slimme kindjes
+7
RYW
Printje
Filoria
Annie24
Annemie
holaagirl
kwak
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
slimme kindjes
de loopwagen van mijn dochter ging haar te snel. Nu gaat ze aan de zijkant staan en duwt 'm gewoon opzij. Zo gaat ie wat langzamer en rolt ie niet weg als zij even wil spelen met het activiteitenbord, maar kan ze toch stappen. Ik vond het nogal een innovatieve uitvinding van zo'n kleintje.
Hebben jullie kindjes wel eens een slimme oplossing voor een probleem gevonden?
Gast- Gast
Re: slimme kindjes
Laatste op het CB moest hij de figuren blokjes door het juiste figuren gaatje doen.
Na een paar keer proberen lukte het hem niet. Hij maakt de klep open gooit alle blokjes in het bakje. Klepje dicht en zegt "KLaar"
Na een paar keer proberen lukte het hem niet. Hij maakt de klep open gooit alle blokjes in het bakje. Klepje dicht en zegt "KLaar"
Gast- Gast
ik vind het van mijn dochter erg slim dat ze precies weet waar haar speelgoed ligt.
als ze het speelgoed wil hebben kruipt ze naar de bak toe en trekt net zo lang tot de bak half onder de box vandaan is.
als ze het speelgoed wil hebben kruipt ze naar de bak toe en trekt net zo lang tot de bak half onder de box vandaan is.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Af en toe valt het me ineens op hoe ontzettend veel ze al mee krijgt van wat er om haar heen gebeurt. Bijvoorbeeld met de weg vinden: ze kan blindelings naar de supermarkt lopen, als we de stad binnenkomen waar haar opa en oma wonen begint ze al 'opa en oma' te roepen, ik fiets regelmatig buitenaf met haar en ze weet al precies waar de koeien / paarden / schapen staan. Dat vind ik dan altijd zo knap, anderhalf jaar terug was het nog zo'n hulpeloos wezentje en dan vind ik het toch bijna onvoorstelbaar hoe snel kindjes dingen kunnen leren.
Gast- Gast
Dromertje schreef:de loopwagen van mijn dochter ging haar te snel. Nu gaat ze aan de zijkant staan en duwt 'm gewoon opzij. Zo gaat ie wat langzamer en rolt ie niet weg als zij even wil spelen met het activiteitenbord, maar kan ze toch stappen. Ik vond het nogal een innovatieve uitvinding van zo'n kleintje.
whahaha! zo grappig. N.athan doet dit dus ook!! Met de loopwagen, en kinderstoel...
Leuk hé om te zien hoe ze dat bedenken!
holaagirl- Prater
- Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
haha dat doet mij denken aan mijn neefje en zijn loopwagen een tijdje terug toen hij nog 'leerde' lopen.
Hij liep achter zijn loopwagen maar kon nog geen scherpe bochten maken. Dus elke keer als de loopwagen tegen de muur ging dan ging hij vanaf de andere kant achter de wagen lopen.. Het is zo'n loopwagen van V-tech dus hij liep dan heel oncharmant met zijn billen naar achter, maar hij kon wel gewoon doorwandelen
Hij liep achter zijn loopwagen maar kon nog geen scherpe bochten maken. Dus elke keer als de loopwagen tegen de muur ging dan ging hij vanaf de andere kant achter de wagen lopen.. Het is zo'n loopwagen van V-tech dus hij liep dan heel oncharmant met zijn billen naar achter, maar hij kon wel gewoon doorwandelen
Gast- Gast
Mijn zoontje was al slim in de buik, hij kwam 3 weken te vroeg, waardoor we gelukkig nog de belastingteruggaaf kregen en de kinderbijslag, haha :-D
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Annemie schreef:Mijn zoontje was al slim in de buik, hij kwam 3 weken te vroeg, waardoor we gelukkig nog de belastingteruggaaf kregen en de kinderbijslag, haha :-D
Jeetje wat een slimmerik ja
Gast- Gast
hahahahaAnnemie schreef:Mijn zoontje was al slim in de buik, hij kwam 3 weken te vroeg, waardoor we gelukkig nog de belastingteruggaaf kregen en de kinderbijslag, haha :-D
holaagirl- Prater
- Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Annemie schreef:Mijn zoontje was al slim in de buik, hij kwam 3 weken te vroeg, waardoor we gelukkig nog de belastingteruggaaf kregen en de kinderbijslag, haha :-D
Het dochtertje van een collega van mij was behoorlijk eigenwijs: die kwam om 00.02 uur op 1 januari 2011 ter wereld
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Annie24 schreef:Annemie schreef:Mijn zoontje was al slim in de buik, hij kwam 3 weken te vroeg, waardoor we gelukkig nog de belastingteruggaaf kregen en de kinderbijslag, haha :-D
Het dochtertje van een collega van mij was behoorlijk eigenwijs: die kwam om 00.02 uur op 1 januari 2011 ter wereld
Wat leuk! Dan was het misschien wel de eerste baby van Nederland in 2011?
Gast- Gast
@Annie, dat is wel heel bijzonder ja :-D
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Tomas vertelde dat ze bij zijn kinderdagverblijf geen televisie hebben. 'Juf Joke moet nog een televisie kopen, in de supermarkt.'
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
hahahha Annemie dat is idd wel erg slim van hem!
Ons ventje doet geregeld dingen waarvan ik denk snap jij dat al??? Ik vind dat zijn passieve woordenschat echt zo groot is dat ik er vaak versteld van sta.
Ons ventje doet geregeld dingen waarvan ik denk snap jij dat al??? Ik vind dat zijn passieve woordenschat echt zo groot is dat ik er vaak versteld van sta.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ik moest heel erg lachen toen mijn oudste (6 jaren jong) heel gedetailleerd aan mijn moeder ging uitleggen wat moleculen waren. 'En alles is van moleculen gemaakt, oma, ook snot'
Vervolgens stapte hij over op het uitleggen van het begrip 'instinct', en op het moment zit hij in een ingenieursfase, want hij is nu bezig met de kwestie 'hoe kan een stalen schip blijven drijven' en lult over drijfvermogen enzo. De draak.
Vervolgens stapte hij over op het uitleggen van het begrip 'instinct', en op het moment zit hij in een ingenieursfase, want hij is nu bezig met de kwestie 'hoe kan een stalen schip blijven drijven' en lult over drijfvermogen enzo. De draak.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Haha , hier zegt Yara steeds dat 'papa een auto heeft gekocht bij de Hema' .Filoria schreef:Tomas vertelde dat ze bij zijn kinderdagverblijf geen televisie hebben. 'Juf Joke moet nog een televisie kopen, in de supermarkt.'
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
ik verbaas mij er ook vaak over.
vandaag was hij met een pen aan het tikken op zijn kinderstoel. Dus ik pak de pen, en maak een tekening op een wit vel. Geef vervolgens de pen terug, en hij gaat voorzichtig met de pen over het papier. Hij drukte niet zo heel hard, waardoor er geen strepen kwamen, maar het idee was er.
Geweldig vind ik dat.
vandaag was hij met een pen aan het tikken op zijn kinderstoel. Dus ik pak de pen, en maak een tekening op een wit vel. Geef vervolgens de pen terug, en hij gaat voorzichtig met de pen over het papier. Hij drukte niet zo heel hard, waardoor er geen strepen kwamen, maar het idee was er.
Geweldig vind ik dat.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Stuiterbal schreef:Laatste op het CB moest hij de figuren blokjes door het juiste figuren gaatje doen.
Gast- Gast
RYW schreef:Ik moest heel erg lachen toen mijn oudste (6 jaren jong) heel gedetailleerd aan mijn moeder ging uitleggen wat moleculen waren. 'En alles is van moleculen gemaakt, oma, ook snot'
Zo heb ik er ook 1. Moleculen, bacteriën etc. Mama bevat lava ook bacteriën? bladiebla!!
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
De Hema en de supermarkt zijn onmisbaar, dat blijkt maar weer.Liadan schreef:Haha , hier zegt Yara steeds dat 'papa een auto heeft gekocht bij de Hema' .
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Ezra heeft heel vaak van dat soort dingen, een van de meest recente voorbeelden is dat hij zo'n plastic peuterglijbaan over een hek had gezet om er overheen te kunnen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Soortgelijke onderwerpen
» Kindjes in de sneeuw!
» Slimme tip vd fietsenwinkel of een addertje...
» Rondkomen met kindjes
» Gelovige kindjes?
» is dit bij jullie kindjes ook zo?
» Slimme tip vd fietsenwinkel of een addertje...
» Rondkomen met kindjes
» Gelovige kindjes?
» is dit bij jullie kindjes ook zo?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: