Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris)

+22
Fearie
Rush
Chocoholic
lieke89
Oasis
SuperGrover
Raindrop
luisa
Dolphinne
flower
Beachgirl
Filoria
Snoes
Pien
Highway
Lavendel
Ugly Betty
Marin
TukTuk
RioolSpook
Atelier Madame
Monte
26 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris) - Pagina 2 Empty Re: Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris)

Bericht  luisa di 25 okt 2011 - 5:24

Wat een lage huren allemaal zeg (nou ja op <storm na).
Ik ben momenteel op zoek naar een huurwoning en lager dan 750-800 aan kale huur ga ik niet vinden denk ik, is particulier.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris) - Pagina 2 Empty Re: Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris)

Bericht  Raindrop di 25 okt 2011 - 5:30

Wij zijn begonnen met 640 euro kale huur, inmiddels is dat 675,21 euro (twee keer verhoogd in twee jaar tijd).
Daarnaast betalen we 85 euro servicekosten en gas/electriciteit en water komt er nog apart bij (dat hebben we gewoon via de energieleverancier en watermaatschappij).

Ons appartement heeft een oppervlakte van 87 m2 en het heeft 2 slaapkamers.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris) - Pagina 2 Empty Re: Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris)

Bericht  Gast di 25 okt 2011 - 5:33

Even wat vraagjes:

NU
Hoeveel betaal je per maand aan huur? 504 (hypotheek)
Eventueel hoeveel servicekosten? (85 vve)
Hoeveel % is de huur van je salaris? pfff 20 % van het inkomen ongeveer
Hoe ben je aan je huurwoning gekomen? nvt

MAART
Hoeveel betaal je per maand aan huur? 600,40
Eventueel hoeveel servicekosten? zit bij de huurprijs inbegrepen
Hoeveel % is de huur van je salaris? 22% ongeveer?
Hoe ben je aan je huurwoning gekomen? nieuwbouw appartement via de woningbouw


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris) - Pagina 2 Empty Re: Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris)

Bericht  Snoes di 25 okt 2011 - 5:34

Raindrop, ik vind dat best duur voor de plaats waar jij woont.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris) - Pagina 2 Empty Re: Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris)

Bericht  SuperGrover di 25 okt 2011 - 5:38

265 inclusief g/w/l, internet en inboedelverzekering. Daarvoor heb ik 15 m². Dat is meer dan 300% van mijn salaris, haha.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris) - Pagina 2 Empty Re: Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris)

Bericht  Gast di 25 okt 2011 - 5:55

Voor mijn prachtige kamer van +- 14m2 betaal ik het prachtige bedrag van 307,07. Die 0,07 cent doet het 'm.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris) - Pagina 2 Empty Re: Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris)

Bericht  Oasis di 25 okt 2011 - 5:56

Wij betalen 690 euro kale huur per maand voor een huis van 100m2 met 2 slaapkamers net buiten het centrum. Andere kosten, zoals gwl ect, komen er nog bovenop.
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris) - Pagina 2 Empty Re: Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris)

Bericht  Highway di 25 okt 2011 - 6:20

Ava schreef:Voor degenen die hier al gereageerd hebben: hebben jullie gereageerd in een percentage van jullie eigen salaris, of het salaris van jou en je partner? En in een percentage van je bruto of netto salaris?

gezamelijk en netto
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris) - Pagina 2 Empty Re: Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris)

Bericht  Gast di 25 okt 2011 - 6:28

Highway schreef:
Ava schreef:Voor degenen die hier al gereageerd hebben: hebben jullie gereageerd in een percentage van jullie eigen salaris, of het salaris van jou en je partner? En in een percentage van je bruto of netto salaris?

gezamelijk en netto

+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris) - Pagina 2 Empty Re: Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris)

Bericht  Raindrop di 25 okt 2011 - 8:27

Snoes schreef:Raindrop, ik vind dat best duur voor de plaats waar jij woont.

Ja vind ik ook. Het is wel heel dicht in het centrum maar dan nog vind ik het duur.
De huur is ook twee keer verhoogd in twee jaar tijd (dat zou door de index komen maar bij familie van mijn vriend die via hetzelfde makelaarskantoor huren in dezelfde stad is hij helemaal niet verhoogd).
En ook is er van alles mis in dit appartement (hij ziet er heel mooi uit maar dat is het) en de huurbaas doet totaal geen moeite laughcry
We willen volgend jaar ook gaan verhuizen naar een andere stad. Deze stad trekt mij sowieso al niet zo haha.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris) - Pagina 2 Empty Re: Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris)

Bericht  lieke89 di 25 okt 2011 - 9:37

wat een bedragen zie ik hier zeg! ik woon dan wel antikraak maar onze kale huur is maar 125 euro en daar hebben we dan een leuk huisje voor met 3 slaapkamers. Daar komen uiteraard nog wel de vaste lasten bij maar dan zijn we altijd nog veel goedkoper uit dan de meeste hier.
lieke89
lieke89
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 230
Punten : 233
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris) - Pagina 2 Empty Re: Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris)

Bericht  Gast di 25 okt 2011 - 10:09

Raindrop schreef:
Snoes schreef:Raindrop, ik vind dat best duur voor de plaats waar jij woont.

Ja vind ik ook. Het is wel heel dicht in het centrum maar dan nog vind ik het duur.
De huur is ook twee keer verhoogd in twee jaar tijd (dat zou door de index komen maar bij familie van mijn vriend die via hetzelfde makelaarskantoor huren in dezelfde stad is hij helemaal niet verhoogd).
En ook is er van alles mis in dit appartement (hij ziet er heel mooi uit maar dat is het) en de huurbaas doet totaal geen moeite laughcry
We willen volgend jaar ook gaan verhuizen naar een andere stad. Deze stad trekt mij sowieso al niet zo haha.

Ik dacht dat het wettelijk is geregeld dat je maar een bepaald % mag verhogen per jaar? Of werkt het bij jullie misschien anders.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris) - Pagina 2 Empty Re: Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris)

Bericht  Snoes di 25 okt 2011 - 10:15

Ik vind het ook maar raar dat die huur zomaar omhoog gaat. Maar goed, ik heb er verder weinig verstand van, wij hebben zelf ook wel ruim een jaar gehuurd, maar dat was particulier, misschien dat dat ook scheelt?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris) - Pagina 2 Empty Re: Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris)

Bericht  Filoria di 25 okt 2011 - 10:18

Haha de een zegt dat de huren in dit topic laag zijn, de ander vindt ze hoog, ik vind ze vooral erg verschillend.

En dat je weinig mensen ziet die meer dan 750 euro kale huur betalen is denk ik omdat kopen aantrekkelijker wordt als je zoveel geld te besteden hebt.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris) - Pagina 2 Empty Re: Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris)

Bericht  Chocoholic di 25 okt 2011 - 22:12

Hoeveel betaal je per maand aan huur? €423,28 (hier gaat nog €143 huurtoeslag af) voor een appartement van ongeveer 80m2 met 3 slaapkamers.
Eventueel hoeveel servicekosten? Rond de €15 volgens mij, dat zit in de huurprijs.
Hoeveel % is de huur van je salaris? Nvt, ik ontvang stufi en stagevergoeding.
Hoe ben je aan je huurwoning gekomen? Woonbedrijf
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris) - Pagina 2 Empty Re: Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris)

Bericht  Gast di 25 okt 2011 - 23:40

Filoria schreef:Haha de een zegt dat de huren in dit topic laag zijn, de ander vindt ze hoog, ik vind ze vooral erg verschillend.

En dat je weinig mensen ziet die meer dan 750 euro kale huur betalen is denk ik omdat kopen aantrekkelijker wordt als je zoveel geld te besteden hebt.
Misschien wel ja, maar wij komen niet in aanmerking voor een hypotheek dus we hebben weinig keus.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris) - Pagina 2 Empty Re: Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris)

Bericht  Gast di 25 okt 2011 - 23:40

Snoes schreef:Ik vind het ook maar raar dat die huur zomaar omhoog gaat. Maar goed, ik heb er verder weinig verstand van, wij hebben zelf ook wel ruim een jaar gehuurd, maar dat was particulier, misschien dat dat ook scheelt?
Onze huur is ook met 15 euro verhoogd ineens, blijkbaar mag dat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris) - Pagina 2 Empty Re: Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris)

Bericht  Rush di 25 okt 2011 - 23:42

Storm schreef:
Snoes schreef:Ik vind het ook maar raar dat die huur zomaar omhoog gaat. Maar goed, ik heb er verder weinig verstand van, wij hebben zelf ook wel ruim een jaar gehuurd, maar dat was particulier, misschien dat dat ook scheelt?
Onze huur is ook met 15 euro verhoogd ineens, blijkbaar mag dat.
Het percentage is standaard 2% ongeveer, dus dat klopt dan toch?
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris) - Pagina 2 Empty Re: Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris)

Bericht  Gast di 25 okt 2011 - 23:44

Rush schreef:
Storm schreef:
Snoes schreef:Ik vind het ook maar raar dat die huur zomaar omhoog gaat. Maar goed, ik heb er verder weinig verstand van, wij hebben zelf ook wel ruim een jaar gehuurd, maar dat was particulier, misschien dat dat ook scheelt?
Onze huur is ook met 15 euro verhoogd ineens, blijkbaar mag dat.
Het percentage is standaard 2% ongeveer, dus dat klopt dan toch?
Ik zeg toch ook niet dat het niet klopt? smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris) - Pagina 2 Empty Re: Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris)

Bericht  Rush di 25 okt 2011 - 23:45

Maar het is toch niet raar dat de huur dan zomaar omhoog gaat, dat is toch standaard ieder jaar weer zo?

Misschien vat ik het verkeerd op hoor, maar zoals ik het lees vinden jullie dat 'gek' haha.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris) - Pagina 2 Empty Re: Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris)

Bericht  Gast di 25 okt 2011 - 23:58

Rush schreef:Maar het is toch niet raar dat de huur dan zomaar omhoog gaat, dat is toch standaard ieder jaar weer zo?

Misschien vat ik het verkeerd op hoor, maar zoals ik het lees vinden jullie dat 'gek' haha.
Vorig jaar is de huur niet omhoog gegaan, maar dit jaar wel. Dus dan vind ik dat wel een beetje vreemd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris) - Pagina 2 Empty Re: Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris)

Bericht  Rush di 25 okt 2011 - 23:59

Hmm, wellicht zit dat particulier anders dan? Via een woningbouw is het wel heel standaard in ieder geval.

Maaaaar, dan heb ik niks gezegd :-)
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris) - Pagina 2 Empty Re: Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris)

Bericht  Gast wo 26 okt 2011 - 0:03

Ik weet niet hoe dat precies zit allemaal, en ik vind het ook niet erg hoor, 15 euro ga je niet dood van gelukkig smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris) - Pagina 2 Empty Re: Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris)

Bericht  Gast wo 26 okt 2011 - 0:08

lieke89 schreef:wat een bedragen zie ik hier zeg! ik woon dan wel antikraak maar onze kale huur is maar 125 euro en daar hebben we dan een leuk huisje voor met 3 slaapkamers. Daar komen uiteraard nog wel de vaste lasten bij maar dan zijn we altijd nog veel goedkoper uit dan de meeste hier.


Tja maar dan heb je kans er weer uit te moeten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris) - Pagina 2 Empty Re: Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris)

Bericht  Gast wo 26 okt 2011 - 0:15

Theedoosje schreef:
lieke89 schreef:wat een bedragen zie ik hier zeg! ik woon dan wel antikraak maar onze kale huur is maar 125 euro en daar hebben we dan een leuk huisje voor met 3 slaapkamers. Daar komen uiteraard nog wel de vaste lasten bij maar dan zijn we altijd nog veel goedkoper uit dan de meeste hier.


Tja maar dan heb je kans er weer uit te moeten.
Nolu inderdaad. Ik persoonlijk woon liever stabiel met een hoge huur dan zo weinig betalen en er toch weer uit te moeten. Het liefst woon uik stabiel met een lage huur Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris) - Pagina 2 Empty Re: Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum