Verjaardag afzeggen?
+7
Jezzie
Susan
Arwyn
TukTuk
SoGood
Gebruikersnaam
girli
11 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Verjaardag afzeggen?
Vandaag viert mijn vriend zijn verjaardag. Alleen nu heb ik gisteravond ontzettende keelpijn gekregen met een verkoudheid. Lekker voel ik me helemaal niet, slikken is erg pijnlijk en praten lukt maar half. Zit er over na te denken om de verjaardag af te zeggen maar ik heb geen koorts dus twijfel ik een beetje.
Moet ik toch maar doorzetten? Het is niet mijn verjaardag en voel me erg schuldig tegenover mijn vriend. Dat ik 'ziek' ben kan ik niks aan doen, maar de andere kant is is ook geen griepje.
Wat zouden jullie in z'n geval doen?
Moet ik toch maar doorzetten? Het is niet mijn verjaardag en voel me erg schuldig tegenover mijn vriend. Dat ik 'ziek' ben kan ik niks aan doen, maar de andere kant is is ook geen griepje.
Wat zouden jullie in z'n geval doen?
Gast- Gast
Re: Verjaardag afzeggen?
Ik zou overleggen wat hij wilt. Misschien kun je bijvoorbeeld een uurtje gaan?
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Als het lukt zou ik even gaan, dan ben je iig even geweest. Als t niet gaat kan je altijd weer naar huis, en als je dan uitlegt aan je vriend snapt hij het heus wel.
Gast- Gast
De verjaardag wordt hier thuis gehouden. Wonen samen. Dus het bezoek zal in de middag/ avond komen. Mijn vriend zei al 'kijk het even aan' Maar om nu een uur van te voren af te zeggen is ook weer zoiets.
Gast- Gast
zoals je het beschijft zou ik zou gewoon gaan. Zou me heel erg schuldig voelen als ik niet zou gaan haha.
2 jaar geleden had ik ook zoiets, toen had ik zware griep met zijn verjaardag.. Ik kon toen helemaal niks behalve in bed liggen en overgeven, toen ben ik wel thuis gebleven maar dat kon echt niet anders..
En inderdaad ik zou het even met hem overleggen!
Beterschap!!!
2 jaar geleden had ik ook zoiets, toen had ik zware griep met zijn verjaardag.. Ik kon toen helemaal niks behalve in bed liggen en overgeven, toen ben ik wel thuis gebleven maar dat kon echt niet anders..
En inderdaad ik zou het even met hem overleggen!
Beterschap!!!
Gebruikersnaam- Fluisteraar
- Aantal berichten : 216
Punten : 236
Registratiedatum : 30-11-10
Oh haha ik dacht dat je zat te twijfelen om niet naar je vriend toe te gaan.
Maar als je t thuis viert zou ik t niet afzeggen, als je je echt niet lekker voelt ga je gewoon lekker boven op bed liggen. En je kan altijd tegen visite zeggen dat je hele erge keelpijn hebt en daarom wat stiller bent
Maar als je t thuis viert zou ik t niet afzeggen, als je je echt niet lekker voelt ga je gewoon lekker boven op bed liggen. En je kan altijd tegen visite zeggen dat je hele erge keelpijn hebt en daarom wat stiller bent
Gast- Gast
Ik zou echt niet afzeggen. Zeker niet vanwege keelpijn...kijk als je nou diarree had en non stop moest overgeven maar in dit geval zou ik het door laten gaan. Paracetamol erin en hup.
Gast- Gast
Nee, echt niet afzeggen. Natuurlijk, keelpijn is heel vervelend, maar je kunt nog dingen doen etc. Gaat het echt niet, dan kan je je altijd nog afzonderen.
Gast- Gast
Ow sorry dan is mijn post misschien niet duidelijk Het nadeel is ook dat alles in huis is. Dus het zou idd erg zonde zijn. Maar misschien moet ik idd maar even op mijn tanden bijten. Bah gisterochtend was er nog niks aan de hand. Een van mijn leerlingen had vorige week een heel vervelend hoestje, dus denk dat ik nu de sjaak ben.
Gast- Gast
Heb je al iets ingenomen? Ik zou Paracetamol gebruiken en even naar de drogist voor Hibitane (ontsmet de keel) of Trachitol, daafr zit een verdovend stofje in) Sowieso voel je je 's morgens altijd heel slecht met keelpijn toch, en later op de dag wordt het vaak wat minder.
Gefeliciteerd met je vriend!
Gefeliciteerd met je vriend!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Dank je wel! Ik zit nu heel braaf aan de groene thee met krackers. Ik heb nu ook een drukke stuiterbal rondlopen die mij probeerd op te peppen.
Gast- Gast
Ja keelpijn kan echt enorm vervelend zijn!
Gorchelen met zout water ( helpt ontsmetten, proces genezen versnellen)
Thee met honing, honing dropjes en paracetamol.
Hopelijk kom je de dag door! Beterschap!
Gorchelen met zout water ( helpt ontsmetten, proces genezen versnellen)
Thee met honing, honing dropjes en paracetamol.
Hopelijk kom je de dag door! Beterschap!
Gast- Gast
Ik zou het gewoon door laten gaan, je bent lekker thuis, dus als het niet gaat kan je lekker in bed duiken. Desnoods aan een vriendin of je moeder/schoonmoeder vragen als die komt, of zij wilt helpen met alle hapjes klaarmaken/klaarzetten etc, zodat je het niet zo druk hebt?
En nog een tip: Hot Coldrex :
Werkt erg goed bij opkomende griep! Gewoon te koop bij een drogist of apotheek
En nog een tip: Hot Coldrex :
Werkt erg goed bij opkomende griep! Gewoon te koop bij een drogist of apotheek
Laatst aangepast door AngelNyn op vr 14 okt 2011 - 20:53; in totaal 1 keer bewerkt
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Dank je voor de tips! Ik heb vaak keelpijn. 3 jaar terug mijn amandelen laten verwijderen in de hoop er geen last meer van te hebben. Maar het blijft terug komen. Laatst was ik zelfs mijn stem kwijt
Gast- Gast
Ik zou het ook door laten gaan en er rustig bij gaan zitten. Mocht ik het op een gegeven moment echt niet meer volhouden, zou ik gewoon vast naar bed gaan oid, maar mijn ervaring is dat ik er, als ik eenmaal bezig ben, veel minder last van heb en gewoon lekker blijf.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zou niet zijn verjaardag afzeggen, dan zou ik liever vandaag overdag een paar uur slapen en morgen de hele dag in bed blijven.
Als het écht niet gaat, kun je dan niet een nachtje bij je ouders thuis slapen?
Als het écht niet gaat, kun je dan niet een nachtje bij je ouders thuis slapen?
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb ook besloten om het door te laten gaan. Ik geef wel aan dat ik me niet lekker voel. Mijn vriend en mijn moeder zullen sowieso wel bijspingen. En idd wat je zegt Suzan ik kan idd morgen ook nog in bed blijven.
Gast- Gast
Ik zou ook niet afzeggen.
Paracetamol innemen en even lekker warm douchen daar knap je meestal ook wel van op.
En dan morgen lekker de hele dag in bed blijven!
Paracetamol innemen en even lekker warm douchen daar knap je meestal ook wel van op.
En dan morgen lekker de hele dag in bed blijven!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Ik zou het ook stom vinden om af te zeggen. Goed dat je het door laat gaan.
Gast- Gast
Ik zou het ook door laten gaan en als het echt niet meer gaat, dat je gewoon alvast naar bed gaat.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Dit is vast een te late reactie, maar voor het geval je er nog iets aan hebt: je kunt in de supermarkt een vrij verkrijgbaar medicijn kopen, Mucoangin. Dat verdoofd je hele keel zo'n beetje zodat je geen last hebt van je keelpijn. Ik heb er vorig jaar heel veel baat bij gehad toen ik op de dag van een mondeling tentamen wakker werd met enorme keelpijn. Dat spul werkt een aantal uur dus veel heb je er ook niet van nodig. Het was ook maar een paar euro, minder dan 5 volgens mij. Hoop dat het helpt!
Possom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11
Uhm ik heb de verjaardag toch maar afgezegt want ik heb de hele dag met koorts (39,2) op de bank en in bed gelegen. Ik voelde me gisteren zo beroerd, dat had ik het bezoek echt niet aan kunnen doen. Voel me nog steeds niet lekker, maar wel iets beter dan gisteren
Gast- Gast
Ik had het niet afgezegd. Had het gewoon geprobeerd en als het echt niet gaat dan ga ik wel naar bed. Visite zit toch in de huiskamer. Dan ben ik mss minder gezellig maar heeft mijn vriend tenminste zijn verjaardag. Beterschap in ieder geval!
Gast- Gast
Zusje schreef:Ik had het niet afgezegd. Had het gewoon geprobeerd en als het echt niet gaat dan ga ik wel naar bed. Visite zit toch in de huiskamer. Dan ben ik mss minder gezellig maar heeft mijn vriend tenminste zijn verjaardag. Beterschap in ieder geval!
+1
Vond je vriend dit wel goed Cimic? Hoe dacht hij er over?
Gast- Gast
Is dit dan zo egoistisch van me? Wilde het in eerste instantie ook door laten gaan. Maar omdat ik plotseling vrij hoge koorts kreeg en me echt zo beroerd voelde, en nog steeds. Heb ik het toch maar afgezegt. Mijn vriend heeft de keuze aan mij over gelaten. Het was ook geen uitgebreide verjaardag, er kwamen maar een paar mensen en 2 gezamelijke vrienden en die hadden er wel begrip voor.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Baan afzeggen
» Bruiloft afzeggen of gaan?
» Is afzeggen tegenwoordig normaal?
» help internetbankieren rabobank; opdr afzeggen
» Verjaardag
» Bruiloft afzeggen of gaan?
» Is afzeggen tegenwoordig normaal?
» help internetbankieren rabobank; opdr afzeggen
» Verjaardag