kindjes met oud & nieuw
+19
Thunder
Ezzer
Teddyaapje
sabje
Susan
studiebol
woezel
Flip Fluitketel
Jelin
Blue flower
koNijntje
Usje
Darius
nillis
kwak
moepie
chipa
Annie24
Flower_L
23 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
kindjes met oud & nieuw
waar laten jullie de kindjes met oud & nieuw?
Wij doen het net als vorig jaar. Wij zitten met de vriendengroep de avond + nacht, en L gaat bij mijn schoonouders logeren. Rond 23.30 gaan we daarheen, en om 00.30 weer terug. Vind het geen fijn idee dat wij gezellig doen rond middenacht, en hij huilt vanwege het geknal. Daarom even snel op en neer fietsen. We konden L. ook meenemen, maar dan zit ik niet prettig, stel dat hij niet wil slapen.
Wij doen het net als vorig jaar. Wij zitten met de vriendengroep de avond + nacht, en L gaat bij mijn schoonouders logeren. Rond 23.30 gaan we daarheen, en om 00.30 weer terug. Vind het geen fijn idee dat wij gezellig doen rond middenacht, en hij huilt vanwege het geknal. Daarom even snel op en neer fietsen. We konden L. ook meenemen, maar dan zit ik niet prettig, stel dat hij niet wil slapen.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Re: kindjes met oud & nieuw
Wij blijven nu voor het tweede jaar thuis, en de kinderen ook. Ze liggen dus in hun eigen bed. De oudste maken we sowieso wakker om 12u, de jongste weten we nog niet.
Gast- Gast
Wij zijn gewoon thuis en Y. gaat gewoon naar bed. Mijn vriend moet werken tot 22 uur, dus misschien dat ik ook wel gewoon naar bed ga We hopen dat Y. door blijft slapen en er weinig van zal merken, dus ik ben benieuwd...
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Wij gaan naar mijn zusje en ze gaan gewoon mee. Alleen thuis laten vind ik zo zielig.
Gast- Gast
Wij blijven gewoon lekker thuis. Vind het sowieso altijd prettig als F lekker in zijn eigen bedje kan slapen. We hopen dat hij door het geknal heen zal slapen en anders nemen we hem lekker bij ons:)
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Wij blijven thuis. Voorgaande jaren gingen we wel weg, maar waren we wel weer voor middernacht thuis, zodat ze lekker naar bed konden. Tot nu toe hebben de oudste 2 er altijd doorheen geslapen, dus hopelijk dit jaar ook. Voor de jongste 2 moeten we nog even afwachten, maar ik denk dat zij er ook wel doorheen slapen.
Gast- Gast
Wij zijn met de hele familie bij mijn broer + schoonzus. Ons meisje gaat daar naar bed. Ik weet nog niet of we haar wakker maken of dat we haar gewoon door laten slapen...misschien even kijken hoe het loopt.
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
wij zitten thuis, er komen 5 vrienden langs. na de kerk gaan we met z'n allen eten en D. gaat gewoon naar bed.
wel iets later als normaal proberen we, rond een uur of 8.
om 12 uur maken we haar niet wakker, we gaan buiten vuurwerk afsteken en ik neem de babyfoon mee naar buiten dat als ze gaat huilen ga ik naar binnen en gaan D. en ik voor het raam vuurwerk kijken.
na tijd gaan de mannen denk ik de stad nog in en ik ga naar bed want de volgende dag is D. gewoon om de normale tijd wakker.
wel iets later als normaal proberen we, rond een uur of 8.
om 12 uur maken we haar niet wakker, we gaan buiten vuurwerk afsteken en ik neem de babyfoon mee naar buiten dat als ze gaat huilen ga ik naar binnen en gaan D. en ik voor het raam vuurwerk kijken.
na tijd gaan de mannen denk ik de stad nog in en ik ga naar bed want de volgende dag is D. gewoon om de normale tijd wakker.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Ik heb een slaapdienst van oud op nieuw en mijn vriend blijft met T thuis en gaat na twaalven bij de buren een borrel drinken.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Buren/vrienden van ons komen bij ons met hun kinderen. En zij gaan gewoon rond een uur of 20 naar bed. Vorig jaar werd Laurens wel wakker van het geknal, dus die hebben we gewoon mee naar beneden genomen.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Wij hebben dit jaar iedereen bij ons uitgenodigd dus de kindjes kunnen lekker in hun eigen bedje slapen. De jongste laten we sowieso slapen en de oudste, daar zijn we nog niet over uit. Ik denk dat we hem ook laten slapen.
Usje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 33
Punten : 37
Registratiedatum : 17-12-11
wij blijven dit jaar thuis. we hebben met kerst 3 avonden met t. gesleept en de laatste nacht konden we wel merken dat hij dit niet zo fijn vond. we hebben vrienden hier uitgenodigd, maar als er niemand langs komt vinden wij het ook wel ff prima.. ik ga ervan uit dat t. er lekker doorheen slaapt..
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Wij blijven voor het eerst in jaren thuis, ik zie het niet zitten om met onze man over straat te moeten. Stel dat er net iets gebeurd dan vergeef ik mezelf dat nooit. En ik vind het fijn als hij lekker in zijn eigen bedje kan slapen.
We gaan hem ook niet wakker maken, maar mocht hij wakker worden dan halen we hem naar beneden, en onze overburen zijn vrienden van ons dus we gaan nog wel even borrelen met hun.
We gaan hem ook niet wakker maken, maar mocht hij wakker worden dan halen we hem naar beneden, en onze overburen zijn vrienden van ons dus we gaan nog wel even borrelen met hun.
Blue flower- Prater
- Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Net zoals elk jaar eigenlijk. Wij blijven altijd thuis vanwege de honden. Dus mijn dochter kan lekker in haar bedje slapen. We zullen haar dan wel wakker maken voor het vuurwerk, want ze praat er nu al steeds over haha.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Liefst blijf ik ook lekker thuis, maar vriend wil graag vieren, en ik wil niet zonder hem
Vorig jaar gaf ie geen kik, hoop dit jaar ook niet. Maar wil er gewoon zijn mocht hij wel wakker worden. Alleen vind ik het altijd doodeng om dan over straat te gaan
Vorig jaar gaf ie geen kik, hoop dit jaar ook niet. Maar wil er gewoon zijn mocht hij wel wakker worden. Alleen vind ik het altijd doodeng om dan over straat te gaan
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Wij gaan naar vrienden en nemen haar mee. Daar gaat ze dan ook slapen. Onze dochter slaapt redelijk gauw in dus als we haar in haar eigen bedje leggen hoop ik dat ze dat ook dan gaat doen.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Wij blijven thuis. De oudste wordt denk ik wel wakker en mag dan naar beneden en de jongste is even afwachten.
Gast- Gast
Wij blijven thuis, zie het niet zitten om snachts nog met de kinderen te sjouwen.
Zolang ze er zelf niet over beginnen laten we ze ook gewoon slapen. Als ze wakker worden, mogen ze vuurwerk kijken.
Zolang ze er zelf niet over beginnen laten we ze ook gewoon slapen. Als ze wakker worden, mogen ze vuurwerk kijken.
woezel- Prater
- Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11
Wij gaan ook naar vrienden. En er komen daar nog meer vrienden. De meiden gaan gewoon mee en die leg ik daar boven in de reiswiegen. Ze krijgen altijd om 11 uur eten dus ik ga er vanuit dar ze om 12 uur slapen en zoniet dan mogen ze wel beneden blijven.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Wij zitten in het vakantiehuisje van mijn ouders en daar vieren we ook Oud en Nieuw, dus ze slapen gewoon in hun eigen bed. Overigens zijn zij wel op om twaalf uur, dat is bij ons de gewoonte, om de kinderen erbij te hebben. Hun nichtjes zijn er dan ook allemaal bij.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Wij gaan naar mijn schoonmoeder (zo goed als verplicht) gezien onze buren zich niet normaal kunnen gedragen met oud en nieuw, en tot 5 a 6 uur sochtends een discotheek bij hun thuis hebben.
Om te zorgen dat ons zoontje rustig slaapt hebben we dus besloten weg te gaan. Of hij wakker word van het vuurwerk moet nog blijken
Om te zorgen dat ons zoontje rustig slaapt hebben we dus besloten weg te gaan. Of hij wakker word van het vuurwerk moet nog blijken
Gast- Gast
Ik leg M.ax bij mijn ouders in bed. Ik ga dan zelf naar mijn schoonouders. We blijven daar tot net na 12 uur en lopen dan naar mijn ouders (5 min lopen). Vorig jaar sliep hij overal doorheen hoop dat hij dat dit jaar ook doet. Anders ben ik zo bij hem als mijn moeder belt.
We nemen hem wel weer mee naar huis. Hij slaapt altijd weer goed in als we weg zijn geweest.
We nemen hem wel weer mee naar huis. Hij slaapt altijd weer goed in als we weg zijn geweest.
sabje- Prater
- Aantal berichten : 872
Punten : 890
T. gaat logeren bij mijn schoonouders, verwacht niet dat hij wakker zal worden, zoveel vuurwerk is hier niet.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Wij blijven thuis. Ben benieuwd hoe S. het doet, maar denk wel dat hij wakker wordt. Nu wordt hij al af en toe wakker van een verdwaalde knal. Dus dat zal rond 12uur wel helemaal zo zijn.
Ezzer- Fluisteraar
- Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10
Wij weten nog niet of we het bij mijn ouders vieren of dat ze hier komen? Of misschien blijven we wel gewoon thuis en gaan we op tijd naar bed..
Maar stel we gaan naar mijn ouders, dan kan en mag ze daar blijven slapen. Ik ga haar niet perse wakker maken, vorig jaar sliep ze (gelukkig!) wel door.
Maar stel we gaan naar mijn ouders, dan kan en mag ze daar blijven slapen. Ik ga haar niet perse wakker maken, vorig jaar sliep ze (gelukkig!) wel door.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Oud en nieuw, kindjes wakker maken?
» Rondkomen met kindjes
» 2 kindjes op 1 slaapkamer
» knutselende kindjes....
» Jaloerse kindjes
» Rondkomen met kindjes
» 2 kindjes op 1 slaapkamer
» knutselende kindjes....
» Jaloerse kindjes