Taboe of niet: hoeveel verdien jij?
+18
Dolphinne
Lavendel
Primrose
Rush
Toet
SuperGrover
RYW
Atelier Madame
Suus
Jeanette
nina
Raindrop
Marin
Monte
JustMeDaan
Angela_1986
Gigi_
Bliss
22 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Taboe of niet: hoeveel verdien jij?
PlugInBaby schreef:Ik werk in de kinderopvang, 32 uur per week, en verdien 1300 euro netto. Heb wel een SPH diploma, maar dat maakt met dit werk niets uit. Voor de leuk klus ik ook nog wel eens bij in de evenementencatering, maar dat is hard werken voor weinig, 7 euro per uur.
Jemig, wat een verschil in salaris. Ik heb Social Work gedaan en werk in de jeugdzorg.
Heb een contract voor 20 uur maar werk momenteel (veel) meer ivm zwangerschap van een collega en een andere collega met een burn-out. Denk dat ik zo gemiddeld tussen de 32-38 uur per week werk en salaris is meestal tussen de 1700 en 1900 euro. Natuurlijk komt dat ook door de ORT die lekker aantikt maar de basis van het salaris ligt dan toch een stukje hoger. We zoeken trouwens collega's
Kruidkoek- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 534
Registratiedatum : 05-08-11
XXAnnieXX schreef:
Overigens vind ik geld niet het aller belangrijkste, ik heb het qua werk en collega's super naar me zin hier, dus ik zou misschien bij een ander bedrijf wel meer kunnen verdienen, maar als me collega's of het werk me niet aanstaat word ik er niet gelukkiger van
Dat heb ik ook hoor. Hier in de buurt zijn veel stichtingen in de gehandicaptenzorg en die betalen meer. Maar ik heb nu een baan waar ik het super naar mijn zin heb en waar ik gelijk een contract voor onbepaalde tijd heb gekregen, dus blijf voorlopig lekker op mijn huidige werk.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
1420 netto met 31 uur.
Vanilla Queen- Prater
- Aantal berichten : 502
Punten : 543
Registratiedatum : 17-11-10
Jolie2 schreef:Tea-Leaf schreef:SuperGrover schreef:Tea-Leaf, jij verdient met je vaste baan gewoon minder per uur dan ik met mijn bijbaantje... Dat vind ik wel ernstig...
Ik verdien 10 euro per uur nu. Maar aangezien ik slechts 8 uur per maand werk, is mijn salaris alsnog slechts 80 euro
Tja, de thuiszorg betaald helaas slecht ( Het is trouwens geen vaste baan, maar een 0 uren contract voor een half jaar )
Ook balen dat jij maar 80 euro per maand hebt...
Maar goed, voor een 30 jarige vind ik dat ik wel veel meer mag krijgen. Ik heb om 20u nog een ( zwart werk ) sollicitatie en dan wil ik 12,50 netto per uur vragen.
Heb je een opleiding afgerond?
MBO niveau 4, hoezo?
Gast- Gast
Bij mij is het een beetje verschillend. Heeft te maken met als we een maand meer gedraaid hebben dan nodig iedere werknemen van die winkel dan 10% van de winst krijgt Deze maand had ik iets meer dan €1500 euro en vorige maand had ik zo rond de €1300/1400 euro toen hadden we de maand niet gehaald...
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Rush schreef:Uiteindelijk vast wel en uiteindelijk zal ik ook wel goed verdienen, maar als ik zie wat m`n vriendin per uur krijgt voor oma`s wassen, nou poeh. Het is dat het niet mijn ding is, maar anders?!SuperGrover schreef:Das eigenlijk toch vreemd. Ik hoop dat ik straks met mijn universitaire diploma toch wel omhoog ga in salaris.Rush schreef:Bijbaantjes verdienen heel vaak goed/beter dan vaste banen.SuperGrover schreef:Tea-Leaf, jij verdient met je vaste baan gewoon minder per uur dan ik met mijn bijbaantje... Dat vind ik wel ernstig...
Ik kan zo wel wat bijbaantjes opnoemen waarmee ik per uur meer verdien, dan nu.
Ik "was" geen "oma's" trouwens, ik doe huishoudelijk werk voor hulpbehoevenden ( veelal bejaarden, dat wel )
Gast- Gast
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Hoeveel verdien je?
» Zwangerschapstest/foliumzuur kopen taboe?
» Wat verdien jij (HBO'er zonder ervaring)
» Wat verdien jij?
» Mensen die werken in de kinderopvang, wat verdien jij?
» Zwangerschapstest/foliumzuur kopen taboe?
» Wat verdien jij (HBO'er zonder ervaring)
» Wat verdien jij?
» Mensen die werken in de kinderopvang, wat verdien jij?
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: