Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoog en laag

+25
Atelier Madame
Minx
Sorella
Blond
Highway
Jeanette
Shisha
Arwyn
sanne-84
Caroow
Mamsie
minoessepoes
Zwerver
Monte
Paper Crown
Toet
Salander
Serena
Guus
Lotus
Marin
VeryCherry
Suus
Rush
Floor
29 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Hoog en laag - Pagina 3 Empty Re: Hoog en laag

Bericht  Minx do 20 okt 2011 - 10:15

Mijn bovengrens is 80 kg en mijn ondergrens 72, ben trouwens 1,72
Moet zeggen ik zit op dit moment behoorlijk boven mijn bovengrens en dat moet er af. Zit ook heel slecht in mijn vel. Dat eerst oplossen en dan heb ik het vermoeden dat ik vanzelf wel afval.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoog en laag - Pagina 3 Empty Re: Hoog en laag

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 20:13

Ik ben 1m 78 en mijn 'psychologische' bovengrens is 74 kg.
Ik heb thuis geen weegschaal, maar heb me deze week toevallig op de sportschool gewogen. De weegschaal gaf toen 71 kg aan, maar gevoelsmatig voel ik me zwaarder. laughcry Volgen jullie het nog?
Mijn ondergrens is 69 kg. Daaronder begin ik me mager te voelen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoog en laag - Pagina 3 Empty Re: Hoog en laag

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 20:19

Een ondergrens heb ik niet echt. Ik ben nog nooit echt te dun geweest. Mijn bovengrens is 77 kilo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoog en laag - Pagina 3 Empty Re: Hoog en laag

Bericht  Lotus do 20 okt 2011 - 20:23

Door dit topic krijg ik nog even de bevestiging dat ik echt een probleem heb. laughcry Maar dat is misschien wel goed.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoog en laag - Pagina 3 Empty Re: Hoog en laag

Bericht  Atelier Madame do 20 okt 2011 - 21:03

Mijn bovengrens was vroeger 65 kilo, maar toen woog ik rond de 62-60 kilo (op 178) dus toen leek me dat wel echt de max. Maar ongemerkt zijn een aantal jaren de kilos er toch bijgekomen, op een gegeven moment was ik 73 kilo. Dat vond ik echt veels te veel. Van het voorjaar een aantal kilo afgevallen en ben nu lekker aan het sporten. Inmiddels weeg ik 68 kilo wat ik een mooi gewicht vind. Zou het liefste terug willen naar de 65 maar dan moet ik nog wel eventjes aan de slag. Mijn bovengrens is nu 70 kilo.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoog en laag - Pagina 3 Empty Re: Hoog en laag

Bericht  loura do 20 okt 2011 - 21:32

Ik heb geen flauw idee hoeveel ik weeg eigenlijk :s Mijn doel is om niet op de weegschaal te staan Wink Maar als ik een broek maat groter zou krijgen zou dat als reden kunnen zien om af te vallen. Ik heb het geluk dat ik niet schommel in gewicht. Ik ben de laatste jaren hetzelfde geweest en dezelfde maten gehad.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoog en laag - Pagina 3 Empty Re: Hoog en laag

Bericht  Lavendel do 20 okt 2011 - 21:42

Boven: 58
Onder: 50 (geen idee eigenlijk, ik heb dit nooit bewust gewogen misschien is 48 ook nog wel mooi)

(Lengte :1.58)
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoog en laag - Pagina 3 Empty Re: Hoog en laag

Bericht  SuperGrover do 20 okt 2011 - 23:19

Mijn bovengrens is 58 kilo. Daar wil ik niet op of overheen. Mijn ondergrens is 50 kilo, als ik daar op of onder kom, wordt mijn figuur niet bepaald mooier. Ik weeg nu ongeveer 54 kilo, maar ik weeg me nauwelijks. Mijn gewicht schommelt altijd rond de 54/55. En daar ben ik tevreden mee.

Ik ben trouwens ook klein, 1.66.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoog en laag - Pagina 3 Empty Re: Hoog en laag

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 23:54

Lotus schreef:Door dit topic krijg ik nog even de bevestiging dat ik echt een probleem heb. laughcry Maar dat is misschien wel goed.
Dat heb ik hier eigenlijk wel vaker gemerkt. Het is klote om zo met je gewicht bezig te zijn, ik weet er alles van. Ik heb dat probleem gehad van mijn 18de tot mijn 25ste, en nu gaat het eigenlijk wel goed. Ik ben gezond en eet weer alles, maar het gevoel dat ik er op de een of andere manier dikker uitzie ook al weeg ik net zo weinig als iemand anders of heb ik een kleine maat, zal er altijd wel blijven denk ik.
Wij kunnen allemaal wel heel hard tegen je gaan roepen dat je ongezond bezig bent als je heel dun wilt zijn, of dat je een verkeerd zelfbeeld hebt, maar dat neem je in zo'n situatie toch niet aan en op. Pas als je lichaam er om schreeuwt, ga je weer "normaal" doen. Dat gebeurde bij mij ook, mijn lijf kon op een gegeven moment niet meer. Door medicijnen en slechte gewoonten heb ik mijn lichaam nu dusdanig stuk gemaakt, dat ik nooit meer zonder medicijnen zal kunnen. En toch ben ik nooit echt dun geweest, en dat is denk ik wel mijn valkuil geweest. Niemand heeft het echt gemerkt, en dan kun je er echt heel lang in blijven hangen.
Als er ooit iets is waar je over wilt praten, PM me maar!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoog en laag - Pagina 3 Empty Re: Hoog en laag

Bericht  Gast vr 21 okt 2011 - 0:02

2CKC2 schreef:
Maura schreef:Ik ben een beetje doorgeschoten. Maar officieel heb ik ooit bepaald dat ik niet meer wilde wegen dan 60 kg en niet minder dan 52 kg. Overall zit ik het liefst tussen de 52 en 55 kg heen. (Zegt het dikkertje nu haha)

Hoeveel weeg je nu dan?

Zie ticker. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoog en laag - Pagina 3 Empty Re: Hoog en laag

Bericht  Gast vr 21 okt 2011 - 0:06

Ik heb eigenlijk geen idee. Ik weeg nu zo'n 60 kilo bij 172 cm en dat is het hoogste wat ik gewogen heb. Ik zou niet weten wat mijn grenzen zijn. Ja, ondergrens 55 kg denk ik. Bovengrens, ligt er aan.. ik krijg nog steeds wel opmerkingen dat er bij mij wel wat kilootjes bij kunnen, maar ik vind het wel goed zo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoog en laag - Pagina 3 Empty Re: Hoog en laag

Bericht  Lotus vr 21 okt 2011 - 0:10

Bobbie schreef:
Lotus schreef:Door dit topic krijg ik nog even de bevestiging dat ik echt een probleem heb. laughcry Maar dat is misschien wel goed.
Dat heb ik hier eigenlijk wel vaker gemerkt. Het is klote om zo met je gewicht bezig te zijn, ik weet er alles van. Ik heb dat probleem gehad van mijn 18de tot mijn 25ste, en nu gaat het eigenlijk wel goed. Ik ben gezond en eet weer alles, maar het gevoel dat ik er op de een of andere manier dikker uitzie ook al weeg ik net zo weinig als iemand anders of heb ik een kleine maat, zal er altijd wel blijven denk ik.
Wij kunnen allemaal wel heel hard tegen je gaan roepen dat je ongezond bezig bent als je heel dun wilt zijn, of dat je een verkeerd zelfbeeld hebt, maar dat neem je in zo'n situatie toch niet aan en op. Pas als je lichaam er om schreeuwt, ga je weer "normaal" doen. Dat gebeurde bij mij ook, mijn lijf kon op een gegeven moment niet meer. Door medicijnen en slechte gewoonten heb ik mijn lichaam nu dusdanig stuk gemaakt, dat ik nooit meer zonder medicijnen zal kunnen. En toch ben ik nooit echt dun geweest, en dat is denk ik wel mijn valkuil geweest. Niemand heeft het echt gemerkt, en dan kun je er echt heel lang in blijven hangen.
Als er ooit iets is waar je over wilt praten, PM me maar!
Ik ben me er wel van bewust dat het niet goed is zoals ik met eten bezig ben. Gelukkig krijg ik er nu ook echt hulp bij. Wat naar dat jij er ook last van hebt gehad! En bedankt voor je aanbod!
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoog en laag - Pagina 3 Empty Re: Hoog en laag

Bericht  Rush vr 21 okt 2011 - 0:21

Grote Smurf schreef:
Joy_ schreef:Ik ben ook 1.64, CKC! Maar ik vrees dat ik echt nooit meer het gewicht wat jij hebt, zal hebben. Daar is m'n bouw ook gewoon niet naar. Maar 65 staat mij prima, dan heb ik maat 38.

Ik vraag me dan echt af of ik zo'n raar lijf heb. Ja, relatief brede heupen. Maar ik ben 1.63, weeg nu 50 kg en heb nu "al" maat 38. Als ik rond de 65 kg weeg (ik geloof dat 63 mijn maximum is geweest), heb ik echt wel maat 44. Van broeken. Ik heb wel een smal bovenlijf. (Nu maat S).
Ik heb hetzelfde als Joy. Ik ben 1.62 en als ik 65 kilo weeg heb ik ook maat 38.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoog en laag - Pagina 3 Empty Re: Hoog en laag

Bericht  Gast vr 21 okt 2011 - 0:44

Ik ben 1m69. 70 is een redelijk harde bovengrens, heb wel 's rond de 68 gewogen en dat was gewoon net iets minder mooi. Ergens tussen de 62 en 65 is voor mij ideaal, onder de 60 ben ik sinds ik volgroeid ben niet geweest, dus dat is denk ik wel een beetje de ondergens waarbij ik denk dat ik er gewoon niet meer goed uit zie en dat ik zou gaan bedenken of er iets mis is.

Nu ik zwanger ben zou ik het liefst niet boven de 80 kilo uitkomen (ben begonnen op 64 of 65 denk ik (als al m'n kleding gewoon goed zit en ik me goed voel sta ik niet zo vaak op de weegschaal), maar dat heb je toch niet helemaal zelf in de hand. Ik weet dat ik gewoon gezond leef, dus mocht ik onverhoopt 81 ofzo gaan wegen, dan is dat gewoon pech en ga ik me er denk ik ook niet te druk om maken.


Laatst aangepast door freakielief op vr 21 okt 2011 - 1:00; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoog en laag - Pagina 3 Empty Re: Hoog en laag

Bericht  Gast vr 21 okt 2011 - 1:00

Ik staar me trouwens niet blind op kledingmaten en verhouding gewicht/lengte, het is gewoon heel persoonlijk allemaal. Mijn zus is bv. maar twee centimeter kleiner dan ik en weegt als ze goed voor zichzelf zorgt ongeveer 52 kilo. Als ik dat zou wegen zou ik er echt opvallend ziek uit zien, terwijl als zij mijn gewicht had, ze er behoorlijk dik zou uitzien. Denk ook dat hoeveel ik ook zou afvallen ik nooit in haar broeken zou kunnen passen, mijn heupen zijn gewoon qua bot een heel stuk breder.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoog en laag - Pagina 3 Empty Re: Hoog en laag

Bericht  Gast do 27 okt 2011 - 7:38

Ik ben 1.68m en weeg momenteel 48 kilo. Te licht dus. En totaal niet naar tevredenheid. Ik zoek mijn kont al zo'n 2 jaar.. Sad

Mijn ondergrens is 50 kilo en ik wil nooit meer zwaarder dan 63 kilo wegen.
Het liefst zou ik mijn leven lang in evenwicht blijven op 55 kilo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoog en laag - Pagina 3 Empty Re: Hoog en laag

Bericht  Gast do 27 okt 2011 - 10:16

Ik ben 1.75 en weeg nu 62. Ik wil niet boven de 65 meer komen eigenlijk en liefst nog iets kwijt. Maar dan pas ik mijn kleding niet meer, dus dat is niet handig. Tijdens mijn zwangerschap woog ik aan het eind 87 kilo! Maar zwaarste gewicht zonder kids was 76, door medicatie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoog en laag - Pagina 3 Empty Re: Hoog en laag

Bericht  Gast do 27 okt 2011 - 19:05

Rush schreef:
Grote Smurf schreef:
Joy_ schreef:Ik ben ook 1.64, CKC! Maar ik vrees dat ik echt nooit meer het gewicht wat jij hebt, zal hebben. Daar is m'n bouw ook gewoon niet naar. Maar 65 staat mij prima, dan heb ik maat 38.

Ik vraag me dan echt af of ik zo'n raar lijf heb. Ja, relatief brede heupen. Maar ik ben 1.63, weeg nu 50 kg en heb nu "al" maat 38. Als ik rond de 65 kg weeg (ik geloof dat 63 mijn maximum is geweest), heb ik echt wel maat 44. Van broeken. Ik heb wel een smal bovenlijf. (Nu maat S).
Ik heb hetzelfde als Joy. Ik ben 1.62 en als ik 65 kilo weeg heb ik ook maat 38.

Toen ik 65 woog bij 1.66m had ik ook maat 38.

Ik denk dat mijn bovengrens eigenlijk 60 kilo is. Want zodra ik boven de 60 kom ben ik er niet blij meer mee. Mijn ondergrens is denk ik 55 kilo.

Youandi, balen dat je onder je ondergrens zit met je gewicht. Hoop dat je een beetje aan kunt komen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoog en laag - Pagina 3 Empty Re: Hoog en laag

Bericht  Gast do 27 okt 2011 - 21:07

Ik ben 1.68 en wil voor mij niet boven de 60kg komen. Heb altijd rond de 50kg gewogen nu sinds een aantal jaren weeg ik 56/57 kg en als ik 60kg zou wegen zou ik dat al erg vinden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoog en laag - Pagina 3 Empty Re: Hoog en laag

Bericht  _Lacey_ vr 28 okt 2011 - 1:45

60 kilo is voor mij echt wel de max. Heb ooit 69 kilo gewogen (bij 1.70 meter) en toen voelde ik me gewoon echt niet fijn. Nu weeg ik, na heel lang rond de 50 kilo gewogen te hebben, zo'n 57 kilo en daar voel ik me prima bij. 50 kilo is wat ik op zijn minst zou willen wegen.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoog en laag - Pagina 3 Empty Re: Hoog en laag

Bericht  Gast vr 28 okt 2011 - 3:02

Ik heb eigenlijk niet echt een gewicht in mijn hoofd. Ik heb nooit zwaarder gewogen dan 57 dus dat is denk ik mijn max. Ik heb ooit 46 kilo gewogen maar dat is echt te weinig. Ik wil niet meer onder de 53 kilo wegen. Ik weeg nu 55 kilo, en dat weeg ik nu al ruim 2 jaar. Daarvoor woog ik 50-52 kilo, dat wil ik nu niet meer (hoewel ik het toen heel erg mooi vond om zo slank te zijn). Ik heb nog steeds maat 34 en oog nog steeds slank maar niet dun of mager. Mijn lengte is trouwens 1,74.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoog en laag - Pagina 3 Empty Re: Hoog en laag

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum