Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Rondkomen met kindjes

+15
loesje
Darius
LMCurious
Vancity_girl
Susan
PapillonRose
Floor
M@niek
joyce0606
vlinder19
Teddyaapje
Annie24
Jazzlyn
Lejow
*Lookie*
19 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Rondkomen met kindjes - Pagina 3 Empty Re: Rondkomen met kindjes

Bericht  Gast wo 26 okt 2011 - 8:29

Susan schreef:Ik denk ook zeker niet dat zij er iets van zouden merken als we ze in kleren van de Zeeman of de Wibra zouden laten lopen. Ik vind het ook gewoon zelf leuk om bepaalde kleren te kopen. Ik moet ook wel zeggen dat spijkerbroeken van Vingino en Eager Beaver erg lang mooi blijven en aangezien Ezra vrij klein van stuk is, kan hij ze erg lang aan. Ze zijn het geld dus wel waard.
Je hoeft je toch niet te verantwoorden waarom je duurdere kleertjes koopt smile de een koopt wat duurdere spulletjes, de ander vindt dat zonde. Mij maakt het allemaal niet uit, het zijn allemaal kleren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rondkomen met kindjes - Pagina 3 Empty Re: Rondkomen met kindjes

Bericht  Susan wo 26 okt 2011 - 8:30

Ik ben me ook niet aan het verantwoorden, ik vertel gewoon mijn mening en ervaring.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rondkomen met kindjes - Pagina 3 Empty Re: Rondkomen met kindjes

Bericht  Printje wo 26 okt 2011 - 8:31

Ieder zijn ding inderdaad, ik kan het er persoonlijk niet aan uitgeven, of in de uitverkoop dan wel. Ik vind de broekjes van Name it en V&D ook erg fijn, en trouwens die vd Ter Stal blijven ook erg mooi.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rondkomen met kindjes - Pagina 3 Empty Re: Rondkomen met kindjes

Bericht  Gast wo 26 okt 2011 - 8:31

Oke, ik bedoelde het niet rot in ieder geval. Het leek alsof je je aan het verantwoorden was, maar dat is niet zo dus.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rondkomen met kindjes - Pagina 3 Empty Re: Rondkomen met kindjes

Bericht  Printje wo 26 okt 2011 - 8:32

Storm schreef:
Susan schreef:Ik denk ook zeker niet dat zij er iets van zouden merken als we ze in kleren van de Zeeman of de Wibra zouden laten lopen. Ik vind het ook gewoon zelf leuk om bepaalde kleren te kopen. Ik moet ook wel zeggen dat spijkerbroeken van Vingino en Eager Beaver erg lang mooi blijven en aangezien Ezra vrij klein van stuk is, kan hij ze erg lang aan. Ze zijn het geld dus wel waard.
Je hoeft je toch niet te verantwoorden waarom je duurdere kleertjes koopt smile de een koopt wat duurdere spulletjes, de ander vindt dat zonde. Mij maakt het allemaal niet uit, het zijn allemaal kleren.

Ik doelde niet op Susan, gewoon in het algemeen, koop voor mezelf ook eigenlijk nooit merkkleding, nooit gedaan ook.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rondkomen met kindjes - Pagina 3 Empty Re: Rondkomen met kindjes

Bericht  Susan wo 26 okt 2011 - 8:38

Voor mezelf koop ik wel eens Mexx of Benetton of Steps, maar het merendeel gewoon H&M.

Met 'lang mooi' bedoel ik trouwens niet een paar maanden, Ezra heeft spijkerbroeken die hij al had toen hij twee was en die nu nog als nieuw zijn (en die hij wel heel intensief heeft gedragen in de tussentijd, en nog steeds draagt).
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rondkomen met kindjes - Pagina 3 Empty Re: Rondkomen met kindjes

Bericht  Printje wo 26 okt 2011 - 8:41

Susan schreef:Voor mezelf koop ik wel eens Mexx of Benetton of Steps, maar het merendeel gewoon H&M.

Met 'lang mooi' bedoel ik trouwens niet een paar maanden, Ezra heeft spijkerbroeken die hij al had toen hij twee was en die nu nog als nieuw zijn (en die hij wel heel intensief heeft gedragen in de tussentijd, en nog steeds draagt

hahaha nee dat kan ik idd niet zeggen over die broekjes haha. Dan is het het geld wel waard als hij er echt zolang mee kan doen natuurlijk. Maar ik heb altijd liever veeeeeeel kleren dan dure kleren hahaha.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rondkomen met kindjes - Pagina 3 Empty Re: Rondkomen met kindjes

Bericht  Susan wo 26 okt 2011 - 8:44

Hij heeft over de hoeveelheid ook niet te klagen, overigens heeft hij ook wel gewoon spijkerbroeken van de H&M. Die blijven soms ook best lang mooi.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rondkomen met kindjes - Pagina 3 Empty Re: Rondkomen met kindjes

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum