Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wisten jullie dat... forumweetjes

+22
ekiaam87
Zora
Toet
banjer49
Burgemeester Nicky
nina
Snoes
Suus
Lejow
Jordana
May
Sjaantje
girli
Antibes
Isis
Caresses
Roza
Minx
Zininzon
TGR
Burn
Pompoen
26 plaatsers

Pagina 15 van 15 Vorige  1 ... 9 ... 13, 14, 15

Ga naar beneden

Wisten jullie dat... forumweetjes - Pagina 15 Empty Re: Wisten jullie dat... forumweetjes

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 13:24

Merai schreef:
Alex schreef:
Merai schreef:Wist je dat Smikkell en June zo jaloers zijn op mijn meeting met Alex dat ze me al de hele ochtend bestoken met nare whatsappjes Twisted Evil

Gossie, arme jij! Ze kunnen ook niks hebben he.

Precies, en dan weten ze nog niet eens dat we lekker gaan high tea'en angel

Dit is gewoon een klap in mijn gezicht Sad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wisten jullie dat... forumweetjes - Pagina 15 Empty Re: Wisten jullie dat... forumweetjes

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 13:25

Merai schreef:
June schreef:Wisten jullie dat je Merai beter niets persoonlijks kunt Whatsappen? Voor je het weet staat het op het forum Wink.

Tja, ik had ook een topic kunnen openen over claimende vriendinnen maar dat ging me toch iets te ver.. Jullie zijn er nog goed vanaf gekomen nerd

Poe, je bent inderdaad écht een snoesje..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wisten jullie dat... forumweetjes - Pagina 15 Empty Re: Wisten jullie dat... forumweetjes

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 13:25

Weetjewel schreef:Even een weetje over mij.... Ik ben zaterdag zo gruwelijk op mijn bek gegaan in de kroeg, ik liep al voorzichtig omdat het glad was, maar dat mocht ook niet helpen. Nu is mijn pols, mijn bovenarm en mijn hele been blauw, het doet heel erg zeer, maar ik laat me niet kennen Very Happy

Oooh dat vind ik zielig Sad. Dat is ook echt heel erg balen, middenin een kroeg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wisten jullie dat... forumweetjes - Pagina 15 Empty Re: Wisten jullie dat... forumweetjes

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 13:26

Zora schreef:

Haha thank god voor mijn onderschrift dan Very Happy En toch apart, had altijd het idee dat je veel...bekender was ofzo smile Nouja, ik vind je heel leuk overkomen iig smile

Wat lief, dank je smile!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wisten jullie dat... forumweetjes - Pagina 15 Empty Re: Wisten jullie dat... forumweetjes

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 13:28

Wist je dat.. ik net heel veel reacties onder elkaar heb geplaatst en echt horendol word van mijn onderschrift?

Maarre.. alles voor de goede zaak hè angel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wisten jullie dat... forumweetjes - Pagina 15 Empty Re: Wisten jullie dat... forumweetjes

Bericht  nina di 18 okt 2011 - 19:48

June schreef:Wist je dat.. ik net heel veel reacties onder elkaar heb geplaatst en echt horendol word van mijn onderschrift?

Maarre.. alles voor de goede zaak hè angel.
Loopt de zaak nog steeds? Lees er nooit meer wat over.
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wisten jullie dat... forumweetjes - Pagina 15 Empty Re: Wisten jullie dat... forumweetjes

Bericht  Snoes wo 19 okt 2011 - 2:58

Je onderschrift is inderdaad, ehhh, opvallend :P

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wisten jullie dat... forumweetjes - Pagina 15 Empty Re: Wisten jullie dat... forumweetjes

Bericht  Merai wo 19 okt 2011 - 3:39

June schreef:
Merai schreef:
June schreef:Wisten jullie dat je Merai beter niets persoonlijks kunt Whatsappen? Voor je het weet staat het op het forum Wink.

Tja, ik had ook een topic kunnen openen over claimende vriendinnen maar dat ging me toch iets te ver.. Jullie zijn er nog goed vanaf gekomen nerd

Poe, je bent inderdaad écht een snoesje..

Thanx honnepon, ik ook van jou I love you
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wisten jullie dat... forumweetjes - Pagina 15 Empty Re: Wisten jullie dat... forumweetjes

Bericht  Gast wo 19 okt 2011 - 3:56

Tea-Leaf schreef:Wisten jullie dat: ik al de hele maand met een pinkribbon lintje oploop, elke dag?

Ik op mijn werkdagen, op mijn werkkleding, het is verplicht!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wisten jullie dat... forumweetjes - Pagina 15 Empty Re: Wisten jullie dat... forumweetjes

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 15 van 15 Vorige  1 ... 9 ... 13, 14, 15

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum