Hoe wisten jullie dat je er klaar voor was?
+8
Thunder
Bruintje Beer
Vancity_girl
Limburg85
Merai
sheila123
PapillonRose
SleepingBeauty
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hoe wisten jullie dat je er klaar voor was?
Wanneer wist je dat je klaar was voor kinderen?
Hoe oud was je toen? Ben je er toen gelijk voor gegaan, of moest je vanwege de situatie nog wachten??
Ik ben wel benieuwd hoe het voor jullie voelde dat je er voor wilde gaan.
Zelf wil ik ook graag kinderen, maar wij hebben nu nog zoiets van nee nu nog niet.
We hebben net een nieuw huis en willen graag nog allebei werken en ons huis een beetje af maken.
Steeds meer vrienden beginnen nu wel aan kinderen, dus ik ben erg benieuwd wanneer wij zoeits hebben van nu willen we het gaan proberen.
Hoe oud was je toen? Ben je er toen gelijk voor gegaan, of moest je vanwege de situatie nog wachten??
Ik ben wel benieuwd hoe het voor jullie voelde dat je er voor wilde gaan.
Zelf wil ik ook graag kinderen, maar wij hebben nu nog zoiets van nee nu nog niet.
We hebben net een nieuw huis en willen graag nog allebei werken en ons huis een beetje af maken.
Steeds meer vrienden beginnen nu wel aan kinderen, dus ik ben erg benieuwd wanneer wij zoeits hebben van nu willen we het gaan proberen.
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Re: Hoe wisten jullie dat je er klaar voor was?
Wij hadden gewoon een enorme kinderwens en toen het financieel kon en ons huis groot genoeg was zijn we er gewoon voor gegaan. De situatie was/is nog niet perfect, maar ook met een situatie die gewoon voldoet en niet perfect is, lukt het ook prima. Ik ben 20 trouwens.
Gast- Gast
Ik had al zolang als ik me kan herinneren een kinderwens. Maar dan meer zo van: 'later als ik "groot" ben wil ik graag kinderen. Toen ik een jaar of 20 was veranderde dat in een echte kinderwens, dat ik echt graag een kindje wilde en overal mama's met baby's en kinderwagens zag lopen (als je iets graag wilt zie je het ineens overal..).
Toch heb ik er niets mee gedaan, want ik had geen partner en studeerde nog (nog steeds overigens). Toch was daar 11 maanden geleden ineens een verrassing toen ik zwanger bleek, wel heel welkom overigens!
Toch heb ik er niets mee gedaan, want ik had geen partner en studeerde nog (nog steeds overigens). Toch was daar 11 maanden geleden ineens een verrassing toen ik zwanger bleek, wel heel welkom overigens!
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Ik wist mijn hele leven al dat ik graag kinderen wilde en zo ook mijn man. Na ons trouwen hebben we daarom ook niet lang gewacht.
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
Ik weet al mijn hele leven dat ik moeder wil worden, ik heb altijd geroepen dat ik voor/op mijn dertigste de eerste wil. Nu ben ik 25 en heb ik wel 'last' van mijn biologische klok. Als ik logisch nadenk weet ik dat we er nog beter een paar jaar mee kunnen wachten en dat zullen we ook wel doen, voornamelijk omdat mijn vriend er nog niet aan toe is. Toch hoop ik nog steeds dat het ons gegeven is en ik op mijn dertigste moeder ben.
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Wij hadden allebei sterk een kinderwens en het voelde allemaal erg goed en konden niet wachten maar mijn vriend is van de zomer naar het wk in Afrika geweest en wou niet dat ik eventueel zwanger hier zou zijn dus wij zijn begonnen toen hij terug was.
Ik was trouwens 24.
Ik was trouwens 24.
Laatst aangepast door Limburg85 op do 30 dec 2010 - 9:11; in totaal 1 keer bewerkt
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Dromertje schreef:Wij hadden gewoon een enorme kinderwens en toen het financieel kon en ons huis groot genoeg was zijn we er gewoon voor gegaan. De situatie was/is nog niet perfect, maar ook met een situatie die gewoon voldoet en niet perfect is, lukt het ook prima. Ik ben 20 trouwens.
+1, alleen was ik 22.
Gast- Gast
Wij hadden ook al wat langer een kinderwens, maar er waren idd nog wat dingen niet perfect. Op een gegeven moment hadden we zoiets van, who cares dat niet alles perfect is we willen gewoon graag een kindje. Ik denk dat dat voor mij een duidelijk teken was dat ik echt heel graag een kindje wilde, de dingen die me er eerst van weerhielden zwanger te worden maakten nu niks meer uit.
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Vooral ik had een sterke kinderwens maar het kon niet kwa huis. Daar mochten we geen kinderen(stond in contract) was namelijk soort antikraak. Toen we een huis kochten hebben we niet lang daarna gewacht. Ook al moesten we het hele huis verbouwen.
Ik was net 26 jaar
Ik was net 26 jaar
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Ik was er eigenlijk nog helemaal niet klaar voor. Ik bleek onverwacht zwanger en verder als gedacht. In 13 weken moest ik er aan wennen om een kind te krijgen. Gelukkig is dat helemaal goed gekomen en dat is iets waar ik best wel trots op ben. Ik was toen 23. Na de geboorte werd de wens voor een 2de heel sterk, ook om alles vanaf het begin mee te maken. Ik stopte toen op mijn 25ste bewust weer met de pil.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Wow!Rataplan schreef:Ik was er eigenlijk nog helemaal niet klaar voor. Ik bleek onverwacht zwanger en verder als gedacht. In 13 weken moest ik er aan wennen om een kind te krijgen. Gelukkig is dat helemaal goed gekomen en dat is iets waar ik best wel trots op ben. Ik was toen 23. Na de geboorte werd de wens voor een 2de heel sterk, ook om alles vanaf het begin mee te maken. Ik stopte toen op mijn 25ste bewust weer met de pil.
Had je al die tijd niet door dat je zwanger was? Had je ook geen klachten?
Als ik kijk naar hoe ik me voel kan ik er gewoon al weken niet omheen dat ik zwanger ben!
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Wow!Rataplan schreef:Ik was er eigenlijk nog helemaal niet klaar voor. Ik bleek onverwacht zwanger en verder als gedacht. In 13 weken moest ik er aan wennen om een kind te krijgen. Gelukkig is dat helemaal goed gekomen en dat is iets waar ik best wel trots op ben. Ik was toen 23. Na de geboorte werd de wens voor een 2de heel sterk, ook om alles vanaf het begin mee te maken. Ik stopte toen op mijn 25ste bewust weer met de pil.
Als ik kijk naar hoe ik me voel kan ik er gewoon al weken niet omheen dat ik zwanger ben!
Nee, geen duidelijke zwangerschapsklachten. Ik moet er wel bij zeggen dat ik in het begin van die zwangerschap een zwaar auto-ongeluk heb gehad waardoor ik mijn been op 3 plaatsen brak en een heel lang revalidatieproces heb gehad. Ik zeg altijd maar: Had ik toen maar klachten gehad, dan had ik misschien eerder geweten
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Wij hadden beide een sterke kinderwens. Nadat wij een huis hadden gekocht en getrouwd waren heeft het ook niet lang geduurd voordat we er echt voor gingen.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Beauty Addict schreef:Wow!Rataplan schreef:Ik was er eigenlijk nog helemaal niet klaar voor. Ik bleek onverwacht zwanger en verder als gedacht. In 13 weken moest ik er aan wennen om een kind te krijgen. Gelukkig is dat helemaal goed gekomen en dat is iets waar ik best wel trots op ben. Ik was toen 23. Na de geboorte werd de wens voor een 2de heel sterk, ook om alles vanaf het begin mee te maken. Ik stopte toen op mijn 25ste bewust weer met de pil.
BA, een vriendin van mij kwam erachter toen ze 22 weken was, ja ik snap het ook niet maar oke dit gebeurd.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Happydobby schreef:Beauty Addict schreef:Wow!Rataplan schreef:Ik was er eigenlijk nog helemaal niet klaar voor. Ik bleek onverwacht zwanger en verder als gedacht. In 13 weken moest ik er aan wennen om een kind te krijgen. Gelukkig is dat helemaal goed gekomen en dat is iets waar ik best wel trots op ben. Ik was toen 23. Na de geboorte werd de wens voor een 2de heel sterk, ook om alles vanaf het begin mee te maken. Ik stopte toen op mijn 25ste bewust weer met de pil.
BA, een vriendin van mij kwam erachter toen ze 22 weken was, ja ik snap het ook niet maar oke dit gebeurd.
Mijn tante kwam erachter toen de bevalling begon... Ze had helemaal niks in huis! Ze had altijd al darmklachten en was gestopt met lijnen, bleef gewoon ongesteld, dus had niks gemerkt.
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Ja, ik weet dat het wel vaker voor komt, vind het altijd zo bijzonder! En een zwangerschap zonder kwaaltjes kan ik me al helemaal niet voorstellen helaas (jaloers)...
Gast- Gast
Niet. Ik raakte ongepland zwanger, en toen de bevalling van de oudste begon dacht ik heel de tijd 'ohshitohshitohshit, ik heb straks een baby, wat moet ik in godsnaam met een baby?!'
Is gelukkig goed gekomen
Is gelukkig goed gekomen
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Soortgelijke onderwerpen
» Wanneer wisten jullie dat je er 'klaar' voor was?
» Hoe wisten jullie dat jullie zwanger waren?
» Wisten jullie dat...?
» Wisten jullie dat...
» Hoe wisten jullie dat je zwanger was?
» Hoe wisten jullie dat jullie zwanger waren?
» Wisten jullie dat...?
» Wisten jullie dat...
» Hoe wisten jullie dat je zwanger was?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: