Taboe of niet: hoeveel verdien jij?
+18
Dolphinne
Lavendel
Primrose
Rush
Toet
SuperGrover
RYW
Atelier Madame
Suus
Jeanette
nina
Raindrop
Marin
Monte
JustMeDaan
Angela_1986
Gigi_
Bliss
22 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Taboe of niet: hoeveel verdien jij?
Tot vorige maand verdiende ik 1460 netto voor 40 uur in de week. Omdat ik nu een jaar in dienst ben, ben ik wat omhoog gegaan in salaris, verdien nu 1630 voor hetzelfde aantal uren.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Tea-Leaf schreef:9,89 bruto per uur. ( Omgerekend zou dit bij een4036 urige werkweek ongeveer17001504 euro bruto zijn
Maar ik werk ook als oproepkracht dus mijn maandsalaris is altijd afhankelijk van hoeveel werk er is
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Suus, ga jij ieder jaar dan 230 euro netto omhoog met je salaris? Dat vind ik echt heel erg veel!
Gast- Gast
Haha, nee, helaas niet. Ik werk als AIO en doe dus een vierjarig onderzoek. Elk jaar ga ik wel wat omhoog, maar alleen de eerste keer is het zo veel, ik weet ook niet waarom. Maar ben er nu wel heel blij meeParels schreef:Suus, ga jij ieder jaar dan 230 euro netto omhoog met je salaris? Dat vind ik echt heel erg veel!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Joy_ schreef:Lorna mercedez schreef:Met de studie die jij hebt gedaan moet je toch veel meer kunnen verdienen in je studierichting? Ik ga dat straks na twee jaar studeren verdienen.Joy_ schreef:Ik verdiende in het onderwijs 1400 euro netto voor 0,8 fte. Daar kwam ik net mee rond, dus hoop bij een nieuwe baan meer te verdienen.
Ja dat zou je zeggen ja.. maar daar hadden ze in 't onderwijs geen boodschap aan. Ook niet dat ik aan VWO 5 stond les te geven, maar gewoon tweedegraads betaald kreeg (nou heb ik inderdaad geen officiele eerstegraads bevoegdheid maar wel een master van de beste fucking universiteit van de wereld). Afijn, morgen sollicitatiegesprek, hopelijk verdien ik daar meer inderdaad, want dat zou wel mogen.
Op zich niet heel raar dat ze je master niet als onderwijsbevoegdheid beschouwen, want die is natuurlijk veel theoretischer dan de toegepaste didactiek die je krijgt bij een (eerstegraads) lerarenopleiding of onderwijsmaster, en het is een wettelijke eis, dus daar kunnen ze niet zomaar omheen. Alleen, ze hadden je dan geen 5VWO moeten geven, want ze hadden je ook niet de werkzaamheden van een eerstegraads docent moeten geven...
Helaas zegt het diploma allang niet meer alles over je salaris, maar meer marktwerking, vraag en aanbod. Mijn ex-zwager heeft de hersens van een fruitvliegje en is met extreem veel moeite en omkoperijen door de LTS heen gerold, maar omdat hij toevallig een richting heeft gedaan waar vrij weinig mensen in werken verdient hij grof geld...
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Tea-Leaf, jij verdient met je vaste baan gewoon minder per uur dan ik met mijn bijbaantje... Dat vind ik wel ernstig...
Ik verdien 10 euro per uur nu. Maar aangezien ik slechts 8 uur per maand werk, is mijn salaris alsnog slechts 80 euro
Ik verdien 10 euro per uur nu. Maar aangezien ik slechts 8 uur per maand werk, is mijn salaris alsnog slechts 80 euro
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
SuperGrover schreef:Tea-Leaf, jij verdient met je vaste baan gewoon minder per uur dan ik met mijn bijbaantje... Dat vind ik wel ernstig...
Nou dat is wel een hele vooruitgang, ben je weg bij de h.ema?
Ik verdien in de cafetaria & bij het gastouderbureau 8,50 per uur, op mijn andere baantje (horeca) 6 euro per uur.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ja ik heb afgelopen zaterdag mijn laatste werkdag gehad! 4,25 en 10 euro per uur is een dusdanig groot verschil, dat de keuze gauw gemaakt was. Alleen vond ik het werken wel leuk met mijn toffe collega's, dus ging het alsnog met pijn in mijn hart, haha.toetje_ schreef:SuperGrover schreef:Tea-Leaf, jij verdient met je vaste baan gewoon minder per uur dan ik met mijn bijbaantje... Dat vind ik wel ernstig...
Nou dat is wel een hele vooruitgang, ben je weg bij de h.ema?
Ik verdien in de cafetaria & bij het gastouderbureau 8,50 per uur, op mijn andere baantje (horeca) 6 euro per uur.
SuperGrover- Ratel
Bijbaantjes verdienen heel vaak goed/beter dan vaste banen.SuperGrover schreef:Tea-Leaf, jij verdient met je vaste baan gewoon minder per uur dan ik met mijn bijbaantje... Dat vind ik wel ernstig...
Ik kan zo wel wat bijbaantjes opnoemen waarmee ik per uur meer verdien, dan nu.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik werk in de kinderopvang, 32 uur per week, en verdien 1300 euro netto. Heb wel een SPH diploma, maar dat maakt met dit werk niets uit. Voor de leuk klus ik ook nog wel eens bij in de evenementencatering, maar dat is hard werken voor weinig, 7 euro per uur.
Primrose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 283
Punten : 389
Das eigenlijk toch vreemd. Ik hoop dat ik straks met mijn universitaire diploma toch wel omhoog ga in salaris.Rush schreef:Bijbaantjes verdienen heel vaak goed/beter dan vaste banen.SuperGrover schreef:Tea-Leaf, jij verdient met je vaste baan gewoon minder per uur dan ik met mijn bijbaantje... Dat vind ik wel ernstig...
SuperGrover- Ratel
SuperGrover schreef:Das eigenlijk toch vreemd. Ik hoop dat ik straks met mijn universitaire diploma toch wel omhoog ga in salaris.Rush schreef:Bijbaantjes verdienen heel vaak goed/beter dan vaste banen.SuperGrover schreef:Tea-Leaf, jij verdient met je vaste baan gewoon minder per uur dan ik met mijn bijbaantje... Dat vind ik wel ernstig...
Uiteindelijk wel waarschijnlijk, maar eerst maar eens een baan vinden met je universitaire diploma in de sociale wetenschappen
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Uiteindelijk vast wel en uiteindelijk zal ik ook wel goed verdienen, maar als ik zie wat m`n vriendin per uur krijgt voor oma`s wassen, nou poeh. Het is dat het niet mijn ding is, maar anders?!SuperGrover schreef:Das eigenlijk toch vreemd. Ik hoop dat ik straks met mijn universitaire diploma toch wel omhoog ga in salaris.Rush schreef:Bijbaantjes verdienen heel vaak goed/beter dan vaste banen.SuperGrover schreef:Tea-Leaf, jij verdient met je vaste baan gewoon minder per uur dan ik met mijn bijbaantje... Dat vind ik wel ernstig...
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
SuperGrover schreef:Das eigenlijk toch vreemd. Ik hoop dat ik straks met mijn universitaire diploma toch wel omhoog ga in salaris.Rush schreef:Bijbaantjes verdienen heel vaak goed/beter dan vaste banen.SuperGrover schreef:Tea-Leaf, jij verdient met je vaste baan gewoon minder per uur dan ik met mijn bijbaantje... Dat vind ik wel ernstig...
Natuurlijk niet, dat is heel logisch. Als jij een functie aanbiedt voor maar heel weinig uren moet die persoon die het gaat doen er nog wel net genoeg aan overhouden dat die er zijn bed voor uit wil komen. Je kunt dan dus ook weer niet te laag gaan zitten.
Gast- Gast
Hahaha, goed punt. Maar gelukkig hoef ik me nog geen zorgen te maken, aangezien ik echt no clue heb wat ik wil gaan doen later, heb ik ook geen idee van de baankansen en salarisJoy_ schreef:SuperGrover schreef:Das eigenlijk toch vreemd. Ik hoop dat ik straks met mijn universitaire diploma toch wel omhoog ga in salaris.Rush schreef:Bijbaantjes verdienen heel vaak goed/beter dan vaste banen.SuperGrover schreef:Tea-Leaf, jij verdient met je vaste baan gewoon minder per uur dan ik met mijn bijbaantje... Dat vind ik wel ernstig...
Uiteindelijk wel waarschijnlijk, maar eerst maar eens een baan vinden met je universitaire diploma in de sociale wetenschappen
SuperGrover- Ratel
Joy_ schreef:
+1
Met mijn bijbaantje in de horeca verdien ik 9.14 netto per uur.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
SuperGrover schreef:Tea-Leaf, jij verdient met je vaste baan gewoon minder per uur dan ik met mijn bijbaantje... Dat vind ik wel ernstig...
Tja, de thuiszorg betaald helaas slecht ( Het is trouwens geen vaste baan, maar een 0 uren contract voor een half jaar )
Ook balen dat jij maar 80 euro per maand hebt...
Maar goed, voor een 30 jarige vind ik dat ik wel veel meer mag krijgen. Ik heb om 20u nog een ( zwart werk ) sollicitatie en dan wil ik 12,50 netto per uur vragen.
Gast- Gast
Jawel joh SuperGrover, als je dan niet flink omhoog gaat zou er toch echt iets niet kloppen.
Gast- Gast
Hehe ja dan heb ik waarschijnlijk gewoon geen baan. Maar meer dan 80 euro per maand moet lukkenGuattari schreef:SuperGrover schreef:Das eigenlijk toch vreemd. Ik hoop dat ik straks met mijn universitaire diploma toch wel omhoog ga in salaris.Rush schreef:Bijbaantjes verdienen heel vaak goed/beter dan vaste banen.SuperGrover schreef:Tea-Leaf, jij verdient met je vaste baan gewoon minder per uur dan ik met mijn bijbaantje... Dat vind ik wel ernstig...
Jawel joh SuperGrover, als je dan niet flink omhoog gaat zou er toch echt iets niet kloppen.
Overigens kon het wel voor meer uren, maar ik heb mijn tijd hard nodig, voor studeren, wijn drinken en forummen
SuperGrover- Ratel
Joh da's toch prima SG! Dan kan je van de zomer misschien wat meer uren nemen.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Bij een volledige werkweek (van 38 uur) zou ik bruto 1870 euro per maand verdienen, maar ik heb een oproepcontract voor maar minimaal 3 uur in de week.
Helaas is er de laatste weken vrij weinig werk (tussen de 5 en 10 uur).
Ik heb nu gesolliciteerd naar een tijdelijke baan (tm mei). Daar zou ik 15 euro bruto per uur gaan verdienen excl reis en telefoonkosten. Dat is voor 2 a 3 dagen in de week. Hoop dus dat ik daar aangenomen ga worden!! Dan kan ik in de weekenden bij mijn huidige baan blijven werken en kan ik tenminste rond komen als in dec. mijn stufi-lening stopt.
Helaas is er de laatste weken vrij weinig werk (tussen de 5 en 10 uur).
Ik heb nu gesolliciteerd naar een tijdelijke baan (tm mei). Daar zou ik 15 euro bruto per uur gaan verdienen excl reis en telefoonkosten. Dat is voor 2 a 3 dagen in de week. Hoop dus dat ik daar aangenomen ga worden!! Dan kan ik in de weekenden bij mijn huidige baan blijven werken en kan ik tenminste rond komen als in dec. mijn stufi-lening stopt.
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
ik werk op de binnendienst verkoop, 25,5 uur en verdien hier 1000 netto mee. Vind het niet zo super, maar we komen er van rond en volgend jaar komt er een salaris verhoging aan van 100 euro
Overigens vind ik geld niet het aller belangrijkste, ik heb het qua werk en collega's super naar me zin hier, dus ik zou misschien bij een ander bedrijf wel meer kunnen verdienen, maar als me collega's of het werk me niet aanstaat word ik er niet gelukkiger van
Overigens vind ik geld niet het aller belangrijkste, ik heb het qua werk en collega's super naar me zin hier, dus ik zou misschien bij een ander bedrijf wel meer kunnen verdienen, maar als me collega's of het werk me niet aanstaat word ik er niet gelukkiger van
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Tea-Leaf schreef:SuperGrover schreef:Tea-Leaf, jij verdient met je vaste baan gewoon minder per uur dan ik met mijn bijbaantje... Dat vind ik wel ernstig...
Tja, de thuiszorg betaald helaas slecht ( Het is trouwens geen vaste baan, maar een 0 uren contract voor een half jaar )
Ook balen dat jij maar 80 euro per maand hebt...
Maar goed, voor een 30 jarige vind ik dat ik wel veel meer mag krijgen. Ik heb om 20u nog een ( zwart werk ) sollicitatie en dan wil ik 12,50 netto per uur vragen.
Heb je een opleiding afgerond?
Gast- Gast
Doe een interne hbo studie.
Bruto salaris bij 36 uur is 1810 euro.
Bruto salaris bij 36 uur is 1810 euro.
Gast- Gast
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Hoeveel verdien je?
» Wat verdien jij (HBO'er zonder ervaring)
» 'taboe' op bekend maken zwangerschap
» Wat verdien jij?
» Hoeveel water verbruiken jullie en met hoeveel personen?
» Wat verdien jij (HBO'er zonder ervaring)
» 'taboe' op bekend maken zwangerschap
» Wat verdien jij?
» Hoeveel water verbruiken jullie en met hoeveel personen?
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: