Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

wat en hoeveel betaal je nog naast je huur

5 plaatsers

Ga naar beneden

wat en hoeveel betaal je nog naast je huur Empty wat en hoeveel betaal je nog naast je huur

Bericht  limbogirl82 wo 24 aug 2011 - 10:41

Hallo,

Ik betaal nu alles incl en heb totaal nergens omkijken heen...
Maar ik ga vrijdag een huisje bezichtigingen waar dit wel apart erbij komt zoals: g/w/l. internet, afval, gemeente heffingen. Vergeet ik nog iets?

Hoeveel betalen jullie gemiddeld aan deze dingen?
Mijn huur zou dan al hoger zijn als nu maar goed, huursubsidie... maar de kosten naast de huur zullen er dan nu wel nog eens extra bijkomen, ik moet een beetje richtprijs hebben (per maand) wat dat kost. Sowieso best lastig voor mij daar ik ook nog erg wisselend werk, ik heb wel een minimaal aantal uren vast maar dit zijn er niet veel (22) maar werk regelmatig meer. Gemiddeld zit ik toch vaak op 30u. Maar hierdoor is het jaarinkomen soms wel moeilijk te schatten...

Groetjes en bedankt alvast

limbogirl82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 220
Punten : 366
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat en hoeveel betaal je nog naast je huur Empty Re: wat en hoeveel betaal je nog naast je huur

Bericht  Gast wo 24 aug 2011 - 10:54

Mijn vaste lasten, zonder gekkigheid, zijn in totaal 1300 euro. Daar gaat 633 euro vanaf voor "huur" (want ik heb een koopwoning).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat en hoeveel betaal je nog naast je huur Empty Re: wat en hoeveel betaal je nog naast je huur

Bericht  blondje1313 wo 24 aug 2011 - 18:55

Gemeenteheffingen is eigenlijk overal anders hoe dat geïnd wordt, bij ons zit het grotendeels al bij het water, het kan alleen zijn dat we daar in januari/februari voor bij moeten betalen.
Onze kosten: (en dan wonen we met zijn tweeën in een vrijstaand nieuwbouwhuis, dus wel groot maar goed geïsoleerd):
Water/afval/gemeenteheffingen: 50 euro per maand (als je echt alleen water hebt en niet de afvalstoffen e.d. is het natuurlijk veel en veel minder, maar dan moet je er wel rekening mee houden dat je een flink bedrag aan het begin van het jaar moet betalen).
Elektriciteit: 52 euro per maand
Gas: 84 euro per maand
UPC: ongeveer 85 euro per maand (digitale tv met extra zenderpakket, ook film 1 en eredivisielive, vaste telefoon en internet)

Verzekeringen zul je nu ook al wel hebben neem ik aan.
Eenmalig hebben we dit jaar ongeveer 50 euro aan waterschapsbelasting moeten betalen.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat en hoeveel betaal je nog naast je huur Empty Re: wat en hoeveel betaal je nog naast je huur

Bericht  Gast wo 24 aug 2011 - 19:55

Gas en elektriciteit 135 per maand, water 60 (incl. alle heffingen), internet 20. Afval zo'n euro of 70 per jaar en gemeenteheffingen 250 geloof ik. Wij zijn dan wel met z'n tweeën in een ruime tussenwoning en ik ben ben overdag gewoon thuis, dus bij jou zal G/W/L significant lager liggen denk ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat en hoeveel betaal je nog naast je huur Empty Re: wat en hoeveel betaal je nog naast je huur

Bericht  limbogirl82 do 25 aug 2011 - 10:39

Ok thanks!
Ja verzekeringen etc heb ik al allemaal.
Ik betaal nu gewoon alles incl dus heb er geen omkijken heen en ook geen idee wat alles kost gezien dat allemaal via mijn huurbaas loopt.
Ik ben ook best veel weg en werk ook met diensten zelfs slaapdiensten dus ben ook wel eens een hele nacht weg.
Morgen maar ff vragen wat de huidige huurder betaalt.
Ikhoorde trouwens ook dat makelaars geen bemiddelingskosten mogen rekenen???
weet hier iemand toevallig nog iets van. Of dat ze vaak veel te veel hiervoor vragen...


limbogirl82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 220
Punten : 366
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat en hoeveel betaal je nog naast je huur Empty Re: wat en hoeveel betaal je nog naast je huur

Bericht  Atelier Madame do 25 aug 2011 - 19:59

wij betalen
70 voorschot gas en licht
25 internet
40 gemeente
10 water

tv is nog gratis omdat ziggo het signaal nog niet heeft afgesloten van de vorigre bewoners
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat en hoeveel betaal je nog naast je huur Empty Re: wat en hoeveel betaal je nog naast je huur

Bericht  Penny Blossom do 25 aug 2011 - 20:07

Ik weet het niet precies, mijn vriend doet de finacien.
Wij betalen aan huur 650 euro. En onze vaste lasten in totaal zijn net geen 900 euro. (inclusief verzekeingen etc.)
Penny Blossom
Penny Blossom
Prater
Prater

Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat en hoeveel betaal je nog naast je huur Empty Re: wat en hoeveel betaal je nog naast je huur

Bericht  Rush do 25 aug 2011 - 20:08

Zeker weten BR? Alleen aan zorgverzekering voor 2 pers. erbij kom je daar toch al bijna op uit? :shock:
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

wat en hoeveel betaal je nog naast je huur Empty Re: wat en hoeveel betaal je nog naast je huur

Bericht  blondje1313 do 25 aug 2011 - 22:29

Neem aan dat de ze dan niet de zorgverzekering bedoeld, maar de verzekeringen voor het huis?
Anders is het wel erg weinig allemaal inderdaad!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat en hoeveel betaal je nog naast je huur Empty Re: wat en hoeveel betaal je nog naast je huur

Bericht  Penny Blossom do 25 aug 2011 - 23:22

Idd zonder de zorgverzekering smile
Niet aan gedacht dat het krom over kon komen, haha! Die betalen we namelijk ieder van onze eigen rekening. Alles voor het huis gaat van de gezamelijke rekening.
Penny Blossom
Penny Blossom
Prater
Prater

Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat en hoeveel betaal je nog naast je huur Empty Re: wat en hoeveel betaal je nog naast je huur

Bericht  Rush do 25 aug 2011 - 23:23

Haha. Ja, het ligt er ook maar net aan hoe je dat hebt geregeld en wat je onder vaste lasten rekent haha Wink
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

wat en hoeveel betaal je nog naast je huur Empty Re: wat en hoeveel betaal je nog naast je huur

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum