Verjaardag afzeggen?
+7
Jezzie
Susan
Arwyn
TukTuk
SoGood
Gebruikersnaam
girli
11 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Verjaardag afzeggen?
Nou ja egoistisch, ik bedoel je vriend was jarig en hij was niet ziek. Dus ik had het gewoon door laten gaan en was zelf gewoon dan op de achtergrond.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Nou ja egoistisch, ik bedoel je vriend was jarig en hij was niet ziek. Dus ik had het gewoon door laten gaan en was zelf gewoon dan op de achtergrond.
Had ik ook gedaan. Het is toch voor jouw vriend?
Gast- Gast
Misschien hebben jullie wel gelijk. Ik voel me er wel rot over. Mijn vriend was niet boos of teleurgesteld. Maar ik vind het dan wel zo stom om een verjaardag te houden terwijl je boven ziek op bed ligt. Bedoel in de situatie van gisteren had ik echt niet even gezellig mee kunnen doen. En ik snap ook wel dat het niet om mij draait maar om mijn vriend. Als ik de koorts ook niet had gekregen was het ook zekerdeweten door gegaan. Sorry.
Laatst aangepast door Cimic op za 15 okt 2011 - 20:08; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik weet wel dat als ik ziek ben ik totaal geen zin heb in mensen in huis. Ik ben dan ook totaal niet te genieten. Ik vind ziek is ziek en als er afspraken stonden jammer maar eerst beter worden. Ik kan me wel voorstellen dat de verjaardag is afgezegd. En goede vrienden snappen dat ziek ziek is en weten ook dat ik het echt pas doe als ik echt ziek ben en zullen dat begrijpen.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind het niet egoïstisch hoor, iedereen is toch anders hierin? En als jouw vriend het niet uitmaakte, dan is er niks aan de hand Ik zou hem wel even extra uit eten nemen ofzo als je weer beter bent
Toevallig had ik vorige weeke hetzelfde probleem. Mijn vriend vierde zijn verjaardag, we moesten het hele huis nog schoonmaken die zaterdag, alle boodschappen nog doen én mijn moeder + broers kwamen logeren. Overdag heb ik me heel erg rustig gehouden, wel mee gegaan voor de boodschappen en dit keer maar kant-en-klare hapjes gekocht. Tijdens het avondeten ging het steeds slechter, kon amper eten, koorts en ontzettend last van mijn darmen en steeds naar de wc. Maar we hebben de verjaardag niet afgezegd. Ik ben gewoon ergens neergeploft, af en toe juist even naar de keuken gelopen voor wat frisse lucht haha. En een vriendin van mij en mijn vriend hebben drinken geregeld en de hapjes. Niemand heeft het erg laat gemaakt en het is goed gegaan, ik ging gewoon af en toe naar de wc en hoopte maar dat er niemand direct na mij kwam
De volgende dag wat uitgeslapen, moeder + broers zijn op tijd naar huis gegaan en toen werd ik echt flink ziek. Je lichaam kan het naar mijn idee nog een beetje uitstellen op momenten dat je iets 'moet'.
Toevallig had ik vorige weeke hetzelfde probleem. Mijn vriend vierde zijn verjaardag, we moesten het hele huis nog schoonmaken die zaterdag, alle boodschappen nog doen én mijn moeder + broers kwamen logeren. Overdag heb ik me heel erg rustig gehouden, wel mee gegaan voor de boodschappen en dit keer maar kant-en-klare hapjes gekocht. Tijdens het avondeten ging het steeds slechter, kon amper eten, koorts en ontzettend last van mijn darmen en steeds naar de wc. Maar we hebben de verjaardag niet afgezegd. Ik ben gewoon ergens neergeploft, af en toe juist even naar de keuken gelopen voor wat frisse lucht haha. En een vriendin van mij en mijn vriend hebben drinken geregeld en de hapjes. Niemand heeft het erg laat gemaakt en het is goed gegaan, ik ging gewoon af en toe naar de wc en hoopte maar dat er niemand direct na mij kwam
De volgende dag wat uitgeslapen, moeder + broers zijn op tijd naar huis gegaan en toen werd ik echt flink ziek. Je lichaam kan het naar mijn idee nog een beetje uitstellen op momenten dat je iets 'moet'.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
[quote="Aziraphale"]Ik vind het niet egoïstisch hoor, iedereen is toch anders hierin? En als jouw vriend het niet uitmaakte, dan is er niks aan de hand Ik zou hem wel even extra uit eten nemen ofzo als je weer beter bent
De volgende dag wat uitgeslapen, moeder + broers zijn op tijd naar huis gegaan en toen werd ik echt flink ziek. Je lichaam kan het naar mijn idee nog een beetje uitstellen op momenten dat je iets 'moet'.[/quote]
Ow daar ben ik het met je eens, vaak genoeg ervaren. Maar bij mij kwam het gisteren zo snel opzetten. 's ochtend geen koorts en een paar uur later al 39,2 Ik heb vaak dagen dat ik me beroerd voel. Dan pak me mezelf maar op en ga toch werken. Ik sleep mezelf wel door de dag heen. Koorts heb ik bijna nooit en de koorts die ik gisteren had was heftig. Mijn kleren waren nat van het zweten. Dus ik denk dat het wel even nodig was voor mijn lichaam. Heb ook expres geen paracetamol genomen omdat ik de koorts even zijn werk wilde laten doen. I.p.v. onderdrukken. Want ik voel me de laatste tijd lichamelijk al een hoopje ellende
De volgende dag wat uitgeslapen, moeder + broers zijn op tijd naar huis gegaan en toen werd ik echt flink ziek. Je lichaam kan het naar mijn idee nog een beetje uitstellen op momenten dat je iets 'moet'.[/quote]
Ow daar ben ik het met je eens, vaak genoeg ervaren. Maar bij mij kwam het gisteren zo snel opzetten. 's ochtend geen koorts en een paar uur later al 39,2 Ik heb vaak dagen dat ik me beroerd voel. Dan pak me mezelf maar op en ga toch werken. Ik sleep mezelf wel door de dag heen. Koorts heb ik bijna nooit en de koorts die ik gisteren had was heftig. Mijn kleren waren nat van het zweten. Dus ik denk dat het wel even nodig was voor mijn lichaam. Heb ook expres geen paracetamol genomen omdat ik de koorts even zijn werk wilde laten doen. I.p.v. onderdrukken. Want ik voel me de laatste tijd lichamelijk al een hoopje ellende
Gast- Gast
Gewoon uitzieken hoor en je niet schuldig voelen. Als je vriend het nou heel erg vond, maar dat is niet zo
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Baan afzeggen
» Bruiloft afzeggen of gaan?
» Is afzeggen tegenwoordig normaal?
» help internetbankieren rabobank; opdr afzeggen
» Verjaardag
» Bruiloft afzeggen of gaan?