Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaagtopic

+9
JD
Zininzon
ExpressoB
Arwyn
Lady4
Mysterious
nina
Fairlight
Caroow
13 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Klaagtopic - Pagina 2 Empty Re: Klaagtopic

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 5:29

Caroow schreef:
_Donnaa schreef:
Caroow schreef:

En Donnaa, staat er geen bordje ofzo met "verboden toegang"?

Dat heb jij toch ook niet in je tuin staan? :P

Als er regelmatig grote groepen kinderen op mijn balkon aan het ijshockeyen waren, zou ik het wel neerzetten Very Happy Very Happy
Whahaha, ja daar zit wat in.. Maar het is een monumentaal pand, dus we mogen niet zomaar bordjes ophangen (een brievenbus is al drama :P )
Anyway, ik irriteerde me vooral aan die super grote mond van zo`n snotneus van 9 ofzo.. Bah..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic - Pagina 2 Empty Re: Klaagtopic

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 5:30

Ja, theedoosje.. Een hek bij de oprit en voor de rest gewoon bosjes op navelhoogte enzo.. Tis niet dat het een openbaar voetbalveld lijkt ofzo.. Daarbij, zo`n voetbalveld zit nog om de hoek ook.. Neutral

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic - Pagina 2 Empty Re: Klaagtopic

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 5:32

_Donnaa schreef:Ja, theedoosje.. Een hek bij de oprit en voor de rest gewoon bosjes op navelhoogte enzo.. Tis niet dat het een openbaar voetbalveld lijkt ofzo.. Daarbij, zo`n voetbalveld zit nog om de hoek ook.. Neutral

Jee dan is het helemaal belachelijk zeg :S

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic - Pagina 2 Empty Re: Klaagtopic

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 4:56

Razz88, het is niet gaan sneeuwen he! Heb zo'n idee dat dat morgen ook niet gaat gebeuren. Jammer voor mij, maar gelukkig voor jou Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic - Pagina 2 Empty Re: Klaagtopic

Bericht  ExpressoB wo 29 dec 2010 - 9:44

ook even klagen.... kwam bij een garage vandaag om eens te kijken wat er precies mis is met mijn auto..

rij de garage uit met 2 nieuwe voorbanden 162euro moest ik afrekenen, gvd zeg! daar had ik niet opgerekend! Mijn voorbanden waren echt zover afgesleten (aan de binnenkant) dat ze elk moment konden klappen! wow daar schrok ik wel van, dus het was echt grote mazzel dat die man het had gezien en mij erop wees. Alleen 162 euro damn...

waar ik dus voor kwam, moet 11 jan gebeuren, gaat bijna net zoveel kosten
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic - Pagina 2 Empty Re: Klaagtopic

Bericht  Zininzon wo 29 dec 2010 - 9:50

Ik kom even klagen omdat ik 4 weken geleden al had moeten horen of mijn contract wordt verlengd of niet. Toen kregen we te horen dat we vandaag waarschijnlijk meer wisten, maar vandaag weer geen nieuws. Hallo, ik wil het gewoon weten! NU!
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic - Pagina 2 Empty Re: Klaagtopic

Bericht  JD wo 29 dec 2010 - 9:50

ik doe mee!
ik klaag omdat die stomme KPN harde schijf het weeeeer niet heeft gedaan vandaag!
al 3 weken lang doet ie t gewon elke ag, behalve op woensdag....

je kunt m zeg maar instellen en dan neemt ie programma's op....en nu mis ik dus al 3 weken achter elkaar the bachelor (supertriest programma...maar toch Wink ) en daar wordt ik boos om!

JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic - Pagina 2 Empty Re: Klaagtopic

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 10:08

ExpressoB schreef:ook even klagen.... kwam bij een garage vandaag om eens te kijken wat er precies mis is met mijn auto..

rij de garage uit met 2 nieuwe voorbanden 162euro moest ik afrekenen, gvd zeg! daar had ik niet opgerekend! Mijn voorbanden waren echt zover afgesleten (aan de binnenkant) dat ze elk moment konden klappen! wow daar schrok ik wel van, dus het was echt grote mazzel dat die man het had gezien en mij erop wees. Alleen 162 euro damn...

waar ik dus voor kwam, moet 11 jan gebeuren, gaat bijna net zoveel kosten

Dat valt nog hartstikke mee, ik ben ''blij'' met zo'n rekening haha. Op de een of andere manier heb ik zowat altijd reparaties van rond de 600 euro *afkloppen*

Ontopic: ik heb eigenlijk even niets te klagen. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic - Pagina 2 Empty Re: Klaagtopic

Bericht  pinklady85 wo 29 dec 2010 - 10:36

Ik ben helemaal alleen met oud&nieuw

Mijn ouders gaan met mijn broertje en zusje na een vakantiepark,
dat hebben ze een tijd terug al geboekt toen ik nog een relatie had.
Ik zou met mijn ex na zijn familie gaan. Maar dat gaat dus niet door.
Nu kan ik niet meer met mijn ouders mee,want het is een vier persoons huisje.
En de rest is volgeboekt.
B. is dit weekend bij zijn vader.
Ik heb 1 goeie vriendin, zij viert oud&nieuw met haar vriend en familie.
En met de rest van mijn familie heb ik géén contact.

Ik kan wel na één persoon en dat is mijn buurman,die zit ook alleen.
Hij heeft me uitgenodigd. Maar ik durf niet.

ja,dit bericht staat ook bij de topicoud en nieuw. ik had geen zin om twee keer hetzelfde verhaal te typen. knippen en plakken leek me handiger. angel
pinklady85
pinklady85
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 136
Punten : 153
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic - Pagina 2 Empty Re: Klaagtopic

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 0:53

Zininzon schreef:Ik kom even klagen omdat ik 4 weken geleden al had moeten horen of mijn contract wordt verlengd of niet. Toen kregen we te horen dat we vandaag waarschijnlijk meer wisten, maar vandaag weer geen nieuws. Hallo, ik wil het gewoon weten! NU!
Dat is balen zeg. Ik had je andere topic erover ook gelezen. Ik kan me voorstellen dat je wilt weten waar je aan toe bent. Klopt niet echt om mensen zo lang in onzekerheid te houden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic - Pagina 2 Empty Re: Klaagtopic

Bericht  M_as do 30 dec 2010 - 1:05

Ik ga even klagen over mezelf. Want ik baal van mezelf. Wil graag iets anders met mn leven, maar ben gewoon te bang om die stap te nemen. De ene keer heb ik onwijs veel lef en kan ik alles aan. De andere keer voel ik me zo down en kan ik niets meer aan.

Verder heb ik moeite met sociale contacten te onderhouden. Ik ben goed in contact maken, maar dan...Dan wordt ik heel onzeker en vind ik het te moeilijk. Echt dom.
M_as
M_as
Prater
Prater

Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic - Pagina 2 Empty Re: Klaagtopic

Bericht  VeryCherry do 30 dec 2010 - 1:12

Ik wil ook even klagen. Heb nog steeds oorpijn en ik weet niet hoe ik dat moet doen met oud&nieuw, van alleen maar binnen op de bank zitten word ik doodongelukkig, want het liefst ben ik alleen maar op straat. Ik heb nog nooit een muts opgehad en met een watje in mijn oor lopen vind ik ook zo oma-achtig. Waar het eigenlijk gewoon op neerkomt is dat ik antibiotica wil, maar die krijg ik niet... Evil or Very Mad
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic - Pagina 2 Empty Re: Klaagtopic

Bericht  Sterre do 30 dec 2010 - 1:16

M_as schreef:
Verder heb ik moeite met sociale contacten te onderhouden. Ik ben goed in contact maken, maar dan...Dan wordt ik heel onzeker en vind ik het te moeilijk. Echt dom.

Hee dit herken ik eigenlijk wel.... ik ben ook niet verlegen, klets makkelijk maar word onzekerder naarmate er meer contact is. Volgens mij denk ik er te veel over na en hoort het juist steeds meer vanzelf te gaan, maar bij mij dus niet. Daardoor leg ik makkelijk nieuwe contacten, maar ontstaan er niet makkelijk nieuwe vriendschappen.

Verder heb ik nu even weinig te klagen geloof ik smile. Behalve dat ik spierpijn heb van het schaatsen van gisteren en dat ik eigenlijk heel veel wil doen vandaag maar nog niet echt goed op gang kom.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaagtopic - Pagina 2 Empty Re: Klaagtopic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum