Hoeveel betalen jullie bij de dierenarts?
Pagina 1 van 1
Hoeveel betalen jullie bij de dierenarts?
Wij zijn vandaag met onze hond naar de da geweest omdat ze de hele nacht had overgegeven. Nu heeft ze twee prikken gehad, 1 voor haar darmen, 1 voor haar maag en pilletjes en we waren 75 euro kwijt. Nu kost het consult al 31 euro dus dat schiet al op.
Ik vind het best prijzig dus ben benieuwd hoeveel jullie betalen bij de dierenarts?
Ik vind het best prijzig dus ben benieuwd hoeveel jullie betalen bij de dierenarts?
Gast- Gast
Re: Hoeveel betalen jullie bij de dierenarts?
Niks, we zijn verzekerd!
betaal 22 euro p.m. en we hoeven niks voor te schieten en zijn voor zo'n beetje alles gedekt... alleen steriliseren zullen we de helft van moeten betalen en bijvoorbeeld bestralingen en chemo zit een eigen risico bij!
betaal 22 euro p.m. en we hoeven niks voor te schieten en zijn voor zo'n beetje alles gedekt... alleen steriliseren zullen we de helft van moeten betalen en bijvoorbeeld bestralingen en chemo zit een eigen risico bij!
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10
Ik betaal 16 euro voor een consult. Ik weet niet of er verschil zit in honden of katten. Bij wie ben je verzekerd Goochempie?
Gast- Gast
Ik vind het ook prijzig hoor weet zo niet meer wat ik betaal maar weet wel dat ik steeds verschiet als ik erheen moet. Maar ik verzeker me er ook niet voor. Die ene keer dat ik erheen moet dan haal ik die verzekering er toch niet uit.
Gast- Gast
Wij hadden deze hond ook verzekerd maar ik heb dat pas geleden stopgezet. Ik betaalde 18 euro per maand en dat terwijl ze 4 jaar niets gehad heeft. reken maar. Wel jammer dat ze nu net iets heeft, nu ik hem stop heb gezet. Maar ja, dat is natuurlijk altijd..
Gast- Gast
Ik betaal geloof ik 18 euro voor een consult. Het is een beetje jammer dat dierenartsen zelf hun prijzen mogen bepalen. Ik zou als ik jou was een beetje gaan 'dierenartsshoppen', heb ik ook gedaan toen ik mijn katten moest laten steriliseren. Mijn eigen dierenarts was daar heel duur in, maar een ander in de buurt deed het zowat voor de helft.
Een verzekering heb ik overigens niet.
Een verzekering heb ik overigens niet.
Gast- Gast
Brennuss schreef:Ik betaal 16 euro voor een consult. Ik weet niet of er verschil zit in honden of katten. Bij wie ben je verzekerd Goochempie?
ik ben verzekerd bij proteq, heb er nog geen gebruik van hoeven te maken maar weet van vrienden met een hond dat bij hun alles perfect loopt. Die hebben een sharpei en dat is een ras die vrij vaak iets heeft dus die hebben het er allang uit!
Nou krijgen wij een golden en dat zijn over het algemeen gezonde honden, maar moeten bijvoorbeeld wel twee keer per jaar prikken omdat ze veel zwemmen. En ze hebben aanleg voor HD en bepaalde soorten kanker. Dat is beide meteen mega duur!
Ik ken mijzelf, ik ga het niet apart zetten dus dan maar zo vind het wel een veilig idee!
Voor een kat betaal je ook veel minder premie btw
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10
wij betalen voor een consult (hond, kat, konijn, cavia, dat maakt niets uit) 26 euro. Vervolgconsult is 20 euro meen ik.
Sterilisatie van onze kitten was 130 euro, bloedonderzoek bij grote poes was ruim 90 euro...
ze is duur, maar ze is erg goed, dus dan maar daar heen.
Sterilisatie van onze kitten was 130 euro, bloedonderzoek bij grote poes was ruim 90 euro...
ze is duur, maar ze is erg goed, dus dan maar daar heen.
Gast- Gast
Ik heb eigenlijk géén idee, ik heb nog nooit zoiets dringends gehad, dat ik met mijn diertjes met spoed naar de DA moest, dus ik kom altijd in 't spreekuur (van 17;00 tot 18;00) en dan betaal je niks voor 't consult.
Gast- Gast
Ik ben ook verzekerd na alle ellende met ons eerste puppy wat parvo bleek te hebben. Dat werd flinke rekening van de dierenarts (en dan hadden ze alleen medicatie gerekend, niet eens consulten, erg lief) en een puppy wat ik in moest laten slapen omdat het te ziek was.
Omdat het een klein hondje is betaal ik iets van 9,00 per maand.
Omdat het een klein hondje is betaal ik iets van 9,00 per maand.
Gast- Gast
Trisha schreef:Ik heb eigenlijk géén idee, ik heb nog nooit zoiets dringends gehad, dat ik met mijn diertjes met spoed naar de DA moest, dus ik kom altijd in 't spreekuur (van 17;00 tot 18;00) en dan betaal je niks voor 't consult.
Bij ons betaal je dus ook op het inloopspreekuur consultkosten..
Gast- Gast
Ik heb net nog bij mam gechecked (voor de zekerheid...) maar we betalen echt niks tijdens dat spreekuur... Maar bijv castreren, da's weer stuk duurder dan elders!Sunprincess schreef:Trisha schreef:Ik heb eigenlijk géén idee, ik heb nog nooit zoiets dringends gehad, dat ik met mijn diertjes met spoed naar de DA moest, dus ik kom altijd in 't spreekuur (van 17;00 tot 18;00) en dan betaal je niks voor 't consult.
Bij ons betaal je dus ook op het inloopspreekuur consultkosten..
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Hoeveel betalen jullie aan hypotheek?
» Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?
» Acceptgiro bij bol.com (binnen hoeveel dagen betalen?)
» Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris)
» Hoeveel betalen jullie voor coupe soleil bij de kapper?
» Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?
» Acceptgiro bij bol.com (binnen hoeveel dagen betalen?)
» Wat betalen jullie aan huur? (en hoeveel % van salaris)
» Hoeveel betalen jullie voor coupe soleil bij de kapper?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: