Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Taboe of niet: hoeveel verdien jij?

+18
Dolphinne
Lavendel
Primrose
Rush
Toet
SuperGrover
RYW
Atelier Madame
Suus
Jeanette
nina
Raindrop
Marin
Monte
JustMeDaan
Angela_1986
Gigi_
Bliss
22 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Taboe of niet: hoeveel verdien jij? Empty Taboe of niet: hoeveel verdien jij?

Bericht  Bliss ma 10 okt 2011 - 7:17

N.a.v. het topic bij Algemeen: hoeveel verdien jij? Er waren een hoop meiden die aangaven hier geen geheim van te maken, dus ik ben benieuwd of die zich hier ook laten horen Wink

Ik sta voor de klas (basisonderwijs) en vorig schooljaar werkte ik fulltime. Toen verdiende ik geloof ik rond de € 1680 netto. Sinds dit schooljaar werk ik op woensdag niet meer en verdien ik circa € 1550. Ik vind dit een vrij karig salaris en kom hier eigenlijk net niet van rond, dus ik denk erover om nog één of twee uurtjes per week iets erbij te gaan doen (bijv. huiswerkbegeleiding of bijles geven o.i.d.).

En jullie?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Taboe of niet: hoeveel verdien jij? Empty Re: Taboe of niet: hoeveel verdien jij?

Bericht  Gigi_ ma 10 okt 2011 - 7:19

Daar is al een heel recent topic over Wink

https://yescafe.actieforum.com/t15206-salaris
Gigi_
Gigi_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10

Taboe of niet: hoeveel verdien jij? Empty Re: Taboe of niet: hoeveel verdien jij?

Bericht  Angela_1986 ma 10 okt 2011 - 7:22

D'r is pas 'n topic geweest waarin er verteld hoeveel men verdiende! smile

Ik werk in de zorg en mijn salaris is nog net wat kariger dan dat van jou; zo'n 1300 euro netto voor 'n fulltime werkweek. Hier kom ik wel van rond hoor. Ik zou alleen graag, mede vanwege gezondheidsredenen, 32 uur willen gaan werken maar mijn inziens kom ik dan net iets te krap uit en dat zou me teveel stress opleveren dus blijf ik voorlopig maar 36 uur werken.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 7:23

Meer dan het dubbele van wat jij krijgt. Overigens was dat de afgelopen 4 jaar. Ik werk niet.

Gast
Gast

Bericht  JustMeDaan ma 10 okt 2011 - 7:25

Ik heb er ook geen moeite mee, en ik vind dat jij goed verdiend, want ze zeggen altijd dat leraar zo slecht betaald is.
Ik werk in de zorg, 32 uur per week en ik verdien incl. ort rond de 1350 euro netto. Dat verschilt dus omdat de ort telkens anders is.

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Monte ma 10 okt 2011 - 7:27

Op het moment helemaal niets
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 7:31

Ik verdien 1460 euro netto, en ik werk af en toe nog achter de bar, daar verdien ik nog zo'n 200euro netto extra mee.

Gast
Gast

Bericht  Marin ma 10 okt 2011 - 7:38

Ik verdiende in het onderwijs 1400 euro netto voor 0,8 fte. Daar kwam ik net mee rond, dus hoop bij een nieuwe baan meer te verdienen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 7:47

Ik weet dat ik niet veel verdien (nou ja, voor mij gevoel dan) ... ongeveer € 1280 per maand voor 30 uur per week.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 7:52

Joy_ schreef:Ik verdiende in het onderwijs 1400 euro netto voor 0,8 fte. Daar kwam ik net mee rond, dus hoop bij een nieuwe baan meer te verdienen.
Met de studie die jij hebt gedaan moet je toch veel meer kunnen verdienen in je studierichting? Ik ga dat straks na twee jaar studeren verdienen.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 7:53

Fijn dat het hier ook netto staat allemaal, dat bruto snap ik toch altijd de ballen van!

Ik werk in de kinderopvang en verdien voor 30 uur in de week 1196 euro. Na mijn verlof ga ik naar 22 uur en zal ik om en nabij de 895 euro zitten.

Gast
Gast

Bericht  Marin ma 10 okt 2011 - 7:56

Lorna mercedez schreef:
Joy_ schreef:Ik verdiende in het onderwijs 1400 euro netto voor 0,8 fte. Daar kwam ik net mee rond, dus hoop bij een nieuwe baan meer te verdienen.
Met de studie die jij hebt gedaan moet je toch veel meer kunnen verdienen in je studierichting? Ik ga dat straks na twee jaar studeren verdienen.

Ja dat zou je zeggen ja.. maar daar hadden ze in 't onderwijs geen boodschap aan. Ook niet dat ik aan VWO 5 stond les te geven, maar gewoon tweedegraads betaald kreeg (nou heb ik inderdaad geen officiele eerstegraads bevoegdheid maar wel een master van de beste fucking universiteit van de wereld). Afijn, morgen sollicitatiegesprek, hopelijk verdien ik daar meer inderdaad, want dat zou wel mogen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 8:05

Joy_ schreef:
Lorna mercedez schreef:

Ja dat zou je zeggen ja.. maar daar hadden ze in 't onderwijs geen boodschap aan. Ook niet dat ik aan VWO 5 stond les te geven, maar gewoon tweedegraads betaald kreeg (nou heb ik inderdaad geen officiele eerstegraads bevoegdheid maar wel een master van de beste fucking universiteit van de wereld). Afijn, morgen sollicitatiegesprek, hopelijk verdien ik daar meer inderdaad, want dat zou wel mogen.
Weer onderwijs? Kan je geen korte eerstegraads cursus doen? In het hoger onderwijs staan ze om je te springen.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 8:06

En succes morgen.

Gast
Gast

Bericht  Marin ma 10 okt 2011 - 8:09

Thanks, en nee, ik wil niet meer in het onderwijs. Educatieve uitgeverij. Wil meer achter de schermen werken.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Bliss ma 10 okt 2011 - 8:15

Gigi_ schreef:Daar is al een heel recent topic over Wink

https://yescafe.actieforum.com/t15206-salaris

Oops, niet gezien! Nou ja, er wordt nu alsnog hier gereageerd Wink

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  Raindrop ma 10 okt 2011 - 8:21

Momenteel verdien ik helaas niets maar bij mijn laatste baan verdiende ik voor 20 uur per week rond de 850 euro per maand.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284

Bericht  nina ma 10 okt 2011 - 8:25

Joy_ schreef:
Lastig is dat. Maar misschien ook wel logisch anders heb je straks allemaal 'onbevoegde' eerstegraders voor de klas. Maar daarom vind ik voor jou persoonlijk wel sneu. Het is wel beter geworden met de functiemix.

Succes met je gesprek morgen.
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 8:33

Ik zat op 1050 bruto per maand voor 24 uur en dan had ik gemiddeld nog zo'n 100 euro fooi per 2 weken erbij.

Gast
Gast

Bericht  nina ma 10 okt 2011 - 8:41

Weetjewel schreef:Ik zat op 1050 bruto per maand voor 24 uur en dan had ik gemiddeld nog zo'n 100 euro fooi per 2 weken erbij.
Ben je gestopt?
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966

Bericht  Jeanette ma 10 okt 2011 - 11:15

Tussen de 1300 en 1400 euro netto (ligt eraan hoeveel ORT) bij een min-max contract van 32-36 uur in de week.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 19:54

Ik verdien 460 euro netto voor 12 uur in de thuiszorg. Het is een bijbaan en hoop in februari afgestudeerd te zijn en een baan te vinden wat dus meer verdient.. :P

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 20:16

Ik was bruto echt een paar honderd omhoog gegaan vanuit mijn laatste baan maar ik hield er maar iets van 50 euro netto meer aan over in vergelijking met mijn oude baan. Dat was een behoorlijke tegenvaller. Nu ik bij mijn nieuwe baan weer omlaag ga maak ik me vooralsnog niet echt zorgen dus...

Ik ga mijn salaris niet hier online zetten, ben daar geen voorstander van eerlijk gezegd. Ik zal het ook niet zo snel daadwerkelijk benoemen wat ik verdien tenzij het spontaan ter sprake komt ofzo, ik vind het ook weer niet een enorm groot geheim. Volgens mij hebben wij het er ook weleens over gehad trouwens.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 20:19

9,89 bruto per uur. ( Omgerekend zou dit bij een 40 urige werkweek ongeveer 1700 euro bruto ( = rond de 1300 netto ) zijn, als ik goed heb gerekend )

Ik heb een oproepcontract. Maar ik werk nu helaas maar 3 uur. Waarschijnlijk krijg ik er na vandaag een zwart baantje bij van 8 uur per week en daar wil ik 12,50 netto per uur voor hebben.

Joy, ook hier nogmaals succes!!!

Laatst aangepast door Tea-Leaf op ma 10 okt 2011 - 20:25; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Marin ma 10 okt 2011 - 20:22

Ik ben eigenlijk best wel benieuwd wat jij verdiende met je vorige baan zusje. Kan je t mij pmen?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: