Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoog en laag

+25
Atelier Madame
Minx
Sorella
Blond
Highway
Jeanette
Shisha
Arwyn
sanne-84
Caroow
Mamsie
minoessepoes
Zwerver
Monte
Paper Crown
Toet
Salander
Serena
Guus
Lotus
Marin
VeryCherry
Suus
Rush
Floor
29 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Hoog en laag - Pagina 2 Empty Re: Hoog en laag

Bericht  Zwerver do 20 okt 2011 - 3:28

max 65
Minimaal 50

Lengte: 1.60
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoog en laag - Pagina 2 Empty Re: Hoog en laag

Bericht  Paper Crown do 20 okt 2011 - 3:31

Maura schreef:Ik ben een beetje doorgeschoten. Maar officieel heb ik ooit bepaald dat ik niet meer wilde wegen dan 60 kg en niet minder dan 52 kg. Overall zit ik het liefst tussen de 52 en 55 kg heen. (Zegt het dikkertje nu haha)

Hoeveel weeg je nu dan?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoog en laag - Pagina 2 Empty Re: Hoog en laag

Bericht  Paper Crown do 20 okt 2011 - 3:32

Pippa schreef:
toetje_ schreef:
Pippa schreef:Ik voel me net een zeekoe als ik deze gewichten lees.

Nee joh! Jij bent toch best lang? Ik ben 1.65 Wink

Ik ben 1.82.

Ik ben maar klein. 164 (en dan lieg ik er vaak gewoon 2cm bij laughcry
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoog en laag - Pagina 2 Empty Re: Hoog en laag

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 3:34

Pippa schreef:Ik voel me net een zeekoe als ik deze gewichten lees.

Moet je niet doen!
De lengtes staan er vaak niet bij en soms kan iemand wel een bepaald gewicht hebben maar er dan heel anders uitzien, ligt helemaal aan je bouw.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoog en laag - Pagina 2 Empty Re: Hoog en laag

Bericht  Marin do 20 okt 2011 - 3:34

Ik ben ook 1.64, CKC! Maar ik vrees dat ik echt nooit meer het gewicht wat jij hebt, zal hebben. Daar is m'n bouw ook gewoon niet naar. Maar 65 staat mij prima, dan heb ik maat 38.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoog en laag - Pagina 2 Empty Re: Hoog en laag

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 3:35

Princess schreef:
Pippa schreef:Ik voel me net een zeekoe als ik deze gewichten lees.

Moet je niet doen!
De lengtes staan er vaak niet bij en soms kan iemand wel een bepaald gewicht hebben maar er dan heel anders uitzien, ligt helemaal aan je bouw.

Dat is waar.

Ik ben 1.82 en ik zou het liefste 80 kilo willen wegen, dan ben ik in verhouding qua lichaam. Niet lager dan 75 kg in ieder geval, en niet hoger dan 85 kg, al weeg ik dat momenteel wel, grotendeels door medicijnen, helaas.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoog en laag - Pagina 2 Empty Re: Hoog en laag

Bericht  minoessepoes do 20 okt 2011 - 3:49

Ik ben ook 1.82 en ik heb een mooi figuur als ik rond de 70 kilo weeg. Bij 80 Kilo ben ik gewoon echt te zwaar vind ik (en dan zou ik ook echt vet op mijn heupen/billen krijgen). Ik ben vooral aan de bovenkant, dus schouders e.d vrij smal gebouwd. Ik heb voorheen ook weleens 62 kilo gewogen maar dat was echt heel erg lelijk, toen zat er gewoon een gat bij mijn buik. Ik denk dat voor mij het mooiste is ergens tussen de 69 en 73 kilo.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoog en laag - Pagina 2 Empty Re: Hoog en laag

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 3:57

Ik ben 1.84 en ik weeg nu 75 kg. En nee, daar ben ik niet blij mee. Ik ben erg tenger gebouwd dus zie er dan al snel dikker uit zeg maar, omdat ik dus echt een heel smal frame heb van mezelf. Ik heb nu maat 38 over het algemeen, soms 40. Het liefst zou ik weer 65 willen wegen, of 68. Ik denk dat mijn lichaam dan mooier in verhouding is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoog en laag - Pagina 2 Empty Re: Hoog en laag

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 4:01

Mijn grens is nu 90 kilo maar ik ben zwanger Wink vorige zwangerschappen ben ik daar ver overheen gegaan en dat wil ik niet meer.

Buiten de zwangerschap heb ik geen ondergrens. Mijn echte bovengrens is toch wel 80 kilo, voor ik zwanger werd woog ik 74 kilo en dat vond ik prima. Dan heb ik een mooi figuur en ben ik goed in verhouding. Ik ben 1.78.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoog en laag - Pagina 2 Empty Re: Hoog en laag

Bericht  Mamsie do 20 okt 2011 - 4:14

Mijn gewicht boeit me niet zolang ik maar in een 36 pas.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoog en laag - Pagina 2 Empty Re: Hoog en laag

Bericht  Caroow do 20 okt 2011 - 4:21

Minimaal 54 en maximaal 59. Zodra de 60 in de buurt komt raak ik in paniek!
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoog en laag - Pagina 2 Empty Re: Hoog en laag

Bericht  sanne-84 do 20 okt 2011 - 4:28

niet boven de 70.
woog eerst 61-62, door stoppen met roken werd dit 68-69. door lijnen kwam ik op 63 uit (soms iets eronder) maar nu toch 65-66 (en daar ben ik niet echt happy mee, omdat ik weet dat het lichter kan) ik vind het voor mij dan ook niet realistisch om te zeggen dat ik onder de 60 wil komen.
ben trouwens 1.72
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoog en laag - Pagina 2 Empty Re: Hoog en laag

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 4:33

Pippa schreef:Ik voel me net een zeekoe als ik deze gewichten lees.

+ 1
Ik wou dat er bij mij iets kwam van ' nou is het genoeg, mijn grens is bereikt', maar ik verleg mijn grens alleen maar..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoog en laag - Pagina 2 Empty Re: Hoog en laag

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 4:45

Mijn bovengrens is eigenlijk 57, maar ik zit nu op 58 dus daar moet wat aan gebeuren. Ondergrens heb ik niet, maar ik denk dat het niet gezond is als ik onder de 50 kg zou komen (ik ben 1.68m).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoog en laag - Pagina 2 Empty Re: Hoog en laag

Bericht  Guus do 20 okt 2011 - 4:53

ow, maar ik zeg ook niet dat ik met 65 echt dik ben, maar ik vind het dan bij mijzelf niet mooi meer en moet een maat 40 aan. Ik heb net als Mamsie het liefst een 36, dan vind ik mijzelf mooi.
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoog en laag - Pagina 2 Empty Re: Hoog en laag

Bericht  Arwyn do 20 okt 2011 - 4:53

Confusion schreef:
Pippa schreef:Ik voel me net een zeekoe als ik deze gewichten lees.

+ 1
Ik wou dat er bij mij iets kwam van ' nou is het genoeg, mijn grens is bereikt', maar ik verleg mijn grens alleen maar..

+2
Maar heel veel van de gewichten die hier als bovengewicht worden genoemd, zouden voor mij echt verre van gezond zijn, dan zou ik echt zwaar ondergewicht hebben.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoog en laag - Pagina 2 Empty Re: Hoog en laag

Bericht  Shisha do 20 okt 2011 - 5:12

Bovengrens is bij mij toch wel 60kg. Dat woog ik een tijdje terug maar ik zit nu weer op de 57.5kg. Ik wil niet onder de 55kg komen. (Bij 55kg voelde ik mij altijd prettig, precies de goede verhoudingen)
Ik ben 1.69m.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoog en laag - Pagina 2 Empty Re: Hoog en laag

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 5:15

Joy_ schreef:Ik ben ook 1.64, CKC! Maar ik vrees dat ik echt nooit meer het gewicht wat jij hebt, zal hebben. Daar is m'n bouw ook gewoon niet naar. Maar 65 staat mij prima, dan heb ik maat 38.

Ik vraag me dan echt af of ik zo'n raar lijf heb. Ja, relatief brede heupen. Maar ik ben 1.63, weeg nu 50 kg en heb nu "al" maat 38. Als ik rond de 65 kg weeg (ik geloof dat 63 mijn maximum is geweest), heb ik echt wel maat 44. Van broeken. Ik heb wel een smal bovenlijf. (Nu maat S).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoog en laag - Pagina 2 Empty Re: Hoog en laag

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 5:27

Grote Smurf schreef:
Joy_ schreef:Ik ben ook 1.64, CKC! Maar ik vrees dat ik echt nooit meer het gewicht wat jij hebt, zal hebben. Daar is m'n bouw ook gewoon niet naar. Maar 65 staat mij prima, dan heb ik maat 38.

Ik vraag me dan echt af of ik zo'n raar lijf heb. Ja, relatief brede heupen. Maar ik ben 1.63, weeg nu 50 kg en heb nu "al" maat 38. Als ik rond de 65 kg weeg (ik geloof dat 63 mijn maximum is geweest), heb ik echt wel maat 44. Van broeken. Ik heb wel een smal bovenlijf. (Nu maat S).

Ik denk ook dat gewicht echt weinig zegt hoor. Ik ben maar iets groter dan jij, 1.68m en ik weeg 58 kg. Ik draag maat 34/36. Als ik 5 kg lichter ben, heb ik nog steeds maat 34 en als ik 60 weeg pas ik mijn kleren ook nog gewoon (alleen zit alles dan gewoon wat te strak). Ik ben van boven ook smaller dan van onder, ik heb qua jeans maat 27 en kom vaak niet in skinny's vanwege mijn "dikke" kuiten. Maar op de sportschool ging ik samen met een stagiaire ons vetpercentage meten. We waren even lang, wogen evenveel, maar zij had een vetpercentage wat wel 10% hoger lag dan dat van mij. Aan de andere kant had zij een kleinere broekmaat, maar weer een grotere maat qua shirtjes.

Edit: en als ik dat een foto zie van CKC dan denk ik sjeeees zij is mooi slank zeg! Hoewel ik haar eigenlijk lichter had ingeschat nav foto's.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoog en laag - Pagina 2 Empty Re: Hoog en laag

Bericht  Jeanette do 20 okt 2011 - 5:41

Ik weeg al jaren 64 kg en daar ben ik best blij mee. Ik ben niet de slankste en ben daar nu eigenlijk wel tevreden mee. Mijn gewicht jojo't tenminste niet en blijf op hetzelfde gewicht. Het is nou eenmaal mijn bouw. Zolang ik niet teveel bij kom, vind ik het allemaal wel goed. Wat mijn hoogste en laagste is?! Pff, goeie vraag! Vorig jaar heb ik tijdens een buikgriep 5 kg verloren en daar kreeg ik echt zo'n ingevallen gezicht van. Verder zou ik niet boven de 67 uit willen komen. Maar is voor de grens wanneer ik mezelf 'vatsig' vind worden. Ik ben blij dat ik niet schommel in mijn gewicht. Daarnaast moet ik wel gaan sporten (ben zoooo a-sportief), maar dat is niet alleen om strakker te worden, maar ook goed voor mijn conditie.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoog en laag - Pagina 2 Empty Re: Hoog en laag

Bericht  Highway do 20 okt 2011 - 5:48

Mijn bovengrens ben ik al overheen Very Happy Ik weeg nu 75,8 helaas. Kom van de 82. Mijn max is eigenlijk 65 en minimum is 58. I woog een paar jaar terug minder dan 58 en dat was echt te dun.
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoog en laag - Pagina 2 Empty Re: Hoog en laag

Bericht  Blond do 20 okt 2011 - 5:54

Geen idee eigenlijk. Ik weeg nu 73 kg, op zich prima. Het liefste zou ik 68 kg willen wegen, maar ik weet gewoon dat het me niet gaat lukken. Ik ben ook niet echt tenger gebouwd.

Mijn bovengrens is 74 kg. Heb ooit 87 kg gewogen, dat nooit meer! Een paar jaar geleden woog ik ook 79 kg, dat vond ik al vreselijk. Nu zou ik sowieso niet meer boven de 74 kg willen uitkomen. Ik schommel normaal tussen de 72 en 74 kg.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoog en laag - Pagina 2 Empty Re: Hoog en laag

Bericht  Marin do 20 okt 2011 - 6:20

Bobbie schreef:
Grote Smurf schreef:
Joy_ schreef:Ik ben ook 1.64, CKC! Maar ik vrees dat ik echt nooit meer het gewicht wat jij hebt, zal hebben. Daar is m'n bouw ook gewoon niet naar. Maar 65 staat mij prima, dan heb ik maat 38.

Ik vraag me dan echt af of ik zo'n raar lijf heb. Ja, relatief brede heupen. Maar ik ben 1.63, weeg nu 50 kg en heb nu "al" maat 38. Als ik rond de 65 kg weeg (ik geloof dat 63 mijn maximum is geweest), heb ik echt wel maat 44. Van broeken. Ik heb wel een smal bovenlijf. (Nu maat S).

Ik denk ook dat gewicht echt weinig zegt hoor. Ik ben maar iets groter dan jij, 1.68m en ik weeg 58 kg. Ik draag maat 34/36. Als ik 5 kg lichter ben, heb ik nog steeds maat 34 en als ik 60 weeg pas ik mijn kleren ook nog gewoon (alleen zit alles dan gewoon wat te strak). Ik ben van boven ook smaller dan van onder, ik heb qua jeans maat 27 en kom vaak niet in skinny's vanwege mijn "dikke" kuiten. Maar op de sportschool ging ik samen met een stagiaire ons vetpercentage meten. We waren even lang, wogen evenveel, maar zij had een vetpercentage wat wel 10% hoger lag dan dat van mij. Aan de andere kant had zij een kleinere broekmaat, maar weer een grotere maat qua shirtjes.

Edit: en als ik dat een foto zie van CKC dan denk ik sjeeees zij is mooi slank zeg! Hoewel ik haar eigenlijk lichter had ingeschat nav foto's.



Ja het is ook echt heel persoonlijk en afhankelijk van je bouw. Toen ik 65 kilo woog twee jaar geleden, vond ik mezelf ook zwaar en dik en had ik maat 38..maar als ik nu de foto's daarvan terug kijk, zie ik een hele slanke versie van mij! Maar wel met curves. Daarom wil ik daar graag naar terug. Ik hoef geen plankje te worden, maar wel slank zijn. Overigens heb ik ook wel maat 34 gehad, maar toen was ik 18. En dat zou ik nu ook echt niet meer willen. Dat is ook maar net wat bij je past.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoog en laag - Pagina 2 Empty Re: Hoog en laag

Bericht  Sorella do 20 okt 2011 - 6:24

Ik wil niet boven de 60 kilo uitkomen en daar ben ik ook nog nooit geweest. Mijn ideale gewicht ligt ergens tussen de 54/50 kilo al zou ik nu al heel gelukkig zijn als ik de 54 zou halen. Ik ben bezig en er is alweer een kilo af!
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoog en laag - Pagina 2 Empty Re: Hoog en laag

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 8:29

Bovengrens 58 (denk ik,, weet eigenlijk niet wanneer ik mezelf 'te' zwaar zou vinden) en onder grens zit ik nu op,, weeg nu 53 kilo met 1.72 en moet echt niet lichter worden. Heb na de zwangerschap van de 2e echt moeite moeten doen om 55 kilo te worden en na een reis naar Peru viel ik weer heel snel af. Toen ik thuis kwam woog ik 50 kilo. Nu weer wat aangekomen en zou er nog graag 2 kilo bij krijgen want dan voel ik me prettiger. Minder snel ziek, en zitten mijn kleren een stuk beter!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoog en laag - Pagina 2 Empty Re: Hoog en laag

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum