wat en hoeveel betaal je nog naast je huur
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
wat en hoeveel betaal je nog naast je huur
Hallo,
Ik betaal nu alles incl en heb totaal nergens omkijken heen...
Maar ik ga vrijdag een huisje bezichtigingen waar dit wel apart erbij komt zoals: g/w/l. internet, afval, gemeente heffingen. Vergeet ik nog iets?
Hoeveel betalen jullie gemiddeld aan deze dingen?
Mijn huur zou dan al hoger zijn als nu maar goed, huursubsidie... maar de kosten naast de huur zullen er dan nu wel nog eens extra bijkomen, ik moet een beetje richtprijs hebben (per maand) wat dat kost. Sowieso best lastig voor mij daar ik ook nog erg wisselend werk, ik heb wel een minimaal aantal uren vast maar dit zijn er niet veel (22) maar werk regelmatig meer. Gemiddeld zit ik toch vaak op 30u. Maar hierdoor is het jaarinkomen soms wel moeilijk te schatten...
Groetjes en bedankt alvast
Ik betaal nu alles incl en heb totaal nergens omkijken heen...
Maar ik ga vrijdag een huisje bezichtigingen waar dit wel apart erbij komt zoals: g/w/l. internet, afval, gemeente heffingen. Vergeet ik nog iets?
Hoeveel betalen jullie gemiddeld aan deze dingen?
Mijn huur zou dan al hoger zijn als nu maar goed, huursubsidie... maar de kosten naast de huur zullen er dan nu wel nog eens extra bijkomen, ik moet een beetje richtprijs hebben (per maand) wat dat kost. Sowieso best lastig voor mij daar ik ook nog erg wisselend werk, ik heb wel een minimaal aantal uren vast maar dit zijn er niet veel (22) maar werk regelmatig meer. Gemiddeld zit ik toch vaak op 30u. Maar hierdoor is het jaarinkomen soms wel moeilijk te schatten...
Groetjes en bedankt alvast
limbogirl82- Fluisteraar
- Aantal berichten : 220
Punten : 366
Registratiedatum : 01-12-10
Re: wat en hoeveel betaal je nog naast je huur
Mijn vaste lasten, zonder gekkigheid, zijn in totaal 1300 euro. Daar gaat 633 euro vanaf voor "huur" (want ik heb een koopwoning).
Gast- Gast
Gemeenteheffingen is eigenlijk overal anders hoe dat geïnd wordt, bij ons zit het grotendeels al bij het water, het kan alleen zijn dat we daar in januari/februari voor bij moeten betalen.
Onze kosten: (en dan wonen we met zijn tweeën in een vrijstaand nieuwbouwhuis, dus wel groot maar goed geïsoleerd):
Water/afval/gemeenteheffingen: 50 euro per maand (als je echt alleen water hebt en niet de afvalstoffen e.d. is het natuurlijk veel en veel minder, maar dan moet je er wel rekening mee houden dat je een flink bedrag aan het begin van het jaar moet betalen).
Elektriciteit: 52 euro per maand
Gas: 84 euro per maand
UPC: ongeveer 85 euro per maand (digitale tv met extra zenderpakket, ook film 1 en eredivisielive, vaste telefoon en internet)
Verzekeringen zul je nu ook al wel hebben neem ik aan.
Eenmalig hebben we dit jaar ongeveer 50 euro aan waterschapsbelasting moeten betalen.
Onze kosten: (en dan wonen we met zijn tweeën in een vrijstaand nieuwbouwhuis, dus wel groot maar goed geïsoleerd):
Water/afval/gemeenteheffingen: 50 euro per maand (als je echt alleen water hebt en niet de afvalstoffen e.d. is het natuurlijk veel en veel minder, maar dan moet je er wel rekening mee houden dat je een flink bedrag aan het begin van het jaar moet betalen).
Elektriciteit: 52 euro per maand
Gas: 84 euro per maand
UPC: ongeveer 85 euro per maand (digitale tv met extra zenderpakket, ook film 1 en eredivisielive, vaste telefoon en internet)
Verzekeringen zul je nu ook al wel hebben neem ik aan.
Eenmalig hebben we dit jaar ongeveer 50 euro aan waterschapsbelasting moeten betalen.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Gas en elektriciteit 135 per maand, water 60 (incl. alle heffingen), internet 20. Afval zo'n euro of 70 per jaar en gemeenteheffingen 250 geloof ik. Wij zijn dan wel met z'n tweeën in een ruime tussenwoning en ik ben ben overdag gewoon thuis, dus bij jou zal G/W/L significant lager liggen denk ik.
Gast- Gast
Ok thanks!
Ja verzekeringen etc heb ik al allemaal.
Ik betaal nu gewoon alles incl dus heb er geen omkijken heen en ook geen idee wat alles kost gezien dat allemaal via mijn huurbaas loopt.
Ik ben ook best veel weg en werk ook met diensten zelfs slaapdiensten dus ben ook wel eens een hele nacht weg.
Morgen maar ff vragen wat de huidige huurder betaalt.
Ikhoorde trouwens ook dat makelaars geen bemiddelingskosten mogen rekenen???
weet hier iemand toevallig nog iets van. Of dat ze vaak veel te veel hiervoor vragen...
Ja verzekeringen etc heb ik al allemaal.
Ik betaal nu gewoon alles incl dus heb er geen omkijken heen en ook geen idee wat alles kost gezien dat allemaal via mijn huurbaas loopt.
Ik ben ook best veel weg en werk ook met diensten zelfs slaapdiensten dus ben ook wel eens een hele nacht weg.
Morgen maar ff vragen wat de huidige huurder betaalt.
Ikhoorde trouwens ook dat makelaars geen bemiddelingskosten mogen rekenen???
weet hier iemand toevallig nog iets van. Of dat ze vaak veel te veel hiervoor vragen...
limbogirl82- Fluisteraar
- Aantal berichten : 220
Punten : 366
Registratiedatum : 01-12-10
wij betalen
70 voorschot gas en licht
25 internet
40 gemeente
10 water
tv is nog gratis omdat ziggo het signaal nog niet heeft afgesloten van de vorigre bewoners
70 voorschot gas en licht
25 internet
40 gemeente
10 water
tv is nog gratis omdat ziggo het signaal nog niet heeft afgesloten van de vorigre bewoners
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik weet het niet precies, mijn vriend doet de finacien.
Wij betalen aan huur 650 euro. En onze vaste lasten in totaal zijn net geen 900 euro. (inclusief verzekeingen etc.)
Wij betalen aan huur 650 euro. En onze vaste lasten in totaal zijn net geen 900 euro. (inclusief verzekeingen etc.)
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10
Zeker weten BR? Alleen aan zorgverzekering voor 2 pers. erbij kom je daar toch al bijna op uit?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Neem aan dat de ze dan niet de zorgverzekering bedoeld, maar de verzekeringen voor het huis?
Anders is het wel erg weinig allemaal inderdaad!
Anders is het wel erg weinig allemaal inderdaad!
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Idd zonder de zorgverzekering
Niet aan gedacht dat het krom over kon komen, haha! Die betalen we namelijk ieder van onze eigen rekening. Alles voor het huis gaat van de gezamelijke rekening.
Niet aan gedacht dat het krom over kon komen, haha! Die betalen we namelijk ieder van onze eigen rekening. Alles voor het huis gaat van de gezamelijke rekening.
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10
Haha. Ja, het ligt er ook maar net aan hoe je dat hebt geregeld en wat je onder vaste lasten rekent haha
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Soortgelijke onderwerpen
» Hoeveel huur?
» Hoeveel betaal je een oppas?
» Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris)
» hoeveel % van je salaris betaal je aan hypotheek?
» Hoeveel betaal jij voor de kapper?
» Hoeveel betaal je een oppas?
» Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris)
» hoeveel % van je salaris betaal je aan hypotheek?
» Hoeveel betaal jij voor de kapper?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: