Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wisten jullie dat... forumweetjes

+22
ekiaam87
Zora
Toet
banjer49
Burgemeester Nicky
nina
Snoes
Suus
Lejow
Jordana
May
Sjaantje
girli
Antibes
Isis
Caresses
Roza
Minx
Zininzon
TGR
Burn
Pompoen
26 plaatsers

Pagina 11 van 15 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende

Ga naar beneden

Wisten jullie dat... forumweetjes - Pagina 11 Empty Re: Wisten jullie dat... forumweetjes

Bericht  Gast ma 17 okt 2011 - 9:03

Zusje schreef:
PrinsesBo schreef:Is er trouwens al iets bekend over wie de burgemeesters zijn...? angel

Niet publiekelijk in ieder geval, dat houden we graag zo. Vind je dat erg? smile

Nee ik snap het wel.. Maar ben gewoon een nieuwsgierig aagje Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wisten jullie dat... forumweetjes - Pagina 11 Empty Re: Wisten jullie dat... forumweetjes

Bericht  Pompoen ma 17 okt 2011 - 9:03

Roza schreef:
Antibes schreef:
Theedoosje schreef:Ik vind het forum ook een soort van 'familie' gevoel hebben.....of ja hoe zeg ik dat. Iedereen is overal welkom gevoel heb ik smile

Echt? Dat heb ik eigenlijk helemaal niet, om eerlijk te zijn vind ik het nog steeds best een tikje bekrompen en zo nu en dan schijnheilig hier..

Ja? Dat is me niet opgevallen.. Lees nu een dikke maand denk ik weer mee, maar ik heb er juist een heel goed en gezellig gevoel bij..

Wat ik prettig vind is dat niet iedereen het meer nodig vind om alles wat diegene denkt ook uit te spreken. Ik had op het oude forum vaak het gevoel dat mensen dachten dat ze tegen pixels aan het praten waren in plaats van tegen echte personen. Ik vond dat daar soms echt 'gepest' werd, of wat je zo zou noemen misschien. Maar ook dat mensen heel lomp en bot waren soms zonder dat dat nodig was.
Maar neveneffect is wel dat het soms wat meer bekrompen en schijnheilig en ook wat saaier wordt. Ik vind het niet erg, maar het forum kabbelt wat meer aan zeg maar.
Overigens heb ik ook het idee dat sommige mensen een stuk meer uit hun schulp gekropen zijn sinds dit nieuwe forum (of in ieder geval is er tijd overheen gegaan).

Ik denk dat het familiegevoel wat sommigen hier hebben misschien een beetje wordt veroorzaakt omdat het verloop minder groot is. Er is een behoorlijk grote groep vrij hechte forummers.

Dat is hoe ik er tegenaan kijk, weet niet of het echt zo is. Ik ben tenslotte ook nog maar net terug en tussendoor een maand weg geweest.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wisten jullie dat... forumweetjes - Pagina 11 Empty Re: Wisten jullie dat... forumweetjes

Bericht  Gast ma 17 okt 2011 - 9:03

banjer49 schreef:dat ik de oudste ben hier op het forum smile

Dat verdient een taart!

Wisten jullie dat... forumweetjes - Pagina 11 6C29Z_6B3C9_cake4

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wisten jullie dat... forumweetjes - Pagina 11 Empty Re: Wisten jullie dat... forumweetjes

Bericht  Gast ma 17 okt 2011 - 9:03

Ik gebruik nog steeds mijn braun silk epil. Dat was een goed cadeau haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wisten jullie dat... forumweetjes - Pagina 11 Empty Re: Wisten jullie dat... forumweetjes

Bericht  Pompoen ma 17 okt 2011 - 9:05

banjer49 schreef:dat ik de oudste ben hier op het forum smile

Hoe weet je dat? En ben je dan 49?
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wisten jullie dat... forumweetjes - Pagina 11 Empty Re: Wisten jullie dat... forumweetjes

Bericht  banjer49 ma 17 okt 2011 - 9:08

тыквашка schreef:
banjer49 schreef:dat ik de oudste ben hier op het forum smile

Hoe weet je dat? En ben je dan 49?

nee geen 49, maar er was een keer topic over hoe oud iedereen was, en volgens mij was ik toen de oudste, of er moeten ondertussen nog weer leeftijdsgenoten bij gekomen zijn
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wisten jullie dat... forumweetjes - Pagina 11 Empty Re: Wisten jullie dat... forumweetjes

Bericht  Gast ma 17 okt 2011 - 9:12

Zusje schreef:
banjer49 schreef:dat ik de oudste ben hier op het forum smile

Dat verdient een ouwe taart! Question
Banjer, toch merk ik er niks van hoor, wij houden je jong denk ik Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wisten jullie dat... forumweetjes - Pagina 11 Empty Re: Wisten jullie dat... forumweetjes

Bericht  banjer49 ma 17 okt 2011 - 9:17

[quote="ProudMama"]
Zusje schreef:
banjer49 schreef:dat ik de oudste ben hier op het forum smile

Dat verdient een ouwe taart! Question
Banjer, toch merk ik er niks van hoor, wij houden je jong denk ik Wink [/quop

precies ProudMama Very Happy
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wisten jullie dat... forumweetjes - Pagina 11 Empty Re: Wisten jullie dat... forumweetjes

Bericht  Gast ma 17 okt 2011 - 9:17

Wisten jullie dat ik hier kwam toen ik 15 was? En dat ik eigenlijk nog tot de Fancy doelgroep hoorde maar het hier gezelliger vond? En dat dat inmiddels al weer 5 jaar geleden is?

*Tamtiedam* ik word nog wel eens slim.


Laatst aangepast door Yoyo op ma 17 okt 2011 - 9:29; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wisten jullie dat... forumweetjes - Pagina 11 Empty Re: Wisten jullie dat... forumweetjes

Bericht  Roza ma 17 okt 2011 - 9:24

Ook jij gaat door van magnetron Yoyo! Wil je de hint wel even uit je post halen? Thanks!

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wisten jullie dat... forumweetjes - Pagina 11 Empty Re: Wisten jullie dat... forumweetjes

Bericht  Toet ma 17 okt 2011 - 9:26

Roza, als jij geheim wil houden wie je eerst was, zou ik ook verzoeken de hint roze big te laten verwijderen, die was voor mij namelijk 10 keer zo duidelijk dan begint het met een P.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wisten jullie dat... forumweetjes - Pagina 11 Empty Re: Wisten jullie dat... forumweetjes

Bericht  Roza ma 17 okt 2011 - 9:27

toetje_ schreef:Roza, als jij geheim wil houden wie je eerst was, zou ik ook verzoeken de hint roze big te laten verwijderen, die was voor mij namelijk 10 keer zo duidelijk dan begint het met een P.

Heel slim van je! Dank je!

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wisten jullie dat... forumweetjes - Pagina 11 Empty Re: Wisten jullie dat... forumweetjes

Bericht  Roza ma 17 okt 2011 - 9:29

Roza schreef:
toetje_ schreef:Roza, als jij geheim wil houden wie je eerst was, zou ik ook verzoeken de hint roze big te laten verwijderen, die was voor mij namelijk 10 keer zo duidelijk dan begint het met een P.

Heel slim van je! Dank je!

Ach, laat die maar staan. Hij is door meerdere mensen gequote etc. Had ik er zelf maar niet over moeten beginnen smile Het is ook geen groot geheim wie ik was. Het hoeft er alleen niet letterlijk neergezet te worden.

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wisten jullie dat... forumweetjes - Pagina 11 Empty Re: Wisten jullie dat... forumweetjes

Bericht  Toet ma 17 okt 2011 - 9:30

Haha, dat zal het hier ook nooit lang blijven. Als het ergens staat en een paar mensen weten het, gaat het als een lopend vuurtje. smile
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wisten jullie dat... forumweetjes - Pagina 11 Empty Re: Wisten jullie dat... forumweetjes

Bericht  Roza ma 17 okt 2011 - 9:31

toetje_ schreef:Haha, dat zal het hier ook nooit lang blijven. Als het ergens staat en een paar mensen weten het, gaat het als een lopend vuurtje. smile

Daarom smile

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wisten jullie dat... forumweetjes - Pagina 11 Empty Re: Wisten jullie dat... forumweetjes

Bericht  Gast ma 17 okt 2011 - 9:52

Alex schreef:

Roza, ik kan deze week nog, behalve vrijdag, dan ga ik meeten met Merai I love you

Sorry hoor! Hoezo meet jij Merai zonder mij Sad?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wisten jullie dat... forumweetjes - Pagina 11 Empty Re: Wisten jullie dat... forumweetjes

Bericht  Gast ma 17 okt 2011 - 9:55

Wisten jullie dat ik door dit forum heel vaak dingen 'ergens heb gelezen', maar dat mensen aan die informatie wel vaak iets hebben Very Happy? Jullie helpen met veel informatie dus eigenlijk heel mijn omgeving!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wisten jullie dat... forumweetjes - Pagina 11 Empty Re: Wisten jullie dat... forumweetjes

Bericht  Pompoen ma 17 okt 2011 - 9:55

June schreef:Wisten jullie dat ik door dit forum heel vaak dingen 'ergens heb gelezen', maar dat mensen aan die informatie wel vaak iets hebben Very Happy? Jullie helpen met veel informatie dus eigenlijk heel mijn omgeving!

Wahahaha, dát heb ik nou ook heel vaak!!!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wisten jullie dat... forumweetjes - Pagina 11 Empty Re: Wisten jullie dat... forumweetjes

Bericht  Gast ma 17 okt 2011 - 9:59

toetje_ schreef:Roza, als jij geheim wil houden wie je eerst was, zou ik ook verzoeken de hint roze big te laten verwijderen, die was voor mij namelijk 10 keer zo duidelijk dan begint het met een P.

Haha, nu valt het kwartje hier ook. nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wisten jullie dat... forumweetjes - Pagina 11 Empty Re: Wisten jullie dat... forumweetjes

Bericht  Gast ma 17 okt 2011 - 9:59

June schreef:
Alex schreef:

Roza, ik kan deze week nog, behalve vrijdag, dan ga ik meeten met Merai I love you

Sorry hoor! Hoezo meet jij Merai zonder mij Sad?

Omdat ik niet met jou heb gewhatsappt. Maar je mag wel mee, hoor. Als het van Merai ook mag Twisted Evil

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wisten jullie dat... forumweetjes - Pagina 11 Empty Re: Wisten jullie dat... forumweetjes

Bericht  Gast ma 17 okt 2011 - 10:04

Jij wappt mij nooit! Nee, ik zal mezelf niet uitnodigen voor jullie meeting hoor Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wisten jullie dat... forumweetjes - Pagina 11 Empty Re: Wisten jullie dat... forumweetjes

Bericht  Gast ma 17 okt 2011 - 10:09

June schreef:Jij wappt mij nooit! Nee, ik zal mezelf niet uitnodigen voor jullie meeting hoor Wink

Jij wappt mij ook nooit! We hebben elkaars nummer niet eens Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wisten jullie dat... forumweetjes - Pagina 11 Empty Re: Wisten jullie dat... forumweetjes

Bericht  Gast ma 17 okt 2011 - 10:09

Alex schreef:
June schreef:Jij wappt mij nooit! Nee, ik zal mezelf niet uitnodigen voor jullie meeting hoor Wink

Jij wappt mij ook nooit! We hebben elkaars nummer niet eens Very Happy

No. Way. Zou dat het zijn?

(Ik denk nu direct aan de film 'Simon' trouwens :P.)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wisten jullie dat... forumweetjes - Pagina 11 Empty Re: Wisten jullie dat... forumweetjes

Bericht  Gast ma 17 okt 2011 - 10:15

June schreef:
Alex schreef:
June schreef:Jij wappt mij nooit! Nee, ik zal mezelf niet uitnodigen voor jullie meeting hoor Wink

Jij wappt mij ook nooit! We hebben elkaars nummer niet eens Very Happy

No. Way. Zou dat het zijn?

(Ik denk nu direct aan de film 'Simon' trouwens :P.)

Whahahahaha, ik dacht er ook gelijk aan Very Happy

Wat niet is kan nog komen, toch? Moet je niet elke keer van me winnen met Wordfeud.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wisten jullie dat... forumweetjes - Pagina 11 Empty Re: Wisten jullie dat... forumweetjes

Bericht  Gast ma 17 okt 2011 - 10:17

Halloooo, ik wil weetjes afro

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wisten jullie dat... forumweetjes - Pagina 11 Empty Re: Wisten jullie dat... forumweetjes

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 11 van 15 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum