Wisten jullie dat... forumweetjes
+22
ekiaam87
Zora
Toet
banjer49
Burgemeester Nicky
nina
Snoes
Suus
Lejow
Jordana
May
Sjaantje
girli
Antibes
Isis
Caresses
Roza
Minx
Zininzon
TGR
Burn
Pompoen
26 plaatsers
Pagina 13 van 15
Pagina 13 van 15 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15
Re: Wisten jullie dat... forumweetjes
Dat hoeft allemaal niet leeftijd gebonden te zijn natuurlijk . Nou, ik ga slapen... Gedragen jullie je .
Gast- Gast
June schreef:Wisten jullie dat we nu kunnen gaan RELLEN?!?!
Gast- Gast
Wist je dat ik nú wil weten wie allerlei forummers zijn die ik nog steeds niet herkend heb? Ik kan niet meer tegen de onzekerheid Confusion, June, Prosecco... etc etc.
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Waarom stuur je die mensen dan niet gewoon een PM? Mss geven ze er wel antwoord op...
Gast- Gast
Ik heb ook altijd dezelfde naam gehad en ook ik haal veel info hier vandaan voor andere mensen
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Wist je dat na alle hints richting de oude naam van Roza nog steeds niet weet wie ze was?
Gast- Gast
Zora schreef:Wist je dat ik nú wil weten wie allerlei forummers zijn die ik nog steeds niet herkend heb? Ik kan niet meer tegen de onzekerheid Confusion, June, Prosecco... etc etc.
Ik ben gewoon pas anderhalf/twee jaar actief, daarvoor was ik een meelezer, maar al sinds 2007 heet ik June. Oké, op het oude forum June_, maar dat is vast niet de gewenste onthulling .
Wist je dat ik Zero en Zora door elkaar haal? Ik vergeet altijd wie vroeger Jipster was en moet nog altijd spieken in het onderschrift!
Gast- Gast
+ 1Vergeet-me-nietje schreef:Wist je dat na alle hints richting de oude naam van Roza nog steeds niet weet wie ze was?
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Zusje schreef:Ik was Jersey Girl, Shaq Girl, Lagom, Zusje van Bert en nu Zusje . Eerste naam was maar extreem kort en was al snel het wachtwoord kwijt.
Jersey Girl kan ik me niet herinneren, de rest heb ik allemaal meegemaakt ;-).
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Jolicious schreef:Zusje schreef:Ja de kadootjes waren leuk . Ik kreeg een keer een hele doos met toiletartikelen, heb daar nu nog heel veel van, we kregen make up, boeken, een tas, koffiezetapparaat... etc etc.
Ja, dat was goed spul
Ken ik jou? (dat denk ik namelijk)
Pompoen- Lady Post-a-lot
Ik was Lejow... en ik ben Lejow
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
тыквашка schreef:Jolicious schreef:Zusje schreef:Ja de kadootjes waren leuk . Ik kreeg een keer een hele doos met toiletartikelen, heb daar nu nog heel veel van, we kregen make up, boeken, een tas, koffiezetapparaat... etc etc.
Ja, dat was goed spul
Ja, je hebt me op FB en op twitter
Gast- Gast
тыквашка schreef:Zusje schreef:Ik was Jersey Girl, Shaq Girl, Lagom, Zusje van Bert en nu Zusje . Eerste naam was maar extreem kort en was al snel het wachtwoord kwijt.
Nee ik heb heel kort meegelezen onder die naam. Die naam heb ik echt amper gebruikt dus kan me ook niet voorstellen dat iemand me onder die naam kent hoor .
Gast- Gast
Jolicious schreef:тыквашка schreef:Jolicious schreef:Zusje schreef:Ja de kadootjes waren leuk . Ik kreeg een keer een hele doos met toiletartikelen, heb daar nu nog heel veel van, we kregen make up, boeken, een tas, koffiezetapparaat... etc etc.
Ja, dat was goed spul
Ja, je hebt me op FB en op twitter
Ok dan weet ik inderdaad wie je bent!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Zusje schreef:тыквашка schreef:Zusje schreef:Ik was Jersey Girl, Shaq Girl, Lagom, Zusje van Bert en nu Zusje . Eerste naam was maar extreem kort en was al snel het wachtwoord kwijt.
Nee ik heb heel kort meegelezen onder die naam. Die naam heb ik echt amper gebruikt dus kan me ook niet voorstellen dat iemand me onder die naam kent hoor .
Oh dan is dat niet zo heel gek inderdaad. Ik probeer me te herinneren hoe lang ik op het forum ben...maar ik weet het echt niet...net zo als dat ik nooit weet hoe lang mijn man en ik nou bij elkaar zijn. 't is toch inmiddels wel 10 jaar, maar hoe lang precies weet ik nooit. En met het forum weet ik het ook niet!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Ik weet het wel maar dat kwam omdat ik actief werd/ ging posten op het moment dat mijn neef neergestoken werd en een week later overleed. Heb daar toen veel steun gevonden, op het forum. Ik las vanaf januari 2003 ongeveer mee en het gebeurde in juli.
Gast- Gast
Zusje schreef:Ik weet het wel maar dat kwam omdat ik actief werd/ ging posten op het moment dat mijn neef neergestoken werd en een week later overleed. Heb daar toen veel steun gevonden, op het forum. Ik las vanaf januari 2003 ongeveer mee en het gebeurde in juli.
Oh ja, dan heb je een kapstokje om het aan op te hangen. Dat lijkt me niet iets wat je ooit weer vergeet!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Ik kwam hier toen ik nog samen was met mijn ex, en toen was ik een jaar of 14/15. Dus de 10/12 jaar moet ik zeker halen.
Het was in ieder geval in de tijd dat je hier nog kon posten zonder in te loggen, dat er 1 pijler was en dat er 1 topic per week werd gepost
Het was in ieder geval in de tijd dat je hier nog kon posten zonder in te loggen, dat er 1 pijler was en dat er 1 topic per week werd gepost
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Wist je dat Smikkell en June zo jaloers zijn op mijn meeting met Alex dat ze me al de hele ochtend bestoken met nare whatsappjes
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Wat komen jullie hier allemaal al lang zeg! Ik heb me volgens mij in 2005 ofzo aangemeld als Suusje1980, maar na een paar berichtjes ben ik ermee gestopt, omdat ik bang was dat het me te veel tijd zou gaan kosten
Een paar jaar later, ik denk 2009, ben ik weer eens langs gekomen, onder diezelfde naam, en ben ik actiever geworden. En waar ik toen bang voor was, is wel een beetje waar
Een paar jaar later, ik denk 2009, ben ik weer eens langs gekomen, onder diezelfde naam, en ben ik actiever geworden. En waar ik toen bang voor was, is wel een beetje waar
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Zusje, weet jij nog dat je via PM jouw telefoonnumer hebt gegeven (op het oude forum) en dat ik een keer langs zou komen op de vrijdagmiddagborel in DH met o.a. Joy? Inmiddels ben ik verhuisd (nog wel in DH) en heb ik die telefoon al heeel lang niet meer
Bubbelicious- Prater
- Aantal berichten : 638
Punten : 766
Wisten jullie dat je Merai beter niets persoonlijks kunt Whatsappen? Voor je het weet staat het op het forum .
Gast- Gast
Wisten jullie dat.. ik eerst veel poste en nu bijna niet meer. Ik mis het soms wel (vooral als het over dingen gaat die ik niet heb meegekregen)!
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Pagina 13 van 15 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe wisten jullie dat jullie zwanger waren?
» Wisten jullie dat...?
» Wisten jullie dat...
» Hoe wisten jullie dat je zwanger was?
» Hoe wisten jullie dat je er klaar voor was?
» Wisten jullie dat...?
» Wisten jullie dat...
» Hoe wisten jullie dat je zwanger was?
» Hoe wisten jullie dat je er klaar voor was?
Pagina 13 van 15
Permissies van dit forum: