Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe wisten jullie dat je zwanger was?

+23
Parisienne
Silver
Jade
Printje
Snoes
Sophiee
MADDIE
Slakje
Paper Crown
Suus
Sazzle
slaatje
Annemie
RioolSpook
Coco
Lejow
Laurientje
mickey
Thunder
maiadebij
Marin
Lonely Goatherd
Lovex
27 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Hoe wisten jullie dat je zwanger was? Empty Hoe wisten jullie dat je zwanger was?

Bericht  Lovex di 26 maa 2013 - 0:52

Hey lieve meiden,

Hoe wisten jullie dat je zwanger was.

Ik voel me sinds vorige week niet mijzelf.
Heb weinig trek in eten, ben misselijk en wordt er soms 's nachts wakker van.
Daarnaast is mijn humeur ver te zoeken, elke keer is mijn stemming anders.
Gisteren keek ik een leuk/grappig filmpje en ik werd er gewoon emotioneel van.
Ik ben gewoon mezelf niet meer. Daarnaast heb ik ook aantal keer gehad dat ik iets heel sterk ruik.

Als het goed is word ik deze week ongesteld, maar toch wil ik jullie ervaringen horen.
Vind het allemaal vreemd en wil mijn verhaal toch even kwijt. smile
Ik zit niet te wachten op reacties van; haal een test. Want als ik deze week m'n maandelijkse dagen niet krijg, doe ik dit ook wel..

Liefs I love you

Lovex
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 5
Punten : 7
Registratiedatum : 26-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wisten jullie dat je zwanger was? Empty Re: Hoe wisten jullie dat je zwanger was?

Bericht  Lonely Goatherd di 26 maa 2013 - 0:54

Toen de test het aangaf, ik had verder geen duidelijke symptomen.
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wisten jullie dat je zwanger was? Empty Re: Hoe wisten jullie dat je zwanger was?

Bericht  Marin di 26 maa 2013 - 0:56

Even reactie van een niet-zwangere:
Ik heb die klachten ook wel vaker gehad, ook allemaal tegelijk incl dat misselijke en sterk ruiken en dat ik echt ging twijfelen, maar was toch echt niet zwanger.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wisten jullie dat je zwanger was? Empty Re: Hoe wisten jullie dat je zwanger was?

Bericht  maiadebij di 26 maa 2013 - 0:56

de maanden dat ik 'klachten' had werd ik gewoon ongesteld, de maand dat ik het totaal niet verwachtte bleek ik zwanger. Bij mij was er dus geen pijl op te trekken.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wisten jullie dat je zwanger was? Empty Re: Hoe wisten jullie dat je zwanger was?

Bericht  Thunder di 26 maa 2013 - 0:56

Toen ik zag dat de test positief was. Bij de tweede begon ik een paar weken daarna met overgeven.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wisten jullie dat je zwanger was? Empty Re: Hoe wisten jullie dat je zwanger was?

Bericht  mickey di 26 maa 2013 - 0:56

In de week voorafgaand aan de test, voelde ik een knobbeltje in mijn borst. Heb toen een afspraak gemaakt bij de huisarts om het te laten controleren. Op de dag dat ik naar de huisarts moest, deed ik 's ochtends een test, om het uit te kunnen sluiten, maar ik bleek echt zwanger te zijn. Was toen, volgens de echo een paar weken later, 4 weken en 1 dag zwanger, zelf dacht ik toen 3 weken en 6 dagen te zijn. Het knobbeltje bleek overigens een melkklier te zijn.


Laatst aangepast door mickey op di 26 maa 2013 - 1:27; in totaal 1 keer bewerkt
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wisten jullie dat je zwanger was? Empty Re: Hoe wisten jullie dat je zwanger was?

Bericht  Laurientje di 26 maa 2013 - 0:57

Bij de eerste na een test, vol ongeloof omdat de gyn geconstateerd had dat ik die maand geen eisprong gehad zou hebben Wink
De tweede keer ook na een test. (werd mk)
De derde keer wist ik t al voor t doen van de test, was misselijk en voelde het gewoon.
De laatste keer na een test (werd mk)
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wisten jullie dat je zwanger was? Empty Re: Hoe wisten jullie dat je zwanger was?

Bericht  Lejow di 26 maa 2013 - 0:58

Toen de test het zei.
De symptomen kwamen twee weken later, en hoe laughcry
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wisten jullie dat je zwanger was? Empty Re: Hoe wisten jullie dat je zwanger was?

Bericht  Coco di 26 maa 2013 - 1:00

Ik werd echt ziek van de geur van de chinees en de koffiegeur van de lunchroom bij ons om de hoek. Ik ging er bijna van van mijn stokje. Nacht erop droomde ik dat mijn moeder zei dat ik zwanger was. Toen dacht ik 1+1=2 en ben maandags gaan testen, ondanks dat dat nog veel te vroeg was, was die hardstikke positief.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wisten jullie dat je zwanger was? Empty Re: Hoe wisten jullie dat je zwanger was?

Bericht  RioolSpook di 26 maa 2013 - 1:00

Toen ik menstruatiekrampen bleef houden zonder ongesteld te zijn.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wisten jullie dat je zwanger was? Empty Re: Hoe wisten jullie dat je zwanger was?

Bericht  Annemie di 26 maa 2013 - 1:01

Lonely Goatherd schreef:Toen de test het aangaf, ik had verder geen duidelijke symptomen.

+1, beide keren, ik ging testen omdat ik een week over tijd wad, verder nog nergens last van, dat kwam pas enkele weken later.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wisten jullie dat je zwanger was? Empty Re: Hoe wisten jullie dat je zwanger was?

Bericht  Lejow di 26 maa 2013 - 1:02

Coco schreef:Ik werd echt ziek van de geur van de chinees en de koffiegeur van de lunchroom bij ons om de hoek. Ik ging er bijna van van mijn stokje. Nacht erop droomde ik dat mijn moeder zei dat ik zwanger was. Toen dacht ik 1+1=2 en ben maandags gaan testen, ondanks dat dat nog veel te vroeg was, was die hardstikke positief.

Ik had ook gedroomd dat ik positief testte, toen ik wakker werd baalde ik vervolgens een beetje dat ik gewoon in mijn bed lag en wilde weer wat verder slapen. Tot het net was alsof een stem echt heel hard riep: JEE MOEEETTT NUU TEEESSTEEENN!!
Nou zo gezegd, zo gedaan (op maandag ochtend om half Cool, nog een beetje lacherig zo van het zal wel, maar ja hoor, hij werd toch echt positief!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wisten jullie dat je zwanger was? Empty Re: Hoe wisten jullie dat je zwanger was?

Bericht  Lovex di 26 maa 2013 - 1:04

Bedankt voor jullie reacties! I love you

Wat zouden jullie doen als je mij was? Nog afwachten tot donderdag/vrijdag? (wanneer ik ongesteld moet worden) of toch een test doen?

Liefs

Voel nu trouwens een behoorlijke zeur... :nopompom: Embarassed

Lovex
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 5
Punten : 7
Registratiedatum : 26-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wisten jullie dat je zwanger was? Empty Re: Hoe wisten jullie dat je zwanger was?

Bericht  Laurientje di 26 maa 2013 - 1:07

Ik zou dan morgenochtend even testen.
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wisten jullie dat je zwanger was? Empty Re: Hoe wisten jullie dat je zwanger was?

Bericht  Lejow di 26 maa 2013 - 1:10

Laurientje schreef:Ik zou dan morgenochtend even testen.

Ik ook.
Ik was 4 dagen voor mijn Nod
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wisten jullie dat je zwanger was? Empty Re: Hoe wisten jullie dat je zwanger was?

Bericht  slaatje di 26 maa 2013 - 1:26

Een puur intuatief gevoel.
In april (een dag na koninginnendag) wist ik dat ik ongesteld zou worden (dat klopte) Mijn gevoel zei dat ik de maand erna of de maand daarop volgend zwanger zou zijn. De maand erna testte ik positief, ik voelde het van te voren aan. Dit werd een vmk. Ongeveer drie of vier weken na de vmk voelde ik het weer aan en een paar dagen later testte ik wederom positief. Op 2 maart is hier ons zoontje uit geboren.

Zijn jullie bezig voor een kindje? Is het dus voornamelijk hoop, of zijn jullie er niet mee bezig?
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wisten jullie dat je zwanger was? Empty Re: Hoe wisten jullie dat je zwanger was?

Bericht  Sazzle di 26 maa 2013 - 1:35

Ik was 2 of 3 dagen overtijd, verder geen klachten. Toen een test gedaan en die was positief.
Sazzle
Sazzle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 288
Punten : 385
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Veluwe

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wisten jullie dat je zwanger was? Empty Re: Hoe wisten jullie dat je zwanger was?

Bericht  Suus di 26 maa 2013 - 1:41

Ik was een dag over tijd en testte toen positief.

Ik zou gewoon een test doen en mocht die negatief zijn en je ongesteldheid blijft uit, zou ik dan nog een test doen voor de zekerheid.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wisten jullie dat je zwanger was? Empty Re: Hoe wisten jullie dat je zwanger was?

Bericht  maiadebij di 26 maa 2013 - 1:44

Ik testte 5 dagen na bij NOD pas licht positief. Ik denk dat ik een late ei-sprong had want bij de eerste echo bleek ik ook 5 dagen minder ver als ik berekend had. Toch zou ik morgen testen als ik jou was met kruidvat test 2 voor 5 euro (zijn gevoelige testen en niet duur)

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wisten jullie dat je zwanger was? Empty Re: Hoe wisten jullie dat je zwanger was?

Bericht  Paper Crown di 26 maa 2013 - 1:48

Mijn gevoel nog voor de terugplaatsing. Ik wist 't gewoon. Voelde 't zo sterk. Ik sprak dat hier ook uit.. Haha
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wisten jullie dat je zwanger was? Empty Re: Hoe wisten jullie dat je zwanger was?

Bericht  Lovex di 26 maa 2013 - 1:56

slaatje schreef:Een puur intuatief gevoel.
In april (een dag na koninginnendag) wist ik dat ik ongesteld zou worden (dat klopte) Mijn gevoel zei dat ik de maand erna of de maand daarop volgend zwanger zou zijn. De maand erna testte ik positief, ik voelde het van te voren aan. Dit werd een vmk. Ongeveer drie of vier weken na de vmk voelde ik het weer aan en een paar dagen later testte ik wederom positief. Op 2 maart is hier ons zoontje uit geboren.

Zijn jullie bezig voor een kindje? Is het dus voornamelijk hoop, of zijn jullie er niet mee bezig?

Heb je een PM gestuurd. I love you

Lovex
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 5
Punten : 7
Registratiedatum : 26-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wisten jullie dat je zwanger was? Empty Re: Hoe wisten jullie dat je zwanger was?

Bericht  Slakje di 26 maa 2013 - 2:25

Bij Louise was ik over tijd en ik voelde me heel erg moe en ambetant, toen heb ik een test gedaan. Een halfuurtje later hebben we het aan mijn schoonmoeder vertelt en zij dacht dat wij ermee aan het lachen waren.

Bij de kleine zus was ik ook weer over tijd en voelde me misselijk en moe. Ook even getest in een opwelling ("Dan zit ik weer op mijn gemak, en dan komen mijn regels er zo door!").
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wisten jullie dat je zwanger was? Empty Re: Hoe wisten jullie dat je zwanger was?

Bericht  MADDIE di 26 maa 2013 - 2:48

maiadebij schreef:de maanden dat ik 'klachten' had werd ik gewoon ongesteld, de maand dat ik het totaal niet verwachtte bleek ik zwanger. Bij mij was er dus geen pijl op te trekken.

Zo ging dat bij mij ook. Ik werd zelfs steeds later ongesteld.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wisten jullie dat je zwanger was? Empty Re: Hoe wisten jullie dat je zwanger was?

Bericht  Sophiee di 26 maa 2013 - 2:52

Ik voelde me anders. Een gevoel wat ik nooit eerder gevoeld had en meteen wist ik dat ik zwanger was. Dat was een week voor mijn NOD, 2 dagen later getest en toen al een lichte streep.
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wisten jullie dat je zwanger was? Empty Re: Hoe wisten jullie dat je zwanger was?

Bericht  Snoes di 26 maa 2013 - 4:41

Ik wist het pas toen ik een test deed. En dan nog kon ik het niet geloven, omdat ik eigenlijk zeker was dat ik niet zwanger zou zijn omdat ik een paar weken eerder nog een negatieve echo had (wat betreft eisprong).

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wisten jullie dat je zwanger was? Empty Re: Hoe wisten jullie dat je zwanger was?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum