen terwijl ik ze toch niet blijk te kennen doe ik ook zo vaak! Dan zeg ik tegen mijn vriend: Kijk! Daar loopt je moeder! En dan blijkt het gewoon een oud vrouwtje achter een rolator te zijn (en mn schoonmoeder loopt niet eens achter een rolator en is ook nog niet eens zo heel oud hahaha). Vervolgens maakte mijn vriend dan een foto om mijn schoonmoeder te laten zien met wie ik haar verward had... hihi!

Haha da's lullig Very Happy
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 26 okt 2011 - 23:10

Ik heb zojuist 't hele huis doorgelopen, op zoek naar Frits.. Ben dus 10 keer de hal doorgelopen ennnn de 11e keer zag ik dat Frits op de kastdeur in de hal zat. smile

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 26 okt 2011 - 23:33

Ik stond gister al hijgend om 9 uur voor een potdichte deur van de peuterspeelzaal: herfstvakantie.

Gast
Gast

Bericht  JustMeDaan wo 26 okt 2011 - 23:50

Ik zocht me van de week helemaal gek naar mijn telefoon, zowat een paniekaanval, vergeten dat ik hem in mijn handen had en een spelletje op aan het spelen was....

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Jade do 27 okt 2011 - 0:16

Storm schreef:Ik stond gister al hijgend om 9 uur voor een potdichte deur van de peuterspeelzaal: herfstvakantie.

haha dat is ook lullig!

Een aantal jaren geleden (woonde nog thuis), werd ik 's ochtends nogal paniekerig wakker, het was al later dan ik dacht en ik moest opschieten! Snel mijn bed uit, douchen, aankleden, klaarmaken, brood smeren.. en ondertussen heel verbaasd dat mijn ouders nog in bed lagen. Ik dacht nog misschien zijn mijn zusjes vrij.

Omdat ik dacht dat mijn ouders zich, net als ik hadden verslapen, stormde ik hun kamer met de mededeling "het is al half 8!".

Krijg ik een hele slaperige reactie.. euuhh het is half 2! had ik de 01.00 aangezien voor 07.00 uur. Ik ben kon de rest van de nacht niet meer slapen.. laughcry

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  PrimaBella do 27 okt 2011 - 0:28

Vorig jaar toen de klok een uur achteruit gezet moest worden, had ik hem een uur vooruit gezet.
Dus toen het s' ochtends eigenlijk pas 7 uur was, was het bij mij al 9 uur.
Gevolg; ik stond 2 uur te vroeg op de parkeerplek waar we verzamelden voor het sporten... Rolling Eyes

Ik heb verder trouwens ook vaker kleinere domme acties en opmerkingen! Ben gewoon een beetje onhandig, haha! :P
PrimaBella
PrimaBella
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  Truttebol do 27 okt 2011 - 7:48

Regelmatig Rolling Eyes
-Ik heb ooit tijden gezocht naar de afwasborstel die ik kwijt was..Die vond ik terug in de koelkast uiteindelijk toen ik wat te drinken ging pakken Embarassed

-Naar mijn bril zoeken, die ik gewoon op heb (of ook een keer in mijn hand)

-Een telefoon uit mijn trui zak (zo'n sweater met voor zo'n vak) in de wc laten vallen tijdens doorspoelen..
Paar maanden daarna idem dito...Alleen zat mijn mobiel deze keer in mijn broekzak.

Ik kan een boek schrijven ben ik bang Embarassed Rolling Eyes
Truttebol
Truttebol
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 208
Punten : 239
Registratiedatum : 05-10-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: