Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wisten jullie dat... forumweetjes

+22
ekiaam87
Zora
Toet
banjer49
Burgemeester Nicky
nina
Snoes
Suus
Lejow
Jordana
May
Sjaantje
girli
Antibes
Isis
Caresses
Roza
Minx
Zininzon
TGR
Burn
Pompoen
26 plaatsers

Pagina 14 van 15 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15  Volgende

Ga naar beneden

Wisten jullie dat... forumweetjes - Pagina 14 Empty Re: Wisten jullie dat... forumweetjes

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 2:30

Bubbelicious schreef:Zusje, weet jij nog dat je via PM jouw telefoonnumer hebt gegeven (op het oude forum) en dat ik een keer langs zou komen op de vrijdagmiddagborel in DH met o.a. Joy? Inmiddels ben ik verhuisd (nog wel in DH) en heb ik die telefoon al heeel lang niet meer smile

Nee, dat weet ik niet meer haha sorry... IK geef wel vaker mijn nummer (klinkt lekker fout) maar je bent dus nooit langs gekomen, wat jammer! Je bent nog steeds welkom hoor! Al gaan we niet elke week meer borrelen maar het aanbod staat dus gewoon nog Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wisten jullie dat... forumweetjes - Pagina 14 Empty Re: Wisten jullie dat... forumweetjes

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 2:31

TNMN schreef:Wisten jullie dat.. ik eerst veel poste en nu bijna niet meer. Ik mis het soms wel (vooral als het over dingen gaat die ik niet heb meegekregen)!

Ik vind het ook jammer dat jij niet meer veel post Sad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wisten jullie dat... forumweetjes - Pagina 14 Empty Re: Wisten jullie dat... forumweetjes

Bericht  Bubbelicious di 18 okt 2011 - 2:37

Zusje schreef:
Bubbelicious schreef:Zusje, weet jij nog dat je via PM jouw telefoonnumer hebt gegeven (op het oude forum) en dat ik een keer langs zou komen op de vrijdagmiddagborel in DH met o.a. Joy? Inmiddels ben ik verhuisd (nog wel in DH) en heb ik die telefoon al heeel lang niet meer smile

Nee, dat weet ik niet meer haha sorry... IK geef wel vaker mijn nummer (klinkt lekker fout) maar je bent dus nooit langs gekomen, wat jammer! Je bent nog steeds welkom hoor! Al gaan we niet elke week meer borrelen maar het aanbod staat dus gewoon nog Very Happy.

lol!
Bubbelicious
Bubbelicious
Prater
Prater

Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Den Haag

Terug naar boven Ga naar beneden

Wisten jullie dat... forumweetjes - Pagina 14 Empty Re: Wisten jullie dat... forumweetjes

Bericht  TNMN di 18 okt 2011 - 2:39

June schreef:
TNMN schreef:Wisten jullie dat.. ik eerst veel poste en nu bijna niet meer. Ik mis het soms wel (vooral als het over dingen gaat die ik niet heb meegekregen)!

Ik vind het ook jammer dat jij niet meer veel post Sad.

Wat lief! Misschien moet ik maar eens vaker online komen Very Happy
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wisten jullie dat... forumweetjes - Pagina 14 Empty Re: Wisten jullie dat... forumweetjes

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 2:42

Dat klinkt als een goed plan Very Happy!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wisten jullie dat... forumweetjes - Pagina 14 Empty Re: Wisten jullie dat... forumweetjes

Bericht  TNMN di 18 okt 2011 - 2:43

June schreef:Dat klinkt als een goed plan Very Happy!

:P
Trouwens, ik was vroegah echt groot fan van the Used!
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wisten jullie dat... forumweetjes - Pagina 14 Empty Re: Wisten jullie dat... forumweetjes

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 2:45

Wisten jullie dat: ik al de hele maand met een pinkribbon lintje oploop, elke dag?

En... Dat ik van regenbogen hou als het regent én de zon schijnt? I love you

Nee, dit zijn geen forumweetjes, dit zijn Tea weetjes. Hmm.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wisten jullie dat... forumweetjes - Pagina 14 Empty Re: Wisten jullie dat... forumweetjes

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 2:46

TNMN schreef:
June schreef:Dat klinkt als een goed plan Very Happy!

:P
Trouwens, ik was vroegah echt groot fan van the Used!

Ik ook toen ik 14 was. Nu vind ik ze eigenlijk stom, maar deze tekst is blijven hangen Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wisten jullie dat... forumweetjes - Pagina 14 Empty Re: Wisten jullie dat... forumweetjes

Bericht  Suus di 18 okt 2011 - 2:47

Tea-Leaf schreef:Wisten jullie dat: ik al de hele maand met een pinkribbon lintje oploop, elke dag?

En... Dat ik van regenbogen hou als het regent én de zon schijnt? I love you

Nee, dit zijn geen forumweetjes, dit zijn Tea weetjes. Hmm.
En Tea komt op het forum, dus zijn het ook forumweetjes Wink
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wisten jullie dat... forumweetjes - Pagina 14 Empty Re: Wisten jullie dat... forumweetjes

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 2:50

Suus schreef:
Tea-Leaf schreef:Wisten jullie dat: ik al de hele maand met een pinkribbon lintje oploop, elke dag?

En... Dat ik van regenbogen hou als het regent én de zon schijnt? I love you

Nee, dit zijn geen forumweetjes, dit zijn Tea weetjes. Hmm.
En Tea komt op het forum, dus zijn het ook forumweetjes Wink

Okeeee.... Suus heeft gelijk Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wisten jullie dat... forumweetjes - Pagina 14 Empty Re: Wisten jullie dat... forumweetjes

Bericht  Suus di 18 okt 2011 - 2:52

Tea-Leaf schreef:
Suus schreef:
Tea-Leaf schreef:Wisten jullie dat: ik al de hele maand met een pinkribbon lintje oploop, elke dag?

En... Dat ik van regenbogen hou als het regent én de zon schijnt? I love you

Nee, dit zijn geen forumweetjes, dit zijn Tea weetjes. Hmm.
En Tea komt op het forum, dus zijn het ook forumweetjes Wink

Okeeee.... Suus heeft gelijk Very Happy
Dat hoor ik graag! angel
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wisten jullie dat... forumweetjes - Pagina 14 Empty Re: Wisten jullie dat... forumweetjes

Bericht  Zora di 18 okt 2011 - 7:21

June schreef:
Zora schreef:Wist je dat ik nú wil weten wie allerlei forummers zijn die ik nog steeds niet herkend heb? Ik kan niet meer tegen de onzekerheid Very Happy Confusion, June, Prosecco... etc etc.

Ik ben gewoon pas anderhalf/twee jaar actief, daarvoor was ik een meelezer, maar al sinds 2007 heet ik June. Oké, op het oude forum June_, maar dat is vast niet de gewenste onthulling Wink.

Wist je dat ik Zero en Zora door elkaar haal? Ik vergeet altijd wie vroeger Jipster was en moet nog altijd spieken in het onderschrift!

Haha thank god voor mijn onderschrift dan Very Happy En toch apart, had altijd het idee dat je veel...bekender was ofzo smile Nouja, ik vind je heel leuk overkomen iig smile

@ Zusje: Tja, dat vind ik dan altijd weer zo... ik weet niet... haha kortom: dat zou ik dan weer niet zo snel doen.
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wisten jullie dat... forumweetjes - Pagina 14 Empty Re: Wisten jullie dat... forumweetjes

Bericht  Pompoen di 18 okt 2011 - 7:23

Zora schreef:
June schreef:
Zora schreef:Wist je dat ik nú wil weten wie allerlei forummers zijn die ik nog steeds niet herkend heb? Ik kan niet meer tegen de onzekerheid Very Happy Confusion, June, Prosecco... etc etc.

Ik ben gewoon pas anderhalf/twee jaar actief, daarvoor was ik een meelezer, maar al sinds 2007 heet ik June. Oké, op het oude forum June_, maar dat is vast niet de gewenste onthulling Wink.

Wist je dat ik Zero en Zora door elkaar haal? Ik vergeet altijd wie vroeger Jipster was en moet nog altijd spieken in het onderschrift!

Haha thank god voor mijn onderschrift dan Very Happy En toch apart, had altijd het idee dat je veel...bekender was ofzo smile Nouja, ik vind je heel leuk overkomen iig smile

@ Zusje: Tja, dat vind ik dan altijd weer zo... ik weet niet... haha kortom: dat zou ik dan weer niet zo snel doen.


Oh hee! Haha, ik had je onderschrift nog niet gelezen want die sla ik altijd over. Moet ik misschien toch eens wat vaker doen!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wisten jullie dat... forumweetjes - Pagina 14 Empty Re: Wisten jullie dat... forumweetjes

Bericht  SuperGrover di 18 okt 2011 - 7:23

Forum/Zora/Supergrover weetje: Ik kan Zora's naam niet meer zien zonder te moeten denken aan 'prie pra'. Ik wacht nog steeds op geluidsfragmenten laughcry
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wisten jullie dat... forumweetjes - Pagina 14 Empty Re: Wisten jullie dat... forumweetjes

Bericht  Zora di 18 okt 2011 - 7:25

Whahahaha Very Happy

Edit: Mocht ik je ooit nog meeten, kan ik het zo voordoen :p Tot die tijd: *pe die pe da pe die pe da pedie peda pdie pda prie pra prie pra* Very Happy
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wisten jullie dat... forumweetjes - Pagina 14 Empty Re: Wisten jullie dat... forumweetjes

Bericht  Zora di 18 okt 2011 - 7:26

@ Pompoen: en ik maar denken zo behulpzaam te zijn met mijn onderschrift...
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wisten jullie dat... forumweetjes - Pagina 14 Empty Re: Wisten jullie dat... forumweetjes

Bericht  SuperGrover di 18 okt 2011 - 7:28

Ja we moeten wel meeten, want ik moet en zal het leren. Bij mij gaat het zo: pe die pe da pe die pe da pe die pe da pe die pe da pe die pe da pe die pe da pe die pe da pe die pe da pe die pe da pe die pe da

En dan word ik verdrietig en ga ik gauw wat anders doen laughcry
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wisten jullie dat... forumweetjes - Pagina 14 Empty Re: Wisten jullie dat... forumweetjes

Bericht  Zora di 18 okt 2011 - 7:30

Hahaha ach gossie :p
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wisten jullie dat... forumweetjes - Pagina 14 Empty Re: Wisten jullie dat... forumweetjes

Bericht  SuperGrover di 18 okt 2011 - 7:33

Op mijn werk hadden we altijd radio 10 gold op als zender. Daar kwam ook heel vaak een vreselijk nummer, waarin die man ook steeds "pe die, pe da" zingt. Dan dacht ik ook altijd neeeeeeeeeee laughcry
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wisten jullie dat... forumweetjes - Pagina 14 Empty Re: Wisten jullie dat... forumweetjes

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 9:00

Dudes.. Pediepadiepa?... Wisten jullie dat... forumweetjes - Pagina 14 Raised-eyebrow

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wisten jullie dat... forumweetjes - Pagina 14 Empty Re: Wisten jullie dat... forumweetjes

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 9:09

Bazinga schreef:Dudes.. Pediepadiepa?... Wisten jullie dat... forumweetjes - Pagina 14 Raised-eyebrow

+1.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wisten jullie dat... forumweetjes - Pagina 14 Empty Re: Wisten jullie dat... forumweetjes

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 9:10

Merai schreef:Wist je dat Smikkell en June zo jaloers zijn op mijn meeting met Alex dat ze me al de hele ochtend bestoken met nare whatsappjes Twisted Evil

Gossie, arme jij! Ze kunnen ook niks hebben he.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wisten jullie dat... forumweetjes - Pagina 14 Empty Re: Wisten jullie dat... forumweetjes

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 10:21

Even een weetje over mij.... Ik ben zaterdag zo gruwelijk op mijn bek gegaan in de kroeg, ik liep al voorzichtig omdat het glad was, maar dat mocht ook niet helpen. Nu is mijn pols, mijn bovenarm en mijn hele been blauw, het doet heel erg zeer, maar ik laat me niet kennen Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wisten jullie dat... forumweetjes - Pagina 14 Empty Re: Wisten jullie dat... forumweetjes

Bericht  Merai di 18 okt 2011 - 11:43

June schreef:Wisten jullie dat je Merai beter niets persoonlijks kunt Whatsappen? Voor je het weet staat het op het forum Wink.

Tja, ik had ook een topic kunnen openen over claimende vriendinnen maar dat ging me toch iets te ver.. Jullie zijn er nog goed vanaf gekomen nerd
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wisten jullie dat... forumweetjes - Pagina 14 Empty Re: Wisten jullie dat... forumweetjes

Bericht  Merai di 18 okt 2011 - 11:43

Alex schreef:
Merai schreef:Wist je dat Smikkell en June zo jaloers zijn op mijn meeting met Alex dat ze me al de hele ochtend bestoken met nare whatsappjes Twisted Evil

Gossie, arme jij! Ze kunnen ook niks hebben he.

Precies, en dan weten ze nog niet eens dat we lekker gaan high tea'en angel
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wisten jullie dat... forumweetjes - Pagina 14 Empty Re: Wisten jullie dat... forumweetjes

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 14 van 15 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum