Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

help internetbankieren rabobank; opdr afzeggen

Ga naar beneden

help internetbankieren rabobank; opdr afzeggen Empty help internetbankieren rabobank; opdr afzeggen

Bericht  limbogirl82 do 12 jan 2012 - 10:44

Hallo

Gezien ik ga verhuizen heb ik via internetbankieren bij de rabobank mijn maandelijkse huur betaling op 'wissen' gezet. (omdat ik van deze woning niet meer hoef te betalen)

Nu zie ik zojuist dat ie er wel nog bij staat bij opdrachten (geagendeerd heet dat geloof ik) en de uitvoerdatum is morgen.... ik heb weer op wissen geduwd maar kan ik er nu vanuit gaan dat dit niet wordt afgeschreven? En als het wel is kan ik dit laten storneren?

Natuurlijk zal ik morgen de bank bellen maar ik ga om 9u meteen naar Duitsland voor nieuwe meubels te kopen. Nu ben ik een beetje huiverig of ik dalijk wel voldoende saldo heb..... deze huur mag niet worden afgeschreven haha.

Ik ga ook een bank bestellen misschien hoef ik deze niet meteen te betalen gezien er ook levertijd op zit. Het is best stukje rijden dus ik wil voorkomen dat ik dalijk erheen rij en niet genoeg zou hebben... Ik probeer meteen om 9u de bank wel maar even te bellen. Maar misschien weet iemand hier iets van.

limbogirl82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 220
Punten : 366
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

help internetbankieren rabobank; opdr afzeggen Empty Re: help internetbankieren rabobank; opdr afzeggen

Bericht  limbogirl82 do 12 jan 2012 - 10:50

Oh ik heb het al gevonden geloof ik, voor degene die het ook willen weten.

Er staat dan eerst wel achter: wordt verwijderd.

maar je moet naar te verzenden opdrachten gaan, daar staat dan dat je dit wil wissen en moet je inloggen met de reader en op verzenden duwen, dan pas is ie echt weg. (als ik het goed heb haha)

limbogirl82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 220
Punten : 366
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: