Wisten jullie dat... forumweetjes
+22
ekiaam87
Zora
Toet
banjer49
Burgemeester Nicky
nina
Snoes
Suus
Lejow
Jordana
May
Sjaantje
girli
Antibes
Isis
Caresses
Roza
Minx
Zininzon
TGR
Burn
Pompoen
26 plaatsers
Pagina 14 van 15
Pagina 14 van 15 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15
Re: Wisten jullie dat... forumweetjes
Bubbelicious schreef:Zusje, weet jij nog dat je via PM jouw telefoonnumer hebt gegeven (op het oude forum) en dat ik een keer langs zou komen op de vrijdagmiddagborel in DH met o.a. Joy? Inmiddels ben ik verhuisd (nog wel in DH) en heb ik die telefoon al heeel lang niet meer
Nee, dat weet ik niet meer haha sorry... IK geef wel vaker mijn nummer (klinkt lekker fout) maar je bent dus nooit langs gekomen, wat jammer! Je bent nog steeds welkom hoor! Al gaan we niet elke week meer borrelen maar het aanbod staat dus gewoon nog .
Gast- Gast
TNMN schreef:Wisten jullie dat.. ik eerst veel poste en nu bijna niet meer. Ik mis het soms wel (vooral als het over dingen gaat die ik niet heb meegekregen)!
Ik vind het ook jammer dat jij niet meer veel post .
Gast- Gast
Zusje schreef:Bubbelicious schreef:Zusje, weet jij nog dat je via PM jouw telefoonnumer hebt gegeven (op het oude forum) en dat ik een keer langs zou komen op de vrijdagmiddagborel in DH met o.a. Joy? Inmiddels ben ik verhuisd (nog wel in DH) en heb ik die telefoon al heeel lang niet meer
Nee, dat weet ik niet meer haha sorry... IK geef wel vaker mijn nummer (klinkt lekker fout) maar je bent dus nooit langs gekomen, wat jammer! Je bent nog steeds welkom hoor! Al gaan we niet elke week meer borrelen maar het aanbod staat dus gewoon nog .
Bubbelicious- Prater
- Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10
June schreef:TNMN schreef:Wisten jullie dat.. ik eerst veel poste en nu bijna niet meer. Ik mis het soms wel (vooral als het over dingen gaat die ik niet heb meegekregen)!
Ik vind het ook jammer dat jij niet meer veel post .
Wat lief! Misschien moet ik maar eens vaker online komen
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10
June schreef:Dat klinkt als een goed plan !
Trouwens, ik was vroegah echt groot fan van the Used!
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Wisten jullie dat: ik al de hele maand met een pinkribbon lintje oploop, elke dag?
En... Dat ik van regenbogen hou als het regent én de zon schijnt?
Nee, dit zijn geen forumweetjes, dit zijn Tea weetjes. Hmm.
En... Dat ik van regenbogen hou als het regent én de zon schijnt?
Gast- Gast
TNMN schreef:June schreef:Dat klinkt als een goed plan !
Trouwens, ik was vroegah echt groot fan van the Used!
Ik ook toen ik 14 was. Nu vind ik ze eigenlijk stom, maar deze tekst is blijven hangen .
Gast- Gast
En Tea komt op het forum, dus zijn het ook forumweetjesTea-Leaf schreef:Wisten jullie dat: ik al de hele maand met een pinkribbon lintje oploop, elke dag?
En... Dat ik van regenbogen hou als het regent én de zon schijnt?Nee, dit zijn geen forumweetjes, dit zijn Tea weetjes. Hmm.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Suus schreef:En Tea komt op het forum, dus zijn het ook forumweetjesTea-Leaf schreef:Wisten jullie dat: ik al de hele maand met een pinkribbon lintje oploop, elke dag?
En... Dat ik van regenbogen hou als het regent én de zon schijnt?Nee, dit zijn geen forumweetjes, dit zijn Tea weetjes. Hmm.
Okeeee.... Suus heeft gelijk
Gast- Gast
Dat hoor ik graag!Tea-Leaf schreef:Suus schreef:En Tea komt op het forum, dus zijn het ook forumweetjesTea-Leaf schreef:Wisten jullie dat: ik al de hele maand met een pinkribbon lintje oploop, elke dag?
Okeeee.... Suus heeft gelijk
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
June schreef:Zora schreef:Wist je dat ik nú wil weten wie allerlei forummers zijn die ik nog steeds niet herkend heb? Ik kan niet meer tegen de onzekerheid Confusion, June, Prosecco... etc etc.
Ik ben gewoon pas anderhalf/twee jaar actief, daarvoor was ik een meelezer, maar al sinds 2007 heet ik June. Oké, op het oude forum June_, maar dat is vast niet de gewenste onthulling .
Wist je dat ik Zero en Zora door elkaar haal? Ik vergeet altijd wie vroeger Jipster was en moet nog altijd spieken in het onderschrift!
Haha thank god voor mijn onderschrift dan En toch apart, had altijd het idee dat je veel...bekender was ofzo Nouja, ik vind je heel leuk overkomen iig
@ Zusje: Tja, dat vind ik dan altijd weer zo... ik weet niet... haha kortom: dat zou ik dan weer niet zo snel doen.
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Zora schreef:June schreef:Zora schreef:Wist je dat ik nú wil weten wie allerlei forummers zijn die ik nog steeds niet herkend heb? Ik kan niet meer tegen de onzekerheid Confusion, June, Prosecco... etc etc.
Ik ben gewoon pas anderhalf/twee jaar actief, daarvoor was ik een meelezer, maar al sinds 2007 heet ik June. Oké, op het oude forum June_, maar dat is vast niet de gewenste onthulling .
Wist je dat ik Zero en Zora door elkaar haal? Ik vergeet altijd wie vroeger Jipster was en moet nog altijd spieken in het onderschrift!
Haha thank god voor mijn onderschrift dan En toch apart, had altijd het idee dat je veel...bekender was ofzo Nouja, ik vind je heel leuk overkomen iig
@ Zusje: Tja, dat vind ik dan altijd weer zo... ik weet niet... haha kortom: dat zou ik dan weer niet zo snel doen.
Oh hee! Haha, ik had je onderschrift nog niet gelezen want die sla ik altijd over. Moet ik misschien toch eens wat vaker doen!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Forum/Zora/Supergrover weetje: Ik kan Zora's naam niet meer zien zonder te moeten denken aan 'prie pra'. Ik wacht nog steeds op geluidsfragmenten
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Whahahaha
Edit: Mocht ik je ooit nog meeten, kan ik het zo voordoen :p Tot die tijd: *pe die pe da pe die pe da pedie peda pdie pda prie pra prie pra*
Edit: Mocht ik je ooit nog meeten, kan ik het zo voordoen :p Tot die tijd: *pe die pe da pe die pe da pedie peda pdie pda prie pra prie pra*
Zora- Ratel
@ Pompoen: en ik maar denken zo behulpzaam te zijn met mijn onderschrift...
Zora- Ratel
Ja we moeten wel meeten, want ik moet en zal het leren. Bij mij gaat het zo: pe die pe da pe die pe da pe die pe da pe die pe da pe die pe da pe die pe da pe die pe da pe die pe da pe die pe da pe die pe da
En dan word ik verdrietig en ga ik gauw wat anders doen
En dan word ik verdrietig en ga ik gauw wat anders doen
SuperGrover- Ratel
Hahaha ach gossie :p
Zora- Ratel
Op mijn werk hadden we altijd radio 10 gold op als zender. Daar kwam ook heel vaak een vreselijk nummer, waarin die man ook steeds "pe die, pe da" zingt. Dan dacht ik ook altijd neeeeeeeeeee
SuperGrover- Ratel
Merai schreef:Wist je dat Smikkell en June zo jaloers zijn op mijn meeting met Alex dat ze me al de hele ochtend bestoken met nare whatsappjes
Gossie, arme jij! Ze kunnen ook niks hebben he.
Gast- Gast
Even een weetje over mij.... Ik ben zaterdag zo gruwelijk op mijn bek gegaan in de kroeg, ik liep al voorzichtig omdat het glad was, maar dat mocht ook niet helpen. Nu is mijn pols, mijn bovenarm en mijn hele been blauw, het doet heel erg zeer, maar ik laat me niet kennen
Gast- Gast
June schreef:Wisten jullie dat je Merai beter niets persoonlijks kunt Whatsappen? Voor je het weet staat het op het forum .
Tja, ik had ook een topic kunnen openen over claimende vriendinnen maar dat ging me toch iets te ver.. Jullie zijn er nog goed vanaf gekomen
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Alex schreef:Merai schreef:Wist je dat Smikkell en June zo jaloers zijn op mijn meeting met Alex dat ze me al de hele ochtend bestoken met nare whatsappjes
Gossie, arme jij! Ze kunnen ook niks hebben he.
Precies, en dan weten ze nog niet eens dat we lekker gaan high tea'en
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Pagina 14 van 15 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe wisten jullie dat jullie zwanger waren?
» Wisten jullie dat...?
» Wisten jullie dat...
» Hoe wisten jullie dat je zwanger was?
» Hoe wisten jullie dat je er klaar voor was?
» Wisten jullie dat...?
» Wisten jullie dat...
» Hoe wisten jullie dat je zwanger was?
» Hoe wisten jullie dat je er klaar voor was?
Pagina 14 van 15
Permissies van dit forum: